Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 07.07.11 20:13
|
|
|
Audi Coupe 1.9TDI 66kW - 1989 - Ardo
Sai siis 2.8 A6 vahetada Coupe vastu välja. Põhjuseks oli V6 suur kütusekulu, võrreldes Audi diislitega. Ning ka keretöid oli vaja hakata tegema.
Couped saigi otsida eesmärgil saada korraliku kerega aus Coupe. 11 Auto24 kuulutuses olevast Coupest ei tahtnud ükski seda 2.8 vastu vahetada. Siis
aga sai tuttavaga diil tehtud. Ja põhimõtteliselt saingi sellise asja mida otsisin- korraliku kerega typ89. Kohe peale seda sai soetatud sõitev 1.9TDI
Avant. Plaaniga panna 1.9 Coupe peale. Peale selle projekti õnnestumist peaks Eestis olema 2 sellist diislit.
Autost ka siis:
Mootoriks on veel 2.3 R5 100kW, auto on nn üherattaveoline. Varustuses on sportveluursisu, el aknad, ABS, 17" valuvelg, toonklaas, lisakellad.
19.07.2011 läbis auto puhtalt ülevaatuse.
Moto vahetamise käigus tuleb lisaks ka konditsioneer. Mingi aeg hiljem 2x el.aknad, püsikiirusehoidja, korralikum sisu ja helisüsteem saab lahedalt
lahendatud.
***
Edit by Black: jagasin A6 teema kaheks, kuna jutt läks juba Coupe peale. Küll sa selle teema ka niikuiniii teinud oleks. Eks täienda ise seda posti oma äranägemise järgi.""
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.07.11 20:21
|
|
|
Audi Coupe 2.3 - Ardo
On ta vähemalt quattro?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 07.07.11 20:54
|
|
|
Audi Coupe 2.3 - Ardo
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
On ta vähemalt quattro? |
Noup, kuid ta saab ainulaadseks moto poolepealt. Kas siis 2.0 R5 D näol v 1.9 TDI näol. Ehs siis paras ökopill. Niikaua kui moto läbirääkimised
kestavad, naudin R5 2.3 rõõme. 1.9 TDI kompotti tuleb otsida, 2.0 R5 on läbirääkimiste küsimus.
Quattro kohapealt niipalju, Zoig teab juba varasemast mu järeldust, nimelt peab Quattro olema turbokas ja manuaal. Kunagi ehk tuleb teiseks autoks
selline kõrvale.
Coupe kohta niipalju, et kere on absoluutselt roostevaba, plekid sirged, ühtegi silmariivavat värvikahjustust pole. Tagasillas vaja vahetada silla ja
kerevahelised puksid, ning tundub et kokkujooks vaja üle vaadata.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 07.07.11 21:22
|
|
|
Audi Coupe 2.3 - Ardo
Talvel Quattrost puudust ei hakka tundma?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 07.07.11 21:56
|
|
|
Audi Coupe 2.3 - Ardo
Kindlasti hakkan, aga lohutan end sellega, et kunagi kui suureks saan, siis ostan essi.
|
|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 08.07.11 04:26
|
|
|
Audi Coupe 2.3 - Ardo
Mis ma Coupe kohta oskan öelda enam, selle tegemisega nähti vaeva 1,5 aastat. Nii kaua sellepärast, et sõbral lihtsalt ei olnud töö kõrvalt rohkem
võimalik tegeleda keretööde ning muu jamaga ja tegi ta need ikka suht põhjalikult. Kere tegi ise ise salongiga aitasin mina. Raha sinna ikka läks
natuke. Mingi pilt siis ka Audiitori tegemise hetkest
Ja Ardo sul polegi mõtet teemat tegelt teha sest selle auto teema oleks pidanud siin olema juba 1,5 aastat tagasi, alates sellest kui seda Couped
taastama hakati.
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 13.07.11 21:41
|
|
|
No ainulaadne ta Eestis poleks. Tean vähemalt 1'te 1.9tdi couped tallinnas liikumas.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 13.07.11 22:07
|
|
|
Ise tehtud, visati ühelt sedaanilt ümber. Muidu kupee näeb päris sile välja.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.07.11 08:46
|
|
|
Kas 81kW 1.9 või 85/103kW 2.5 poleks ahvatlevamad valikud? Hinnad vast väga suurelt ei erine. Või tahad tingimata seda teed minna, et 80 pealt kiirelt
kogu kola 1:1 ringi tõsta? Maru lammas hundinahas saab ta selle 66-sega olema. Coupe ju oma olemuselt ikka selline noore inimese sportauto.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 14.07.11 09:34
|
|
|
Jyrisoo chipib 66`se ära ja ongi 85kw.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 16.07.11 12:10
|
|
|
Nonii, andke mõtteid.
Projektiga alustasin siis eile õhtul ning hetkel kuul koos. B4 juhtmestik on totaalselt erinev B3 omast. Kasulik kogu coupe elekter B4 oma panna?
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.07.11 14:27
|
|
|
Lihtsam oleks ju kogu mootori juhtmestik välja nokkida ja vahetada ainult see ära, vend tõi golfile ka 66kw ja mootori juhtmestik on eraldi ja see nii
väike kimp, et ainult see ära vahetada pole nagu suur töö.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 16.07.11 14:32
|
|
|
Asi selles ongi et pistikud ei hakka omavahel. Ehk siis ei istu auto poolne armatuurialune juhtmestik diisli mootoripoolega. Osad pistikud hakkavad,
osad ei hakka. Ja värvid ka erinevad.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 16.07.11 14:33
|
|
|
Täpselt, pooldan sama ideed. Muidugi ega seegi lihtne pole, tuleb siiski seest puhtaks loopida, et see asi viisakalt ära teha. Mu elav fantaasia
töötab hästi, naljakas mõelda, kupee diisel
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 16.07.11 15:15
|
|
|
Kuna auto elektri puhul ei meeldi absoluutselt mingid lõigutud juhtmed v isearetatud pistikud, siis võtsin otsuse vastu et läheb kogu Avandi elekter
Coupele. Sellega võidan uue tüübi keskluku, koos viivitusvalgusega, ning uued kangid kus ohukas on keskonsoolis. Absi veel mõtlen, kuna tunduvad
ühesugused olema. Ning 80% rändab ka kont Avandist Coupele.
Kuna täiendan teemat jooksvalt töökojas töö kõrvalt, siis praeguseks on Avandi elekter auto kõrval süsteemipõhiselt ära jagatud, kohe mootor maha ja
siis käed Coupe külge.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.07.11 18:58
|
|
|
Peaksid laivina töö teostust kuvama asuma
Julge ja asjakohane ettevötmine ... minu poolt müts maha ja loodetavasti teostus möödub suuremate törgeteta.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 16.07.11 19:19
|
|
|
Kardan et homme motot peale ei jõua panna. Plaan praegu selline, et koristan veits auto ümbrust ja siis koju. Homme moto pesu ja vaatan mis tihendeid
vaja on, läkkab suht palju õli. Ja siis tuleb asuda juhtmestiku täpsele diagnoosimisele, et mis kuidas sobib. Kardan, et Coupe tulede ja valguse pool
ka ei istu Avandi otsa, aga vb joppab ja piisab aju, armatuuri aluse ja kondi juhtmete vahetusest.
E: Coupe veel puutumata ja saan täna R5 hääli nautida.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 16.07.11 22:29
|
|
|
Värvid võivad isegi ehku peale sobida aga pead ei anna. Kui, siis edasi peaks lihtne olema.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 17.07.11 06:50
|
|
|
Tänu Kikule sain eile kontaktid, kes on sellise swapi ära teinud. Ja tõesti, vahetada tuleb terve juhtmestik. Aga õnneks tagatuled, el luuk jms pidi
kokku minema B4 juhtmetega.
|
|
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 17.07.11 19:17
|
|
|
Kui sul mõlema masina passid käepärast siis võiksid kirja panna B4 avandi ja coupe massi, oleks huvitav teada palju kaaluvahe on.
See 66kw TDI on alustuseks üsna hea valik. 1.9 diislid on kõik sama plokiga (isegi sisu peaks sama olema, ka ilma turbota isenditel) ja sinna hiljem
chip + suurem turbo + suuremad pihustid + parem cooler panna on juba lihtsam töö ja tulemus saab kindlasti olema suud kõrvuni venitav Igaljuhul edu toimetustes ja jaga siis rohkelt infot ja pildimaterjali.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 17.07.11 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo82
Kui sul mõlema masina passid käepärast siis võiksid kirja panna B4 avandi ja coupe massi, oleks huvitav teada palju kaaluvahe on.
|
Enamasti on siin õiged andmed
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
|
aivo82
huviline
Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q
|
postitati 17.07.11 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Ma kunagi arvasin ka, et 1.9tdi'd on kõik ühesugused ja saabki teha 66->81->85->96 jne kilovatti sama mootoriga.
Tegelikult see pole üldse nii lihtne. Üks viimati aruteldud sama
teema.
Aga igaljuhul soovin edu diisel-Coupe ehitamisel!
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo82
See 66kw TDI on alustuseks üsna hea valik. 1.9 diislid on kõik sama plokiga (isegi sisu peaks sama olema, ka ilma turbota isenditel) ja sinna hiljem
chip + suurem turbo + suuremad pihustid + parem cooler panna on juba lihtsam töö ja tulemus saab kindlasti olema suud kõrvuni venitav | |
Lugesin teemad läbi ja sain oma teadmistele natuke kinnitust ja natuke ümberlükkamist. 1.9L SDI (47kw), TD (55 kw) ja 66kw TDI on tõesti sama sisuga,
81kw AFN-l on aga kolvi sõrmed juba pronkspukside peal ja rõngad vähe teise asetusega. Samas jäi paika pidama fakt, et 66 kw TDI-st teise turbo,
pihustite (pihusti otste), chipi ja parema cooleriga saab samapalju jõudu kätte ja kui sa seda kaadervärki päris kohviveski külge ei kruvi siis ta
kestab ka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |