Lehekülgi: 1 2 3 .. 22 |
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.06.11 17:41
|
|
|
Audi Coupe 2,6q - 1995 - audi_a4_v6
Peale suuremat omanikupoolset hinnalangetust sai mulle selgeks, et see coupe tuleb Tallinnast ära tuua. Saigi siis ette võetud elu esimene(!)
rongisõit ning kohtumine kokkulepitud ning masin peale paari viperust ikkagi ära võetud
Varustus on piltidelt põhimõtteliselt näha, seega sellest ilmselt nimekirja pole vaja teha, kuid esmakordselt kuulub minu auto varustusse (kui nii
saab öelda) ka quattro
Autol on praktiliselt veatu värvkate, välimus ja salong, see on ka põhjus, miks olenemata paarist tehnilisest veast ma selle masina rahuliku südamega
ikkagi ära võtsin. Tundub olema suhteliselt värskelt värvitud, sest isegi ühtegi kivitäket pole
Vead: roolivõimendipump undab (võimu õli ka üle maxi tugevalt mingil põhjusel), esiklaasis mõra (selle jagu sain ka hinnast alla) ning pikalt
seismisest ka pidurid vajavad kohendamist (nimelt otsustas üks esimene voolik proovisõidul puruneda), iseenesest käsipidur võtab normaalselt.
Muus osas on nii, et kliima töötab, käigukast toimib kenasti, nelikvedu töötab, lukk tundub ka sisseminevat, mootor käivitub kenasti, sillad on
praktiliselt täiesti vaiksed (mingis asendis nagu tagant saaks väikese kolksu kätte), ühtegi loiku pole auto alla seismisega tekkinud, kojamehed ja
klaasidepesuveed kenasti toimetavad jne. Kunagi võiks paigaldada mootorialuse plastiku, tagaaknalaud on puudu, muusika on ka pea olematu (kuigi
kõlarikatteid on ka taga neli originaali), juhiukse lukusüdamik on puudu (kesklukk jms muidu töötab) ja kõrvalistuja esitiiva pealt ka see pisike audi
märk on puudu ning mõni pirn salongis vajab vahetust, nagu ikka Rehvid
hangin ka suve lõpus uued, ilmselt läheb originaalmõõt 195/65 R15 ja lamellid.
Autoga hakkan aktiivsemalt tegutsema siis, kui a6 müüdud ja aega/vajadust/raha rohkem, praegu seisab ja on niisama ilus
Mõtlesin siin aga maad kuulata esiklaasi osas (kus on soodne), roolivõimupumba osas (kas taastatud, kasutatud või uus ning kas isevahetamisel on
mingeid kitsaskohti) ning pidurisüsteemi osas (kas esivedu erineb coupel ses osas quattrost).
Pildid oleksid siis esialgu müügikuulutusest, sest täpselt selline see ongi:
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 12.06.11 18:01
|
|
|
Väga kena Coupe, quattro ja airbag'id isegi.
Võimu õli kohalt nii, et hommikul vaata uuesti, sooja mootoriga on ka võimendi õli soe ja sellega nö. paisunud.
Edu ja jaksu vigade likvideerimisel.
Defu - Matu
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 12.06.11 18:23
|
|
|
Roolivõimupumpa olen ise vahetanud ja kitsaskohti selle vahetusel ette ei tulnud. Kuna tegu on 2.6 mootoriga siis pööraksin tähelepanu
sisselaskekollektori plastlabadele ka kui juba pumpa hakkad vahetama - üks lammutamine. Mina ostsin uue originaal ZF roolivõimupumba remmonist
Tallinnas. Maksis 200€
Üldiselt on coupe suhteliselt lihtsa ehitusega masin ja kestab normaalselt.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 12.06.11 18:34
|
|
|
Väga ilus masin. Edu!
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.06.11 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Roolivõimupumpa olen ise vahetanud ja kitsaskohti selle vahetusel ette ei tulnud. Kuna tegu on 2.6 mootoriga siis pööraksin tähelepanu
sisselaskekollektori plastlabadele ka kui juba pumpa hakkad vahetama - üks lammutamine. Mina ostsin uue originaal ZF roolivõimupumba remmonist
Tallinnas. Maksis 200€
Üldiselt on coupe suhteliselt lihtsa ehitusega masin ja kestab normaalselt. |
Neid 2,6 mootoreid on olnud üksjagu ja kunagi pole neile labadele tähelepanu pööranud, kuid kuna naisega sai "leping" sõlmitud, et see masin on
vähemalt 5 aastat, siis on tõepoolest mõtekas ka see toiming ette võtta ja ka näiteks vaakumtorude/igasugu õhutuste puhastus.
Selle "lepinguga" on muidugi nii, et kui ikka midagi väga meeldima hakkab, siis tuleb paar õhtut juuraga tutvuda ning siis hakata kokkuleppest vigu
või auke otsima, et see õigustühiseks lugeda
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.06.11 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kas hinnast said alla ka ?
RV pumba vahetus kerge, ruumi piisavalt Egas muud kui jaksu ja loodan, et
saad A6 måådud |
Tavaliselt sellistes teemades rahast ei räägita, aga minu arust vahet pole, seega vastus sinu küsimusele: alla sain 100eur võrreldes platsihinnaga.
Sellega peaks enam vähem tutvuste kaudu esiklaasi koos vahetusega saama, kuigi esmalt uurin omaniku pakkumist, pidi käpp kuskil sees olema ja aitab
mul selle klaasi koos vahetusega soodsalt saama, eks näis! Selles mõttes hea, et saab uue klaasi ette, ise ju mõradeta, aga kulunud klaasi tavaliselt
ei raatsi vahetada, kuigi tihti oleks mõistlik Kusjuures ees on ka
praktiliselt uus klaas, lihtsalt ebaõnn saada vist kivi klaasi serva ning täiesti usun omaniku juttu, et täkkest sai mõra kokkusaamisele sõites
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.06.11 18:56
|
|
|
Oli endalgi see masin nädal tagasi ostunimekirjas aga mulle siiski ühest quatrost piisab, kuigi natuke oleks ikka tahtnud.
Tundub et masina üldhinne on suht hea selle raha eest, palju muretuid kilomeetreid.
Ja mis muusikasse puutub, siis peale originaalide kõlarite vahetamist Magnati omade vastu, asi muutus oluliselt paremaks.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.06.11 19:01
|
|
|
Igaljuhul edu masinaga, kuid nii kummaline, kui see ka ei ole, siis hakkab 2.6, ehk siis pooletoobiseid liikvele tekkima.
Nii mönigi omajagu laitnud antud mootorit, kuid millegipärast siiski ka neid soetanud ja tagantjärele kiitnud.
Aga see pole hetkel aruteluks.
Enne soetust vöiksid roolivöimu veits lammutada ja kiigata olukorda (kui muidugi kannatab), ehk viga odavalt likvideeritav.
Piduritel siiski tundub olevat erinevusi.
Hetkel kiikasin nt. sama aastakäigu esimesi kettaid ja tulemuseks sain
LUCAS 280X22MM-4/100 esiveoline ABK,ACE,ABC ning
ATE/GIRLING 256X22 - 4/108 280X22 - 4/108 quattro KV,NG,ABC &
GIRLING 276X25 - 4/108 276X25 - 5/112 / AAH,ABC,ABY ( 276X25 - 5/112 NM,7A,3B, )
100% töesust väita loomulikult ei saa.
Lisaks näitab pildilt, et quattrol on kahe kolviga support ees.
Tagumine quattro ketas :LUCAS 245X10 - 4/108 245X10 - 5/112 / & esiveolisel LUCAS 245X10MM-4/100 /
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.06.11 07:23
|
|
|
LKF andmed just väga ilusad ei ole, siit ka ilmselt põhjus, miks mõlemad
radikad ees uued ja üleüldse masin silma jaoks nii uue välimusega. Ei tea, kui kergelt coupel 30k kroonine mats tuleb? Kas stange, kapott, tiivad,
kõik esituled, mõlemad radikad jms annab juba summa kokku? Ja huvitav, et õnnetus on toimunud 24. dets
Igatahes tundub minu silma jaoks hästi tehtud olevat, seega väga vahet ei ole, kriitilisema pilguga peaks ilmselt suhtuma mootoripatjadesse ja
käigukasti patjadesse, need enamasti jäävad terveks, aga saavad ikkagi löögi ära ja pole enam endised!
EDIT: leidsin selle kohta ka teema, ongi olnud esiotsa avarii, eks uurin täpsemalt, võtsin juba endise omanikuga ühendust (mina ostsin auto
vahendajalt) ehk saab ka muud infot teada.
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 13.06.11 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Igaljuhul edu masinaga, kuid nii kummaline, kui see ka ei ole, siis hakkab 2.6, ehk siis pooletoobiseid liikvele tekkima.
Nii mönigi omajagu laitnud antud mootorit, kuid millegipärast siiski ka neid soetanud ja tagantjärele kiitnud.
Aga see pole hetkel aruteluks.
Enne soetust vöiksid roolivöimu veits lammutada ja kiigata olukorda (kui muidugi kannatab), ehk viga odavalt likvideeritav.
Piduritel siiski tundub olevat erinevusi.
Hetkel kiikasin nt. sama aastakäigu esimesi kettaid ja tulemuseks sain
LUCAS 280X22MM-4/100 esiveoline ABK,ACE,ABC ning
ATE/GIRLING 256X22 - 4/108 280X22 - 4/108 quattro KV,NG,ABC &
GIRLING 276X25 - 4/108 276X25 - 5/112 / AAH,ABC,ABY ( 276X25 - 5/112 NM,7A,3B, )
100% töesust väita loomulikult ei saa.
Lisaks näitab pildilt, et quattrol on kahe kolviga support ees.
Tagumine quattro ketas :LUCAS 245X10 - 4/108 245X10 - 5/112 / & esiveolisel LUCAS 245X10MM-4/100 / |
Ei ole ainult Quattrol 2-he kolviga suport ees.
On ka pooleveolistel.
Nimelt oman ühte isendit.Audi Coupe 2.3 Doch 20v 123kw.1990a.nov.(4-jane automaat)
Ega S2-hest palju ei erine,kui siis niipalju,et pole turbot ja 4wd.
Muus osas on kõik sama ja identne,see minu arvamus
Alati võib keegi parandada,kui eksisin
|
|
|
lkallas
|
postitati 13.06.11 08:37
|
|
|
30 000 eegune mats ei pruugi olla absoluutselt suur avarii. Arvestades coupe originaal juppide(tuled, radikad, stanged) ja kindlustusele remonditöid
teostavate firmade hindasid siis võis see üsna väike kõks olla. Ei tasu palju karta.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 13.06.11 08:50
|
|
|
Sellel kõks oli selline, et kerevigastusi polnud, pääses põhimõtteliselt uute tükkide külge kruvimisega.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.06.11 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ulmefm
Sellel kõks oli selline, et kerevigastusi polnud, pääses põhimõtteliselt uute tükkide külge kruvimisega. |
Hea kuulda, peab siis lihtsalt hoolikas olema, et ise mitte ära lõhkuda, sest remont on kallis. Talvel ei tohi ära unustada, et olenemata kiirest
stardist on pidurdusvõime ikka nagu pooleveolistel!
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 13.06.11 09:11
|
|
|
Kena Coupe tõesti, lisasid ka üksjagu. Bagiga S-rool on juba väga viis selle komplekti juures
Edu Sulle uue autoga!
EDIT: Oskad Sa äkki öelda, kas selline bagiga S-rool istub 80 B4-le ka peale, millel on hetkel tavaline airbagiga rool peal?
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 14.06.11 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
EDIT: Oskad Sa äkki öelda, kas selline bagiga S-rool istub 80 B4-le ka peale, millel on hetkel tavaline airbagiga rool peal? |
Ei oska absoluutselt arvata, see rool oli ostes peal ja pole elusees ühtegi rooli veel eemaldanud
Täna õhtul tegin aga väikeste remontidega algust, summutile said tripid pandud, enne toetas konkreetselt tagumisele stabikale, vahetatud sai ka see
proovisõidul purunenud pidurivoolik (see vahe voolik siis), õhutasin ära ja sõitsin kettad kenasti haljaks Klotsid on veel paksud (Ferodo on vist hea firma ka), kettad samuti kenad ja paksud, sellesse ilmselt investeerima
ei pea, natuke peab vast tagumist paremat supporti torkima, see tundub ainukesena looderdavat
Ostetud sai ka juhipoolse eesmise pooltelje kattekumm ning teisele poolele uus klamber (kumm oli värske välimusega), tagumised poolteljed on tervete
katetega.
Võtsin mitmikkiilrihma korraks maha, et kindel olla roolivõimupumba häältes, tõepoolest enamik võõraid helisid kadusid ja käega katsudes lokse sees
paar mm, natuke aga miski tühikäigul vilistab, avatud kapotiga on hästi kuulda, kinnisega praktiliselt üldse mitte, mõistlik on ilmselt rihmad,
rullikud, veepump üle vaadata ja vajadusel vahetada, ka see on plaanis ise teha ega muidu ei õpi! Lähitulevik toob siis esiklaasi vahetuse ja
roolivõimupumba vahetuse, siis võiks juba vaikselt masin sõidukõlbulik olla
|
|
|
zack
|
postitati 14.06.11 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
Kena Coupe tõesti, lisasid ka üksjagu. Bagiga S-rool on juba väga viis selle komplekti juures
Edu Sulle uue autoga!
EDIT: Oskad Sa äkki öelda, kas selline bagiga S-rool istub 80 B4-le ka peale, millel on hetkel tavaline airbagiga rool peal? |
Läheb küll peale, kui on uuem armatuur nagu sel coupel, siis istub kohe otsa.
Kui aga vanem, siis tuli minu meelest see rooli taga olev karp välja vahetada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.06.11 07:44
|
|
|
Küsimus järgmine: kuivõrd uued rvpumbad on sinna 200eur kanti, siis äkki riskiksin ikka kasutatud eksemplariga, aga kuulsin kuskilt, et sobib ka 2,8
ja isegi 2,3 pump, kas see vastab tõele?
|
|
|
lkallas
|
postitati 15.06.11 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Küsimus järgmine: kuivõrd uued rvpumbad on sinna 200eur kanti, siis äkki riskiksin ikka kasutatud eksemplariga, aga kuulsin kuskilt, et sobib ka 2,8
ja isegi 2,3 pump, kas see vastab tõele? |
2.6 ja 2.8 on samad roolivõimupumbad. Teiste mootorite omasid ei oska kommenteerida. 200 euri eest saad täiesti uue originaal pumba, mitte
taastatud(oleneb muidugi kust osta). Taastatud pumba saad u. 100 euriga kui vana vastu annad.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.06.11 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lkallas
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Küsimus järgmine: kuivõrd uued rvpumbad on sinna 200eur kanti, siis äkki riskiksin ikka kasutatud eksemplariga, aga kuulsin kuskilt, et sobib ka 2,8
ja isegi 2,3 pump, kas see vastab tõele? |
2.6 ja 2.8 on samad roolivõimupumbad. Teiste mootorite omasid ei oska kommenteerida. 200 euri eest saad täiesti uue originaal pumba, mitte
taastatud(oleneb muidugi kust osta). Taastatud pumba saad u. 100 euriga kui vana vastu annad. |
Aga kas taastatud pumpade puhul on mingisuguseid firmasid/edasimüüjaid, keda eelistada?
|
|
|
lkallas
|
postitati 15.06.11 08:17
|
|
|
Kui mina pumpasid otsisin siis parima hinnaga tegi Remmon mulle pakkumise. See oli aasta tagasi. Forss tahtis sama asja eest 500 eeki rohkem saada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.06.11 05:24
|
|
|
Nädalavahetusel sai juhipoolne esisilla välimine poolteljeots uue kummi ning paigaldatud sai ka Gefi romulast hangitud kasutatud roolivõimupump
(annavad ka kaks nädalat garantiid), panin peale, aga karjub ikka nagu enne, teadjamad mehed ütlesid, et tuleb paar päeva sõita ja siis õhutab ennast
lõpuks ise ära, seda protsessi kiirendada ei anna, on see tõsi? On ka variant, et ostetud pump on "jahe", eks näis, peale jaani hakkan sõitma, kui
siis ära ei õhuta, lähen võtan Gefist teise pumba ja proovin sellega, vahetus ju väga lihtne Mis veel võib viga olla, kui roolivõim keerates karjub, ma olen aru saanud, et latt nagu ei tohiks seda
põhjustada, latt võib kolksuda ja lekkida, aga kas ka kisamist põhjustada? Kui järgmise nädala jooksul selgust ei saa, siis tuleb vast spetsialisti
juurde minna, sest sõita on vaja, kuivõrd a6-le oleks soovija, eks peale jaani räägin juba täpsemalt
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.06.11 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Nädalavahetusel sai juhipoolne esisilla välimine poolteljeots uue kummi ning paigaldatud sai ka Gefi romulast hangitud kasutatud roolivõimupump
(annavad ka kaks nädalat garantiid), panin peale, aga karjub ikka nagu enne, teadjamad mehed ütlesid, et tuleb paar päeva sõita ja siis õhutab ennast
lõpuks ise ära, seda protsessi kiirendada ei anna, on see tõsi? On ka variant, et ostetud pump on "jahe", eks näis, peale jaani hakkan sõitma, kui
siis ära ei õhuta, lähen võtan Gefist teise pumba ja proovin sellega, vahetus ju väga lihtne Mis veel võib viga olla, kui roolivõim keerates karjub, ma olen aru saanud, et latt nagu ei tohiks seda
põhjustada, latt võib kolksuda ja lekkida, aga kas ka kisamist põhjustada? Kui järgmise nädala jooksul selgust ei saa, siis tuleb vast spetsialisti
juurde minna, sest sõita on vaja, kuivõrd a6-le oleks soovija, eks peale jaani räägin juba täpsemalt |
Ei usu mina sellist jutu, et paari päevase söitmisega olukord vaigistub.
Peab ikka konkreetne olema.
Järelikult on ka soetatud pumbal defekt küljes vöi lärmab mingi teine detail.
Minul oli samuti roolivöimu kisamisega probleeme peale seda, kui voolik ribadeks lendas, kuid öli lisamise ja rooli vangerdamisega sain asja korda.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.06.11 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ei usu mina sellist jutu, et paari päevase söitmisega olukord vaigistub.
Peab ikka konkreetne olema.
Järelikult on ka soetatud pumbal defekt küljes vöi lärmab mingi teine detail.
Minul oli samuti roolivöimu kisamisega probleeme peale seda, kui voolik ribadeks lendas, kuid öli lisamise ja rooli vangerdamisega sain asja korda.
|
Jutu teeb natuke usutavamaks asjaolu, et seda ei rääkinud mitte Gefi inimesed (ehk siis mitte varuosa müüja), vaid ühe teise romula tegelane
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 21.06.11 10:31
|
|
|
Tavaliselt läheb õli vahtu kui seda vahetada aga no üle tunni aja ei tohiks küll pump iniseda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 22 |
|