oiissand
huviline
Registreerunud 20.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.11 16:59
|
|
|
Ostuabi Audi Coupe
|
|
|
lkallas
|
postitati 27.01.11 17:10
|
|
|
Paistab ülevärvitud.
Mootor veab seda keret täitsa enam-vähem ja on öko ka. Jupid odavad.
Aga minu silmis liiga pornotuunitud. Hind ka krõbe selle masina kohta.
Aga see on kõigest minu arvamus.
|
|
|
zack
|
postitati 27.01.11 18:20
|
|
|
Jah, minu meelest ka on auto välimus ära rikutud. 
Aga kui tehniliselt korras, siis mis seal ikka. 
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 27.01.11 18:21
|
|
|
Keegi foorumist vahendas seda kuulutust vahepeal. Äkki leiad masinate müügi alt ülesse.
Nagu kallas ütles on odav ülal pidada tõesti, kütust ka praktiliselt ainult rüüpab väikeste lonksudega
kui kõik korras. Suveveljed olid tal lahedad!
EDIT: Pane natuke raha juurde ja äkki see Coupe tuleb mõtlemisele
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 27.01.11 19:33
|
|
|
Kui võrrelda kas osta 2.8 Coupe quattro või tuunitud esiveduline, siis mina suunaks küll võimalusel oma valiku nelivedulise suunas.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 27.01.11 20:46
|
|
|
Kui mälu ei peta, siis punase puhul on tegemist B3`ga aastast ~89, millele B4 nina pandud.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 27.01.11 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Kui mälu ei peta, siis punase puhul on tegemist B3`ga aastast ~89, millele B4 nina pandud. |
Kui sisu vaadata siis vist on jah tegu b3'ga, kuna armatuuris on puhurite 0/I lülitid mustad, b4'del on need valgelt markeeritud.
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 27.01.11 21:10
|
|
|
Streetrace-i kasutaja jOntsi sõnad selle auto kohta:
Tsitaat: |
See Coupe on hetkel ühe tuttava kuti kasutuses. Pole praeguse omaniku tuunitud. Tuunija oli mingi Dima, kes ehitas enda sõnade järgi selle auto oma
naisele, kuid naisele manuaal ei istunud ja müüs maha. Numbrilaud tuleks oma õigele kohale panna ja originaaltuled, siis täiesti kena noore inimese
pill.
|
Siit teemast võetud
"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
|
|
|
|
lkallas
|
postitati 27.01.11 21:47
|
|
|
Tsitaat: | EDIT: Pane natuke raha juurde ja äkki see Coupe tuleb mõtlemisele
|
Kus olid kõik quattrod siis kui mina autot ostsin, ah? 
OT out!
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 27.01.11 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Kus olid kõik quattrod siis kui mina autot ostsin, ah? 
OT out! |
OT: Praegu on mingi quattrote periood, tuleb nagu seeni peale vihma.
|
|
|
oiissand
huviline
Registreerunud 20.11.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.11 06:01
|
|
|
Varuosad
Kuidas nende Coupe varuosadega on? Hinnaklass ja kättesaadavus? Ning kui keegi viitsib võiks tüüpvigadest ka paar sõna pajatada.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.01.11 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kui võrrelda kas osta 2.8 Coupe quattro või tuunitud esiveduline, siis mina suunaks küll võimalusel oma valiku nelivedulise suunas.
|
b3 2,0 vs b4 2,8q kütusekulu vahe on väga suur!
|
|
|
lkallas
|
postitati 28.01.11 07:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oiissand
Kuidas nende Coupe varuosadega on? Hinnaklass ja kättesaadavus? Ning kui keegi viitsib võiks tüüpvigadest ka paar sõna pajatada. |
Hinnaklass: väga odav võrreldes uuemate masinatega.
Kättesaadavus: kulujuppidele väga hea.
Üks tihti esinev viga on kolin esisillas, tihti tuleb see amordilaagrist, mis on ära väsinud.
Selle raha eest peaks see konkreetne masin olema küll tip-top korras. Ma rõhutan, PEAKS!
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 28.01.11 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oiissand
Kuidas nende Coupe varuosadega on? Hinnaklass ja kättesaadavus? Ning kui keegi viitsib võiks tüüpvigadest ka paar sõna pajatada. |
Kuluosad (näiteks puksid, piduriklotsid/kettad jne) on saadaval pea igast autovarusadega tegelvast kauplusest. Alati on olemas Forss ja kui kuskilt
mujalt ei saa, siis Revalist ka trehvab mõni asi täitsa tasuva hinnaga. Vana autot remontima peab nii v naa, leidub hulga kallimaid autosid, mida
remontida kui seda on Typ89 coupe (ei ole vahet, mis koosluses v.a. S2)
Olenevalt mis mootor autol peal on on mootoril eelkõige toitesüsteemi erinevused, vastupidavuse kohapealt ei oska kommenteerida, aga pole kuulda, et
B3 83Kw mootor kurjasti lagunenud oleks. B4 ajastust pärist 85Kw ABK on Ok mootor kui just meelega lõhutud ei ole. See jutt siis selle punase kohta,
kuna välimus justkui eeldaks ABK mootorit, kuulujärgi aga võiks olla ka vanem versioon 2,0 mootorist.
Coupe tüüpvigadest ehk tooks välja ukse ära vajumise ja sellest tulenevalt raamita klaasi veepidavuse ja tuulemüra probleem; Tagaluugi tihend kui on
väsinud/ külmaga katki läinud, siis jookseb vett pagassi/salongi. Muus osas sama töökindel (mõne arvates lagunev) kui sama tehnikaga B3/B4
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 28.01.11 08:53
|
|
|
Minu valik oleks kahtlemata see 2,8Q. Väga väärt leid selle raha eest, ostaks või ise teise samasuguse juurde hea meelega.
|
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 29.01.11 10:56
|
|
|
ulmefm´ga nõus. Ära jäta Q valikust välja. Ise kunagi omal B4 otsisin, siis Q jäi valikust välja põhjusel, et linnalegend rääkis hirmkallist
tagasillaremondist. Samuti jätsin valikust välja kõik teised mootorid peale 2,0, sest olevat hulga kallim pidada.
Ostin 2,0 ABK fwd. Libedaga tegin kässari-trikke ja olin rahul. Natuke aega. Sest remondi ja bensuraha kulus ikkagi omajagu. Mitte et auto oleks
meeletult lagunenud, aga uue autoga ka tegemist ei olnud. Võrdlesin siis huvipärast summat, mis oleks kulunud samade asjade tegemiseks mõne suurema
mootoriga ja Q mudelil. Ja - ausalt - ei oleks sellest summast vaesemaks küll jäänud. Küll aga oleksin nautinud tõmmet, mida pakub mõni suurem
mootor. Näiteks maanteel möödasõidul, mida aeg-ajalt ikka ette tuleb. Või nautinud läbivust, mida pakub Q. Näiteks mõnel lahtilükkamata
kõrvalteel/tänaval. Kuhu elu ikka aegajalt viib.
Ei tee üldse siinkohal maha 2,0 ja fwd autosid. Nendega saab ka väga hästi sõita. Sõidan ise ka hetkel fwd ja ei kipu seda müüma.
Jutu mõte pigem see, et nii mõnigi jätab Q ostmata just kuulujuttude pärast kuigi reaalsuses ei tule asi nii palju kulukam pidada. Küll aga saab selle
raha eest rohkem.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 29.01.11 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
ulmefm´ga nõus. Ära jäta Q valikust välja. Ise kunagi omal B4 otsisin, siis Q jäi valikust välja põhjusel, et linnalegend rääkis hirmkallist
tagasillaremondist. Samuti jätsin valikust välja kõik teised mootorid peale 2,0, sest olevat hulga kallim pidada.
Ostin 2,0 ABK fwd. Libedaga tegin kässari-trikke ja olin rahul. Natuke aega. Sest remondi ja bensuraha kulus ikkagi omajagu. Mitte et auto oleks
meeletult lagunenud, aga uue autoga ka tegemist ei olnud. Võrdlesin siis huvipärast summat, mis oleks kulunud samade asjade tegemiseks mõne suurema
mootoriga ja Q mudelil. Ja - ausalt - ei oleks sellest summast vaesemaks küll jäänud. Küll aga oleksin nautinud tõmmet, mida pakub mõni suurem
mootor. Näiteks maanteel möödasõidul, mida aeg-ajalt ikka ette tuleb. Või nautinud läbivust, mida pakub Q. Näiteks mõnel lahtilükkamata
kõrvalteel/tänaval. Kuhu elu ikka aegajalt viib.
Ei tee üldse siinkohal maha 2,0 ja fwd autosid. Nendega saab ka väga hästi sõita. Sõidan ise ka hetkel fwd ja ei kipu seda müüma.
Jutu mõte pigem see, et nii mõnigi jätab Q ostmata just kuulujuttude pärast kuigi reaalsuses ei tule asi nii palju kulukam pidada. Küll aga saab selle
raha eest rohkem. |
Noh kulutuste vahe tuleb vähemalt kütuse osas küllalt suur 2,0 b3 FWD man vs 2,8 b4 4WD , keskmise kütusekulu vahe ca 3l sajale, kui sõidad aastas nii
keskmise eestlase 30tuh km, siis kulutad suurema mootoriga ca 900liitrit enam kütust, see on aga vanas vääringus 16k eeku ja seda ühes aastas, pead
masinat ütleme 5 aastat, siis kulu vahe 80k eek!!! Kui enamjaolt linnas sõita, siis vahe veel suurem!
Ei saa nagu öelda, et kulu vahe väga väike oleks Samas aga ma ju ise ka nii
ei mõtle, muidu ei sõidaks 2,6 a6-ga
|
|
|
lrnny22
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: tallinn/assaku
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe B4 2,6 V6
|
postitati 29.01.11 16:17
|
|
|
Pakkuks midagi vahepealset.
Audi coupe 2,6 v6 1993a Audi coupe
Minu käes olnud nii u 4 aastat ja 50000km
Kui teised jäävad valikust välja..

|
|
|