Lehekülgi: 1 2 3 4 |
AX
huviline
Registreerunud 23.12.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6, 2,7T, 4WD 1999 ja veel 8 laipa
|
postitati 29.12.06 00:50
|
|
|
Komplektne seade
Tervist!
Tegemist 2,7 bi turbo, tronik kast, 4wd ,19.11.1999.a isendiga.
Seega tarvis võimsust juurde hankida.
Pakkuge variante ja tegijat.
Huvitab ka asjalik vvelg ja tagasihoidlik keretuuning.
Andke tuld teadjad vennad.
AX.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.06 00:53
|
|
|
Komplektne seade
http://www.audituning.com ja saad mingit aimu.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.12.06 07:58
|
|
|
Komplektne seade
Tiptronic kasti puhul naljalt üle 330HJ ei saa - kast ei kannata. Tugevamaks ehitamine küllaltki kulukas. Soovitus: sellisest mootorist suuremat
võimsust tahta, hangi manualkastiga isend.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 20.10.07 19:39
|
|
|
Komplektne seade
Tere.
Olen uus siin foorumis ja seda juba pikemat aega uurinud ja lugenud, seoses uue pereliikme (S4 2,7V6 Bi-T, man. 99') soetamisega. Kuid kahjuks või
õnneks mingeid päris õigeid vastuseid ma veel leidnud pole.
Kuna siin teemas juba võimsamaks tegemise küsimus esile tõsteti, siis ei hakanud uut eraldi teemat sama murega tegema.
Probleem mul siis väga lihtne ja loogiline - soov enda S4'ja natukene järgi aidata ja seda just jõu poolest.
Alustan siis soovidest:
*BOV
*Uus aju
*Pihustid
*Sisselase
*Väljalase
*Uus bensiini pump
*kõik nende eelneva juurde kuuluv
*???
Eesmärk oleks siis 195-> ca. 250kW
Kuna olen lugenud ja uurinud erinevaid võimalusi nii MTM, Dahlback'i jm tootjate poolt siis nende hindade juures on võtnud natukene kukalt sügama, et
kas need 5000€ on seda väärt, et osta valmiskompott???
Ilmselt see foorum kõige targem foorum eestis sellistele küsimustele vastuste saamiseks, siis loodaks, et ehk mõni selle ala spetsialist oskaks midagi
head rääkida, et mida teha, kuidas teha, mille toodangut kasutada jne.
Kuna endal käed küljest ei kuku ja musta tööd ei karda, siis pole probleem enamus asju ka ise paigaldada, ümber ehitada jne. Kuid enne kõige tegemist
oleks vaja know-how'd natukene, et kõik optimaalsuse piirdesse jätta.
Sai mingipäev läbi astutud ka Alevi 4 olevast tuuningpoest db-hp, kus pakuti chippi, mis lubab väidetavalt +68kw. Kui loogiline see number oleks ilma
midagi ümber tegemata? Pigem ma ise arvan, et see eeldaks juba sisse ja väljalaske ümbertegemist? Uued pihustid?
Sest kindel eesmärk on kõik ehitada ja teha nii, et kõik koos püsiks!
Ette tänades asjalike vastuste eest.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.07 20:20
|
|
|
Komplektne seade
kõige kergem ja kindlam viis see 250kw ja pisut pealegi kätte saada on kasutada rs4 pihusteid, rs4 turbosid ja sobivat chipi. Kogu lugu ~2000-3000 EUR
oleneb, mis hinnaga turbod kätte saab.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.10.07 20:42
|
|
|
Komplektne seade
Pigem väljakäia küsitud raha tunnustatud tuningfirma poolt ning TEAD, et asi töötab laitmatult! Mõttetu on jalgratast leiutama hakata. S4 2.7 ja RS4
2.7 on küllaltki erinevad mootorid
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 20.10.07 21:09
|
|
|
Komplektne seade
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Pigem väljakäia küsitud raha tunnustatud tuningfirma poolt ning TEAD, et asi töötab laitmatult! Mõttetu on jalgratast leiutama hakata. S4 2.7 ja RS4
2.7 on küllaltki erinevad mootorid |
Njah. Maksta on tore, kui oleks võimalik reaalselt sama rahaga enamat teha või siis sama võimsus saada 2x väiksema summa eest, teades know-how'd.
Sisuliselt mtm'i või dahlbacki nime eest 40% juurde maksta on suht mõtetu, kuigi arvatavasti oleks nii kõige lihtsam.
Ise olen kaalunud esialgu võibolla VEMS'i proovimist, RS4'ja turbod, sisselase, väljalase, benapump, pihustid, torud jne. Kuid on hea küsimus, et
kas keegi siin eestis seda pärast tööle ka panna oskab? riceboy?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.07 21:11
|
|
|
Komplektne seade
kui plaan rs4 tehnikat vahele toppida, siis oleks mõistlik algul vast ka rs4 aju kasutada
|
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 20.10.07 21:19
|
|
|
Komplektne seade
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
kui plaan rs4 tehnikat vahele toppida, siis oleks mõistlik algul vast ka rs4 aju kasutada |
Aga miks mitte proovida midagi põnevat ja uut - vems, hks jm.? Saaks asja arendada tiba. Miks kasutada olemasolevaid lahendusi, kui luua uuemaid ja
efektiivsemaid, kuigi nende väljatöötamine võib olla oluliselt kulukam igaspidises mõttes.
Tulemus selle eest aga midagi enamat.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.07 21:21
|
|
|
Komplektne seade
noh, kõige odavam on lihtsalt chippida ja vaadata, mis juhtub
kui aga raua kallale minna, siis on vast "säästuprojektiks" rs4 tehnikat muretseda
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.10.07 08:08
|
|
|
Komplektne seade
RS4 aju ei hakka tööle S4 peal; liiga palju erinevusi, proovitud, oli vist hoobist 17 veakoodi kui nüüd õigesti mäletan. Immo progemine sinna juurde
lisaks. Pigem see aretamine läheb kordades kallimaks, kordades, kui osta valmis produkt. 2.7 V6 biturbo on veel küllalt "uus" mootor, et
laiatarbekaubana oleks võtta teadmisi. Need, kes teavad, need küsivad ka vastavat pappi. Õigesti ka teevad, miks jagada tasuta infi teadmiste eest,
mis saavutatud läbi isiklike kogemuste. Nii ka enamus tunnustatud tuningfirmasid teeb.
Progeaju on pannud vähesed, mäletamist mööda läks sommide üks algne projekt aiataha. Eestis vaevalt paneb keegi progeajuga 2.7-me liikuma, kuid mine
tea... Progeaju kasutamisega tuleb ka lisaseadmetest ära öelda ala
konditsioneerist, oli vist nii.
Olen korra asja uurinud, kuid jätsin sinnapaika. Omanud 1.5a RS4-ja. Varsti "peaks" üks RS4 vamis saama @ 510HJ by MTM, seda Eesti pinnal. Siit ka
küsimus, kui kellelgi on üle KORRALIKUD RS4 plokikaaned, siis märguandmine mulle ei tee paha
Kuid alates ca 2002a võeti kasutusele nn epromi "kaitsealused" st kodeeritud vahesoket, siis softi sealt maha lugeda võimatu, pean silmas näit
MTM-i, raua saab teada, kuid softi ei. Seega, näen variant, et ikkagi minna pinki ning lasta motronic ülekirjutada, teevad seda sommid mingil määral,
sakslased teevad hästi, rootslased hästi, kodanik A4TQ teab rootslaste kontakti, kes on küllaltki pädevad antud teemal
Edit: ca 15 000 euri eest saaks pakkuda RS4/B5-le ca600hj kitti.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.10.07 08:30
|
|
|
Komplektne seade
Kliima/kont pmst jääb alles. Samas tuleb probleem, kui nt kliima on can süsteemis ja saab oma info nt mootori ajust. Ära kaob kohe kindlasti kelladel
olev kompu. Niipalju ma tean, et peale facelifti võeti S4-l kasutusele can süsteem. Ju ta on siis ka RS4-l. Sel juhul oleks vist pmst ainuke variant,
kui saaks kuidagi jätta originaal aju, kuid mitte juhtimisõigusega.
12.301@181km/h
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.07 08:40
|
|
|
komplekt
rs4 turbode ja pihustite kasutamine s4 peal pole mitte mingilgi määral jalgratta leiutamine, see on kõige kindlama peale minek. Aju ei ole vaja
vahetada. Soft (chip) ainult muuta. Tulemus on toimiv ja 250kw ei ole probleem, pole vaja seda asja nii keeruliseks ajada!
OT, aga epromi kaitsealused olid kasutusel juba 90ndatel.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.10.07 08:58
|
|
|
komplekt
S4 2.7 juures kasutada RS4 2.7 turbosid ning pihusteid ja vastavat softi, ei ole asi piisav. Kompott peab olema tasakaalus.
Siin saab kohe takistavaks teguriks kogu väljalase + väljalaskekollektorid. Tekib suur vastusurve + soojuskoormus. Kasutades RS4 2.7 turbosid ja
pihusteid, tuleb ka väljavahetada väljalaskekollektorid ning teha suuri muudatusi väljalaskesüsteemi ( summutaja ) osas.
Epromi nö kaitse võis olla kasutusel juba 90-ndatel, kuid 2.7-le hakkasid tuntud tuningfirmad ( MTM näiteks ) asja paigaldama alates 2002 aastast.
Minu RS4 oli SKN-s nö chipitud 2004 aasatal ja ei olnud kaitset peal, kuid täpselt tean, et MTM hakkas kõikide enda poolt chipitavatel ajudel kaitset
kasutama alates 2002 aastast.
Väiksemad tuningfirmad lasevad ikka vanaviisi edasi.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.07 09:06
|
|
|
komplekt
OT või siis mitte...
Lugedes seda S4 2,7 teemat tekib mul alati küsimus - miks!?
Ise pooldan alati võimalikult originaal kooslust, esiteks kasvõi juppide saadavuse pärast, teadmiste pärast, vastupidavuse pärast. Kui on olemas
samast autost võimsam versioon siis miks mitte seda endale soetada!? See aretamine jne on raudelt kordades kallim ning auto on töökorras kindlasti
kordades vähem aega...
Ma saan aru sellest, et kui ei ole võimsamat versiooni, et siis aretada aga niipidi ei leia pointi.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.07 09:49
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Aga miks mitte proovida midagi põnevat ja uut - vems, hks jm.? Saaks asja arendada tiba. Miks kasutada olemasolevaid lahendusi, kui luua uuemaid ja
efektiivsemaid, kuigi nende väljatöötamine võib olla oluliselt kulukam igaspidises mõttes.
Tulemus selle eest aga midagi enamat. |
Kui sul on aega, tahtmist, viitsimist ja palju raha, siis palun väga. Mitmed, kes siin teemas on sõna võtnud, teavad, mida nad räägivad. Mõni küll
pingutab natuke üle, aga pole hullu.
Mina soovitaksin sul minna "step by step". Kui sa soovid suuremat võimsust, siis kõigepealt proovi kellegi chipitud S4-a. Kui sellest on vähe, siis
saab edasi mõelda. Ka mina pooldab RS4 tehnika peale üleminekut. Tegelikult soovitaksin natuke kangemat rauda kui RS4 - ca 500hp tehnikat. Seda on
väga lihtne saavutada, kui vahetad õiged osad. Kristjan ja Pets teavad kindlasti, mida ma silmas pean.
Edit: soovitan Petsiga (A4TQ) kokku saada ja tema autot proovida (kui ta lubab muidugi).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 21.10.07 10:48
|
|
|
komplekt
Odavam vahetada autot.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.07 11:23
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Odavam vahetada autot. |
ärge ajage hullu juttu!
inimene räägib 250kw saavutamisest (2.7 biturbo mootorist) ja soovitatakse autot vahetada - mõelge natuke ka enne! S4 ja RS4 hinnavahe on ~2 kordne
(ehk ~10 000 EUR).
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 21.10.07 11:47
|
|
|
komplekt
Keegi peale sinu ei ole siin RS vastu vahetamisest midagi rääkinud.
Audil on ka edukas ja hea 4,2L mootor.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.10.07 12:14
|
|
|
komplekt
Mind huvitaks tegelikult see, et millises kontekstis see auto praegusena liiga aeglaseks jääb? Ma proovisin seda sama autot mõni nädal tagasi Tartu
mnt-l Vaidast Jürini ja tagasi ja mina sellega küll tavaliikluses kellelegi jalgu ei jäänud. Pigem vastupidi. Pidurid oleks võinud veidi paremad olla.
Et mis Su eesmärk on? Lihtsalt saavutada number 250 kW? Või trügida selle autoga veerandmiilirajale? Või saavutada kiirendus, mis paneks istmeseljatoe
kinnitustest murduma? Või lihtsalt tuunida, et näida cool?
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 21.10.07 12:17
|
|
|
komplekt
ja 4.2 S4'jad maksavad Kui palju?? :S
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 21.10.07 21:31
|
|
|
komplekt
Eesmärk ei ole trügida veerandmiili rajale ega näida cool. Lihtsalt arvestades auto potensiaali, siis on mõte võtta sealt natukene ja realiseerida.
Miks? - et ikka mõnusam kõhutunne saavutada, loomulikult mõistuse piirides. Kindlasti enamikele näib mu mõte totaalse mõtetusena (nagu lugeda võib),
aga ega muidu targemaks ei saa, kui ei küsi ja teadupärast küsija suupihta ei lööda! - TÄNAN!
Esimeseks sammuks seaks uue sisse ja väljalaskesüsteemi, chipi ja bov. Võtaks RS4'ja kolled, mtm'i väljalaskesüsteemi paketi. Kuid sisselaske osas
olen niipalju erinevaid asju lugenud, et ei oska päris seisukohta võtta, et kuidas oleks kõige arukam ja mida panna? Õhulugeja peab nagunii peale
turbot viima, kui bov panna. Kuid kas originaaltorude voolavus on piisav ca +50-70Kw jõu suurenemisel chipituna?
Muidugi on siinkohal hea küsimus, et kelle chippi eelistada? Loomulikult oleks tore osta kalli raha eest MTM chip(mida kõik kiidavad), kuid sellele on
ka identseid analooge olemas, et mida neist arvata?
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.07 22:09
|
|
|
komplekt
Inimesel on soov hiljuti soetatud autole jõudu juurde saada - ja mõned siin kirjutavad, et osta rs4 või 4,2. Kas see oligi teema mõte või ?
Rääkige asjast siis kui küsitakse...
Asjast siis:
Selge on see, et kõige kergem oleks viia auto Rootsi ja lasta Dahlbackil ära teha ja selle eest rõvedalt suur hunnik pappi välja käia. Aga targem ja
mõttekam on teha kõik ise, võttes siis kasvõi Dahlbacki eeskujuks. Esiteks odavam, teiseks ikkagi ise tehtud.
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Muidugi on siinkohal hea küsimus, et kelle chippi eelistada? Loomulikult oleks tore osta kalli raha eest MTM chip(mida kõik kiidavad), kuid sellele on
ka identseid analooge olemas, et mida neist arvata?
|
Unusta ära chipid. Pane VEMS (või mõni muu progetav aju), see on igal juhul mõttekam kui mingi suvalise chipi ost. Sest iga auto on erinev ja miski
universaalne chip ei toimi kunagi 100% õigesti. Pealegi enamasti sa ei tea ju kindlalt, mis chipi saad. Ka kaks täiesti identse rauaga mootorit on
erinevad. See tähendaks personaalse chipi tegemist, mis on kallim kui progetav aju.
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Õhulugeja peab nagunii peale turbot viima, kui bov panna. |
Kui paned progetava aju, ei ole sul enam õhulugejat üldse tarvis. Ja miks sa BOV tahad panna ?
Ma arvan, et tasuks mõelda suuremate coolerite peale.
Pihustid hangi suuremad, aga need ei pea ju olema RS4 omad. Katid alt ära. Siduri ja pumba vahetab näiteks Dahlback ära alates 390hj.
Sisselaske kollektor: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_62&products_id=779
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.10.07 06:31
|
|
|
komplekt
S4-le väga hea võimsuselisa oleks:
RS4 turbod.
RS4 pihustid.
Suuremad cooelrid ( teha ette, satnge keskele, kahe kärjega )
RS4 väljalaskekollektorid või mõni aftermarket ( MTM, Dahlback vms )
RS4 sisselaskekollektor.
Ilma kattideta väljalase nt Dahlbacki oma vms.
Suuremad downpiped ( Dahlback, MTM vms )
Metall bypassid ( Dahlback )
Bosch 044 bensiinipump
Ühemassiline hooratas ( teras )
Tugev sidurikorv + tugevam ketas ( Sachs või Spec, Luk on pask ka RS4 orig sidur )
Nüüd dünosse ja seadistama ( Rootsi, Soome, Saksamaa ) Progeaju unusta ära 2.7 V6 biturbo puhul, samuti ka nn BOV klapid
460 HJ pole probleem.
Edasi sealt; suuremad turbod nt RS6 turbiin RS4 kompressor, pihustid, nukkvõllid, portimine, kepsud, kolvid jms. 600 ja isegi + HJ pole probleemi.
Ainuke jama on see, et pidevalt käib siin foorumis "kõvatajaid" kuid keegi neist ei ole asja tegema hakanud. Kuuldes rahasummat, mis kulub reaalselt
asja tegemiseks.
Arvesta ca 400+ HJ jaoks vähemalt 120 000 - 140 000 eeku puhtalt uute ja korralike tuning juppide peale +
stock uued jupid nt tihendid, saaled, rõngad, poldid, mutrid jne +
töö, kui ise siidikäpp.
250KW tuleb kätte ja lihtsamalt, vaata tuntud tuningfirmade kodulehtedeltki, saad rauapoole teada, osta soft kasvõi sealt, tead, et saad korraliku ja
kindla asja.
Progeaju ei soovita ikkagi. Motronic on piisavalt hea, et sellest mitte loobuda.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.10.07 06:45
|
|
|
komplekt
Mis on S4 sisselaske kollektoril viga, et see vahetada tuleks?
Turbodena v6ïks kasutada kasv6i Holseti integreeritud wg´ga fööne, nende hind on m6istlik ja saad ise otsustada, milliste m66tudega soovid.
Ja progeajuga asja juhtimise eelis on sellisel puhul olemas.
Sellisel juhul kasuta mis pihusteid tahes, 6hukulu lugejast pääsed + palju muid lahedaid optioneid, mida motronicuga ei saa kunagi olema.
Ja vaidlus millegi m6ttekuse v6i m6ttetuse yle on m6ttetu
tuunimine on enivei m6ttetu
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|