Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.07 08:31
|
|
|
komplekt
epic_metal jutu kohta:
1. Olen nõus, et odavam on ette võtta Dählbacki seaded ja autot ise ehitada.
2. VEMS. Mina isiklikult ei kiirustaks ühegi otsusega. Eriti veel progetava ajuga, kuna see on Eestis nii lapsekingades, kui ta praegusel ajahetkel
on. Kui sa tahad autoga ikka päevast päeva liigelda, siis mina soovitaksin seda sammu tõsiselt kaaluda. Põhjus on lihtne – motronic käib pea igast
asendist, iga ilmaga, iga rõhuga, iga temperatuuriga, on ohutu, turvaline jne. Progetav aju aga tahab iga hetke jaoks oma seadistus saada. Nende
seadistamine igapäevasõiduks on väga keeruline. Jah, paugutamiseks saad sa masina seadistatud aga vaata, mis see auto sul -20 kraadiga teeb. Sa võid
progetava ajuga küll mõne KW võita aga olen veendunud, et kaotad hingerahus ja turvalisuses. Sina võid küll aru saada, mida sul progetava aju LCD-el
kirjas on, aga kas sinu naine saab? Ja kui autot kunagi müüa tahad, mis siis teed?
3. Coolerite peale pead kindlasti mõtlema. 20vT kogemuste pealt võin öelda, et kui sisselaske õhk on liialt soe, siis detonatsioon on kerge tulema.
Siis peaksid sa hakkama süütega mängima (mida sa ilma progetava ajuta teha ei saa) või siis kütterõhku peale keerama, et segu rikkamaks saada. Vaata
näiteks siia: Intercoolers by AWE Tuning
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.10.07 08:45
|
|
|
komplekt
Coolerit on hea teha ette, mitte enam nurkadesse. Ette pikad, paksud kuid madalad, ca 600x150x60 ehk ja neid 2 tk, mõlema vile jaoks eraldi. Väga hea
ja tõhus. ES tuning aitab kindlasti kui ise ei oska. Siisiki soovitan endiselt Motronicut. Lao raud kokku ja mine lase individuaalne soft kirjutada -
auto dünosse. Progeajuga on jauramist oi kui palju:
1. Ei oska seda IKKAGI keegi väga hästi seadistada, on palju komplikatsioone, pigem on progeaju ikkagi puhas võistlusauto pärusmaa.
2. Paigladus on peavalu kuubis
Ei viitsi siin enam edasi vaielda progeaju ja motronic. Küll nähtud/kuuldud progeaju paigaldusi ja seadistusi - paljud tahavad "ise" teha, kuid
sinna see aega ja raha kulub ning tulemus kesina. Lasta asi asjatundjatel teha, läheb väga kalliks, väga, paigaldus + väga tasemel seadistamaine ala
60 - 70Keeki ( Soome )
Motronicu seadistamine vastavalt Sinu masina rauale ja soovile, ca 2Keur.
edit: RS4 sissekolded on avaramad ja pikema/ühtlasema voolavusega.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.10.07 09:23
|
|
|
komplekt
Mis asi muudab rs4ja sisselaske kollektori erinevate kanalite voolavuse yhtlesemaks?
Sisselaske kollektor poleks minu vahetuslistil mitte esimeste seas.
Progeaju ja v6istlusauto pärusmaa, no kuulge
Ja progeaju ei tee autost kyll igapäevak6lbmatut.
Ja osatakse seda ka eestis seadistada, vems, kms, autronic, tatech ...
Paigaldusega saab hakkama igayks, kes oskab elektriskeemi lugeda ja näpitsad peos pysivad.
otse loomulikult ei tasuks osta k6ige eksootilisemat aju, kelle seadistajaid vaid kuskil kaugel maal leidub. Tootetugi on väga oluline.
Ja, ykski projekt pole probleemivaba, kes iganes mida iganes ka sinna ei tehta.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.10.07 09:42
|
|
|
komplekt
See on sama valdkond enamvähem ehk - kellele ema, kellele tütar
RS4 sissekolle on suurema ristlõikepindalaga kanali kohta, pikemad kanalid. Progeajuga on pidevalt jamad, pidevalt, väheamlt eesti pinnal. Ok, Samvel
teab juba küllalt hästi, mida teeb ( ES Tuning ). Rohkem ei julge/oska nimetada nimesid, kes oskaks asja tasemel. Samvel küsiba ka raha asja eest, mis
on igati õigustatud - poiss on vaeva näinud, õppinud, asja selgeks teinud.
Sommid teevad, küsivad veel kosmilisemaid summasid, tulemusi neil on. Kuid Eestis püüavad iseehitajad ikka ise seadistada, mu meelest mõttetu istuda
pea igapäev läppariga masinas ja toksida erinevadi muutusi/väärtusi. Ajakulu, närvikulu.
2.7 V6 biturbo puhul on progeaju teema suht teadmatu veel, megakallis, võrreldes motronicu individuaalseadistusega.
Ei laida maha motronicut ega poolda ka progeajusid.
Meeldib motronic enda pommikindlusega/keerukusega. Progeajupuhul tuleb lisakellasid LCD displeisid jms vidanid juurde ehitada, lõpuks on armatuur suht
"kuusepuu", nii on jäänud mulje mulle. Pidev jälgimine ja korrigeerimine jms.
Ei tea, isiklikult ei meeldi progeaju.
Laon raua kokku, lasen üks kord ja korralikult seadistada, ei pea lisajuhtmeid või kogu jutmestikku väljavahetama, anduritega jebima, mõni progeaju
tunnistab stock andureid, mõni tahab NASA tehnoloogiat jne jne. saan käia igakell esinduses diagnostis, kõik aktsepteerivad asja.
Maitseasi, paljudele meldib asi 0-st endale selgeks teha ning pidevalt muuta seadistusi jne.
Edit: muidugi on igati teretulnud progeajujuhtumid, mis töötavad laitmatult ka 2.7 V6 biturbo puhul
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.08 20:16
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
OT või siis mitte...
Lugedes seda S4 2,7 teemat tekib mul alati küsimus - miks!?
Ise pooldan alati võimalikult originaal kooslust, esiteks kasvõi juppide saadavuse pärast, teadmiste pärast, vastupidavuse pärast. Kui on olemas
samast autost võimsam versioon siis miks mitte seda endale soetada!? See aretamine jne on raudelt kordades kallim ning auto on töökorras kindlasti
kordades vähem aega...
Ma saan aru sellest, et kui ei ole võimsamat versiooni, et siis aretada aga niipidi ei leia pointi. |
Ma võtan nüüdseks muutunud arvamuse pärast kah oma sõnad tagasi.
Nimelt olen nüüd näinud ja proovinud ning targemaks saanud nende 2,7 kohalt. Kui seal kasutada järgiproovitud (ikka suuremate firmade) komplekte siis
on ka tulemus ning vastupidavus vägagi head.
Isearetades mingeid süsteeme (jupike siit, jupike sealt, ise midagi ehitades) siis on tulemus tavaliselt vastupidine loodetust.
Ehk siis kui neid 2,7'eid järgi aidata korralike ja tuntud osadega on ka tulemust ja pointi.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.01.08 20:27
|
|
|
komplekt
juks11 ehk räägid enda kogemustest, kas on salongi poolt teostatud töödega või siis ise paigaldatud/seadistatud, millised olid tulemused hp, hind,
küttekulule mõju, ehitusmaht jne. Kas tuning väljalase või isearetatud väljalase.
Millise tootja jupid paigaldati ja kas aju chipitud või progetav aju ja kas kas ülevaatuse peab ostma nüüdseks?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.01.08 07:31
|
|
|
komplekt
Siia juurde ei tee paha ( kestvuse tagamiseks ):
RS4 või MTM väljalaskekollektorid.
Turbodest kuni lõpuni madalsurveväljalase ( paljud tuningfirmad pakuvad ). Või see.
Metall by-passid.
S4-le võiks lisada veel RS4 coolerid või teha suuremad, kui S4-l.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 30.03.08 11:24
|
|
|
komplekt
Kuna selline teema on siin üleval, samuti räägiti orig. turbode puhumissuutlikusest, siis siit minu küsimus:
Saksas auto tehtud 262 kW @dokumentides.
Pole mul õrna aimu, mida seal tehtud/muudetud on. Pelgalt chipp?
Väljalase on tühi, by-passid veel orginaalid (aga mitte kauaks)- rohkem pole aimugi. Väänab väga madalalt.
On keegi kokku puutunud äkki sellise paketiga või on ideid. Selles 262kW's kahtlemises mul põhjust eriti ei ole. Kes on sõitnud, need teavad.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.08 11:29
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Kuna selline teema on siin üleval, samuti räägiti orig. turbode puhumissuutlikusest, siis siit minu küsimus:
Saksas auto tehtud 262 kW @dokumentides.
Pole mul õrna aimu, mida seal tehtud/muudetud on. Pelgalt chipp?
Väljalase on tühi, by-passid veel orginaalid (aga mitte kauaks)- rohkem pole aimugi. Väänab väga madalalt.
On keegi kokku puutunud äkki sellise paketiga või on ideid. Selles 262kW's kahtlemises mul põhjust eriti ei ole. Kes on sõitnud, need teavad.
|
sinu auto ju ometi, vaata siis järgi, mis tehtud on...
ainult chip kindlasti mitte, mina pakuks et turbod ja pihustid on ka vahetatud. Võimalik, et ka pump.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 30.03.08 11:36
|
|
|
komplekt
No selleks, et vaadata, peaks hakkama lammutama kõvasti ju..Turbosid on vaevu näha kui auto üles tõsta. Samas turbode vahetust ma eriti ei tahaks
uskuda, sest suur turbo ei väänaks nii madalalt. Pihustitega on lihtsam. Mõtlesin just, et äkki on see mingi leti-kompott ja tuleb kellelegi tuttav
ette..
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 30.03.08 12:15
|
|
|
komplekt
Tsitaat: |
"...Selge on see, et kõige kergem oleks viia auto Rootsi ja lasta Dahlbackil ära teha ja selle eest rõvedalt suur hunnik pappi välja käia. Aga targem
ja mõttekam on teha kõik ise, võttes siis kasvõi Dahlbacki eeskujuks. Esiteks odavam, teiseks ikkagi ise tehtud."
Dahlbäcki tehtud autod SÕIDAVAD, kodukootud kahjuks mitte.
See on fakt. Parem käia välja rohkem pappi ja saad kiirelt sõitva auto kui lasta eesti "seppadedel" seda teha.
Eesti tuunigu märksõnaks on ilmselt - seadistamata.
Ja ärge tooge siin põhjuseks pappi. Lõppkokkuvõtteks läheb eestis tegemine rohkem maksma kui rootsis. Võid osta kasvõi Dahlbäckist jupid aga kui asja
korralikult kokku ei pane, pole sellest sittagi kasu. Eeskujud siin ei loe, kogemused loevad.
NB. Rootsis pannakse ka Volvod jooksma, rääkimata muudest mudelitest. |
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 30.03.08 14:16
|
|
|
komplekt
Kõik on ilus ja tore aga kui palju on Eestis inimesi kes ca 200000 eegust autot 30000 euri eest tuuniks.Just sinna auku on Dahlbackis 2,7tt
upgreadimine 500-600 hp.Ma ei pea silmas pelgalt kivi vahetust.
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 31.03.08 14:47
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
No selleks, et vaadata, peaks hakkama lammutama kõvasti ju..Turbosid on vaevu näha kui auto üles tõsta. Samas turbode vahetust ma eriti ei tahaks
uskuda, sest suur turbo ei väänaks nii madalalt. Pihustitega on lihtsam. Mõtlesin just, et äkki on see mingi leti-kompott ja tuleb kellelegi tuttav
ette.. |
K04'de puhul oleks 262 kW natuke vähe.
Pigem vaba väljalase ja custom map ehk.
Kui sul on VAG-COM, logi blokki 115, nt neljanda käiguga, 2000-7000rpm ja joonista graafik specified vs actual boost.
Blokk 003, maf ja timing, oleks ka hea vaadata/võrrelda.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 31.03.08 18:22
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
K04'de puhul oleks 262 kW natuke vähe.
Pigem vaba väljalase ja custom map ehk.
Kui sul on VAG-COM, logi blokki 115, nt neljanda käiguga, 2000-7000rpm ja joonista graafik specified vs actual boost.
Blokk 003, maf ja timing, oleks ka hea vaadata/võrrelda. |
VAG-COM 'i pole, kuid huvi oleks seda teha, on mida võrrelda. Plaan suve jooksul ühelt AC-ürituselt läbi käia, kui tekib koht kus võib süüdimatult 4.
käiguga 7000 rpm-i vajutada.
Ja VAG-COM'ist ei jaga tegelikult halligi, seega läheks siis kellegi abi vaja. Avalikul teel seda teha ei tahaks. Raadil vist plaadivahed?
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 05.07.08 20:28
|
|
|
komplekt
Ainult K04-d ilma küttesüsteemi muutmata võib vabalt olla, nn. Stage 3-
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.04.09 17:58
|
|
|
komplekt
Mõeldes upgrade peale- on see ju B5 S4'le järgmine väga mõistlik modifikatsioon, kui väljalase on vabam ja tsipp on olemas.
Nüüd tahaks teada kumb on efektiivsem, kas RS4 OEM coolerid paigaldada, või need hinnaga US $319.00 (tükk??).
Wagner võib olla 1 parimaid, aga hinnavahe on ka väga suur.
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 08.04.09 13:31
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: kaaperdaja
Mõni S4 B5 omanik võiks ka dünos ära käia, siis hea võrdlusmoment. |
Sai enda omaga ka dynos käidud ja tulemuseks tuli selline graafik:
http://www.bsm.ee/s4/S4_dyno.jpg
Tehtud pole peale väljalaske midagi...
Panin ajaviiteks photoshopis kaaperdaja ja enda dyno graafiku kokku ja sain sellise tulemuse:
http://www.bsm.ee/s4/S4_dyno_mix.jpg
Uurisin kunagi seda nelikveo skeemi kadu ja leidsin originaal tehase dynograafiku ja võrdlesin seda enda omaga - klappisid enamvähem 1:1'le, kuigi
mul algas Nm tõus natukene varem. Kui arvestada, et originaalis lubatakse 195Kw ja 400Nm mootorist ja tehase autol tuli rattast ala. 143Kw ja 295Nm,
siis peaks selle loogika kohaselt mu autol 209Kw ja 457Nm? Kahjuks on arvutil vahpeal kaks korda format tehtud ja pole enam pilte alles. Kui kellegil
on seda, võiks siia üles visata.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 08.04.09 13:39
|
|
|
komplekt
Basssoundman, mis täpsemalt väljalaskes Sinu autol tehtud on? Ma saan aru, et auto ei olegi chipitud? Peaks kunagi kah oma pilliga dünosse minema,
Peeter kunagi arvas, et minu autol algavat vääne varem võrreldes teistega, millega tema proovinud on. Saaks teada mis seal tegelikkuses on.
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 08.04.09 14:26
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Basssoundman, mis täpsemalt väljalaskes Sinu autol tehtud on? Ma saan aru, et auto ei olegi chipitud? Peaks kunagi kah oma pilliga dünosse minema,
Peeter kunagi arvas, et minu autol algavat vääne varem võrreldes teistega, millega tema proovinud on. Saaks teada mis seal tegelikkuses on.
|
Originaal torustik, katid tühjaks tehtud, resode asemel on torud, keskmise püti asemel on toru, lõpu pütt on seest tühjaks tehtud. Kusjuures lõpupüti
tühjakstegemine ei teinud mitte mingit muud effekti, kui auto läks vaiksemaks ja paugub vähem.
Kuigi persetunde järgi oli vahe päris suur, kui torustik tühjaks sai tehtud ja mootor muutus erksamaks. Chipitud ei ole jah.
Kui juba tuunimisest jutt on, siis uuriks teiste Bi-Turbo vendade käest, et kuidas teil õli temperatuuriga lood on? Minul suvel sõites linnas on see
koguaeg 100 kraadi ümber, sõltuvalt sõidustiilist, nõks alla, nõks üle. 120 tuleb ala. kahe, kolme fooritagant peeneks lastes. Külmemate ilmadega on
õli kenasti 80 kraadi kanti. Maanteel sõites on kõik OK, isegi pikemalt paugutades püsib õli pikalt seal 100 ümber. Mootori temp püsib kenasti nagu
valatud 90 kraadi.
Dünos oli peale teist tõmmet õli 120 ja mootor üle 90... kui C4 kerega S6 oli peale kolme tõmmet kõik suht jahe veel... tõesti Bi-Turbol on mootori
jahutus nii niru?
Olen mõelnud, et peaks õli radika panema, aga mille vahele seda kõige arukam panna oleks ja kas peaks äkki 2tk panema, et peale mõlemat turbot ntx?
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 09.04.09 09:39
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Originaal torustik, katid tühjaks tehtud, resode asemel on torud, keskmise püti asemel on toru, lõpu pütt on seest tühjaks tehtud. Kusjuures lõpupüti
tühjakstegemine ei teinud mitte mingit muud effekti, kui auto läks vaiksemaks ja paugub vähem.
Kuigi persetunde järgi oli vahe päris suur, kui torustik tühjaks sai tehtud ja mootor muutus erksamaks. Chipitud ei ole jah.
|
Ma ei usu, et chipitud ei ole. Stock väände graafik peaks olema 1850-3600 rpm sirge joon @ 400Nm mootorist. Sul on 352Nm rattast, kui ma õigesti aru
saan. St ca 470Nm mootorist, kui arvestada 25% kadu. Lihtsalt väljalaske tühjaks tegemisega seda kindlasti ei saavuta.
Pealegi on see graafik väga sarnane tüüpilise chipitud S4 dünograafikuga, kuigi väände number võiks natuke suurem olla.
On sul rõhunäidik või oled kunagi VAG-COMiga rõhku loginud?
|
|
|
|
kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 09.04.09 13:35
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Ma ei usu, et chipitud ei ole. Stock väände graafik peaks olema 1850-3600 rpm sirge joon @ 400Nm mootorist. Sul on 352Nm rattast, kui ma õigesti aru
saan. St ca 470Nm mootorist, kui arvestada 25% kadu. Lihtsalt väljalaske tühjaks tegemisega seda kindlasti ei saavuta.
Pealegi on see graafik väga sarnane tüüpilise chipitud S4 dünograafikuga, kuigi väände number võiks natuke suurem olla.
On sul rõhunäidik või oled kunagi VAG-COMiga rõhku loginud? |
Minul õpetati sel dynos, et liida olemasolevale 25% juurde. Ehk kui rattast 352 Nm, siis motost ca 440 Nm. STI-del pidi nii stock tulemuse välja
andma.
Kuidagi kahtlaselt palju jõudu küll ainult väljalaskest. Väljalase pidi siiski tuntava vahe andma. Kui chipitud masinale sport väljalase otsast lõpuni
panna, siis pidi veel 40-50 hj juurde saama. 50 000.- eest seda aga vahetama ei hakka.
Mis tempi puutub, siis minu masinal on see enam vähem. Talviste ilmadega ja sellistega mis praegu on seisab vesi 70-80 juures, 90 tuleb ainult kohal
seistes. Suvel aga püsib pidevalt 90c.
Õli temp ka tava sõiduga üle 80c tõusta ei taha. Pikemalt paugutades liigub ikka sinna 120 juurde, dünos pärast kolmandat tõmmet oli vist 110c. Õliks
Castrol 10w60.
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 09.04.09 18:26
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Ma ei usu, et chipitud ei ole. Stock väände graafik peaks olema 1850-3600 rpm sirge joon @ 400Nm mootorist. Sul on 352Nm rattast, kui ma õigesti aru
saan. St ca 470Nm mootorist, kui arvestada 25% kadu. Lihtsalt väljalaske tühjaks tegemisega seda kindlasti ei saavuta.
Pealegi on see graafik väga sarnane tüüpilise chipitud S4 dünograafikuga, kuigi väände number võiks natuke suurem olla.
On sul rõhunäidik või oled kunagi VAG-COMiga rõhku loginud? |
Boostib kuskil 0,5-0,7Bar... selline tavaline on 0,55-0,6bar ja boostib päris madalalt juba ja hoiab kenasti kuskile 5500rpm'ini, siis hakkab
langema. No mina seda chippinud ei ole ja mitte ükski asi ei viita sellele, et oleks chipitud. Samuti kiiruse piirik on 250km/h... testitud
Autot on korralikult ja järjepidevalt hooldatud ja olen püüdnud autot tehniliselt korras hoida, võibolla sellest ka korralik tulemus? Ma ei tia kas
044 pump paagis võiks midagi juurde anda... kuigi pumba vahetusest ei märkinud küll mingit muutust, lihtsalt vana sai otsa ja kui vahetada siis ikka
korralike juppide vastu, on minu suund auto juures.
btw. mul õliks Xsado Racing Sport 10W60 - laitke/kiitke/soovitage paremat?
tänase ilmaga püsib kenasti õli seal 80 kandis ja kui veitsa paugutada linnavahel, siis sain ca. 90 kraadi.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.04.09 18:32
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Boostib kuskil 0,5-0,7Bar... selline tavaline on 0,55-0,6bar ja boostib päris madalalt juba ja hoiab kenasti kuskile 5500rpm'ini, siis hakkab
langema. No mina seda chippinud ei ole ja mitte ükski asi ei viita sellele, et oleks chipitud. Samuti kiiruse piirik on 250km/h... testitud
Autot on korralikult ja järjepidevalt hooldatud ja olen püüdnud autot tehniliselt korras hoida, võibolla sellest ka korralik tulemus? Ma ei tia kas
044 pump paagis võiks midagi juurde anda... kuigi pumba vahetusest ei märkinud küll mingit muutust, lihtsalt vana sai otsa ja kui vahetada siis ikka
korralike juppide vastu, on minu suund auto juures.
btw. mul õliks Xsado Racing Sport 10W60 - laitke/kiitke/soovitage paremat?
tänase ilmaga püsib kenasti õli seal 80 kandis ja kui veitsa paugutada linnavahel, siis sain ca. 90 kraadi. |
Stocsoft.
Väljalaske vabamaks muutmine annab olulist jõulisa V6 biturbole
10W60 tiba üle pingutatud. Suveks hea, tavakulgemiseks 5W50, talvel 0W40 v. 5W40
Miks 10W60 hea ei ole tavasõidul, selle kohta olen foorumis rääkinud küll ja küll, ei hakka kordama.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 10.04.09 10:46
|
|
|
komplekt
Tsitaat: | Algselt postitas: kaaperdaja
Minul õpetati sel dynos, et liida olemasolevale 25% juurde. Ehk kui rattast 352 Nm, siis motost ca 440 Nm. STI-del pidi nii stock tulemuse välja
andma.
Kuidagi kahtlaselt palju jõudu küll ainult väljalaskest. Väljalase pidi siiski tuntava vahe andma. Kui chipitud masinale sport väljalase otsast lõpuni
panna, siis pidi veel 40-50 hj juurde saama. 50 000.- eest seda aga vahetama ei hakka.
|
Rattast mõõdetud numbrile 25% juurdeliitmine annab kaoks 20% - nende autode puhul räägitakse siiski enamasti ca 25%, kuskilt on silma jäänud stock RS4
düno koguni 28% kaoga.
Vaba väljalase annab kindlasti jõudu juurde, kas just niipalju, aga 20-30 hj ehk ikka.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|