Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 lisakellade ühendamine (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 19331)
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.11.10 19:11 Tsiteeri
Audi 80 B4 lisakellade ühendamine



Kelladel kaks pistikut:ümmargune ja kandiline :P

http://www.upload.ee/image/682742/P1010007.JPG

1. ümar pistik on temperatuurianduri ja õlirõhuanduri juhtmed: roheline-must on õlitemp. ja sinine-valge õlirõhk

2. kandilisel pistikul on numbrid peal:

1. TÜHi-juhe puudub
2. SININE-MUST - voltmeeter
3. HALL-PRUUN - kellade valgustus
4. 2 JUHET KOOS (sinine-valge ja hall-sinine) - HALL-PRUUN ja 2 juhet koos: kellade valgustus läbi kellade relee, ühendasin sigarisüütaja valgustusega
5. PRUUN- mass
6. PUNANE-SININE- sigarisüütaja



Õlirõhuanduri ühendamine: anduril on kaks klemmi---WK-sinna läheb juhe, mis enne oli 1klemmiga anduril (0,3bar) ja
G (gauges)-see juhe on lisakellade õlirõhunäidiku jaoks.

voltmeetri toide asub: C plokis 15a must-sinine juhe--ma ühendasin selle juhtme külge,
hiljem tinutasin kolviga üle.
http://www.upload.ee/image/695925/6f9135306ed359c5c7e722360f7d.gif
Lisakellade voltmeetri toide


Õlirõhuanduri ja õlitempanduri asukoht:

http://www.upload.ee/image/783209/anduri_asukoht1.jpg

http://www.upload.ee/image/783210/anduri_asukoht2.jpg

http://www.upload.ee/image/698372/76699114.jpg

http://www.upload.ee/image/733320/P8090113.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.12 19:38 Tsiteeri


Kas voltmeetriks ei sobi 12V, kuhu tuleb vool alles süüte keeramisel?

Kas ma saan õigesti aru, et hall-pruun (valgustus) juhe ning kaks juhet koos (valgutus läbi reostaadi) ehk kokku 3 juhet, tuleb ühendada ühiselt sigaretisüütaja valgustusse?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 07.07.12 04:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN
Kas voltmeetriks ei sobi 12V, kuhu tuleb vool alles süüte keeramisel?

Kas ma saan õigesti aru, et hall-pruun (valgustus) juhe ning kaks juhet koos (valgutus läbi reostaadi) ehk kokku 3 juhet, tuleb ühendada ühiselt sigaretisüütaja valgustusse?


Just sobibki, kuna muidu kuvab voltmeeter pidevalt aku pinget ka siis kui auto seisab.

Teise asjaga tegin ise samuti ning töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.07.12 07:08 Tsiteeri


Olge head ja ärge pange kõiki tarbjaid ühe asja alla. Nende juhtmete ristlõiked isegi väiksed. Neid otsi kus süütevoolu saada on hulgim, otsige vähe rohkem.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 07.07.12 07:40 Tsiteeri


Lisakellade valgustus peaks toimima ikka pärast tulede lülitamist nagu näiteks kelladeploki puhul. Ka sigareti süütaja valgustus toimibki just nii ning vast seepärast soovitati ka õpetuses sealt ära ühendada. Ja ei saa midagi kurta sellise lahenduse kohta, kuna kahe aasta jooksul pole üksi pirn otsa saanud või muud jama olnud ning seda siis mõlema auto puhul.
Süütevooluga ühendatakse ainult sinise-mustaga juhe ning ühenduseks sobilik koht leidub näiteks kaitsmekarbi all. Testri abil saab üsna hõlpsalt sellise vaba klemmi välja otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.12 08:11 Tsiteeri


VB vale natukene aga keegi suudaks pildilist materjaali tuua, kuhu läheb õlitemp ja õlirõhu andur Audi 90 R5 mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Urrmet
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq

postitati 20.07.12 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: revor
VB vale natukene aga keegi suudaks pildilist materjaali tuua, kuhu läheb õlitemp ja õlirõhu andur Audi 90 R5 mootoril?

Ei oleks ka sellevastu midagi, kuna on ka plaanis paigaldada oma 90nele sama vingerpussi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 21.07.12 04:16 Tsiteeri


Õlirõhuandur osta forsist originaal ja see läheb alumise õlianduri asemele. Seal on juba olemas kaks otsa millest üks annab signaali armatuuri kellale ja teine siis juba rõhukellale. Kahjuks õlitemperatuuri kohapealt jään vastuse võlgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.12 08:21 Tsiteeri


Natukene imelik, kuna see kandiline pistik on ju seal taga olemas. Lihtsalt mingi muu tiluliluga ühendatud. kas peabki siis otse kusagilt **** kohast neid juhtmeid vedama või võib seda pistikut ka kasutada, mis jääb lisakellade taha(metallraami taga valge pistik)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.12 17:46 Tsiteeri


Üritasin täna siis ära ühendada lisakellad, kuid tekkisid mingid anomaaliad. Ühendasin alustuseks voltmeetri (sinine-must juhe) ning massi - tulemuseks tõusis voltmeetri näidik ülivähe (isegi mitte 8 peale) ja siis keskmine kell (vist õlirõhk) lõi põhja. Samas kui võtsin voltmeetril selle pistiku tagant ära ning ühendasin otse sinna peale samadest allikatest need juhtmed, siis näitas õigeid volte.

Kui ühendasin järele ka need kaks juhet koos (kellade valgustus läbi reostaadi), siis läksid lisakellade sigaretisüütaja tuluke ning lisakellade tuhatoosi valgutus põlema, kuid teised pirnid mitte. Lisakellade näidikute pirnid sain põlema ainult juhul, kui need otse ühendasin vooluallika (kõik pirnid töötavad).

Milles võib asi olla?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN
Üritasin täna siis ära ühendada lisakellad, kuid tekkisid mingid anomaaliad. Ühendasin alustuseks voltmeetri (sinine-must juhe) ning massi - tulemuseks tõusis voltmeetri näidik ülivähe (isegi mitte 8 peale) ja siis keskmine kell (vist õlirõhk) lõi põhja. Samas kui võtsin voltmeetril selle pistiku tagant ära ning ühendasin otse sinna peale samadest allikatest need juhtmed, siis näitas õigeid volte.

Kui ühendasin järele ka need kaks juhet koos (kellade valgustus läbi reostaadi), siis läksid lisakellade sigaretisüütaja tuluke ning lisakellade tuhatoosi valgutus põlema, kuid teised pirnid mitte. Lisakellade näidikute pirnid sain põlema ainult juhul, kui need otse ühendasin vooluallika (kõik pirnid töötavad).

Milles võib asi olla?


See õlirõhk jooksebki põhja, kui pole andureid ühendanud ümmargusele junnile otsa.

Kas sul tõesti seal taga seda valget jullat pole? http://www.upload.ee/files/2559838/29072012219.jpg.html sellist siis.

Ma ei saa, miks te teete mingit pornot, kui on spets pistik olemas???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 01.08.12 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: revor
Ma ei saa, miks te teete mingit pornot, kui on spets pistik olemas???


Sellist pistikut ikka pole sellistel autodel, millel pole varem kellasid olnud. Peale selle pistiku on ka üks teine variant olemas, kus oli vist kolm eraldi pistikut, aga ka neile pole auto juhtmestikus vastuseid olemas.

Näiteks too pistik, mida võib su pildilt näha on ka mul olemas. Aga mis kasu sest on, kui sealt seest jookseb läbi ainult tagaklaasi soenduse juhe. Ehk siis kuuest august on täidetud vaid üks ja seda siis nii pistiku kui pesa poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 06:48 Tsiteeri


mul jookseb rohkem juhtmeid sealt läbi ja lisakellade valgustus+voltmeeter töötavad ideaalselt:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 10:00 Tsiteeri


Minul puudub seal selline pistik. Ehk oskab keegi anda soovitusi või öelda, mis viga võib olla seoses nende anomaaliatega?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 10:04 Tsiteeri


Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: revor
Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas?

Ei, kaitsmebloki ja aku kohta ma ei maininud midagi. Voolu võtsin erinevatest kohtadest ja sama ka massi (proovisin erinevaid kohti, et kas teeb sama jama - jah, teeb)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
revor
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.12 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RistoN
Tsitaat:
Algselt postitas: revor
Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas?

Ei, kaitsmebloki ja aku kohta ma ei maininud midagi. Voolu võtsin erinevatest kohtadest ja sama ka massi (proovisin erinevaid kohti, et kas teeb sama jama - jah, teeb)


Võis juhtuda selline asi, et ükskord võtsid voolu sealt, kuhu tarbija oli juba järgiühendatud, aga teinekord võtsid sealt, kust tarbijat järel polnud.

Soovitavatavalt on ikka mõtekas tuua vool kas geneka, või läbi süüteluku.(kollase juhtme) või teema alguses kirjutatud kaitsekilbist, kuna aku pealt on tal koguaeg vool taga ja teeb akule kilikili:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.12 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: revor
Võis juhtuda selline asi, et ükskord võtsid voolu sealt, kuhu tarbija oli juba järgiühendatud, aga teinekord võtsid sealt, kust tarbijat järel polnud.

Soovitavatavalt on ikka mõtekas tuua vool kas geneka, või läbi süüteluku.(kollase juhtme) või teema alguses kirjutatud kaitsekilbist, kuna aku pealt on tal koguaeg vool taga ja teeb akule kilikili:D

Antud juhul kasutasin auto maki voolu (mis töötab süüte sisse keeramisel) ning mingeid muid tarbijaid seal järel ei olnud.

Küsimus suurele ringile: kas viga relees võib teha sellist nalja?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki585
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.12 13:40 Tsiteeri


Audi 80 2.0 85kw-l on vaja need andurid osta või on kohe olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 11.08.12 14:27 Tsiteeri


Kui kellasid varem olnud pole, siis andurid vaja ikka osta ning paigaldada. Õlirõhu oma läheb vana asemele ning õli temp. selle jaoks mõeldud kohale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki585
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.12 20:05 Tsiteeri


Tehke keegi palun mulle lollile ka selgeks. Seal õlifiltri pool on juba mingi andur olemas. Mille jaoks see on? Ja seal kõrval on kuuskandiga mingi ``pime`` vms ees, mis selle asemele tuleb osta? Ja lisakelladel mul hetkel veel juhtmeid pole küljes, kuid sellel ainult üks valge pistik, teema algatajal piltidel tundub nagu 2 juhtmekimpu tulevat kelladest ja läheb üheks pistikuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.08.12 06:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Oot, tehke keegi mulle lollile ka selgeks. Seal õlifiltri pool on juba mingi andur olemas. Mille jaoks see on? Ja seal kõrval on kuuskandiga mingi ``pime`` vms ees, mis selle asemele tuleb osta? Ja lisakelladel mul hetkel veel juhtmeid pole küljes, kuid sellel ainult üks valge pistik, teema algatajal piltidel tundub nagu 2 juhtmekimpu tulevat kelladest ja läheb üheks pistikuks?


Selle kuuskandiga pimeda asemele keeradki õlitemp. anduri. Vaat et poest tihendi ka ikka kaasa saad, ma olen saanud 3-st andurist vaid ühega tihendi kaasa. Maksab too veidi üle 5 euri. Tavaline õlirõhu andur on ühe klemmiga. Selle keerad siis välja ning asemele läheb kahe klemmiga andur. Kasutatuna maksab nii 10-15 euri, uuena aga üle 35 euro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki585
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.12 09:43 Tsiteeri


Tänud abi eest, nüüd küll kõik puust ja punaselt ette tehtud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.13 12:08 Tsiteeri


Kas õlirõhunäidiku andur kinnitub õlifiltrist alloleva anduri asemele (musta värvi - otsaga allapoole):
http://www.upload.ee/image/2082237/DSC_0035.JPG

Või siis selle valget värvi anduri asemel (asub õliftilri peal)?

(mootorid ja andurite paigutused võrreldes teema autoriga on erinevad, sealt ka küsimus)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Reps
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.14
Asukoht: Idavõlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 1.9TDIQ, 80 B4 2.0

postitati 31.03.15 10:28 Tsiteeri


Ehk keegi oskab abiks olla?

Nimelt mure selline:
Sinine/must juhe mis tulevad pistiku 6 koha pealt peaks olema voltmeeter/süüde 12V?

Hall/sinine juhe mis tuleb esimesest ning neljandast hall/pruun mis lähevad kokku üheks juhtmeks peaksid olema valgustuse omad ?

Kas need kaks juhet tuleks ühendada sigaretisüütajasse ning milline oleks ühendamisel kõige mõistlikum lahendus?

Tundub ,et tegemist on uuemate kelladega kuna on vaid üks valge pistik

Loodan ,et asi väga segane ei saanud, ise olen särtsu koha pealt suht võhiks ja sellepärast küsingi. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.8% - SQL: 29.2%]