Lehekülgi: 1 2 3 4 |
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 25.12.09 10:42
|
|
|
Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
Üle kolme aasta olen sõitnud igasuguste subarute, nissanite, ja erinevate ameerika raudadega, aga ikka olen ringiga audide juures tagasi. Auto ise on
muretsetud kuskilt rakvere külje alt. Hiljem selgus, et tegu on Samziku vana drift projektiga.
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta.
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.
Kui auto endale sain oli ta päris kurvas ja nukkras seisukorras aga kauaks see nii ei jää.
Hetkel olen teinud pea paar kuud uurimisi kuidas ja mismoodi autot teha.
Vähemalt algus on tehtud.
Ostes oli ta enam vähem selline ja siis võtsin selle nii pilbasteks, kui autot võtta annab.
Hetkel olen lõpetanud karbialused. Loodan, et kõik muu mis tegemist vajab läheb samakergesti.
Mõned klõpsud niisama.
Pilt 1
Pilt 2
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.12.09 13:12
|
|
|
See on juba väga huvitav mõte. Loodame et projekt ka lõpule viidud saab. Usun et tuleb ilus asi. Edu
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 25.12.09 13:30
|
|
|
Vägev värk, ise hoian kah jubedalt pöialt, et selline auto meie teedele jõuaks. Rock'i DTM replica on kah tegelikult ju väga pull auto, tuleks vaid
legaliseerida, et tänavatel sõita saaks. Sellised ikoonid oleksid kindlasti väga toredad asjad mida omada.
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 26.12.09 08:34
|
|
|
Hetkel on ainuke soov kere valmis saada. Drift ja igasugune muu üritus on hetkel teise järguline.
Päris lambist ma seda ka tegema ei hakanud. Hetkel teen samm-sammult copy-paste siit maha. http://www.audimotorsport.se/imsabygget.html
Aga oma loomingut tuleb ka. Mina näiteks tagumisi uksi kasutama ei hakka ja need teen kerega kohe ühes tükis. Esimesed uksed hakkavad ainult lahti
käima.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.12.09 09:08
|
|
|
Üks erilisemiad ja loomingulisemaid projekte mida eestimaal kohanud olen. Väike küsimus, kas silllaosad jäädvad samaks ning kuidas v8 moootor ühtib
praeguse käigukastiga?
|
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 26.12.09 09:20
|
|
|
Vaadates neid aintud lehe pilte, siis on meil siin arvatavasti lugemist paariks aastaks, mis saab olema kindlasti põnev Lihtsalt roppu tööd on vaja teha, et asjast asja saaks. Aga edu ja retsepti
kuhjaga sulle!!!
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 26.12.09 09:42
|
|
|
Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber
teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused,
kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.
1. lõplik vedrustus alla
2. TÄPSELT välja arvutada tulevase velje ET ning rehvi välisdiameeter (juhul kui veel pole olemas lõpliku velge-rehvi) ning need maketid ka alla
keerata
Alles siis saad sa reaalselt hakata koopaid, karpe ehitama.
Kui sa selle asja valmis teed, pole vaja Aasta Auto konkurssi korraldadagi (pole oluline, mis aasta)
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 26.12.09 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber
teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused,
kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.
|
Kusjuures täitsa õige tähelepanek. Hetkel on mul auto täitsa tühi ja auto on kõrge nagu jeep. Peale õige vedrustuse pean veel mootori ja käigukasti ka
paika panema(või siis umbkautse kaalu sinna sisse, et auto maas istuks). Aga neid tiivakaari ei hakka ennem voltima kui karbid valmis.
Siis pean ARK.-i jutule minema. Juhul kui auto saaksin isegi kuidagi arvele siis turvapuuri ma sisse ei pane. Aga kui arvelevõtmine on liiga suur
peavalu siis teen puuri sisse ja auto jääb puhtalt ringraja autoks. Aga elame näeme.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 26.12.09 16:17
|
|
|
Ma vist oleks hakanud veits teisest otsast pihta. Pannud tehnika paika ära ja siis hakanud välimust tekitama.
See selleks. Pikka meelt ja püsivust püstitatud eesmärgi saavutamiseks.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.12.09 18:10
|
|
|
Võibolla ma olen karm, aga loodame, et läheb paremini kui urriga. Saad vasti isegi aru, millised ootused sulle sellise projekti avalikustamisega
pannakse. Vahel on kasulikum vähem kisa, rohkem villa.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 26.12.09 21:06
|
|
|
Black'iga nõus, aga antud juhul on näha, et asi veidike ikka liigub. Hoian pöialt, et ei sureks poole peal maha nagu mitmete projektidega meiegi
foorumis on juhtunud. Tugevalt toetan Siimu ettepanekut kõigepealt veermik paika panna, sest kogu tiivamajandus on ainulaadne omalooming ja kikkis
ET45 14" plekkidega ei ole paraku reaalselt võimalik optimaalseid tolerantse välja kalkuleerida. ARK'i pärast ma väga ei muretseks - tänaval sellise
liikuriga liigeldes jätaksid Sa nagunii totaka mulje, st targem ongi teda treilada ja näidata neile, kes temast midagi arvata oskavad...
PS. 90 IMSA GTO velgede ja rehvide laius on ikka eriti
rajus "saksa tuning" suhtes...
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 28.12.09 13:51
|
|
|
Esimesed pikad pühad veetsin meelsasti garaazis.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.12.09 15:07
|
|
|
Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale
keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja
nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks
tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50
conversation'i?
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 28.12.09 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale
keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja
nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks
tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50
conversation'i? |
Ilmselt kipub see asi tihti nii olema, et kui sa ei ole kunagi vaigu ja klaasriidega mässanud, siis tundub see ettevõtmine ulme raske ja keeruline.
Seetõttu kasutataksegi võtteid, mis käpas rohkem. Näiteks vaiguga mässaja teeks kõik esisilla talad ka võimalusel klaasfiibrist
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.09 16:50
|
|
|
Raske on öelda, kumb tehnoloogia parem oleks. Enamus Eestis custom-tehtud widebody'dest on ehitatud just klaasfiibrist ja needki kipuvad ära
lagunema. Liitekohtadesse tulevad praod jne. Küsimus on auto kasutussageduses/koormuses ja ehituse tehnoloogias - kasutatavad liimid, needid, kuhu ja
kuidas kinnitatakse. Kõva pluss fiibri puhul on see, et see ei roosteta. Kaal ka muidugi.
Auto kui selline muidugi üks lemmikuid, koos 200 jm (ring)raja aparaatidega.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 28.12.09 17:16
|
|
|
Üldiselt on nii, et kellel on raha, teeb ikka plekist. Jätame know-how kõrvale (ehk Eesti).
Ma panen mõned pros & cons:
1. plekk on pmst tugevam ning ei ela edasi, mida ei saa öelda fiibri kohta. Fiiber mängib igavesti
2. fiibri puhul saab teha vormid ehk siis kui midagi juhtub, vorbid uue detaili
3. plekk roostetab aga saab muidugi seda kõike minimaliseerida
4. keerulised fiiberosad võivad kaaluda julmalt, isegi vormiga tehes
5. kinnitused saab teha plekile üldiselt tugevamad kuna fiiber teedest tuleva vibratsiooniga annab ajajooksul järele.
6. fiiberdetaile ei saa kuigi hästi siduda plekiga, materjalid on liiga erinevad. Ehk siis pragude oht on väga suur. Palju oleneb ka detailist.
Praegu vaadates seda projekti siis need küljekarbid plekist on parem variant kui fiibrist isendid. Samas esitiivad teeks ma kindlasti fiibrist, ka
tagatiivad. Pampritest pole mõtet vist rääkidagi Ehk siis John sa pead
tegema ikkagi kõne inimesele, kes on suht ainuke vend meiemaal, kes sulle stanged koos vormidega TASEMEL valmis teeb. Numbri saad vajadusel minu
käest.
Hetkel on selle projektiga nii, et tehakse neid töid, mida ise osatakse ning mis ei ole seetõttu kallid. Kulukad tegemised on alles ees Tasemel selline auto maksab ise tehes suurusjärgus 150-200 000.- (sõna TASEMEL
peaks seal ees käima). Võtmed kätte variandiga x2.
Kui isa/vend/õde/ema/naine/vanaema/koer on hea automaaler, saab hullult kokku hoida
Ps. hullult edu selle projektiga. Mõned teavad, et kunagi oli plaanis sama asi teha. Kuigi eelpool mainitud plastivend oli mul tööl, ei julgenud seda
tegemist ette võtta (liiga kallis ning polnud nii head keevitajat oma inimest).
Ps2. Olen nõuga valmis aitama iga kell. Widebodydega kindlasti pole kuigi palju inimesi kokkupuutunud
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 28.12.09 18:30
|
|
|
Kahjuks ei hakka vaidlema kumb on lihtsam - metall vs fiiber. Hetkel on keevitamine suuremas jaos käppas aga praktika kulub suuremas korras kindlasti
marjaks ära. Kui metallist kere kunagi valmis saab siis ei ole mingi probleem leida inimesi, kes klaasriidest vormid teevad. Selle tööga õpin
kinldasti palju rohkem metallist, kui mõne summuti keevitusega. Hetkel on hea võimalus oma praktika hobiks-tööks muuta.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 28.12.09 20:32
|
|
|
Ole hea mees ja käi kõik keevitused tinaga üle.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 03.01.10 10:32
|
|
|
Tina pahtliga soovitaks Ja pärast teiste pahtlitega.Kui tinaga, pelgan seda varjanti.Sul keevitusi piisavalt palju ja raskeks muutuda võib. Aga
siiski edu !!!
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.10 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: john
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta.
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.
|
Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes
praktiline või siis mis mõttes vaimne.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 03.01.10 11:30
|
|
|
Tsitaat: |
Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes
praktiline või siis mis mõttes vaimne.
|
Fantastiline
Seepärast mulle Maku meeldibki, pole lihtne tegelane (Y)
John, lisaks selgita miks sa kohvi piimaga jood!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.10 11:33
|
|
|
John joob piimaga kohvi või?
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 03.01.10 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes
praktiline või siis mis mõttes vaimne. |
Inetu on küsimusele küsimusega vastata aga, miks keegi ültse midagi teeb?
Mina üritan elu huvitavaks teha. Aga kui päris aus olla siis jään sulle vastuse võlgu. Ma teen seda, sest ma tahan seda teha. Teisiti ei oska ma seda
seletada.
PS! Ja kohvi ma ei joo ammugi Kohvi pidi ajurakke hävitama. Ma panustan
Statoili kakole, sest seal on piim juba sees.
Aga täna õhtul peaks teine karp ka ilusti valmima.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.01.10 22:11
|
|
|
Küsin võibolla rumalalt aga miks sa plekki ei pinni? Kui see on õige termin. Ehk siis haamriga ei anna talle kuju alasi peal nö.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |