Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lisakellade voltmeetri toide? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3163)
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.07.10 06:12 Tsiteeri
Lisakellade voltmeetri toide?



Kust on targem juhe vedada lisakellade voltmeerile, päris akku pealt ei tahaks :D Äkki keegi oskab midagi tarka öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.07.10 11:03 Tsiteeri


Kas antud näidud ei peaks siiski generaatorilt tulema?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.07.10 11:44 Tsiteeri


Genekast ei saa ju vedada, voltmeeter ju koguaeg siis taga:D
Sai siis natuke välismaa foorumites käidud ja leidsin huvitava koha, kus räägitakse, et voltmeetri jaoks kuskil roolist all pool kaitsmete karbis C15A pesa (SININE) ja 15A klemm ongi just see sama, millega ühendada...et vool pidi tulema läbi süüteluku:P
Ei tea, eks peab lahti kiskuma rooli all oleva sahtli ja uurima...:D

http://www.upload.ee/image/695925/6f9135306ed359c5c7e722360f7d.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 20.07.10 14:01 Tsiteeri


Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauntz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a

postitati 20.07.10 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises.

Geneka + klemmil ka siis pinge peal kui auto seisab;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.10 17:10 Tsiteeri


Ise vedasin selle kaitsmeplokis oleva 30 klemmilt (suured isased pistikud kus aku pinge koguaeg peal) üle relee. Releed juhib maki antenni juhe. Et siis niikaua on voltmeeter taga kui makk töötab :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 20.07.10 21:20 Tsiteeri


Mina vedasin voltmeetrile toite taha elektriliste akende süsteemist kuna neid kasutad kõige harvem ning näitajad on enamalt jaolt kogu aeg paigas.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.07.10 06:23 Tsiteeri


Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud:D

http://www.upload.ee/image/697375/fbd1bfc7ed9773efc1a30950222f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 21.07.10 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Daem
Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud:D

http://www.upload.ee/image/697375/fbd1bfc7ed9773efc1a30950222f.jpg




Paistab,et olete särtsu teemal päris pädevad.Mul ka taoline mure,nimelt sigaril voltmeeter otsustas töölepingu lõpetada,keerad süüdet või paned käima,siis tõuseb seier natuke üle 8 voldi ja kõik.Kust võiks viga otsida? Kas kell on väsinud või on kuskil ühenduse viga? Ette tänades :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.10 15:48 Tsiteeri


Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele otstele, siis vaatab edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 21.07.10 18:29 Tsiteeri


Saigi täna voltmeeter ühendatud, oligi seal C plokis 15a must-sinine juhe, millega sai ühendatud, nüüd toimib ilusti, kui süüde sisse keerata, näitab 12,...V ja käima pannes 14V :D
Kasutan teema ära, et äkki kellelgi pakkuda õlirõhu andurit 2.0 66kW mootorile, seda suurt 2 klemmiga vist oli

http://www.upload.ee/image/698372/76699114.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus100
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 23.07.10 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele otstele, siis vaatab edasi.


Olgu,kui auto remondist tuleb,hakkan tegelema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]