Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.07.10 05:12
|
|
|
Lisakellade voltmeetri toide?
Kust on targem juhe vedada lisakellade voltmeerile, päris akku pealt ei tahaks Äkki keegi oskab midagi tarka öelda
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.07.10 10:03
|
|
|
Kas antud näidud ei peaks siiski generaatorilt tulema?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.07.10 10:44
|
|
|
Genekast ei saa ju vedada, voltmeeter ju koguaeg siis taga
Sai siis natuke välismaa foorumites käidud ja leidsin huvitava koha, kus räägitakse, et voltmeetri jaoks kuskil roolist all pool kaitsmete karbis
C15A pesa (SININE) ja 15A klemm ongi just see sama, millega ühendada...et vool pidi tulema läbi süüteluku
Ei tea, eks peab lahti kiskuma rooli all oleva sahtli ja uurima...
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 20.07.10 13:01
|
|
|
Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises.
|
|
|
|
Rauntz
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 66kw 88a
|
postitati 20.07.10 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises. |
Geneka + klemmil ka siis pinge peal kui auto seisab
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.07.10 16:10
|
|
|
Ise vedasin selle kaitsmeplokis oleva 30 klemmilt (suured isased pistikud kus aku pinge koguaeg peal) üle relee. Releed juhib maki antenni juhe. Et
siis niikaua on voltmeeter taga kui makk töötab
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 20.07.10 20:20
|
|
|
Mina vedasin voltmeetrile toite taha elektriliste akende süsteemist kuna neid kasutad kõige harvem ning näitajad on enamalt jaolt kogu aeg paigas.
XZN M16
|
|
|
|
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.07.10 05:23
|
|
|
Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama
sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 21.07.10 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Daem
Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama
sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud
|
Paistab,et olete särtsu teemal päris pädevad.Mul ka taoline mure,nimelt sigaril voltmeeter otsustas töölepingu lõpetada,keerad süüdet või paned
käima,siis tõuseb seier natuke üle 8 voldi ja kõik.Kust võiks viga otsida? Kas kell on väsinud või on kuskil ühenduse viga? Ette tänades
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.07.10 14:48
|
|
|
Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele
otstele, siis vaatab edasi.
|
|
|
|
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.07.10 17:29
|
|
|
Saigi täna voltmeeter ühendatud, oligi seal C plokis 15a must-sinine juhe, millega sai ühendatud, nüüd toimib ilusti, kui süüde
sisse keerata, näitab 12,...V ja käima pannes 14V
Kasutan teema ära, et äkki kellelgi pakkuda õlirõhu andurit 2.0 66kW mootorile, seda suurt 2 klemmiga vist oli
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 23.07.10 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele
otstele, siis vaatab edasi. |
Olgu,kui auto remondist tuleb,hakkan tegelema
|
|
|