Lehekülgi: 1 2 |
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 17:33
|
|
|
Projekt: Golf1 Quattro
Tere. olen alustanud umbes pool aastat tagasi projektiga kus plaanin kasutada audi 80 mootorit ja sildasid ning sobitada need vw golf 1 kerega.
Alguses tudus mõte jabur kuid nüüd kui plaanid tehtud ja töö käib siis väga keeruline polegi.
Kasutan Audi 80 b4 91.a 2.8l v6 128kw quattrot ning Vw Golf mk1 80.a 1.3 r4 40kw.
Töödega alustasin 1.Juuni 2010.
Pildid:
audi 80 b4
golf 1
audi lammutamine
tagasild
vaja hiljem kokku ühendada
Audi küljest lõikasin kere alumise osa, kuhu kinnituvad mootori kandurid, käigukast, sillad ja vedrustus. Kardaani tunneli lõikasin lühemaks et
golfist hiljem limusiin ei saaks
niiöelda audi alusraam mis on eemaldatud kerest
Nüüdseks olen suutnud kokku heegeldada mõlemad kered kuid sillad, mootor ja kõik ülejäänud veel ootavad.
mõlemad ühendatud
Oodatud häid mõtteid projekti täiustamiseks.
Homme lisan veel pilte sest saan üle pika aja tegeleda ehitustöödega.
|
|
|
uno
huviline
Registreerunud 15.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: mul on vw
|
postitati 05.10.10 18:01
|
|
|
Väga huvitav komplekt võib kokku saada
V6 on küll üsna raske mootor. Kas pidurdamisel üle ipli ei karda käia (
lihtsalt norin)
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 05.10.10 18:03
|
|
|
Millest siis nagu puudust tundsid, et sellise kebernii ette võtsid?
Kas Golf I kere on see mis sind köidab ja samuti ei taha nagu audi 4WD-st loobuda?
Et siis miskit sellist üritad kokku meistetada.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 18:04
|
|
|
see mõte on endalgi peast läbi käinud
Proovin parandada kõikvõimalike asjadega kaalujaotust.
|
|
|
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 18:10
|
|
|
To: vihane-tihane
üle kahe aasta tagasi soetasin endale põlluralliks golf 1 kuid selle mootor oli niivõrd hädine siis jäi ta seisma. Audiga juhtus õnnetus kevade paiku
kui suutsin tal kere kõveraks sõita ja kõik muud hädad juurde. Siis saigi mõte sinnapoole et võik kaks asja omavahel liita.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 05.10.10 19:31
|
|
|
Selliseid projekte on alati huvitav jälgida. Muidugi eeldusel, et asi ka lõpuni tehakse mitte aianurka seisma ei jää.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
p2ka14
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 06.10.10 07:15
|
|
|
Ise ehitatud keskmootoriga auto on igati tore asi aga kipub alati tulema väga alajuhitav .
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.10 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Ise ehitatud keskmootoriga auto on igati tore asi aga kipub alati tulema väga alajuhitav . |
Et tagaveoline keskmootoriga auto kipub kurvides väga nina ees minema?
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 06.10.10 08:07
|
|
|
Kuskilt lugesi teemat kus Ford fiestale paigaltati tagamootor ja projekt lõppes proovisõiduga .
Samas ise vaevlen sama murega . Paigaldasin bagile opeli 2,0 mootori ja kurvide läbimine ilma jõulibisemiseta on suht raske ja sirgel lõigul
kiirendades, kus pidamine hea, hakkab masin vingerdama . Raske kirjeldada, peab ise proovima. Aparat tahaks etteotsa tugevalt kaalu juurde aga mulle
endale see ei sobi , teatavasti lisaraskus tapab kiirust
Kaalujaotuse arutelu ei sobi selle teemaga väga kokku, mõttevälgatus tuli pigem volksuklubi teemast.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 06.10.10 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Ise ehitatud keskmootoriga auto on igati tore asi aga kipub alati tulema väga alajuhitav . |
Et tagaveoline keskmootoriga auto kipub kurvides väga nina ees minema? |
Just. Nagu ka Lotus Elise ja Toyota MR2 juba tehasest, kui ei oska sellist autot käsitseda.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.10 08:50
|
|
|
Ok, pole paraku isiklikku kogemust. MR2 on pikemat aega mõttes olnud, eks peab järgmisel suvel ikka ära proovima.
|
|
|
|
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.10 17:54
|
|
|
Täna siis ei saanud muud kui poode pidi kollata ja tagasilla omale kohale.
Tibu ootab aiste vahele tõstmist.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 06.10.10 19:03
|
|
|
Selliste projektide puhul tekib alati küsimus, mis juhtub kui puu jookseb üle tee. Kas see eraldi külge keevitatud vale lansekas astub sulle tuppa või
ei? See oleks tõesti suurepärane kui see auto sõitma saaks! Hea kerge toorik, ehk õige algus ja normaalne korralik tehnika, see v6 võiks olla veel üle
kah laetud, no siis oleks vägev. Vw klubis on ka üks vr6 pikimootoriga golf 2.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 07.10.10 05:01
|
|
|
Golf 1 kaalub 780 kg. audi B4Q ca 1300 kg. golfi kaal peaks siiski jääma peale ümber ehitust alla 1000 kg. Seega asi peaks hakkama ikka väga käredalt
edasi käima. Ja ühelgi auto ümberehitusel pole mingit tululist väärtust seega mis te siin küsite. Ehitamise rõõm ja kui veel midagi välja tuleb, on
lahe pill tagajärjeks.
Olen 2 käega sellise projekti poolt kui suudetakse lõpuni ehitada! Põhi komponendid on igatahes olemas, sobiv toorik ja doonor.
Millist välimust omanik planeerib, kaitseraudateta?
Rain.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.10 07:09
|
|
|
Plaanin jätta välimuse võimalikult originaaliks, väike muudatus tuleb küljetiibade ja tagumiste akendega. Esiots tuleb samamoodi jätta originaaliks.
Audi ´ninale´ tuleb kinnitada golf 1 tiivad ja esipaneel. Suht keeruliseks läheb. Kuna audi sillad on laiemad siis tiivad tuleb ringi teha aga mis
siin karta kui terve se projekt on paras ümberehitus. Radiaatori(id) plaanin paigaldada taha, seega peab saama radiaator ka piisavalt õhku.
Katusele tehtud õhuvõtu ava kohta infot.(ERC 2000)
3.2.4. Katusel on lubatud kuni kaks salongi ventilatsiooni ava juhul, kui:
- õhukoguja kõrgus ei ületa 10cm.
- avad koos kogujaga on katuse esimesel kolmandikul.
- avause maksimaalne laius on 500mm.
Radiaatori jahutuse ja paiknemise kohta ka väheke infot.
2.9.1.Radiaator ja tema maht on vaba, samuti asukoht, kuid see ei tohi paikneda või ulatuda sõitjateruumi. Jahutusvedeliku torud ei tohi asetseda
sõitjateruumis.
Õhukanalid kerest sisse ja välja on lubatud kui avade kogupind ei ületa radiaatori pinda.
Raskust autole lisab veel toruraam. Õnneks pole esiveoline muidu oleks taguots väga kerge.
Lisan mõned pildid mis tehtud peale tagasilla paigaldamist. Vabandan piltide kvaliteedi pärast.
Ülemine õõts kerest väljaspool, seega kardan et hiljem tuleb kujupoolest nagu 80-ndate Toyota Starlet WRC
-Tagumise akna juurest allasuunas pildistatud.
Väljaulatuv käändmik.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 07.10.10 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172Sama küsimus On
siis sellel mingi tõsine mõte? |
No mis küsimus? Üks auto jäi üle, teine auto jäi üle, lapime kokku = saab midagi ägedat + ehitamise rõõm. Autofoorum ikka vast ju. Ma vaatan imelikult
pigem neid vendasid, kes oma 83nda aasta koormavedrudega ja rõvedate kleepsudega ning mitme lisatulega sigareid ehitavad ja siis kujutavad ette, et
tegu on maailma kõige ilusama autoga. Na**ui nada?
Palju on reaalselt r-mootori ja v-mootori kaaluvahe b4 puhul? Oskab keegi numbreid ka öelda peale selle, et "hirmus raske" ja "sõidab kindlasti
otse" Huvipärast uurin lihtsalt.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 07.10.10 10:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tort
Palju on reaalselt r-mootori ja v-mootori kaaluvahe b4 puhul? Oskab keegi numbreid ka öelda peale selle, et "hirmus raske" ja "sõidab kindlasti
otse" Huvipärast uurin lihtsalt. |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kopin pisut Joel'i juttu tema auto teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
V8 kaalub koos vidinatega 215 kg, ehk on tibake raskem siiski kui reasviis. Samas on ta jällegi lühem ja aku kolis ka pagassi, nii et kaalujaotuse
probleemi ei tohiks olla. Osad uuema Coupe V8-mehed räägivad, et tundub vähem "nose heavy" kui reasviiega. | |
Ehk, kui me räägime V6-st, siis on olukord võrreldes R5-ga ilmselt tunduvalt parem ja juhul kui R4 pole turbokas, siis ei maksa seda nii või naa V6-ga
võrrelda.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 07.10.10 10:53
|
|
|
Vot justament Seda ma mõtlesingi, aga numbreid ei osanud ise lisada. See
on mingi levinud müüt, et V-mootor on 2 korda raskem ja istub ülikaugel üle esisilla jne jne. V-mootoriga on ainult see asi, et ta ei käi väga reipalt
pöördesse, aga seda annab vast parandada.
Edit: Mitte kui kaugele pöördesse vaid kui kiirelt pöördesse. B4 V-koned minumeelest väga head linnamootorid, aga särtsu on vähe, rohkem rahulikud
jõulised momendipillid.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 07.10.10 16:48
|
|
|
R4 oli koos esiveolise passati kastiga midagi 200kg. v6 pole kaalunud kahjuks.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
zack
|
postitati 07.10.10 17:09
|
|
|
Ega see R5 on ju ka ikkagi suht raske (malm plokk)
Enda 2.3 tahab talvel ka ikka suht otse minna kurvides.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 07.10.10 21:29
|
|
|
Esivedu ju sõidabki ainult otse talvel, kui käsipiduriga ei taidle.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
kirsa007
huviline
Registreerunud 05.10.10
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.10 05:41
|
|
|
Kui ma olin 2 aastat esiveolise Golf 3.ga sõitnud siis päris harjumatu oli Audi quattroga talvel sõita. Kui audi tahtis otse minna siis andsid
numbrijagu väiksema käiguga gaasi ja siis oli juba külg ees Iga
veoskeemiga omad trikid.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 08.10.10 05:42
|
|
|
Kerged lendavad osad ja käib pöörde küll usun, eriti veel kui tegu g1ga.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |