Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kliima juhtmootorite puhastus (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 23695)
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 16.07.10 08:54 Tsiteeri
Kliima juhtmootorite puhastus



Võib juhtuda, et kui loeme kliima VEAKOODE siis näitab, et mõne õhusuunamis klapi juhtmootoril on static või sporadic block. Teisisõnu kliima klapid ei liigu.

Nende veakoodide kõrvaldamiseks on ainult üks hea lahendus: juhtmootorite puhastamine. Või kui olete rahakas inimene siis ostke 2000.- eest uus juhtmootor ja laske see teeninduses vahetada :D

Puhastamiseks läheb vaja: ristpea kruvikeerajat, torx T10 võtit, väikseid tange, väikseid lapik kruvikeerajaid, väikseid pintsette ja hästi valgustatud tööruumi ning palju kannatust. Ajakulu 3 mootori peale ca. 1,5 tundi.

Mootoreid on kokku 3. Mootorid asuvad armatuuri all seal kus B4'del salongiradikas. Salongiradikani jõudmise õpetuse leiad SIIT!

Kui hakkad mootoreid eemaldama siis jäta meelde kus nad asusid ja milline värvikood kuhu läheb. Värvikoodi all mõtlen pistikute värve: Must, sinine ja punane. Mootorid tulevad plastkobaka küljest lahti 3 ristpea kruviga.

Nüüd kui mootor käes tuleb vaadata mis karul kõhus on: Ava mootori korpuse kaas 5 torx T10 kruviga.

Kui kaas maas siis näed midagi sellist:
http://img413.imageshack.us/img413/609/mootorseest.jpg

Nüüd tuleb saada mikromootor kätte, selleks võtame ära järgnevad hammasrattad(tulevad kergelt ära, tõmmates):
http://img6.imageshack.us/img6/9329/hammakas1.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/8264/hammakas2.jpg

Järgnevalt võtame välja mikromootori ja eemaldame sellelt juhtmed. Mootor tuleb ära ülespoole tõmmates. Sama ka juhtmeklemmide kohta - tulevad ära tõmmates.

Nüüd tuleb avada mikromootori korpus. Selleks tuleb sirgeks painutada plekist kõrvad:
http://img822.imageshack.us/img822/834/klemm.jpg

Nüüd saab selle plast kaane eraldada plekist korpusest.

Järgnevalt vabastada harjade survevedrud(ettevaatust õrnad):
http://img6.imageshack.us/img6/1318/mikrokavedrud.jpg

Nüüd saate kätte harjad(need tuleb puhastada):
http://img413.imageshack.us/img413/8678/mikrokaharjad.jpg

Järgmiseks saate kätte harjade all olevad nö. surveplaadid(need tuleb puhastada):
http://img696.imageshack.us/img696/9823/surveplaadid.jpg

Pange tähele, et keeratud otsad jäävad surveplaatidel alla poole.

Nüüd tuleb puhastada mikromootori võll kuhu vastu puutuvad harjad:
http://img413.imageshack.us/img413/22/mikrokav6ll.jpg

Samuti puhastada ka see seib mis võlli peal:
http://img6.imageshack.us/img6/2323/mikrokaseib.jpg

Nüüd kõik vastupidises järjekorras tagasi ja kinni. Harjad peavad käima kergelt kui survevedrud kinni panete. Kui ei käi siis on miskit valesti.

Mikromootor korpusesse tagasi(kirjad mikroka peal peavad jääma üles), juhtmed, hammasrattad külge ja nüüd proovida 9V patareiga kas kõik toimib:
http://img6.imageshack.us/img6/9973/pistikproov.jpg

Vahepeal vahetada "+" ja "-" pooli. Mootor jätta seisma selles asendis kus ta varem oli.

Kui kliima juhtplokk ei taha alluda siis leiad ka selle paranduseks õpetuse SIIT!

Edu! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.07.10 11:49 Tsiteeri


Väga asjalik postitus;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 03.09.10 15:59 Tsiteeri


Poogime välismaa keeles teema siia juurde:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 25.09.10 20:30 Tsiteeri


Kas puhastamiseks kasutasid piiritust, või toimus see mingi muu vahendiga?
Samuti, kas mootori otsas oleva võlli peal määrde vahetasid, uue vastu välja või jäi vana?

Ma hakkan lähipäevil paari uimasemat mootorit puhastama, kuid otseselt viina/piiritust või mingit universaalset määret pole koju varunud, et tahaks teada mida tasub koju valmis osta.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 25.09.10 20:53 Tsiteeri


Mina mingi vahendiga neid ei leotanudki. Lihtsalt pühkisin kaltsuga ilusti puhtaks. Samas võib kasutada kõiksugu kontaktide ja klemmide puhastusvahendeid nagu piiritus või midagi sellist.

Võllile jäi vana määre, seda oli sinna tublisti tehase poolt juba pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seston
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.10 09:35 Tsiteeri


mul annab errorit selle mootori kohta.Kuidas saab vead nullida ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 01.11.10 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seston
mul annab errorit selle mootori kohta.Kuidas saab vead nullida ära?


Minul "nullis" ta ise ära kui aku 24h laadimiseks maha võtsin. Ei teagi täpselt mis loogikaga ta neid veakoode mälust kustutab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 01.11.10 11:21 Tsiteeri


Kohe mootoreid tagasi pannes ei kustutagi koode ära, ma käisin kaabliga kallal, kustutasin koodid ja tegin neile adaptioni, et asi kindlasti toimiks(ja plokk teaks kus asendis mootorid täpselt on).
Muidu sai neid mootoreid juba 2x puhastada, jalgadele/klaasile suunamise mootor suutis peale puhastamist 2-3 päevaga hanguda. Puhastasin uuesti ja vahetasin teise mootoriga omavahel ära(keskmise asendi mootor on koguaeg ilusti toimetanud) + lisaks lasin neile peale puhastamist +12v mõnda aega selga, et nad kindlasti toimiks.

Eks nüüd paistab, kas sama mootor hakkab ka peale (teiskordset) puhastamist edasi veiderdama või on sellega korras. Kui ikka veiderdab, siis peab uue mootori hankima.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
seston
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.10 15:48 Tsiteeri


mul oli aku maas küll vahepeal aga ega sealt miskit küll ära ei kustunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 01.11.10 16:03 Tsiteeri


Minul kustusid need vead seal iseenesest. Juhtub see küllalt pika aja jooksul. Mingi nädal ehk? Samas koheselt ei hakka vigu nägema ka. Vag-comiga nägin ammu viga 15.7, aga kliima displeile ilmus see alles paar päeva tagasi. Nii et sportlikust huvist vaata kas on nii või mitte. Anna teada ka.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m0nx
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s494

postitati 13.11.10 11:28 Tsiteeri


kuulge kus asub õhu temperatuuri reguleer klapp C4-l?
kas see on kah salongis või äkki mul veab ja see on kapoti all? seal kah vist peaks üks mootoritest olema?
veakoodid näitavad probleemi selle klapiga. Välja paistab nii jah, et LO peal ainult annab külma, muudel kraadidel annab ainult kuuma täiega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seston
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.10 21:00 Tsiteeri


see peaks olema see mis on kapoti all kojameeste mootorist natuke vasakul.Kuskil siin foorumis on ka pilt sellest.kojamehed koos kõigega maha ja saab ligi lahedalt.Pole eriti suur töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
m0nx
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s494

postitati 14.11.10 09:28 Tsiteeri


ma mingile klapile sain ligi ilma kojameesteta jamamata. plastikkate maha ja keset õhu kanalit asub üks klapi mootor. huvitav kas see on õige?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seston
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 19:14 Tsiteeri


kui on sama nagu pildil siis oled õigel teel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.11.10 19:36 Tsiteeri


Tubdub nagu vähe tõenäoline, et mootor ise sisemiselt raskelt käib, mitte hoovastik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seston
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 19:53 Tsiteeri


puhasta ära mootor .See on põhiline klapp mis liigub pidevalt ja saab kõige suurema koormuse sellest süsteemist.katseta nii ,et selle kaan kus mootor on maas ja regulli temperatuuri min-st max-ni ning vaata kuis töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raulk89
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kw -00

postitati 26.10.11 19:44 Tsiteeri


Kas selle töö tegemiseks tuleb armatuur tervenisti ära lõhkuda või saab ka kuidagi muud moodi..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 20.11.11 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kohe mootoreid tagasi pannes ei kustutagi koode ära, ma käisin kaabliga kallal, kustutasin koodid ja tegin neile adaptioni, et asi kindlasti toimiks(ja plokk teaks kus asendis mootorid täpselt on)


Mul puhastamine ei aidanud ja vahetasin ühe mootri välja (sinise pistiukuga). Nüüd puhub kenasti kuhu suunan aga kui tahan et tuleks korraga näiteks klaasile ja võredest siis regullib ikkagi ainult salongi. Ja jalgadele ning klaasile korraga ikka ei puhu, suunab ainult klaasile.


Kas peab kuidagi arvutiga lähenema või nädalaks akujuhtme maha võtma:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 20.11.11 21:28 Tsiteeri


"Mootor jäta seisma asendis, kus ta enne oli" - (pilte vaadates) ei oma eriti tähtsust. Mootor ei ole stepper, asendi ajule annab pote. Muideks, ka selle võiks contact cleaner'iga üle käiia kui juba lahti sai võetud. Need ei salli niiskust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 23.11.11 09:53 Tsiteeri


Kuidas peaks siis lähenema et puhuks igast suunast korraga kui on nii valitud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain290
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.11 11:33 Tsiteeri


Terv.
Ma ka küsiks vähe nõu, kuidas saada ligi 4. kliima mootorile, mis asub kuskil puhuri mootori juures?
----------------------------------------------------
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
----------------------------------------------------

Sai kliimaploki tagant juhe ära võetud, mootorid läbi lastud vooluga ja siis selgus, et alguses ei tahtnud 4. mootor liikuda. paar korda edasi tagasi liigutatud siis hakkas toimima, kuid nüüd jäi jälle kinni ja puhub ainult aknale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuko
huviline

Avatar


Registreerunud 04.09.08
Asukoht: Kesk eesti
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 15:22 Tsiteeri


Kas neid mikromootoreid tellida ei anna eraldi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 25.09.12 11:10 Tsiteeri


Tegin forssi hinnapäringu. 145.- ja 2ndl. tellida. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elarix
huviline



Registreerunud 24.08.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8T

postitati 04.11.12 13:55 Tsiteeri


kuidas a4 b5 need mootorid kätte saab? Kas on vaja terve see ventika karp sealt välja võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 05.11.12 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elarix
kuidas a4 b5 need mootorid kätte saab? Kas on vaja terve see ventika karp sealt välja võtta?


Paras ettevõtmine on.
Siin on midagi näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.1% - SQL: 37.9%]