Lehekülgi: 1 2 |
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 06.12.07 19:38
|
|
|
B4 salongiradika vahetus
Kindlasti tuleb eemaldada autost kogu armatuur, sest muud moodi pole lihtsalt võimalik radikale ligi pääseda. valdavalt läheb vaja kruvikeerajaid ja
8mm toruvõtit.
Esimeseks võta ära kindalaeegas ja panipaik juhi jalgade juures. Keskkonsooli saab kätte nii, et kässeri kangi otsast väike plaadike ära tõmmata ja
seal all on 1 kruvi. Käigukangi nupp ka muidugi maha. Tagumise tuhatoosi all olev kruvi ka lahti. Siis tõmba kässer peale ja lükka kangi ümbritsevat
plastikut 10cm tahapoole. Päris ära pole vaja võttagi. tõmba tuhatoos välja ja süütaja peal tagapool on üks kruvi, mis vaja lahti keerata. Nüüd võta
esimesest konsooli osast kinni ja lihtsalt tõmba tahapoole ja nii ta ära tulebki.
Rool tuleb ära 22mm toruvõtmega ja siis lihtsalt tõmmates. Roolisamba ülemine plastik käib lahti 2 kruviga altpoolt. Alumine pool on kinnitatud
kruviga pealt, eestpoolt. seal pealpool on veel signaali juhtme pistik ka. Nüüd näed veel kahte kruvi, mis hoiavad kelladeplokki kinni ja samalihtsalt
käib ka see ära. Taga on umbes 4 pistikut.
Roolisamba kangid (suund jne) tulevad ära, kui sisemise kuuskant võtmega klamber lahti keerata ja 2 suurt pistikut külgedelt vabastada. Siis lihtsalt
tõmba ja kõik kangid tulevad korraga ära.
Nüüd roni peadpidi juhi jalgade kohale ja näed, et paks juhtmepunt jookseb allpool armatuuri ääres. See juhtmepunt on platikkanali sees ja see kanal
tuleb 4 kruviga armatuuri küljest lahti ja seega tulevad enamvähem kõik juhtmed armatuuri küljest lahti ja kaitsmeplokist mingeid pistikuid eemaldama
ei pea.
Nüüd võta ära esimesed kõlarid ja lükka juhtmed kuhugi allapoole, kust nad tulevad.
Armatuuri keskosa ilma kliimaautomaatikuta autol:
Tõmba kruvikeerajaga ära 2 äärmist õhutusribi. Seal all on 2 kruvi. Lülitid võta ükshaaval ära. Raadio välja. Need 3 reguleernuppu tulevad ära
lihtsalt tõmmates. kummagi äärmise all on üks kruvi. Siis pane kruvikeeraja ääre taha ja tõmba see plaat ära. Kui on autol puitliistud, siis nüüd sa
üllatud kui näed, et tegu on tõesti ehtsa puidu, mitte mingi imitatsioon kleepekaga. Nüüd igast nurgast 1 kruvi ära ja ongi see paneel lahti. taga on
tal üks pistik ja 4 trossi. Trossid käivad ära nii, et altpool tuleb mingit plastjublakat painutada ja siis tuleb pealt trossikõri ära. Kusagil seal
allpool on veel 2 kruvi ja siis hargneb asi ise edasi.
Nüüd tee esiuksed lahti ja armatuuri mõlemal küljel on kapslite taga 2 kruvi. Altpoolt on armatuur kinni samuti 2 kruviga. Nüüd hakka armatuuri
vaikselt tõmbama ja meelitama ja kui üle roolisamba ära tuleb, siis kontrolli veel üle, kas jäi kuhugi mingeid ebastandardseid juhtmeid(kõlarid,
mahuandurid, laeka valgustus jne.). Ja pmst käes ta ongi. Nüüd loo kapoti all ligipääs salongifiltrile. Eemalda filter ja seal näed 2 10mm võtmega
keeratavat mutrit ja ühte plekist klambrit. Võta need lahti ja korpus maha. siis eemalda veel viimane 8mm keeratav polt. Kogu see must plastikust
soojenduse kobakas tuleb maha, kui võtad lahti veel 2 viimast mutrit. Need asuvad mootori tagaosas süütepooli juures. Ja muidugi ära unust kahte
tosoolivoolikut. Nüüd tõmba radikas välja, asenda uuega ja vastupidises järjekorras kõik jälle kokku tagasi.
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 07.12.07 08:18
|
|
|
Tervitus,
Väga väärt õpetus. Hoiab kindlasti aega kokku. Enda jaoks prindin välja, kui kunagi plaanis vahetama hakata.
Tervitades,
Horde
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 07.12.07 08:47
|
|
|
Siinkohal tahaks mainida, et armatuuri tagasipanekul hoolikalt jälgida, et armatuur alt keskeklt läheks täpaselt omasse asendisse ning, et armatuuri
ja esiklaais vahele ei jääks vahet.
Olen võtnud ja tagasipannud b3/b4 armatuuri kokku umbes 20-30 korda ning salongiradika vahetus võtab mul aega juba alla 1 tunni.
Tahan rõhuda, et kindlasti kõik kruvid ja mutrid saaks täpselt omasse kohta ilusasti tagasi muidu juhtub nii nagu mul esimeste armatuuri
eemaldamistega, et kogu see kupatus hakkab nagisema ning on lõpuks suht ebameeldiv.
Veel tasuks tagasipanekul jälgida, et juhtmed kuhugi vahele ning taha ei takerduks. Hiljem võib probleeme tekkida.
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 29.12.07 13:00
|
|
|
Hei Skeldo,
Eks neid b3-sid jääb aina vähemaks, aga võta järgmine kord see protseduur linti :-)
Tervitades,
Horde
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.08 09:53
|
|
|
Kuna mu auto on kondiga, siis on mure. Minu arust hoiavad konditsionneri torud kinni veel seda musta kobakat armatuuri alla. Kuidas ma asja lahti
saan?
|
|
|
|
puujumal
huviline
Registreerunud 05.04.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.08 22:26
|
|
|
Tänud !!!
Tänud igaljuhul kõigile kes viitsisid vastata ja abi osutada !!!
Momendil pole tööd veel ette võtnud kuna asi ei ole veel nõnda hull vahepeal viskab klaasi kergelt uduseks ja on tosoolilõhna tunda ,aga varsti tuleb
see töö ette võtta igaljuhul!!!
Veelkord tänud hea infi eest
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 09.04.09 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kuna mu auto on kondiga, siis on mure. Minu arust hoiavad konditsionneri torud kinni veel seda musta kobakat armatuuri alla. Kuidas ma asja lahti
saan? |
Küsiksin samasuguse küsimuse kuna konditsioneeri tühjaks lasta ju ei taha.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
|
HTafka
huviline
Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.09 15:48
|
|
|
kinnitan, et see õpetus toimib. Saab ise sellega täitsa hakkama, peaasi, et midagi jõuga ära ei tõmba, alati silmad lahti ja 10x üle vaadata, ega
kuskil mingit kruvi või kinnitust pole, enne kui lahti kisud.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 28.04.09 20:06
|
|
|
Soojendusradiaatorit saab ka nii vahetada, et tervet armatuuri välja ei võta!!! Olen seda 2 korda teinud. Aga järgminekord proovin kindlasti
teemaalgataja kirjutatud õpetusejärgi ja siis ütlen kuidas seda lihtsam teha on
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.12.09 20:49
|
|
|
Tean et ammu vastasid, aga räägi kuidas sa küll vahetad ilma maha kakkumata. See on võimatu b4-l.
|
|
|
|
nakaman
huviline
Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9Tdi AVB
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 06.01.11 11:31
|
|
|
Tere.
Täiendan natuke.
Kui autol on ka kõrvalistuja turvapadi siis tuleb ka see eemaldada. Kui kindalaegas on eemaldatud, siis turvapadja all on üks punane pistik mis tuleb
lahti võtta. Seejärel on vaja torx 50 võtit millega tuleb lahti keerata turvapadja all olev polt. Peale seda tuleb padi ilusti välja. Peale seda tuleb
turvapadja raam armatuuri küljest lahti keerata,4 polti ja nr.12 võti. Turvapadja raami eemaldada ei ole vaja, lihtsam on eemaldada piilarid mis
tulevad ära ettevaatlikult altpoolt tõmmates.
Mõni täpsusutus veel:
*Rooli eemaldamiseks oli minul vaja 24 padrunit.
*Keskkonsooli nuppude pistikutele märkida järjekord.
*Kõik kruvid, mutrid ja poldid mis eemaldate mässida nt maalriteibi sisse, kirjutada peale kust välja keerasite ja järjekorra nr.(lihtsustab
kokkupanekut)
*Kindlasti eemaldada akujuhtmed.
*Aegajalt kontrollida, et mõni mitte vajalik juhe lahti ei tuleks.
*Võimalusel teha pilte.(lihtsustab kokkupanekut)
*Võimalusel otsida mõni soe koht, minul läks külmas 4 päeva ja ca 20h
*Salongiradiaator maksab forsis 26.84€ ilma soodustuseta.
*Kui kellegil on vaja pildimaterjali või tekib mõni küsimus siis U2U.
Kristo
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.11 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Tean et ammu vastasid, aga räägi kuidas sa küll vahetad ilma maha kakkumata. See on võimatu b4-l. |
Kondiga on keerulisem või võimatu, aga üks tuttav väitis ka et vahetas ilma armatuuri ära võtmata. Nagu aru sain võttis ta selle keskkonsooli kogu
maki ümbruse ära ja sealt kaudu kuidagi.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 12.01.11 14:33
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Tean et ammu vastasid, aga räägi kuidas sa küll vahetad ilma maha kakkumata. See on võimatu b4-l. |
Kondiga on keerulisem või võimatu, aga üks tuttav väitis ka et vahetas ilma armatuuri ära võtmata. Nagu aru sain võttis ta selle keskkonsooli kogu
maki ümbruse ära ja sealt kaudu kuidagi. |
Ikkagi võimatu või samahästi kui võimatu.
Olles seda tööd teinud, ma väga hästi ei kujuta ette, kuidas armatuuri kohale jättes ilma autot ja ennast lõhkumata vana radika kätte saab, veel vähem
tundub võimalik olema uut asemele panna nõnda, et kõik kinnitused, õhusuunajad ja kogu see krempel paika saaks nagu peab.
Isegi kui see võibolla tõesti mingi ime läbi võimalik peaks olema, siis kordades lihtsam on armatuur maha võtta ning teha seda asja nagu seda tegema
peab. Selliselt on piisavalt ruumi toimetada, ei lõhu oma käsi ega detaile.
P.S. Me räägime siin teemas ikka B4 kerega masinatest ja ainult nendest.
|
|
|
Raadik88
huviline
Registreerunud 28.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 2.0 TDI 125kw müüdud. Audi B4 85kw - müüdud.
|
postitati 12.01.11 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Tean et ammu vastasid, aga räägi kuidas sa küll vahetad ilma maha kakkumata. See on võimatu b4-l. |
Kondiga on keerulisem või võimatu, aga üks tuttav väitis ka et vahetas ilma armatuuri ära võtmata. Nagu aru sain võttis ta selle keskkonsooli kogu
maki ümbruse ära ja sealt kaudu kuidagi. |
Ikkagi võimatu või samahästi kui võimatu.
Olles seda tööd teinud, ma väga hästi ei kujuta ette, kuidas armatuuri kohale jättes ilma autot ja ennast lõhkumata vana radika kätte saab, veel vähem
tundub võimalik olema uut asemele panna nõnda, et kõik kinnitused, õhusuunajad ja kogu see krempel paika saaks nagu peab.
Isegi kui see võibolla tõesti mingi ime läbi võimalik peaks olema, siis kordades lihtsam on armatuur maha võtta ning teha seda asja nagu seda tegema
peab. Selliselt on piisavalt ruumi toimetada, ei lõhu oma käsi ega detaile.
P.S. Me räägime siin teemas ikka B4 kerega masinatest ja ainult nendest. |
Ilma midagi ära lõhkumata niimoodi lähenedes pole võimalik. Nagu KeveNi postitatud pildilt on näha, tuleb see kobakas poolitada ning kui alumiseid
õhukanaleid ei eemalda siis ei pääse kahele tagumisele klambrile ligi. Rääkimata siis klambrite tagasi panemisest.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.11 11:22
|
|
|
Sellel pildil on kondiga variant vist. B3l mäletan et see õhukanal mis vendist tuleb oli kitsam + mootor oli all mitte risti. Et siis vbolla annab
kogu juraka risti keerata?
|
|
|
|
grimes
huviline
Registreerunud 23.03.06
Asukoht: Tallinn->LAAGRI<-harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B3 / B4 - 4x4 scorpa, nissan micra sport + ...
|
postitati 14.02.12 19:44
|
|
|
B4 94a Kont
Suur mure !
Nii.. Sai sama asi nüüd ette võetud, nimelt siis salongiradika vahetus. Nüüd siis probleem... jäi kunagisest ammusest ajast meelde mingi teema mida
enam ei leidnud.
Muidugi oli hea nikerdamine kõik see kätte saada. 94a b4.. Kõik airbagid ja jutud juures, mis raskendavad. Kont jne...
OKei sain radika kätte, vana radikas hea tummine tükk, mis ikka kaalub ka ja radika ribisi on 32tk
Uus radikas eriti kerge blönn ja vaid 16 ribi. MÄletan et oli sellega mingi teema, et ei puhu enam pärast sooja talvel.
Vana radikas 32ribiline ja see puhus korralikult ikka tulist ja läks väga kiiresti soojaks ka jne.
Et ei tea kas on mõtet üldse seda 16 ribilist blönni külge pista.. Pole just kõige lihtsam töö ka selle vahetus.
Ehk siis müüdud on niiöelda lõunamaa versjooni radikas. Mida need ahvid üldse müüa ei tohiks...
Eelnevalt kui isa seda radikat ostma läks, siis lasin tal veel müüale öelda, et mingit lõunama versjooni ei paku. MIs pärast sooja ei puhu... Müüa oli
ala välja naernud, et mis juttu sa ajad. ET esimesel radikal vb ribide arvud teised jne...
ET ei tea kas Forsis on müüad teadlikud sellest ja saab õige vidina kui homme sinna minna...
Oleks suht kiire asjaga. TAhaks kokku pista juba, aga jääb vast homse päevapeale.
Suured tänud ette !
Grimes
|
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 14.02.12 20:38
|
|
|
Teema siin
Sai omale ka Toprani radikas pandud ja alles pärast leidsin selle teema.Alates -15C puhub ikka suht leiget ,paras pask.Mina seda külge ei paneks,loe
teema läbi.Swagi oma pidi ka kõlbama vist enam-vähem aga parim ikka originaal.
|
|
|
grimes
huviline
Registreerunud 23.03.06
Asukoht: Tallinn->LAAGRI<-harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B3 / B4 - 4x4 scorpa, nissan micra sport + ...
|
|
gansta
huviline
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3.
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 18.10.12 07:03
|
|
|
Väga hea õpetus. ise tegin eile õhtul, ajaga 2h
|
|
|
Erkn
huviline
Registreerunud 15.05.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 competition quattro
|
postitati 23.05.13 20:14
|
|
|
Ehk leidub tartus inimene, kes suudaks selle ära vahetada mul. Varuosa muretsen ise ning töö maksaks ka kinni. (Soovitav oleks eelnev kogemus salongiradiaatori vahetamisel loomulikult. U2U)
|
|
|
kalev86
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4
|
postitati 01.06.13 08:21
|
|
|
Väga hea ja asjalik õpetus. Tundub raske töö olema, mida ta ka iseenesest on, aga pole midagi keerulist, selle tööga saab hakkama iga mees, kes oskab
natuke loogiliselt mõelda ja kannatust varuda. Ajapuudusel,läks lammutustöö aega võtma 4 õhtut, kokku käis asi 4 tunniga, kui kellegil tuttavate
autodest peaks selline probleem ilmisiks tulema, siis olen ma nõus aitama.
|
|
|
robert87
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.13 17:03
|
|
|
Sai kah siis see keeruline töö tehtud. Õpetus väga hea. Protseduur oli nii jube,et rohkem väga ei tahaks ette võtta sellist asja
Jaa armatuuri maha võtmata seda teha on sama hea kui piduriketast vahetada ratast maha võtmata!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |