pemo
huviline
Registreerunud 13.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.01.10 12:58
|
|
|
Kahju, et Sa sellise kurva vaatepildi osaliseks juhtusid ja nüüd on seda ka kõik klubilised näinud !
Tõeline A4 sisuga polaarlennujaama patrullauto. Istmed on ka jääkarukäpajälje mustriga.
Nüüd pead ikka A8 poole vaatama, et usk Audisse taastuks
PS. Kas tuleks teha kollektiivne väljaost, et selline äbarik igaveseks hävitada või lihtsalt osadeks müüa. Aga võib-olla hoopis võimalus
kolletsionääridele.
|
|
|
|
pemo
huviline
Registreerunud 13.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5
|
postitati 07.01.10 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kahju, et Sa sellise kurva vaatepildi osaliseks juhtusid ja nüüd on seda ka kõik klubilised näinud !
Tõeline A4 sisuga polaarlennujaama patrullauto. Istmed on ka jääkarukäpajälje mustriga.
Nüüd pead ikka A8 poole vaatama, et usk Audisse taastuks
PS. Kas tuleks teha kollektiivne väljaost, et selline äbarik igaveseks hävitada või lihtsalt osadeks müüa. Aga võib-olla hoopis võimalus
kolletsionääridele. |
Tsitaat: | Algselt postitas: pemo
C5-l oli standardvarustuses kliima sees,see vana ikka pidi vist ikka peale plekkima,et extra tellida selline süsteem,eks ta tahtis ka vändaga aknaid
aga ju siis olex see liiga kulukax läinud(üx säga tellis rekale vändaaknad,lootis odavamalt saad aga maxis hoopis 3 kilo juurde)
Muuseas ma audidega üle 10-e aasta vuranud ja usk ikka endiselt nendesse jäänud ja C5 koos kliimagagi olemas |
C5-l oli standardvarustuses kliima sees, see vana pidi vist ikka peale plekkima, et ekstra tellida selline süsteem. Eks ta tahtis ka vändaga aknaid
aga ju siis oleks see liiga kulukaks läinud (üks säga tellis rekale vändaaknad, lootis odavamalt saad aga maksis hoopis 3 kilo juurde).
Muuseas ma Audidega üle 10-e aasta vuranud ja usk ikka endiselt nendesse jäänud ja C5 koos kliimagagi olemas.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.01.10 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pemo
...extra...olex...kulukax...üx...maxis...
|
Kust foorumist sina välja hüppasid? Või on raske kirjutada välja -ks sõnalõpp? Punkt 3.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 07.01.10 16:56
|
|
|
Nendel on raske, kes ühe näpuga kirjutavad K ja S on nii kaugel
üksteisest.
PS. Nägin E38 7. seeria bemmi ka pliidinuppudega aga muidu C5'd ikka kliimaga olnud.
|
|
|
|
Liivatraktor
huviline
Registreerunud 30.12.08
Kasutaja on eemal
Auto: Hõbedane
|
postitati 07.01.10 23:08
|
|
|
Iste käib küll elektriga
S
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 08.01.10 04:06
|
|
|
Foorumist korra üks säärase salongisoojendus süsteemiga masina pilt juba ennemgi läbi käinud. Huvitav oleks hoopis teada mis põhjusel sellist varianti
toodedeti ja mis otstarbel
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 08.01.10 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Foorumist korra üks säärase salongisoojendus süsteemiga masina pilt juba ennemgi läbi käinud. Huvitav oleks hoopis teada mis põhjusel sellist varianti
toodedeti ja mis otstarbel |
Ntx mb kasutab sama ajastu masinatel ka "pliidinuppudega" kliimasüsteemi, kusjuures kogu muu kliimaosa on sama mis "automaatse" juhtimisega
versioonil. Tegelikkuses ongi tegemist ka automaatse kliimasüsteemiga, lihtsalt seadistamine käib pliidinuppudest. Sobib eriti hästi vanuritele jm
konservatiivsetele inimestele (ntx minusugune) kellele meeldib näha mis asendis nupp on.
Antud juhul vist tegemist ainult kütva seadmega, seega ilmselt siis ette nähtud kasutamiseks piirkonnas kus jahutamist tarvis pole.
|
OT:
Mulle teadaolevalt ei ole see enamuses tolle aja MB-des paiknev rullikutega süsteem automaatne kliimaseade, vaid tavaline kahetsooniline
konditsioneer, kus pead ikkagi ise pidevalt kruttima, kui hakkab liiga palav või liiga külm. Automaatset temperatuuri hoidmist pole neil täheldanud.
Vaid digitaalse ekraaniga kliimad ja vanemad ühetsoonilised rullikutega kliimad(mida ei saa nimetada enam samasse ajastusse C5-ga, sest W210-l vist
pole seda enam) tõepoolest hoiavad ka kindlat temperatuuri ja omavad AUTO nuppu.
Mis aga puutub selle C5 pliidinuppudesse, siis minu endise 98 aastal toodetud C5-e kasutusjuhendis oli muuhulgas ka pilt nendest pliidinuppudest.
Isegi imestasin, sest polnud ühelgi müügisoleval sellist näinud. Eeldusel, et kasutusjuhendisse pannakse kogu võimalikku varustust puudutav info, siis
uuemate C5 omanikud saaksid kommenteerida, kas nende raamatutes ka selle manuaalse konditsioneeri juhend on. Väga võimalik, et pole ning sellisel
juhul võib arvata, et see oli C5 tootmise algusaastatel, kui manuaalne juhtimine oli veel laialt levinud, standard või siis nö kärpevõimalus, et saada
odavamalt hakkama. Hiljem see võimalus kaotati.
|
|
|