Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: esiveoline nelikveoliseks (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 10931)
taats
huviline



Registreerunud 06.04.08
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,0

postitati 23.10.09 15:55 Tsiteeri
esiveoline nelikveoliseks



Tsitaat:
tervist, tekkis möte et teha selline projekt et esi veoline audi coupe neliveoliseks teha. kas keegi oskab öelda, et kuidas tagasildadega on, kui palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad?

Tervist, tekkis mõte, et teha selline projekt, et esiveoline Audi Coupe neliveoliseks teha. Kas keegi oskab öelda, et kuidas tagasildadega on, kui palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad manuaal

postitati 23.10.09 15:58 Tsiteeri


Loe seda teemat hoolikalt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=47455


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.09 16:00 Tsiteeri


Ma alles mõni päev tagasi mõtlesin, et esimesed lörtsisajud juba olnud, aga foorumis polegi veel ühtegi uut fwd->q teemat. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo98
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.09 16:00 Tsiteeri


Lõikad auto keskelt pooleks ja liidad quatro taga osa külge ja asi korras. Asi toimib, järele katsetatud aga suht mõttetu töö kuna asi läheb rahaliselt kallimaks kui see väärt on. Ja plus siis veel jama arkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 23.10.09 16:23 Tsiteeri


Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos. Või osta mõni cupe quatro, sest eestis võibolla 10 -20 inimest, kes on kokku suutnud 4 veolised autod ehitada. Alati on otstarbekam ja lihtsam võtta juba 4 veoline auto ja seda arendada.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.10.09 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos.

Pole mina veel näinud, et see kang midagi vedama paneks. :o Peab vist ka proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 20V T & S6 PLUS 4.2

postitati 23.10.09 17:08 Tsiteeri


See on vist hooajaline nähtus. Nagu ka kevadine turbotamine.


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 23.10.09 17:09 Tsiteeri


Talv pole enam kaugel - õiged teemad hakkavad foorumisse jälle tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 23.10.09 19:00 Tsiteeri


Mul tekkis üks idee, mis on ajendatud järgnevast:
Audi on üks vähestest automarkidest, millel väga laialt levinud nii esi-, kui nelivedused mudelid. Sellest johtuvalt tekib paljudel idee muuta oma olemasolev või ihaldatav esivedune liikur neliveduseks. Seda eelkõige seetõttu, et ka väikseimale autohuvilisele on teada quattro olemasolu Audi mudeliseerias.
Audiklubi foorum on üks põhilisi internetipõhiseid infoallikaid Audide kohta ning siit tuleb otsima infot pea igaüks, keda vaevab peas mõte 2wd->4wd. Seega võiks olla foorumi alajaotuste hulgas selline eraldi teema, kus käsitletakse esivedusest quattroks muutmise protsessi. Sinna sisenedes oleks ilmselt 99.9% inimestele selge, et pole mõtet sellekohast küsimust ehitama hakata(v.a b4 sedaan/avant). Need tõsised aretajad, kes reaalselt sellist asja ette võtavad ei hakka ju siit foorumist infot küsimagi, sest ideeliselt saab ka ZAZ 968 ehitada neliveoliseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 23.10.09 19:57 Tsiteeri


Lisan Teemo jutule mõne kommentaari lisaks.

Mitte ükski normaalne inimene, kes on selle vabandage väga k*pi läbi teinud, ei viitsi hakata mingile wannabe'le seletama kogu "projekti" vältel, mille kõigega arvestama peab jnejne. Nii, et kui ka mina oleksin selle tee läbinud, oleksin ma lihtsalt VAIT, et mitte tõmmata endale mõttetut tähelepanu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
klubiliige

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 23.10.09 20:31 Tsiteeri


Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.10.09 20:38 Tsiteeri


Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.10.09 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:
Niipalju kui kuulnud olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on sellega.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 23.10.09 20:57 Tsiteeri


Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!

Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun, et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah :)! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.

Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!

Rain.

Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas :D



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 23.10.09 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!

Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun, et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah :)! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.

Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!

Rain.


Ma ei väidagi, et mehed sellisi teevad, aga foorumis on pahatihti sellisi postitusi, kus inimene ei tea asjast üldse midagi aga tahe on suur. Asja eesmärk ongi eraldada terad sõkaldest. Kes näeb mis see asi maksma võib minna ja mis see ajakulu on, see saab ka kohe aru, kas asi on ettevõtmist väärt või ei. Nagu näed oli just postitus kus pakuti hinnaks 300-400k. See on ilmselt suht äärmus. Kuid kui inimene asja teadmata arvab et kogu asja tegemine võiks minna a la 5 tuhat, siis mõne asja läbi teinud mehe postitus annab ka talle selgust.

"Isetegelasi" :) toetan ka ise, kuid mingisugune knowhow võiks siin kuskil siiski kajastuda ju...

M.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.09 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama:cool:
Niipalju kui kuulnud olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on sellega.

Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 23.10.09 23:01 Tsiteeri


Nagu Samzik vihjas, otsene rahaline kulu sõltub ikka sellest, kui palju sul käsi endal otsas on.
Mina ei karda ühtegi füüsilist liigutust, pigem kardan seda, mis sellest projektist peale valmimist paari kolme aasta pärast järgi jääb, sest keretööd saada rebase eest pidama on väga raske, vahet pole kui kallite materjalidega seda teha üritada :( (ei tugine paraku oma isiklikule arvamusele vaid tuttavate värvimisega tegelevate isikute kogemusele). Jooks õigesti paika saada on samuti suhteliselt tricky sh*t ja eeldab veidike inseneriaju endalt, mitte lootes teistele.
Mina hullu peaga kunagi kalkuleerisin b2 coupe fwd->b2 coupe Q ja ostsin isegi algse plaani järgi Q doonori fwd coupele lisaks. Peale seda kui sai põhja alla mõlemale isendile kõrvuti vaadatud sai tõsiasi selgeks, et doonori eraldi taastamisel ja coupe esiveoliseks jätmisel ja taastamisel on rohkem potensiaali ja pikaajalisemat eluiga kui mõlemad isendid põhimõtteliselt p*rse keerata :(. Selline ümar kalkulatsioon meeletu mahuga oma tööga oli kuhugi ~80t eegu kanti, sinna sisse oli loomulikult arvestatud ka enamus veermiku ja pidurisüsteemi uute vastu välja vahetamist ja jõuallika vahetust koos remoga. Mida polnud sisse arvestatud oli iluasjad ja salongi taastamine.
Ümaralt jaotus kogu kalkulatsioon selliseks:
* Keretööd koos värvimisega 40t, millest 20t oli puhtalt ümberehitus, ülejäänu olemasoleva taastamine või uute vastu vahetamine, füüsiline pool osaliselt oma töö, värvi eeltööd ja värvimine juba teenus. Füüsiliste toimingute teenuse hind mitte alla 15k lisaks.
* Moto, käimar, tagasild 25t - plaanis midagi rohkemat kui r5 vabalthingav polnud ja enamjaolt oma töö. Teenustööna alla 10k poleks kindlasti välja mänginud lisaks.
* Kõikvõimalikud juriidilised toimingud, et selle asjaga üldse sõita saaks ~15t, kuna ka ARKis ei omanud keegi mingit selgemat ülevaadet, palju see maksma oleks võinud minna koos kaudsete kuludega.
* Nüüd kui arvestada, et ka salong oleks niikuinii tegemisse läinud, siis sellele veel juurde 10-20k sõltuvalt siis töö kvaliteedist materjalidest ja kindlasti poleks seda ise teinud.
* Lisaks mingi 10k julma "üllatusteks"

Kokku võite ise uuesti lüüa, mis see oleks siidinäpule maksma läinud.

Kui tegemist oleks mingi "põlluralli" projektiga, siis ostaks ma lihtsalt b3 Q, keeraks sinna mingi asisema asja aiste vahele või ajaks vana maksimaalselt käima ja teeks "hingamise" korda, peksaks masina seest puhtaks, teeks jooksu korda ja annaks minna kuni üle katuse keeraks. 50k raha eest saaks nalja kui palju.

Seda arvamust ma olen korduvalt siin foorumis välja öelnud, mida ma arvan kodanikest, kes oma ainsat igapäevasõidukit "projektiks" nimetavad, mis ka iga päev "projekti ehitamise käigus" tööle ja koju sõidavad http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif.

Peace ehitajad ja "ehitajad".
Kps rohkem peale ei võta :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 23.10.09 23:28 Tsiteeri


Tundub lihtne, edu!
http://www.upload.ee/image/236849/IMG_2345.JPG
http://www.upload.ee/image/236848/IMG_2344.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.10.09 05:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v)
Cabrio puhul ongi selles konks, et tegu pole B4 kerega. Põhi polevat ka sama kui Coupel (B3), sest lisaks on igatsorti tugevdused(sh topeltpõhi) mis selle töö väga keeruliseks muudavad. Ega ilmaasjata Audi Cabriot ainult esiveduliseks ei jätnud.
Hinnaosas ma ei tea, kas 300-400k on reaalne või utoopia, pole nelikveoliseks tegemise osas B4 keredest kaugemale vaadanud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
klubiliige

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 24.10.09 07:05 Tsiteeri


300-400 tuhhi ei ole tegelikult utoopia vaid niipalju ilmselt ka läheb, kui eesmärk ei ole ainult miskit "jääraja" liikurit ehitada. Sellisel projektil on ainult siis ju minginegi mõte, kui auto viimistletakse filigraanselt otsast lõpuni ära. Kapotialune, interjöör ning välimus.
1. 500hp jõuallikas koos juhtsüsteemiga+väga hea väljnägemine. 150 000
2. interjöör 30000
3. vedrustus+pidurid 25000
4. doonor auto 10000-20000 (põhi, kardaan, tagasilla jupid....jms)
5. tagatiffer S2 oma +uued puksid 6000.-
5. taastatud S käigukast+sidur 15000
6. kere tööd +värvimine (abimaterjalid, värvid, pahtlid, mastiksid jne.) 25000-35000
7. veljed+rehvid 18/toll 20 000
8. ootamatud väljaminekud 10 000-20 000 (kõikvõimalikud abimaterjalid
9. vähemalt 10 kasti õlu 2500:D

Hetkel 316000.- koos. Kõik see eeldab ise tegemist. Välja arvatud värvimistööd, mida ikka oma garaa˛is ei tee.
Ei ole siin audio süsteemi sees.

Ei ole spetsialist ning seega hinnaskaala ei pruugi paika pidada.
Ei ole ühtegi sellist teinud ega hakka ka tegema.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.10.09 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
Tundub lihtne, edu!
http://www.upload.ee/image/236849/IMG_2345.JPG
http://www.upload.ee/image/236848/IMG_2344.JPG

Mis krdi asi see on? V6 Quattro Coupe'st tehtud turbo-esivedune?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 24.10.09 08:49 Tsiteeri


4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 24.10.09 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.09 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu.

Küsi oma tuttava käest kas ta sama tee uuesti ette võtaks? ma pakun 99% kindlusega, et vastus on EITAV, sellepärast ei ole ka olemas ühtki firmat/iskut kes sellist teenust pakuks, tegu ei ole just väga lihtsasti teostatava lahendusega ning kesiganes selle töö kunagi ette on võtnud ning miskil ime kombel selle ka lõpuni teinud... ei tee seda enam elusees uuesti.
Ja ma ei saa aru miks too teema veel lukus ei ole? samal teemal jahutud ju küll ja küll...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 24.10.09 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: john
Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
4.2L V8 Twin Turbo Coupe Quattro


Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro.


Tegu oli vastusega Joeli küsimusele ja eelnevad kaks pilti lihtsalt näitamaks erinevust esiveolise ja quattro vahel .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]