Lehekülgi: 1 2 3 .. 23 |
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 11.09.09 16:32
|
|
|
Audi 90 10 Jahre Quattro Edition - 1991 - simoQ
Tervitus klubilistele!
Hoovile veeres siis kesklassi quattro.
Ostetud sai ta 29.08.2009, Tartust. Eelmine omanik oxiid. Auto on olnud Eestis 7 aastat, kaugel pole 8. Eestis olnud üks omanik, teine omanik mina ise
hetkel.
Mark: Audi 90 (Typ 89Q) 10 Jahre Quattro, esmane registreerimine 01.01.1991. Eestis on sõiduk registreeritud 19.03.2002.
Tehniline: Mootor- 2.3 R5 (NG) 10 valve, 98 KW(136 hp/ps), 190 NM, 2309cc.
Sissepritse: Bosch KE-Jetronic 3.2
Seisukord: Hea. On mõned värvi ja lakikahjustused, ustel mõnes kohas paar mõlki ja nagu ikka ka parkimisrõõmu tunnusmärke. Karbid on sirged, vasakul
karbil kerge kraaps peal, kuid seda pole näha. Põhja alt on sirge ning ei esine korrosiooni.
Veermik; Sõltumatu. Veermiku regulaarselt hooldatud.
Veljed: Valuveljed, margiks Titan diameetriga 15` x laius 7`.
Salong: Punane veluur, quattro kirjaga.( 10 Jahre Quattro edition).
Õnnetusjuhtumid:
LKF-i andmed:
Sõiduk
AUDI 90 (1991)
Koht:Eesti Tartu
Aeg: 01.02.2009
Roll: Kannatanu
Sõidukikahju summa:14996.80 EEK (958.47 EUR)
Õnnetuse vastaspool: OPEL OMEGA 1997
Õnnetus piirdus esitule, stange purunemisega ja kerge kapoti mõlgiga.
Lisad / varustus:
2x el. aknad
2x el.peeglid
2x peegli soojendused
ABS
Katuseluuk (manuaalne)
Roolivõim
Esimesed tulede pesurid
El. antenn
Signalisatsioon DEFA + kesklukustus(vaakum) puldist
Tulede korrektor
Tagaklaasi soojendus
Tagaspoiler
Audi S-rool
Udutuled ees ja taga
Procon-Ten - Turvavööde eelpingutid
Suusakott
Tagumine diferentsiaali lukusti
Pardakompuuter
Tehtud tööd:
19.09.2009 Vahetatud summuti kinnitused
08.11.2009 Paigaldatud nahast käigukangi nupp.
13.12.2009 Reguleeritud tagumised uksed
30.01.2010 Vahetatud tagumised tuled (paigaldatud punased nurgatuled)
07.03.2010 Vahetatud keskkonsooli lülitid ja pandud põlema nende valgustus
07.03.2010 Vahetatud peeglite lüliti (paigaldatud uuema tüübi oma)
12.03.2010 / 05.09.2010 Paigaldatud kompuutri kang ja pardakompuuter
14.03.2010 Vahetatud õli ja filtrid (Mobil Super 2000 X1 10W-40 poolsünt ja WIX õlifilter)
14.03.2010 Pestud sisselaske kolde ja õhulugeja vaheline lõdvik, puhastatud õhulugeja ning eemaldatud sõel.
21.03.2010 Paigaldatud Audi Sport rool ehk teisisõnu Urri originaal lenkrad.
03.04.2010 Pagasiluku remont (võtmest avatav ja lukustatav)
08.06.2010 Audi ja quattro embleemide värvimine
08.06.2010 Tagumise luugi kõrgemale reguleerimine
16.06.2010 Juhipoolse tule laiali võtmine ning reflektori ja klaasi pesu
18.08.2010 Vahetatud starteri pendiks ja planetaar korpus
28.08.2010 Veermikus vahetatud kõik poldid, seibid, mutrid.
28.08.2010 Paigaldatud Short Shifter
05.09.2010 Vahetatud käigukasti padjad
05.09.2010 Difri padjad, sabapadi powerflex
05.09.2010 Esimese/tagumise stabilisaatorivarda puksid (powerflex)
05.09.2010 Sillatala puksid ees ja taga (alumiinium)
05.09.2010 Esimesed/tagumised arniirid
05.09.2010 Esimesed/tagumised stabilisaatori vardad (kondid)
05.09.2010 Õõtsapuksid ees ja taga
06.09.2010 / 01.10.2010 Vahetatud numbrialused (AC)
12.09.2010 Vahetatud jahutusvedelik
12.09.2010 Vahetatud ülemine radika lõdvik
12.09.2010 Vahetatud paisupaak
25.09.2010 Paigaltatud ukse liistud koos tüüblitega
16.10.2010 B4 puhuri nupud
23.10.2010 Modifitseeritud jalgade kohtvalgustid ette
Tehase varustus:
X0A = National sales program Germany
C1Y = Forged alloy wheels 8J x 18 ???
1X1 = Four wheel drive
6A0 = Without fire extinguisher
G0G = 5-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
0TA = Without floor mats
4F1 = Central locking system
6R2 = Leather gearshift boot
H1V = Tires 225/45 R17 ???
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
8AD = Radio "gamma"
J0J = Battery 300 A (63 Ah)
1C1 = Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
3BE = Left exterior mirror: flat, electricallyadjustable and heated
8GD = Alternator 90A
L0L = Left-hand drive vehicle
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
3FB = Spoiler roof
4R2 = Power windows front, mechanical window regulators rear
9EC = Wire assembly for 5-cylinder fuel injected engine
M1J = 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/98 kW electronic fuel injection with cat base engine is T3C
1MB = Sports steering wheel (hollow rim)
3Y0 = Without roll-up sun screen
5K1 = Paint preservative (wax)
NOD/ MG = zyclam red- upholstery combination
Z3T= cyclamen-pearl effect- Body ext. colour
AXL= Transmission code
ARS= HA- rear axle final drive/ differential
Katsun masina hoida originaalilähedasena ning korras nii tehniliselt kui ka välimuselt NB! No Latvias tunings!
Pilte:
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.09 16:35
|
|
|
Nägin seda masinat korduvalt Tartus, kunagi parklas silmasin veidi lähemalt. B3 kohta on tegu ikka üle keskmise korras isendiga. Nägin ka kuulutust,
kui see nüüd viimati müügis oli(ilmselt sa selle kuulutuse peale ära tõidki selle), hind oli ka minu arvates päris mõistlik sellise isendi eest.
Edu sulle selle masinaga ning hoia seda kenati
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 11.09.09 16:37
|
|
|
Nii see oli Hoian, see on kindel!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.09.09 16:46
|
|
|
Kobe teine jah sul. Originaal korras b3 on üks minu lemmikuid c3 200 kõrval. Endalgi oli eelmine A90. Küll mitte nelivedu, aga tiba võimsama
mootoriga. Tore näha kohe korralikku isendit. Jõudu ja jaksu.
Kivitare
|
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 11.09.09 16:51
|
|
|
Väga ilus masin. Endalgi oli soov soetada, aga selleks oleksin pidanud enne oma sõiduki maha müüma. See ikkagi Q, aga mõtlesin ümber! Edu!
|
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 11.09.09 19:14
|
|
|
Kena aparaat ja käisin isegi sellega proovisõitu tegemas. Kuna tehti A4 pakkumine väga hea hinnaga, siis otsustasin A4 kasuks. Muidu tundus
proovisõitu tehes kõik vinks- vonks aga mind häiris tõukurite üsna vali tiksumine. Oled sellest lahti saanud?
Igatahes edu ja muretuid kilomeetreid masinaga!
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 12.09.09 06:14
|
|
|
Tiksumine vahel kaob isegi ära ja vahel tuleb jälle tagasi, otseselt rehepeksu masin pole kuid kerge tiksumine tal tõesti on Lahti pole veel sellest saanud. Kuid tuleb kunagi hüdrotõukurid ära vahetada.
Iseenesest ei tohiks see ka midagi teha. Kui aus olla, kuuleb seda paljudel audidel, isegi kuubikul on mul see viga küljes.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.09 08:53
|
|
|
Ilus auto, hoia seda! A90 kuulub ka minu lemmikute hulka. Muide mu sigaril on samasugused istmed ainult, et sinised.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.09.09 09:00
|
|
|
Väga ilusa ja omapärase värvkattega isend.
Isegi salong on väga soliidse välimusega - istmed ka tiba puhtamaks ja ongi köik pro.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ingmar66
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 27.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.3 '91
|
postitati 12.09.09 20:10
|
|
|
ilus asi!
olen üsna kindel et tiksumist teeb vaakumpumba all klappi liigutav pulk,see on kusjuures täiesti üleliigne-kipub mõne sajandiku kuludes tiksuma.
olen selle pulga eemaldanud kahel 2.3 mootoril ja pidurid halvemaks ei läinud,ainult tiksumine oli kadunud,seega saab ta sisselaskest piisavalt
vaakumit.
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
karolin25
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 Quattro; Audi A6 Quattro 2,5 Tdi 132 kW
|
postitati 14.09.09 17:11
|
|
|
Juba vaatasin, et näe... kunagine minu Aga siiski mitte...
Kuid siiski väga ilus! Ise omasin siis suhteliselt identset isendit ja olin temaga vägagi rahul
Edu Sinule ja tõesti, hoia teda hellalt
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 14.09.09 17:37
|
|
|
Hoian kohe kindlasti!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 14.09.09 20:19
|
|
|
Väga kena Endal coupe sisu sama värvi täpselt. Isegi juhiiste on samaoodi
kulunud
Edu ja jaksu sellega.
Kaspar
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 15.09.09 08:04
|
|
|
Üks asi, miks iste sealt kulunud, on ilmselt ka see, et ääre peale istumine ja seal peal nühkimine teeb pika ajaga augu sisse. ise püüan nii istuda,
et kohe istme peale, mitte äärele. Lõpuks on äär vajunud ja siis on inetum veel. Natuke kurb on see, et seda riiet pole eriti saada kuskilt, et iste
kenast ära parandada. Ainuke koht, kus natuke saan kärpida, on tagumise istme käetoe istmepoolselt seinalt saaks võtta tüki riiet ning hilje see
nahaga üle teha. See ei jää näha, sest on nagunii istme sees/istme pool. Kuid salongiga peab natuke vaeva nägema, juhiiste on korralikult määrdunud.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 15.09.09 08:23
|
|
|
Istmed saad puhtaks nii, et võtad riide maha ja paned pesumasinasse.
Kui ei ole väga kõvasti määrdunud, siis saab ka survepesuri ja fairyga.
Mina vahetasin enda mustal 90nel kõrvalistujaga istmepõhjad ära.
Seega kulunud koht on nüüd keskel ja enam ei kulu.(Muidugi mul ei olnud päris auku veel läbi.)
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 15.09.09 08:34
|
|
|
Ühed ilusad veljed, mis sobiks siia auto alla imehästi , on Audi "Ronal Bolero" 17`x 8` veljed
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Hegol
klubiliige
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q & Audi 80 B3q 16v & Audi A4 Avant B9q & Audi Q4 e-tron q
|
postitati 15.09.09 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Ühed ilusad veljed, mis sobiks siia auto alla imehästi , on Audi "Ronal Bolero" 17`x 8` veljed |
Pidin juba ammu siia kirjutama, et velg on auto all väike . Ning valik on
sul ka õige: väike näide 17'' Bolerotest B3 all
Ma küll ei tea, kas 8'' laiad 4x108 auguvalemiga on ka olemas, aga pildidl on 7'' laiusega ja väga ideaalsed auto all. Ja et ei tekiks kiusatust,
siis veljed pole müügiks.
|
|
|
jk.
|
|
oxiid
huviline
Registreerunud 16.06.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.09 14:44
|
|
|
Tore näha oma eks suksut siin
Muretuid kilomeetreid
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 15.09.09 14:52
|
|
|
Tänud Natuke pean süvenema, kuna kas kardaani ristis või diffri patjades
asi, igaljuhul teeb kolksu ning 5 käiguga kangis vibra sees, teistega pole. Aga mul on selline küsimus, ega sa oska öelda, mis termostaat sees on?
Igaljuhul sõites on temp 90 ja 100 c vahel, kõigub siia sinna.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
oxiid
huviline
Registreerunud 16.06.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.09 15:49
|
|
|
Ei mäleta ausaltöelda, 100 kraadi juures hakkab vent tööle igatahes. Difris on lõtk sees, selle vastu ei osanud mina midagi teha. Enne patjade
vahetust/remonti oli kolks väga hull , teist käiku pidi väga sujuvalt sisse libistama. Vb vajab sidur lihtsalt harjumist, mind see kolks igatahes ei
häirinud. Viienda käiguga kang vibab jah, ei oska selle kohta miskit öelda.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Hegol
klubiliige
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q & Audi 80 B3q 16v & Audi A4 Avant B9q & Audi Q4 e-tron q
|
postitati 15.09.09 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Hm, selge. Peab uurima nati, kui gaas maha lasta, siis jõnksutab ka kõvasti. Vähemalt siis difri padjad vahetatud |
Vaata siis üle ka kardaanipukk juba, ning ka diffri tagumine puks (juhul kui seda vahetatud pole). Kuna Audi ise neid eraldi ei paku, siis pead
vaatama teiste autode varuosadest, nt. kardaanipukk BMW-lt ja diffri tagumine puks Volkswagenilt.
Tsitaat: | Algselt postitas: jk.
Vabandan OT pärast, aga miks selle auto kohta teemat siin foorumis pole? |
Vabandan ka ise teemaomaniku ees OT pärast, aga selle auto teema tuleb mingil ajal ka klubiliikmete autode alla. Siiamaani on põhjuseks olnud suur
ajapuudus, mis oleks sellest autost täisväärtuliku teinud, s.t. kuna masin vajab remonti, siis ei ole ma soovinud poolikut asja eksponeerida. Jääb üle
ainult kannatada, aga ma arvan, et see juhtub enne talve, kuna selleks ajaks peab üks quattro liikuma saama.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 23 |