Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 14.07.09 07:03
|
|
|
Audi S4 2.2T - 1992 - lehys Müüdud,teema kustutada
Auto sai siis soetatud eelmise aasta juuni alguses. tegemist siis 5 k manuaal kastiga.tavalise s4 varustus ei midagi erilist.endal sai siis valitud
esimeseks autoks,aega ja raha on juba maetud sinna omajagu ja eks läheb veelgi.Auto on hea ja sõidu rõõmu oi oi kui palju .
S Audi on üks suur haigus, mis süveneb
tehtud tööd
tagumised reguleer vardad
piibud
tagaamordid
bensiinipump
tagasilla puksid
küünlad
vasak ja parem õõtshoob+puksid
rooliotsad
veovõlli kaitsekummid
tagasilla puksid
pidurivoolikud
bagasiluugi amordid
lamerihm
roolivõimu õli
TT bypass
käsipidur sai ka nüüd tööle pandud
süütesüsteem korrastatud
aku
visko ventilaator
pildid
vahepeal sai soetatud ka kulmud,autogauge rõhukell ja stewart warneri segukell.1.8 T colipackid,ning ka teine AAN tüüpi mootor.S4 originaal
märgid,stange õhuavad sai kaetud musta võrega.
tuleviku plaan on siis vahetada sidur,hammasrihm,1.8T colipackid peale,effektiivsem cooler,stage 1 chip ja AEM koonusfilter.sisselaske kollektoril
vaheseinad eemaldada.
|
|
|
averi
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.05.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.09 08:44
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 14.07.09 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: averi
ilus s4 kulmud võiksid olemata olla aga ei ole hullu | Isegi kaalun maha võtmist
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 14.07.09 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Talvel sai seda isegi nähtud. Väga kena masin tundub ausalt öeldes. Lihtne ja külapoiste hooramata liikur Edu ja jaksu siis arendamisel
|
Ega jah jaksu läheb vaja. Nimelt tuleb mootori vahetus ette võtta, vana mootor algusest peale imelik olnud. Sai siis üks päev surved ära mõõdetud ja
lausa nutma ajas kui väiksed need numbrid olid Olemasoleval mootoril surved
kõik 12. Nii et lähiajal viskan peale ära ja nüüdseks kohe kohe sachs toodanguga sidur ka olemas
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 14.07.09 14:14
|
|
|
Kas sidur tuleb SRE toodang või tavaline?
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 14.07.09 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Kas sidur tuleb SRE toodang või tavaline? |
Võid küsida jõuvankri käest tema mulle selle välja ajas.ilmselt tavaline.
|
|
|
tigeaudi
huviline
Registreerunud 03.11.08
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 14.07.09 15:29
|
|
|
S Audi on üks suur haigus, mis süveneb
Täitsa õigus Sul. Ja peale S hakkab juba RS-i haigus kiiresti ligi tikkuma.
Nägin ka Sind üks päev Keila vahel liikumas 5 pluss ess
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 14.07.09 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tigeaudi
S Audi on üks suur haigus, mis süveneb
Täitsa õigus Sul. Ja peale S hakkab juba RS-i haigus kiiresti ligi tikkuma.
Nägin ka Sind üks päev Keila vahel liikumas 5 pluss ess
|
Liigun jh siin suht tihti ringi,üks päev tulid küll mulle vastu.sl endalgi kobe pill
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.07.09 18:31
|
|
|
Korv on tava Sachsi toode, parem kui originaalis pakutav Luki korv
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.07.09 21:05
|
|
|
Ok Ints, nõustun su jutuga. Samas on omal ju sama asi hetkel käsil, nn. s*tast saia tegemine, kas norm hinnaga lahti ka saan, seda ei kujuta küll
ette... Kuigi nüüdne tulemus peaks juba väga hea saama.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 15.07.09 08:45
|
|
|
Vähemalt saab jälle üks ess varjussurmast välja toodud
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 15.07.09 09:36
|
|
|
Oskab keegi öelda kui suurt coolerit oleks kõige mõtekam panna ja kus lasta sisselaske kollektoril postid eemaldada?
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 15.07.09 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
oskab keegi öelda kui suurt coolerit oleks kõige mõtekam panna ja kus lasta sisselaske kollektoril postid eemaldada? |
Kõik oleneb sellest, millised on edasised muudatused niiöelda "rauas"?
EDIT: Loe see teema läbi ning saad natukene aimu, kui väike/suur
peaks cooler olema.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 15.07.09 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
oskab keegi öelda kui suurt coolerit oleks kõige mõtekam panna ja kus lasta sisselaske kollektoril postid eemaldada? |
Kõik oleneb sellest, millised on edasised muudatused niiöelda "rauas"? | Rauda eriti muutma hakata pole plaanis.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 15.07.09 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
kus lasta sisselaske kollektoril postid eemaldada? |
Võta ühendust, äkki saan aidata.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 15.07.09 14:49
|
|
|
Nii nüüdseks siduri komplekt ka käes
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 19.07.09 08:46
|
|
|
Vahepeal sai nüüd esimesed amordidki vahetatud ja ülevaatusel ära käidud,ülevaatus sai läbitud praktiliselt vigadeta.Gaasidki olid üllatavalt
madalad,ainukene asi mille pärast noriti oli rehvi laiustehase andmete
kohaselt peaks olema 225 laiad rehvid,ja hetkel all 205.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 19.07.09 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Vahepeal sai nüüd esimesed amordidki vahetatud ja ülevaatusel ära käidud,ülevaatus sai läbitud praktiliselt vigadeta.Gaasidki olid üllatavalt
madalad,ainukene asi mille pärast noriti oli rehvi laiustehase andmete
kohaselt peaks olema 225 laiad rehvid,ja hetkel all 205. |
Huvitav, et S4-l on tõesti ka autoweeki andmete järgi 225/50 R16.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 19.07.09 11:26
|
|
|
205/55/16 on samuti tehase mõõt.
12.301@181km/h
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 19.07.09 13:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
205/55/16 on samuti tehase mõõt. | Ju nad siis toetuvad autoweeki andmete järgi.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.09 16:43
|
|
|
See oli vist nii, et 205/55 oli talverehvi ja 225/50 suverehvi soovitus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 19.07.09 19:29
|
|
|
No mitte kohe ei suuda küsiatta jätta, et mis ajast ülevaatusel rehve sellisel moel kontrollitakse?
Üle poolte eestis liikuvatest masinatest sõidavad kes teab kurat milliste rehvidega. Peaasi et ümbermõõt originaali lähedaseks jääb( et spido valetama
ei hakkaks). Või olen millestki valesti aru saanud?
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 20.07.09 05:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
No mitte kohe ei suuda küsiatta jätta, et mis ajast ülevaatusel rehve sellisel moel kontrollitakse?
Üle poolte eestis liikuvatest masinatest sõidavad kes teab kurat milliste rehvidega. Peaasi et ümbermõõt originaali lähedaseks jääb( et spido valetama
ei hakkaks). Või olen millestki valesti aru saanud? | Halllooo Me elame EUROOPAS Arvan,et spido näit on savi.Kas näitab
teibaid või saibaid.Rohkem rõhutakse auto juhitavusele,stabiilsusele,vastavalt auto kaalule ja võimsusele.Kitsekeeltega on vist suht raske 1,7 tonnist
vankrit suurel kiirusel pidama saada Kui passi on märgitud rehvi
mõõdud,ei tohi kitsamat ega laiemat kasutada.Kõrguse kohta sama.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |