bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.09 14:47
|
|
|
Istmeriide eemaldamine puhastuse eesmärgil
Küsiks et kuidas käib ära audi a4-l esimeste istmete peal peal olev riie.(mitte juurdeostetud istmekate)
Soov istmeriie pesumasinasse panna. On see keerukas ettevõtmine?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.02.09 15:02
|
|
|
Riide täielik eemaldamine nõuab keskmisest enam kannatust ja näpuosavust. Siin on juttu põhimõttest, eesmärk oli küll pisut teine ja võiks öelda, et
ka tööd vähem:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=46969
Riide eemaldamisel on kõikide traatrõngaste ükshaaval tagasipressimine paras piin.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 09.02.09 17:15
|
|
|
Kui ei taha autot märjaks seest teha, siis soovitan pigem istmed välja noppida ja eraldi surve+keemiline lasta teha ilma istmete lammutamiseta.
Selline k*pp ei tasu vaeva, mida sa plaanid.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.09 18:03
|
|
|
Tulebki vist survekaga teha, sest ma kujutan ka ette kui palju vaeva tuleb näha et istmetelt riie maha saada.
Tänud heade ideede eest! 
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.09 18:40
|
|
|
Istmete riide tagasipanekul ei pea traatrõngaid sinna tagasi vägistama, äravõttes lõikad tangidega need lihtsalt puruks ja tagasi paned kokku juba
kaabli sidemetega. Riide katete pesu eesmärgil see vaev muidugi ära ei tasu.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 09.02.09 18:44
|
|
|
Kaablisidemetega kinnitatud katteriie oleks ju porno 
Poes müüakse, näit Würth'is, spetsiaalseid klambreid selle jaoks, mis on samasugused nagu originaalid. Orig kangutad lahti, uued pärast asemele.
Aga jah, kuna mu eelmine postitus kadus ära, siis ütlen uuesti, et kordades lihtsam on ise autost välja võtta, ära puhastada survekaga ja
puhastusvahendiga ja kuivama jätta.
Istme lammutamine esimest korda võtab raudselt paar tundi, lisaks on paras peavalu seda kokku tagasi panna, et kõik õmblused kenasti sirgelt jookseks.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.02.09 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunz
Kaablisidemetega kinnitatud katteriie oleks ju porno
| ma küll ei viitsinud enda masina istmeid nende originaalkinnitustega hakata kokku panema, tõmbasin ka kaablivitsadega asja kokku.
midagi pornot ei jäänud, ning naha sai kenasti pingule tõmmatud. kui ei teaks, siis arvaks, et polegi iste lahti käinud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.09 19:04
|
|
|
Ei jää ta midagi porno, mis vahe on mingiltraatrõngal ja kaabli sidemel?Kui sa neid traatrõngaid istme sees ei tunne siis kaabil sidemeid ammugi
mitte. Kaabli sidemetega tunduvalt lihtsam, paned kaabli sidemed istme padja traatide ümber igale poole ära, võtad istme katte ja paned kaablisidemete
aasad läbi istme katte traatide, ühendad kaablisidemete kõik otsad ja hakkad ühest otsast neid pingutama, jube mugav ei mingit erilist vaeva.
|
|
|
prix666
huviline
Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 11.02.09 20:14
|
|
|
no mugavam ta kindlasti pole, kui istmeklambritega panna ühe
istmekatteriide mahavõtt esmakordselt võtab vast 30 mintsa, peale paned juba 15 mintsaga. Kui väga vaja siis peotäie klambreid saad minukäest, spets
tange võin ka laenata.
Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride
sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
|
|
|
|