Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 15.01.07 16:23
|
|
|
Võtme sünkroniseerimine
Juhtus nii, et aku sai tühjaks ja auto ei tundud enam võtit (või vastupidi). Arvasin, et VAG-COM abiga saan nad tuttavaks teha. Mõeldud-tehtud.
Leidsin juhendi, teise võtme küljes oli küll mingi
numbriline kood, kuid see ei sobinud. Varasematel aegadel oleks vist esindusest uue koodi (Secret Key Code) saanud, nüüd enam mitte, kuna nende
tool, mida võtmete "programmeerimisel" kasutatakse, küsib koodi otse "tehase serverist" ja ei näitagi seda.
Revalist soovitati proovida sünkroniseerimist, nagu manualis kirjas. Saksakeelsest jutust aimasin, et see toimub automaatselt 1 minuti jooksul nt ukse
sulgemise järel (vist!?).
Keerasin võtmest ukse kinni, ootasin. Ei midagi. Keerasin võtmest lahti, ei midagi. Keerasin uuesti kinni, ootasin veel natuke ja siis hakkasidki
võtme/puldi nupud tööle.
Et edaspidi targem olla, kui keegi on sellise asjaga kokku puutunud või viitsib eestikeelsest juhendist lugeda:
- kuidas täpselt sünkroniseerimise protsess toimib (mida teha tuleb)?
- ja kas ümberkodeerimise vajadus tekib vaid siis, kui mõni komponentidest vahetatakse (uus võti, lukk, immo)? Et võtme patareide või aku tühjendes
piisab sünkroniseerimisest?
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 15.01.07 18:49
|
|
|
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming
When
Key added or replaced.
System malfunction.
How
NOTE: A maximum of 4 keys can be programmed (one at a time).
Memory positions of existing keys can be identified using diagnostic equipment.
If diagnostic equipment available:
Locate vacant memory position for new key.
Locate memory position of key to be replaced.
Carry out programming procedure for this key only.
If diagnostic equipment not available: Obtain and reprogram all keys.
NOTE: Existing key memory positions will be overwritten.
Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button on first key once (programs memory position 1).
Alarm horn sounds once to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once to confirm programming.
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.
To program remaining keys into memory positions 2, 3 and 4, carry out the complete procedure below for each key:
Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button at 1 second intervals, as follows:
Twice for memory position 2 (second key).
Three times for memory position 3 (third key).
Four times for memory position 4 (fourth key).
Alarm horn sounds once every time unlock button is pressed, to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once (to confirm programming).
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.
NOTE: Ignition MUST be switched OFF between each key programming procedure.
"arvutiinimestel" vist i.keelega probleeme pole.
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 16.01.07 07:20
|
|
|
Segane jutt teema algatajal... loodetavasti rääksid ikka puldist.
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 17.01.07 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
spcvnd, kust inglisekeelne info pärineb? |
autodata 2006.
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 22.01.07 20:17
|
|
|
Küsiks samas teemas originaalalarmi kohta (A6 96, infrapuna) - alarmi sisselülitamisel vilgub LED udutule lülitis umbes 30 sek. Autodatas mingi
selline märge et system malfunction- LED illuminates 30 sec. Alarmipasun ja ohutuled hakkavad siblimisel tööle küll. Kas alarmi sisse- või
väljalülitamisel suunatuled vilkuma peavad?
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 22.01.07 22:18
|
|
|
kui vilgub kiiresti, on tegu "viiteajaga", 30sek pärast hakkab rahulikult vilkuma ja siis on alarm peal. sellel ei vilgu ohukad, aint pasun teeb
"vonk" kui alarm rakendub.
kontrolli kindlasti, et alarm ukselukust keerates maha ei tuleks, muidu pole erilist pointi orig.alarmil.
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 23.01.07 05:55
|
|
|
Tänud, asi selge. Kuid ukselukust keerates tuleb küll maha, kas selle featuuri eemaldamine on keeruline ?
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 23.01.07 12:14
|
|
|
T
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 23.01.07 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitk
Tänud, asi selge. Kuid ukselukust keerates tuleb küll maha, kas selle featuuri eemaldamine on keeruline ? |
see kes seda enne teind on, ei ole keeruline. kuna sul ilmselt 3 lukku,
siis lihtsalt läheb rohkem aega.
|
|
|
altsik
huviline
Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw
|
postitati 02.02.08 16:54
|
|
|
puldi sünkro
lugu järgmine.sai liialt kaua võtmega keeratud avatud uksi ja pagasnikut ja nüüd ei tunne enam pult ära kesklukku.vahetasin võtme sees patarei,aga
enam ei miskit.ei aita ka see uksest kinni- lahti keeramine mingi aja jooksul.kas nüüd viimane häda esindusse minek ja uuesti sünkronseerima???
oskab keegi vastata sellele.ps.pagasniku lukk peetsis võtmega keerata ei saa....tänud
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.02.08 16:59
|
|
|
vötme lahti tegemisel ja sealse patarei vahetusega peaks samuti ettevaatlik olema,kuna osadel vötmetel on samas körval ka immopulk-seda ei soovita ära
kaotada.
|
|
|
altsik
huviline
Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw
|
postitati 02.02.08 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
vötme lahti tegemisel ja sealse patarei vahetusega peaks samuti ettevaatlik olema,kuna osadel vötmetel on samas körval ka immopulk-seda ei soovita ära
kaotada. |
mul on ainult võti millega saan avada kesklukku ja süüdet sisse keerata ehk sõita.immopulk on mul eraldi.aga kesklukule ei anna signaali et avada
või sulgeda....
|
|
|
atsik
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.08 07:51
|
|
|
üldiselt võib proovida ka nii: süüde sisse ja vajuta puldi nuppu (ei mäleta millist...) kui peale patarei vahetust pult autoga ei suhtle, siis on
tavaliselt nii tööle hakkand... ku ei hakka, siis pead seda 2-e võtme varjanti kasutama...
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.08 07:55
|
|
|
Meiegi saame neid kodeerida!
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.02.08 08:00
|
|
|
Pulte nn õpetanud olen ma küll. Vahepeal ei töötand kumbki selle tegevuse käigus, kuid lõpuks sai selle süüte sisse ja välja klõpsimisega asja tõesti tööle. Aega läks muidugi omajagu, sest pidevalt läks midagi sassi.
Õpetust kahjuks alles pole, kuid seegi oli netist mingi suvaline leitud. Seega täiesti teostatav asi. Autoks oli C5 A6.
12.301@181km/h
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 07.02.08 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming |
sama juhendi järgi saab pulte õpetada ka sama aastakäigu A6 -le - TESTITUD / TOIMIB!
|
|
|
altsik
huviline
Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw
|
postitati 02.05.08 20:45
|
|
|
teema lukku
Aasta auto meestele tänud kiire töö eest.40 min ja võti uuesti sünkroniseeritud ja mingi 360 eek ainult....voilaa...
|
|
|
argo1
huviline
Registreerunud 13.07.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.08 03:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming |
sama juhendi järgi saab pulte õpetada ka sama aastakäigu A6 -le - TESTITUD / TOIMIB! |
|
|
|
argo1
huviline
Registreerunud 13.07.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.08 03:57
|
|
|
a3ga sama mure, kuid see juhend hädast ei aidanud. Ainus asi mis juhtus, oli see, et tegi keskluku lahti ja kõik- ei pannud tagasi lukku, ei pannud
signat peale.
|
|
|
Chrizz
huviline
Registreerunud 09.02.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6C7
|
postitati 03.10.08 08:39
|
|
|
Siin ka väike õpetus
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 20.10.08 17:01
|
|
|
mul ka ei tundnud peale patakate vahetust pulti ära. Korda sain asja nii, et panin auto käima ja sõitsin natuke ringi (u. 5-10 minti) ja pärast pult
töötas. Autoks oli siis A4 B5 facelift.
|
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 06.06.09 11:44
|
|
|
Kas keegi oskaks seletada kuidas saab olemasolevale tehaseimmole teise transponderi(klaasist immopulk) juurde õpetada?
Ennem oli autol vaid üks transponderiga võti, nüüd leidsin teise juurde ja seda pidi saama autole õpetada kuidagimoodi.
Autoks on A4 1995
|
|
|
|
priit467
huviline
Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1999 1,8T
|
postitati 25.04.10 18:18
|
|
|
Olen seda korduvalt teinud. Originaal testriga lihtne.- Revalisse
Kui on diagnostikat teha vaja siis saan aidata,teen seda Kuressaare Revalis
|
|
|
|
kenno73
huviline
Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.10 08:41
|
|
|
Keegi võiks siia ära tõlkida kuidas käib A6 c5 puldi sünkroniseerimine.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |