Lehekülgi: 1 2 3 4 |
erhard
huviline
Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.05 16:56
|
|
|
Kas osta S4 B5 1998?
plaanis siis tuua saksast 98 aasta s4!
kas seal toomine on kindel
kuidas s4 üldse eesti teedel vastu peab?
Ette tänades,
Erhard
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 08.06.05 17:06
|
|
|
Küll ta vastu peab, kui hoolitsed. Kui tõsine soov, siis võta Kiireaudi või Alp-iga ühendust. S on hea auto. Liigub erksalt ja mugav on ka.
|
|
|
erhard
huviline
Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.05 17:23
|
|
|
nii
ikka hoolitsen aga kui palju ta hoolitsust vajab mis tal need nõrgemad jubinad on mis kipuvad läbi minema!
|
|
|
erhard
huviline
Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.05 17:29
|
|
|
ja kas läbisõit 130 000 on palju?
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 08.06.05 18:24
|
|
|
Ei,ei ole.
Aga 200tkm on sealt suure tõenäosusega maha võetud.
Kui 300 siis on juba asi hapu
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 08.06.05 19:21
|
|
|
S4 peab meie teedel vastu nagu iga teine auto.98a S4 on alusvankrilt sama mis A4 nii et jupi probleeme ei tohiks olla.Pidurid ja mootor on teised kui
A4.Sellise aastakäigu S-i tüüpviga-Tsiteerin tuttavat saarlast "nokk on kibe kuluma"
ehk lõhutakse palju esiotsa.Sellise auto esiotsa taastamine maksab suhteliselt palju.
Saksast toomise kohta on siin foorumis küllalt jahutud ja selle kohta leiab otsingust.
ps.edu otsimises ja kui õnnestub korralik auto saada siis ma usun et Sa ei pettu.
|
|
|
erhard
huviline
Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.05 08:18
|
|
|
miks arvad et nii palju on keritud?
ja kas see et lohutakse esiotsa t2hendab seda, et esisild on nork ja vajab pidevat remonti???
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 09.06.05 08:24
|
|
|
See ikka ilmselt seda tähendab, rooli ja istme vaheline seib ei vea alati välja?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.06.05 10:00
|
|
|
Mõningad soovitused ehk:
Ennem ostu uuri konkreetse isendi ajalugu ( eelmised omanikud, hooldused )
Võimaluse korral vaata üle ( proovi ) valulikud kohad või lase seda teha asjatundjal, nagu näiteks: sidur, käigukast ja turbod - need on
"valulapsed" konkreetsete V6 bi turbode juures.
Mootori kulumist, kui sellist ei tasu karta - pika ressursiga, juhul, kui on regulaarselt ja kvaliteetselt hooldustöid tehtud.
Esisild on nii ja naa, oleneb täpselt, mis teed on masin tunda saanud ( külavahe kruusatee, kiirteed, segamini kõike ), tasub läbi loksutada
arniirühendused.
Mis ikka, kui et "kivi kotti" !
|
|
|
erhard
huviline
Registreerunud 08.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.05 15:23
|
|
|
tänan soovituste eest!
saksast tuues on aga neid asju vähe raske teostada???
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.06.05 16:50
|
|
|
Ei, miks peaks? Keel suus, pea otsas, käed küljes, milles küsimus?
Kui ainult pealehakkamist ja tuld...
Teenindusi jagub seal üksjagu, räägid ära ,et ostueelne ülevaatus ning tullakse kindlasti vastu küsimuse lahendamisele.
|
|
|
Irala
huviline
Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8
|
postitati 08.10.06 17:03
|
|
|
Audi S4 Bi-turbo Quattro 2.7 195 kW-1998.a.
Kas sellist masinat on mõttet osta, mis on selle head ja halvad küljed.
|
|
|
Snoopy31
huviline
Registreerunud 14.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6, A6/S6 4,2 quattro
|
postitati 08.10.06 17:11
|
|
|
Plaan oli osta sama mootoriga aga A6, paraku jäi see mõte sinnapaikka, kuna teadjad onud-tädid ütlesid, et väiksest mootorist on palju välja võetud ja
kui üks turbotest lusika nurka viskab,siis maksab see mitu mitu kümmend raha jne jne. Minekut pidi samas aga olema küll ja küll. nii,et kui raha on,
siis tuld
Tsitaat: | Algselt postitas: Irala
Kas sellist masinat on mõttet osta, mis on selle head ja halvad küljed. |
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 08.10.06 17:50
|
|
|
See jutt, et palju on välja võetud ei ole mu meelest küll midagi väärt. A6 puhul eriti, kus 2,7 mootor 169kW arendab, mida ta võiks pigem
vabalthingavana teha. Aga elektroonikat ja liikuvaid osi on biturbo mootoril loomulikult palju ja fakt on ka see, et S4'l kasutatavad K03 turbod ei
hiilga mitte millegagi. Seega C5 kere puhul tõesti minu meelest targem eelistada 4,2 varianti. Aga kuna küsimus siin B5 S4 kohta käis, siis ma ütleks
et on ikka mõtet osta - mõistliku raha eest saad talveks võimsa ja neliveduse auto. Otsingust paar teemat selliste autode kohta:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=31059
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=22002
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 08.10.06 17:53
|
|
|
Küsi härra Jõuvankri käest 2.7 bi-turbo kota.Ta võib nii mõndagi sulle pajatada.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
Irala
huviline
Registreerunud 08.10.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8
|
postitati 08.10.06 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Po18
Küsi härra Jõuvankri käest 2.7 bi-turbo kota.Ta võib nii mõndagi sulle pajatada. |
kes on jõuvanker
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.06 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Irala
Tsitaat: | Algselt postitas: Po18
Küsi härra Jõuvankri käest 2.7 bi-turbo kota.Ta võib nii mõndagi sulle pajatada. |
kes on jõuvanker |
Jõuvanker
|
|
|
siimp
huviline
Registreerunud 31.05.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 (B8) 2.0TDI
|
postitati 01.10.08 09:45
|
|
|
audi s4 2000a.
kas keegi on seda isendit uurimas käinud?
hetkel plaan s4 soetada aga oskab keegi teadjamees rääkida, et mida kohapeal uurida või kuhu ülevaatamisele viia? on Tartus ka mõni asjatundja, kes
väikese tasu eest masinale objektiivse hinnangu annaks?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.10.08 09:53
|
|
|
Kollektor/turbod, katid/väljalase, sidur/hooratas levinud vigadest vast kulukamad !!!
Mis veel meelde tuleb- väljalaske temp. andurid, el. järeljahutuspump, tagumised rattalaagrid.
Kindlasti diagnost teha külmast peast, siis vead ära nullida ja sõites natuke kuuma anda, ning uuesti diagnost. Osad veakoodid kindlasti kaovad ja
uuesti ei ilmne, kuid need mis lõpuks jäävad tuleks läbi analüüsida (veakood iseenesest ei määratle üks-üheselt rikke allikat!).
Ilus tumepunane sedaan muidu :-)
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.11.08 17:45
|
|
|
Tere klubilised.
Tuttav tahab SELLE osta. Okei, mis
seal ikka- vaatama. Hmm, tundus päris ok- mootor jms käisid vaikselt jne. juhiuksel olev kroomliist oli teist tooni. Öeldi, et just vahetati Tauf-ist
16k eest 1 turbo ära, kuna oli mingi proovisõidu käigus otsa saanud, nagu aru sain. Tegime proovisõidu- turbod kiunuvad nagu kajakad, aga auto ei
liigu. Sinist-musta ei viska. Tauffi- diagnost- mõlemate lambdade viga sees. Kas see võib viia aju avariisse? On keegi käinud antud autot vaatamas?
Või oskab keegi kommenteerida mis sellist jõuetust põhjustada võib.
Ette tänades.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.11.08 17:55
|
|
|
Muidugi lambdaviga paneb antud mootori safemode reziimi. Ükskõik, mis mootori elektroonikaviga, nii on koheselt avariireziim st max 0.5bar puhast üle.
2 lambdat, soovitan kohe kõik 4 välja vahetada, mure murtud, muidu saad mõne aja möödudes ülejäänud kahte vahetada. Ja see, et üks vile vahetatud, on
jama, kui teha, siis mõlemad, pikkapidu sel teisel vilel ei ole Mine
taufi ja võta tehtud tööst väljavõte, asi selge, kas ikka vahetati?
Kui ei ole vahetatud väljalaskekollektoreid, siis saab neid ka lähiajal vahetada
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.11.08 18:01
|
|
|
No aga s4 bit on ju ainult 2 lambdat???
Mis tõenäosus nende vl kollektoritega on siis? Ja mis suurusjärguga võiks arvestada?
See on suht. kindel, et vahetati.. sai seal juba räägitud
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.11.08 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
No aga s4 bit on ju ainult 2 lambdat???
Mis tõenäosus nende vl kollektoritega on siis? Ja mis suurusjärguga võiks arvestada?
See on suht. kindel, et vahetati.. sai seal juba räägitud |
Kolled on miski 10Keeki tükk, vahetada jebi, mootor põrandale koos kastiga. RS4 on 4 lambdat, S4 jah 2 oopis.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 17.11.08 18:41
|
|
|
S4bt on nii 2 kui 4 lambdaga olemas. Olenevalt sellest, mis saastenormidele auto vastab.
12.301@181km/h
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.11.08 19:20
|
|
|
Nojah, nüüd tuleb otsustada, kas tasub selline auto 99k eest seda jebi ära..Samas 140 eesti võib samad kulutused saada...
Kahtlen, et keegi hakkab seal kollesid ja seda ühte turbot vahetama, kui lambdade vahetus masina liikuma paneks...sest reaalselt kusagil midagi ei
sirise ega mingeid anomaaliaid selles osas veel ei ole. Eks sellega ole ikka nii. et remonditakse siis, kui katki läheb..
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |