Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2,7 AGB ja AZB mootorite erinevus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 6599)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 22.11.05 11:14 Tsiteeri
S4 2,7 AGB ja AZB mootorite erinevus



Esimest tehtid 98-01 ja teist peale seda. Mis neil vahet on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.11.05 11:45 Tsiteeri


AZB?

Peale 200 tehti AZR ja ASJ konesid.Hobuseid 381/6100rpm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 22.11.05 13:18 Tsiteeri


381 hp? See ju RS4 mootor ilmselt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.11.05 13:24 Tsiteeri


vabandan,minu viga,esmase asjana vaatasin autodatat.Etka pakub aga mõlemat mootorit ühel plokil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.11.05 14:33 Tsiteeri


Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema ( väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.05 14:44 Tsiteeri


ASJ/AZR


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.11.05 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Ilmselt keskkonnanõuetele vastavam mootor ( heitgaasid )hilisemal mootoril. ASJ ning AZR ( RS4 ) peaks just keskkonnanõuete erinevus olema ( väljalase, heitgaasid ), ülejäänu identne.
Võib olla eksin.

ASJ on EU 2 normile vastav ning AZR EU3 normile vastav, lihtsalt üks on keskkonnasõbralikum, erinevus väljalaskesüsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 08.12.05 13:44 Tsiteeri


seda on kuulnud, et kuni '99 alguseni tehtud mootoritel olla väljalaskekollektoritega probleeme - sisemusest pudenes tükke, mis turbod kapitaalselt rikkusid. Hiljem see viga parandati.

http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=14961


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 12.12.05 13:18 Tsiteeri


Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta autodega?

markus


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 12.12.05 22:09 Tsiteeri


2,7 biturbo juhtelektroonika on ridaviiese omast tunduvalt keerukam ja igasugu andureid on mootori küljes palju rohkem (heitgaasi temperatuuri andurid jpms).

See on muu konstruktsiooni keerulisuse kõrval samuti üheks potentsiaalseks nõrgaks kohaks.

Väiksema kere puhul on mistahes hooldustöödeks ruumiga ikka päris kitsas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.12.05 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Mis probleeme nendel veel esineb 2.7 turbokonedel just? Kas teda on oluliselt kallim üleval pidada kui näite 2.2 turboautot? Igast jutte räägitakse et see 2.7 on suht kapriisne ja et parajalt on jama sellega. Oskab keegi asjaosaline kommenteerida? Või ongi nii et tegu on just kuni 99 aasta autodega?

markus



2.7 V6 biturbo ( S4 ja RS4 ) mootorid, mis on siis suht sellised"pirtasakad" ehk ( igasugu andurid - lmbda 4tk, heitgaasi temp 2tk, õhu temp, boost jne jne jne... ). Nagu eelnevalt olen öelnud, et igav kohe kindalasti ei hakka sellist mootorit omades... ( rahaliselt + närvikulu...). Viimaks on nendel mudelitel ( B5 ) kapotialune nii nii kompaktselt kokkupakitud, et.....j a h!

PS! kuni ca 1999a S4-del esines väljalaske kollektori defekte ( kollektori sisemusest loopis sinakatet lahti, mis omakorda keeras peeti heitgaasiturbii ja totaalselt.)


Selle kõik korvab varem või hiljem sõidumõnu ( loe mootor ). Minek on hea, arvestades mudeliklassi kuuluvust ( avant suur pereauto )
"Loomavagunist" pereautot, mis kiirendab 0-100-ni pea 4 sek ( mõningad /RS4 tuunitud/ alla 4 sek ), ei kohta just igapäev....:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M-Tech
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package

postitati 01.01.06 13:43 Tsiteeri


Andureid on 2.7T mootoril tõesti palju.
EGT andur enda esivanema autolgi vahetatud.
Revalist väideti, et eismest korda nägid nemad sellist viga.
Mineku ja kütusekulu vahe peale anduri vahetust on muidugi nagu öö ja päev.
Kusjuures auto ise ei andnud mitte kuidagi märku, et midagi viga oleks.
Asi tuli välja kindluse mõttes diagnostikasse minnes (peale ostmist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]