Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 01.09.06 23:31
|
|
|
C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine
keegi äkki oskab öelda kas tiptronic kasti on võimalik kuidagi regullida? kõik töötab väga hästi, aga lihtsalt tahaks, et kast vahetaks
kiiremini...käsitsi ei viitsi vahetada!
thnx.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 06.10.06 17:37
|
|
|
jällegi ise küsin, ise vastan.
jah saab küll, koos testsõiduga läks lausa 5min. võib-olla oli küsimus pisut ebaselge, aga närvi ajas see, et kast ei vahetand piisavalt kiiresti
käike alla kui oli vaja järsku kiirenda.
soovitaks kõigil C5 A6 tiptronicu omanikel oma käikarid "sport" reziimi progeda. kogu iva oli selles, et software coding tuli panna 00010 peale,
tehase seades on 00000.
veel soovitaks kasti "vahetuskohad" (i.keeles on see tegevus throttle body adaption) ära resettida(kui vahest kast ei suuda otsustada mis käik panna
või paneb paugu vahetusel), seda saab teha "Engine module" -> "Measuring Blocks" -> "grupp 060" ja panna sealt "switch to basic
settings".
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 06.10.06 18:20
|
|
|
kus sa nii targaks said? mul kaa vag-com täislitsenseeritud verisoon olemas aga siihukest manuali taolist asja pole. ise küll ei julge mingei väärtusi
muutma hakata. aga sinu jutu puhu tundub, et tasuks.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.06 18:26
|
|
|
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 06.10.06 19:12
|
|
|
no oleme ausad, ega ma nüüd lambist küll ei julge koode sisse toksima hakata
inimese parim sõber google aitab pea alati! kusjuures mul on vag-com
demo(ei raatsi täisversiooni küll osta ja yhtegi "onu sam'i" pole leidnud) ja vwtool, siis nedega korda mööda on saand "häkitud", üks laseb yht
ja teine teist torkida.
tuli välja, et ma pold ainus kellele see käikari "lag" närvidele käis, see 00010 on ainult 2,8tip. puhul, 4,2'l oli vist 00032 kui mälu ei peta.
siin on sama teema A8 kohta:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/codingtransmission.html
edit:
leidsin ka A6 tip. kodeerimise lingi üles
http://forums.audiworld.com/a6/msgs/296780.phtml
to sospert:
neid koode peaks leidma tehase remondimanualist, vist olid need olemas ka sellel plaadil:
http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BCD
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha? |
ei julge kindlalt väita, aga võib-olla, peab netsit kammima või siis originaal remondimanualist otsima.
|
|
|
Snoopy31
huviline
Registreerunud 14.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6, A6/S6 4,2 quattro
|
postitati 07.10.06 08:36
|
|
|
Äkki regullid minu masina kasti ka ära?ise ei taha küll näppima minna
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 07.10.06 08:50
|
|
|
ma tahtsin veel sellist asja pärida, et kui kast ümber kodeerida, kas siis hoiab igal juhul, mis tahes gaasipedaali vajutusega, esimese käigu kuni
punaseni? (00032, sport coding and will hold first gear in Tiptronic to redline regardless of throttle position and then shift to second).
kui nii mõelda, siis külma mootoriga nagu ei tahaks või sain valesti millegist aru.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 07.10.06 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
ma tahtsin veel sellist asja pärida, et kui kast ümber kodeerida, kas siis hoiab igal juhul, mis tahes gaasipedaali vajutusega, esimese käigu kuni
punaseni? (00032, sport coding and will hold first gear in Tiptronic to redline regardless of throttle position and then shift to second).
kui nii mõelda, siis külma mootoriga nagu ei tahaks või sain valesti millegist aru. |
loomulikult mitte, see on imelik lause seal igatahes, mul on nii, et enne vahetas rahuliku sõiduga 1800-2000rpm nüüd 2000-2200(sellest ka auto
tunduvalt äkilisem), aga see ei olegi nii suur vahe, eriti suur vahe on selles, et nüüd vahetab kohe käigu alla, s.t. et ei pea põhja vajutama(mulle
meeldib 1/4 kuni 1/2 gaasiga sõita). kaotada pole midagi, kui meeldi saad ju alati tagasi panna! proovida tasub igatahes, ma enam "vana kastiga" küll sõita ei taha.
to snoopy31,
võiks seda teha küll, aga mul juhtus läpakaga midagi ja enda oma tegin ka sõbra omaga. kui sul asjad olemas, sisi seal pole midagi keerulist...
proovin, äkki saan ilma läpata mingi parema juhise teha.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 07.10.06 12:24
|
|
|
tehtud suvaliste piltide põhjal, seal küll mootori kodeerimine, aga tiptronicul samamoodi.
NB! sport mode kood 00010 peaks olema ainult 97-99 2,8 5V tiptronic kastidel. ja nagu ikka, use at your own risk!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.06 12:53
|
|
|
Kui kellegil soovi, siis mul on litsentsiga programm ja juhe olemas...
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 08.10.06 11:58
|
|
|
leidsin veel ka erinevate koodide tähendused.
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.10.06 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha? |
Kui keegi C4 koodi välja nuhiks,oleksin nõus kohe enda auto peal katsetama.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 12.10.06 19:52
|
|
|
Mida ma valesti teen, kui masin ei suuda uut koodi nö "alla neelata." Sisestan talle järjepievalt koodi 00032, mis tundus valikust kõige normaalsem,
kuid ikkagi viskab tagasi koodi 00001, mis on talle eelnevalt salvestaud, hoolimata sellest, et vajutan nuppu Do it!!!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.06 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
Mida ma valesti teen, kui masin ei suuda uut koodi nö "alla neelata." Sisestan talle järjepievalt koodi 00032, mis tundus valikust kõige normaalsem,
kuid ikkagi viskab tagasi koodi 00001, mis on talle eelnevalt salvestaud, hoolimata sellest, et vajutan nuppu Do it!!! |
Vale kood, mul oli 4,2 A6'el sama asi.
|
|
|
|
selfer
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe-83, A6 -2000, kadett -84
|
postitati 12.10.06 20:20
|
|
|
Kas kudagi nende koodide abil on võimalik küttuse kulu ka vähendad? Tuttav ütles et tema v6 tdi 110 kw võtab kesmiselt mingi 10 l /100 le linnas
(sõidu stiili ei tea) minul on mingi kesmine 15l/100 le v6 tdi 136 kw (mootrit on midagi ümber tehtud kuid ei tea mida näpitud on).
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 12.10.06 21:49
|
|
|
juks11 ja sospert, kui täpsemalt vaja teada, siis vin + mootori ja kasti tähed abiks...
nagu näha, siis 99+ A8'l ei ole vajagi progeda(osadel ongi aint 00001 ainuke kood)... mu vanal a8'l pold ka probleeme...
to selfer,
kas mitte 2000 ei tuld uuem/võimsam TDI mootor? või siis on vana lihtsalt chipitud... mina enda autol ei ole küll erilist küttekulu vahet täheldanud.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.06 22:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
juks11 ja sospert, kui täpsemalt vaja teada, siis vin + mootori ja kasti tähed abiks...
A6 V8 ja A8 TDI coding
nagu näha, siis 99+ A8'l ei ole vajagi progeda(osadel ongi aint 00001 ainuke kood)... mu vanal a8'l pold ka probleeme...
to selfer,
kas mitte 2000 ei tuld uuem/võimsam TDI mootor? või siis on vana lihtsalt chipitud... mina enda autol ei ole küll erilist küttekulu vahet täheldanud.
|
Nu ma sain koodi 00011 sisse ja nagu oli erinev, 00022 on veel proovimata...
|
|
|
|
Gr
huviline
Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.06 11:17
|
|
|
Kas tiptronicu seadistamisega oleks võimalik ka veidi kiirendust parandada? Või kickdowni korral on niigi kõige optimaalsemad seadistused.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 02.12.06 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gr
Kas tiptronicu seadistamisega oleks võimalik ka veidi kiirendust parandada? Või kickdowni korral on niigi kõige optimaalsemad seadistued.
| ei ole vahet, mul oli enne kui ka pärast kasti kodeerimist käiguvahetus vahetult enne redline'i, seda nii D peal kui ka tiptronic
asendis. ainuke vahe selles millal käik alla vahetatakse kui vaja kiirendada. paremat kiirendust jahtides pead ikka tsippide ja kaalu peale mõtlema.
kui kiirendust taga ajada siis C5(1725kg) ikka väga vale auto.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 01.06.07 07:24
|
|
|
Minagi väga huvitatud sellest c4 ja koodidesgt ja õpetustest!! Otsisin aga ka ei leidnud.
|
|
|
|
Rihvkin
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.07 11:24
|
|
|
Tere
Tähendab et ma lasin oma A6, 99a, 2,5 tdi panna koodi 00010 siit ühest foorumist leitud juhendite abil ja auto hakkas täitsa teisiti käikke sisse
lappima .p mõtteliselt et 60-70 km ja juba 5 käik sees seda linnas.
Kuna omasin tuttvust linnaautos viljandis siis sealne inimene tegi ää kuidgi oli alguses väga umbuskne nende koodide vahetusel.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 11.06.07 21:36
|
|
|
Endal sai kah täna lõpuks siiber sellest d2 kere 01L viiese kasti "penskarirezhiimist". Linnavahel oli Drive peal praktiliselt võimatu sõita, 3 käik
oli paras ja siiski olid närvid kogu aeg läbi.
Erinevused 00001 ja 00011 vahel:
* Põhjani vajutades vahetuvad käigud poole kui mitte veel kiiremini,
* Normaalsel kiirendusel ei vahetata käike mitte ~1800-2000rpm juures vaid ~2200-2400 juures, mis teeb tavakiirendust palju mugavamaks ja
konkreetsemaks,
* Maanteel möödasõitudel pole vaja enam kickdownini pedaali pressida, et asi vahetaks käigu "piisavalt" alla ja liikuma hakkaks, saab ilusti aru kui
vajutada teatud piirini ja sisse läheb kas kolmas või neljas ilma probleemideta, mitte teine ~90km/h juures ja sealt edasi juba käiguvahetus
järjekordselt palju konkreetsem ja mõnusam,
Ehk selline tunne nagu oleks totaalselt teine kast autole alla keeratud
Progesin proovi pärast tagasi vanasse rezhiimi 00001, proovisin vähem kui kilomeetri. Katsetasin ära ka 00002 ja 00012 (USA&Canada), ehk siis
mingit vahet pole, see ilmselt ainult regiooni värk. Rohkem hetkel ei viitsinud katsetada, kui on veel mõni variant 0002x näol siis proovin seda
kunagi hiljem.
Jälgisin ka sõidu pealt kui kiiresti keerati kast "full load" rezhiimi, sektsioon 012 ja esimene value "B". "Empty load" "E" püsis 00001
kodeeringuga üli kaua sees, enne kui alles "B" peale lükati.
Edit: Nüüd siis ka linnas ringi paugutatud suht mõnusalt ja 4 käigu juures kadus ära ka mingi veider paugutamine teatud tingimustes kolmanda ja
neljanda käigu vahel.
See DSP (iseõppiv võimisiganes feature) on SAAST KUUBIS! Kel võimalust see proovigu kindlasti ära. Tartus võib ka minu poole pöörduda, teeme mõne õlle
eest ära Kahel s8'l leidsin vanadest veakoodide kontrollimisest, et neil
kasutatakse samuti tehase poolt "pensionärisettingut" Milleks siis S8
|
|
|
|
jannoc
huviline
Registreerunud 01.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.07 09:18
|
|
|
kas keegi teab ka midagi S8 kohta öelda
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.06.07 10:59
|
|
|
Nii palju veel teemasse, et c5 kere 4,2 s6 ~2001.a. kastil olid suurimad muutused eraldi S (sport) rezhiimis, kus pöördeid hoitakse veel rohkem
üleval. Tavarezhiimis (Drive) sõites väga olulisi muudatusi pole, omanikule "tundub", et vähem kui kickdownini vajutades lastakse kah käigud
kaugemale (punasesse) kui enne ja vahetatakse mõnel juhul kiiremini käigud alla ära kui "minna on vaja" - samas võib see tunne olla
"psühholoogiline" .
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 20.10.07 20:41
|
|
|
tiptronic
seda koodideasja hakkan ise arvatavasti täpsemalt surkima homme...autoks 99a a6 tiptronic 2.8
seal valikus jah ainult kaks asja...tehaseseaded 00000 ja siis 00010 esimene siis DSP on ehk kast on õppereziimis ja teine siis kasti maksimumis (
sellise info leidsin netist) põhimõtteliselt peaks asi siiski olema sedasi et kui see DSP on valikus sõita esimesed 300 km või miiili koledalt
"paugutades" siis kast selle järgi end ka seadistab, ning sellisel juhul on koodi vahetamise järgne erinevus miinimum.
täna läksid kasti seaded igatahes 00010 peale ja no selline aimatav vahe siiski puudub...hea oleks teha katse, et kast on end DSP-ga ära seadistanud,
võtta miski distants ette, stopper kätte ja kaamera ka jooksma et saaks pöörded ja muud andmed säilitada, ning pärast sama asi teha DSP offiga. siis
on ehk vahe aru saada. Aga kui see asi kord ära tehakse , eks proovin siia ka miskit infot jagada.
Lisaks selline küsimus: on keegi end central locki asjadega kurssi viinud? a6 c4 kerega audil sai asju muuta suht mitmeid...alarmi alla pannes
vilgutab tulesid või teeb häält, siis safe central locking( mis esiukse avamisega võtmest avab ainult konkreetse ukse, siis automaatse lukustuse
20km/h suuruse tunnikiiruse juures jne.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |