Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Sport õhufiltrid ja õhuvõtt (Vastuseid: 132 | Vaatamisi: 39641)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.07 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Nii, aga siit tekibki küsimus, et kust jookseb see piir, kus võiks orig. filtri välja vahetada? Mul on näiteks pestav paneelfilter K&N, autol ainult soft vahetatud (198kW), ja wg-lt ka natuke kruvi keeratud. Kas võiks hoopis sõita orig. filtriga? Kui jah, kas ka siis, kui KAT-id minema visata? (Filtrikopsikusse on lisaava ka tehtud)

Vabalt! Sõidavad +400hp masinad ka orig kopsikutega. Sellise vähese jõu juures ei tasu see vaev ennast ära tegelikult. Ise kogetud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 28.12.07 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Nii, aga siit tekibki küsimus, et kust jookseb see piir, kus võiks orig. filtri välja vahetada? Mul on näiteks pestav paneelfilter K&N, autol ainult soft vahetatud (198kW), ja wg-lt ka natuke kruvi keeratud. Kas võiks hoopis sõita orig. filtriga? Kui jah, kas ka siis, kui KAT-id minema visata? (Filtrikopsikusse on lisaava ka tehtud)

Vabalt! Sõidavad +400hp masinad ka orig kopsikutega. Sellise vähese jõu juures ei tasu see vaev ennast ära tegelikult. Ise kogetud.

Mõtlesin just filterelementi? Kopsikust ei kavatsegi loobuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.08 00:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Eliminating Negative Boost
Cold Air Intake, UrS4 AAN


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.08 21:43 Tsiteeri
ABY Airbox vs RS2 airbox comparison



I fitted my RS2 airbox cheers DJ-Roy with a new RS2 maf and can say that the car now has a lot more mid range grunt.
In the higher rev range it feels the same but from around 28000rpm til 4500rpm the car feels a lot more torque'ier.
WOT in 2nd and 3rd is now really quick, real nice feeling.

Paul Nugent mentioned in a previous post about doing some 30-70mph runs in sixth gear with both airboxes, which i did so heres the results:

ABY airbox
Run 1 - 17.3 sec
Run 2 - 17.4
Run 3 - 17.6

RS2 Airbox and MAF
Run 1 - 16.4 secs
Run 2 - 16.9
Run 3 - 16.8

So thats almost a second quicker then

I also fitted a RS2 IC but it has a small air leak in the middle of the fins somewhere, pee'd off as it was a bit of a pita to fit and it would have been nice to see what diffference that made.

Link: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=28085


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.08 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
********************************
These are all the numbers quoted
on top of the RS2 MAF.
BOSCH
487 05 2A
0 280 213 017
951.606.125.02
********************************
Audi part number 034 133 471 N
********************************
Porsche 968 & Audi RS2 MAF are the same part.
Porsche list: $355.70. Supercedes a .01 part, btw.
www.partsbin.com for $237,-

- RS2 MAF is electronically the same like 3B MAF
but the flow restriction is smaller in RS2 MAF
due to the missing "rat shields"

As far as I know (from information from Mihnea at MRC), the internals of the S2 (and UrS4) Mass Air Flow (MAF) sensor and the RS2 MAF are the same. The main difference is the RS2 MAF will flow more air than the S2 MAF for the same pressure drop. The issue is the metal screening on the S2 (UrS4) MAF versus the wide open plastic grid on the RS2 MAF. The metal screen causes more pressure drop than the RS2 plastic grid. An S2 (UrS4) MAF can be made to flow more air by removing the screens. However, there are those that contend the screens are there not only to protect the MAF hot wire but to also straighen and smooth the air flow into the hot wire. (Presumably the RS2 MAF plastic grid does some smoothing as well). Removing the front metal screen on and S2 (UrS4) MAF would negate this function (I cannot see an issue with the rear screen). There is an article out there in cyberspace regarding "Negative Boost" that goes through this.

LINK


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.08 09:53 Tsiteeri
ADU vs 3B



http://84.50.81.66/albums/album03/stumper6.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.06.08 19:20 Tsiteeri


http://www.filterminder.com/

Teeme asja lihtsamaks, e. asjaga on võimalik testida auto sisselaske takistust;) + muud kõiksugu meeldivad kasutusvõimalused :P
Ja kui keegi teab koha, kes neid eestis müüb, saab siia või U2U´na vabalt ilmutada :)

edit:
Testisin oma masina peal täna ära selle filterminderi, või siis õigemini testisin oma masina imupoole takistust, 5" pikk ja 4" suuga AEM dry filter ei ahistand grammigi minu jõuetu masina peal :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Salix
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.2T `94

postitati 02.10.08 12:08 Tsiteeri


Kuna siin ennem oli juttu ja pilte seoses turbo ja õhufiltri vahelise seinaga siis mõtlesin lisada ka oma aretuse. Valmistatud see siis 4mm roostevabast terasest tooriku mõõtmed 500x500mm

Kui kellelgi on selle kohta kommentaare, siis vastukaja on alati teretulnud, olgu see siis positiivne või negatiivne.

Ja kui keegi soovib omale samasugust, siis saab alati šablooni teha.

lisan albumi lingi kus mõned pildid õhuvõtu-turbo vahelise seina kohta kohta
pildid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihael
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.08 00:03 Tsiteeri


to Salix:
Vaadates pilte oled ju selle plekiga igasuguse suurema õhuvoolu kinni katnud ju või saab filter kusagilt alt õhku korralikult peale?

Ei teagi kuidas täpselt S6'l lood on, aga oma a4'l küll painutasin pleki lisaks võre poolse otsa ära, et saaks õhku ikka väljast ilusti kätte.
Samuti esialgsele lihtsalt plekile lisasin ka kuumakindla villa kattematerjali et õhu temp veidi rohkem alla saada, kuna vahesein ikkagi mootorile suht lähedal.
Siiani kõik toimib ilusti:)

Mõni kiire pilt ka, kui kedagi huvitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Salix
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.2T `94

postitati 03.10.08 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihael
to Salix:
Vaadates pilte oled ju selle plekiga igasuguse suurema õhuvoolu kinni katnud ju või saab filter kusagilt alt õhku korralikult peale?

Ei teagi kuidas täpselt S6'l lood on, aga oma a4'l küll painutasin pleki lisaks võre poolse otsa ära, et saaks õhku ikka väljast ilusti kätte.
Samuti esialgsele lihtsalt plekile lisasin ka kuumakindla villa kattematerjali et õhu temp veidi rohkem alla saada, kuna vahesein ikkagi mootorile suht lähedal.
Siiani kõik toimib ilusti:)


õhk tuleb ilusti alt stangevõrest peale, tegin sinna õhukoguja. Hetkel on probleem ainult selles, kuidas läbi õliradika suunduv õhk kapoti alt välja suunata, sest nii õliradikale kui ka õhufiltrile tuleb õhk peale samast kohast.
Kuumakindel vill plekile ümber mätsida on hea mõte, võtan selle arvesse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.10.08 00:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Seal on ikka väga suur vahe, kas filtrist sissetulev õhk on jahe või soe.

Ma vaatan, et siin on paljud näinud vaeva sissehingatava õhuruumi eraldamisega kapotialusest - sellega näevad vaeva Eestis pea kõik autofännid. Millegipärast on paljudel välismaalastel, kes Eestis võistlusel paremiku aegasid sõitnud, see õhuvõtt kapotialusest täiesti eraldamata. Kui küsid, siis vastavad kõik nagu ühest suust, et sõites tuleb eest nii palju õhku peale, et see ei saa mitte kuidagi soojeneda enne filtrisse jõudmist. Tegin lihtsa katse, panin nimelt välisõhu temperatuurianduri sinna filtri kõrvale. Ja tulemus oligi täpselt see, mida tõsised proffid räägivad, et isegi linnakiirustel sõites on õhk ikka jahe seal filtri juures. Õhu temperatuur tõuseb kapoti all ainult kas ummikus seistes või pika tsükliga foori taga. Nii et mille nimel kõik see võimlemine? Kui võistlustel käiakse ja starti pikalt oodatakse, kus see vahesein tõesti juba mingit tähtsust omab, kas poleks äkki lihtsam jahutada seda stardiks vajalikku ca õhupallitäit õhku maha mingi gaasiga, sest nii kui auto liikuma saab, on jälle jahedat õhku enam kui piisavalt? On keegi kusagil kohanud mingit sellist lahendust?

Vabalthingavatest filtritest on bensukatest rohkem kasu diislitel, mis olekski nagu alati projekteeritud vaevlema õhupuuduses... Kusjuures üllatavalt suur vahe tuleb sisse ka kütusekulus, just külma-niiske ilmaga maanteel kiiresti sõites, kui pappfiltri läbilaskevõime on miinimumis ja diiselmootori õhutarve maksimumis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 04.10.08 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Ma vaatan, et siin on paljud näinud vaeva sissehingatava õhuruumi eraldamisega kapotialusest - sellega näevad vaeva Eestis pea kõik autofännid. Millegipärast on paljudel välismaalastel, see õhuvõtt kapotialusest täiesti eraldamata. Kui küsid, siis vastavad kõik nagu ühest suust, et sõites tuleb eest nii palju õhku peale, et see ei saa mitte kuidagi soojeneda enne filtrisse jõudmist.
Vaidlen väga vastu.
See võib kehtida enamus autode kohta, kui ei kehti turbo 20v S-ide kohta.
*S audi kapoti alla jõuab õhku vähem kui väljub kere alt.
*ja pannes S-ile lahtiselt koonus filtri turbo kõrvale, ei ole võimalik normaalselt sõita 200-jaga (kuid isegi tehase seades saab vabalt sõita 240-nega)
Ja selleks tulebgi imeda õhulugejale õhk külmast /puhtast keskonnast, mitte roosalt hõõguva turbo kohalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.10.08 13:13 Tsiteeri


Enamus juhtudel on originaal filtrikorpuse asendamine koonusega täiesti mõttetu.
Miks üldse koonusfiltrit paigaldatakse?
a) kui on tõestatud, et kas kopsik või element ei suuda vajaliku kogust õhku läbi asta
b) kui füüsiliselt pole enam võimalik originali kasutada + punktis a mainitu.

Juhul, kui filter asetseb kohas, kus värske õhuvool on piisav, olen krss´iga ühel meelel, vaheseinast saadav kasu on marginaalne, kui mitte olematu, kapotialuse temperatuur tõuseb väikse või olematu liikumiskiirusega igal juhul.
Filter peaks asetsema kohas, kus kollektori ja turbo otsene soojuskiirgust pole, ja võimalusel mootoriruumi alumises osas, kus on isegi paigal seistes temperatuur väiksem, võrreldes mootoriruumi kõrgemate kohtadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.08 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Enamus juhtudel on originaal filtrikorpuse asendamine koonusega täiesti mõttetu.
Miks üldse koonusfiltrit paigaldatakse?
a) kui on tõestatud, et kas kopsik või element ei suuda vajaliku kogust õhku läbi asta
b) kui füüsiliselt pole enam võimalik originali kasutada (ruumi puudus) + punktis a mainitu.
Minu arvates on sellega kõik öeldud. Olen Mulgiga täiesti päri.

Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 05.10.08 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
See võib kehtida enamus autode kohta, kui ei kehti turbo 20v S-ide kohta.
*S audi kapoti alla jõuab õhku vähem kui väljub kere alt.


Järelikult see *S ongi üks neist eranditest, mis kinnitab reeglit, kui seal tõesti õhufiltrit mujale kui otse "vastu" turbot pole võimalik paigaldada. Huvi pärast aga võiks tõesti mõõta õhu temperatuuri (mingi sadakond krooni peaks maksma 2 anduriga 12v termomeeter) vaheseinaga ja ilma sõidu ajal. Kiirustel 200km/h ja rohkem peaks seda tuult ikka jaguma juba...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.08 07:30 Tsiteeri
SQ õhulugejale üleminek



PekkaS:
It´s from bmw m5, same as sportquattro has. Bosch partnumber 0280214001.
Plug is same as original has, but it requires three resistors on wiring so that ecu won´t get too high voltage. Outer diameter is 96mm and inside 89mm. MTM used this maf on their 380hp RS2 kit.
it´s not necessary to re-scale maf before mapping. Instructions for scaling are for mtm-software. Parts needed: Resistor 100Kohm, resistor 1,1Kohm, resistor 1,2Kohm, resistor 1,3Kohm and accurate potentiometer.

Mihnea:
Rescaling IS necessary. It sometimes works without rescaling, but sometimes not.

Tommy200rs:
Basically the ABY,AAN and ADU motronic system uses scaling values from many sensors : 0 ..... to 5 Volts.

If voltage exceeds the 5 volts then it is an error situation.

--> is it then called a lean burn wonder just before meltdown of the 20V power plant?

--> scaling is needed to avoid the 5volts overflow.
If you have the ECU pin order with wire usage descriptions and a volt meeter and open mind and imagination
you find the area where the resistor(s) are needed + some piloting work..... check first on idle and then on 1500 and 2000 rpm.
could you reveal us then what happens after 5 volts info ?

Mihnea:
Not much, same as with a 200/250/300/whatever kPa MAP sensor exceeds 4.8v output signal. If the chip is programmed right, not much will happen.

The problem with 5.2v output range is different, part throttle/idle will be messed up and will require remapping, but WOT will definitely be OK.

This sort of mods are not necessary up to 450-480HP IMHO/IME, and all these power ranges need a real-time emulator to be tuned correctly. Too many fudge factors involved in tuning such cars past 400HP without real-time access and trace functions.

LINK

Edit: SQ maf has a diameter of 89mm.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.08 07:50 Tsiteeri
Õhufiltri lahendus



Tommy200rs:
Another thing is that the cross hatches (to kill the turbulences inside inlet piping before maf) before MAF are VERY crucial. The Air filter solutions and positioning and "mud shielding" of filters are the most important things for longer engine life expectations.

LINK


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.08 11:05 Tsiteeri


http://84.50.81.66/albums/album03/filters.thumb.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.08 11:12 Tsiteeri


Cone filters, unless extremely well sealed from heat sources will cause a net power loss on cars producing less than 600-700hp. Note that Audi installed heat shields on the outside of the sealed airbox. Engineers know the detrimental effects of hot intake air. Hot air means less moles of oxygene as per the ideal gas law: PV=nRT and hot air means a less aggressive ignition curve as well as a greater risk of detonation, pre ignition, melted pistons, bent rods and whatnot.
If the air was moving so fast that it could not pick up heat, it would neither be able to shed heat to the intercooler.
Some reading from Kenne Bell (one of the very top V8 tuners):
http://www.kennebell.net/techinfo/ge...AirWARNING.pdf
The S6+ of a friend of mine was tuned at one of the top Audi tuners in Norway. In usual fashion they installed a useless cone filter. We threw it in the recycling bin, installed stock airbox and stock paper filter and gained 5-20hp across the entire rev range. (see attached power/torque graphs)
The open filter probably wasted more power than the car gained from the race exhaust and chip. The logs were generated on the road on a 9c evening, so the usual excuses about cone filters only suffering on a RR do not apply here. Intake temp with the cone filter was in the 30-40c range, with airbox it dropped to a few degs above ambient. Even larger losses on a turbo car due to the hotter exhaust. My RS2 came with a cone with heatshield and I measured 40-60c on the filter surface on a 14c day. Installed stock RS2 box with stock paper filter and had a massive gain. Currently approx 400hp at the wheels. BTW, Mihnea runs stock S4 airbox with stock paper filter in his 520+ hp S4.

LINK


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.12.08 21:33 Tsiteeri


Originaal õhufiltri korpusse pandi väikse takistusega filter element ja ei suudetud mõõta erinevusi.

Muidugi ei suuda oma katsetega kümmneid kordi tõdenud.
S audidel ei jõua õhk ,õhu filtri korpusse kitsas kohad on enne seda.
Poisikesed paigaldavad (asendavad) koonusfiltriga mis imeb otse kuuma õhku ja siis on veel kehvem tulemus.

Mina olen lõiganud orig. õhufiltri kasti eest all serva lahti. Siis jõuab korpusse lisa õhk kaitseraua alt ( võtab lisa õhku õliradika eest )
Ja hakkad kaifima kuidas mootor saab õhku lõpupööreteni mite ei kärva poolepeal. Ja pole vaja mingit koonust.
Lisan pildi (sest pilt .ee on kadunud)
http://album.ee/node/18335433/50026938
ja pildil oleva võrgu surub tinutuskolviga ava ette plasti sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.12.08 11:11 Tsiteeri


leidsin ühe turboka video kus on kuulda valesti ehitatud turbo imu , videos kui antakse kaasi pedaali imeb turbo kohe end vaakumisse
http://www.youtube.com/watch?v=onYfUXbpFKY&feature=related

Kui kõikjal surve poolel on torustiku jämedus ~50 mm ja seal voolab juba kokkusurutud õhk, siis peaks iga üks aru saama,
et enne turbot (enne kokkusurumist) peab olema torustik jämedam ehk ~75mm ühtlaselt (kopsikusse -> õhulugejasse -> lõdvik -> turbo imu ava).

Seega suur liiva kella kaela koht on pildil/videos olev jupp (õhulugeja ja turbo imu augu vahel ) Minu arvates peaks see vahe olema ühtlaselt ~75 mm ilma liivakella kitsas kohata.
Siis voolaks õhk vabalt.
(häda vanade turbodega millel pole laia koonus imu ava turbo alu otsal)
Kuid selle saaksin sinna keevitada ja töödelda
http://www.album.ee/node/14946436/50026938
ja uutel turbodel on see juba olemas.
http://www.album.ee/node/14946441/50026938
Ja turbo imu ei tohi lahendada nii
http://www.album.ee/node/14946440/50026938
vaid turbo peab kergelt õhku kätte saama mis hiljem voolab kokkusurutuna
http://www.album.ee/node/14946450/50026938
korralik turbo imu ehitus
http://www.album.ee/node/14954874/50026938


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.02.09 21:31 Tsiteeri


Kas koonusfiltri kasutamisel on vajalik õhukeeriseid vähendavat nn risti? Originaal kopsikus on see ju olemas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.02.09 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kas koonusfiltri kasutamisel on vajalik õhukeeriseid vähendavat nn risti? Originaal kopsikus on see ju olemas


Ei ole vaja.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 04.02.09 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin

Ja turbo imu ei tohi lahendada nii
http://www.album.ee/node/14946440/50026938


Tullio, seleta palun, miks ei tohi õhuvõttu selliselt lahendada? Õhuvõtt on lahendatud ju ratta koopast, seega kuuma õhku ta ei ime. Lisaks kui antud turbo imuava ongi väike (antud pildil siis ~65mm).
Kui palju muudab olukorda see, kas antud lahenduse puhul on kasutusel 70mm lõdvik või panna 4" lõdvik?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.02.09 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin

Ja turbo imu ei tohi lahendada nii
http://www.album.ee/node/14946440/50026938


Tullio, seleta palun, miks ei tohi õhuvõttu selliselt lahendada? Õhuvõtt on lahendatud ju ratta koopast, seega kuuma õhku ta ei ime. Lisaks kui antud turbo imuava ongi väike (antud pildil siis ~65mm).
Kui palju muudab olukorda see, kas antud lahenduse puhul on kasutusel 70mm lõdvik või panna 4" lõdvik?


Kunagine masin. See silikoonvolla ei sobi üldse turbo imuava ette, eriti 90 kraadise põlevga, kuna soojaga tõmbab kokku selle silikoonvolla.
Kõige raudsem ja parem on teha õhuvõtt turbosse alumiiniumtoruga.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 74.1% - SQL: 25.9%]