Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Sport õhufiltrid ja õhuvõtt (Vastuseid: 132 | Vaatamisi: 40428)
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.05 21:41 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer

On ka selliseid filtreid mida ei õlitata ja siis ei juhtu ka selle MAF-iga midagist...


Ainuke mõeldav variant,õliga määritavat filtrit pidasin silmas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.01.05 08:43 Tsiteeri
SEE



aga räägiks selle teema nüüd ükskord siis korralikult lõpuni.

Üks parimad teemasid, mis välja kookida õnnestus oli:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2706

Kuna ei hakka hetkel teiste foorumi teemasid, siia linkima, siis kuidas tegelikult asi on?

Kuna hetkel ise olen kahe - vahel . . . st. kas panna koonus või mitte? Kui suurt hädaohtu vms. koonus õhulugejale tegelikult kujutab?
Lisaks, millist efekti omab koonusfilter audi 20v turbomootoriga talvel? Kas liigapalju külma õhku ei hakka peale tulema? Sellest omakorda äkki muutub midagi? Läheb kauem soojaks, suurem kütusekulu, vms?

tänud ette, kes vastata viitsivad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.01.05 13:49 Tsiteeri
SEE



Panen siia kirja ühe test-katsetuse:
Test korraldati Helsingin ammatikorkeakoulu autolaboris. Superflow mootoridünamomeetrisse tõsteti 1800cm3, 130HJ, Ford Zetec mootor. Tehti lugematu arv mõõtmisi jne. et vead jääksid võimalikult väikesed.
Test tehti kahes osas:
Asendusfiltrid ( need, mis käivad originaal kopsikusse )
Vbavoolufiltrid nn koonusfiltrid
Tulemused:
Asendusfiltrite ja originaalfiltrite vahel ei suudetud mõõta peaaegu mittemingisuguseid erinevusi.
Koonusfiltritega olid tulemused sellised ( samadel tingimustel )
Originaalfilter: 122 - 148
Green Twister: 132 - 158
Pipercross: 130 - 154
K&N: 132 - 156
JR: 131 - 157
ITG: 129 - 152
H&M: 127 - 152
Green Filter: 128 - 153
Numbrid näitavad: max HJ - max NM
Niiet selline on siis tõde, kes usub, kes ei, kuid asi on nagu öeldud, praktiliselt katsetatud! :P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 15.01.05 16:40 Tsiteeri
SEE



täna sai siis asja ilma JR raamatuta ja lahtise korpusega katsetatud ning tulemus oli sama mis ennegi - mitte piiksugi :(... rõhk on ilusti üleval (1.2-1.3 bar) ja minek ka ok... tundub, et minu Audil on see klapp lihtsalt laisaks muutunud... või äkki peabki teine selline oleama??!!!... igatahes välja vahetatud ta saab, kuid mille vastu veel ei tea... kuna 3 - 5k mingise lihvitud/lakitud ultra neoon värviga bovi eest maksta tundub suht mõtetu, siis kipub valik ikkagi TT by pass klapile langema, mis maksab vähem kui 400 eek :)...

ja to inc13: kas seda asja mitte by passiks ei nimetata, mis juba tehasest küljes... :P


liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 17.01.05 19:44 Tsiteeri
SEE



Originaal õhufiltri korpusse panti väikse takistusega filter element ja ei suudetud mõõta erinevusi.

Muidugi ei suuda oma katsetega kümmneid kordi tõdenud.
S audidel ei jõua õhk ,õhu filtri korpusse kitsas kohad on enne seda.
Poisikesed paigaldavad (asendavad) koonusfiltriga mis imeb otse kuuma õhku ja siis on veel kehvem tulemus.

Mina olen lõiganud orig. õhufiltri kasti eest all serva lahti. Siis jõuab korpusse lisa õhk kaitseraua alt ( võtab lisa õhku õliradika eest )
Ja hakkad kaifima kuidas mootor saab õhku lõpupööreteni mite ei kärva poolepeal. Ja pole vaja mingit koonust.
Lisan pildi (sest pilt .ee on kadunud)
http://album.ee/node/18335433/50026938
ja pildil oleva võrgu surub tinutuskolviga ava ette plasti sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 16:32 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Küsimus siis eeskätt 3B konega 200 kohta.
Lammutasin täna natuke seda kremplit seal lahti, et ligi pääseda lekkivale pesuvee paagile ja avastasin, et külm õhk ei tulegi ju kusagilt otseselt peale.
Esivõrest nagu ei pääse üldse õhk ligi IC ju ees, alt võrest jookseb kõlma õhu tunnel otse kliima radikale peale ja põhja all ka stangest kuni logarini kõik kinni.
Kuna mul kondi pumpa nagunii peal ei ole siis mis te arvate kui lõhkuda küljest maha see kondi radika jahutustoru ja tuua a`100 mm vent toruga õhk alt ribide tagant üles õhufiltri kopsikuni?
Siis veel selline küsimus, et mis materjalist teha CAI ?
Kas on sel asjal üldse mõtet ja kas tuleks hoopis suurem IC muretseda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.05.05 16:54 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Õhuvõtu üle olen ise ka palju mõelnud ja pead vaevanud. Ilmselt oleks parim lahendus (kahjuks) niimoodi, nagu kiireaudi 200-l - ava paremasse esitiiba. Seejuures võib ju fantaasiat rakendada ja ava(d) kujundada oma maitse järgi. Võib ka scoop'i kapotile teha, aga see riivaks juba väga silma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 17:13 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Nende nn küljeribaga võib juhtuda see asi, et sealt mitte ei tule õhk sisse vaid sealt liigub see hoopis välja.
Vähemalt minu Calibral kippus sealt õhk hoopis lahkuma mitte sisenema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 21.05.05 17:20 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



http://mailis.apaatne.org/album30/aan

Tegelikult on see ilmselt optimaalseim lahendus.
Kas ka kõige esteetilisem...

Scoop 200-le ei istu kohe mitte.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.05.05 17:29 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
http://mailis.apaatne.org/album30/aan

Tegelikult on see ilmselt optimaalseim lahendus.
Kas ka kõige esteetilisem...

Scoop 200-le ei istu kohe mitte.


Optimaalseim ilmselt tõesti. Isiklikult mind häirib see, et orig. galvaniseeritud kerele "kääridega kallale minnakse". Siit ka see esteetiline küsimus... Aga kõike on võimalik korralikult (ja kallilt) teha. Mina paremat moodust ei tea, kui keegi välja mõtleb, andku teada!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 21.05.05 17:57 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Õhuvõtu üle olen ise ka palju mõelnud ja pead vaevanud. Ilmselt oleks parim lahendus (kahjuks) niimoodi, nagu kiireaudi 200-l - ava paremasse esitiiba. Seejuures võib ju fantaasiat rakendada ja ava(d) kujundada oma maitse järgi. Võib ka scoop'i kapotile teha, aga see riivaks juba väga silma...


minu 80-l juba tehase poolt ava tiiva sees, kust oli toodud torudega õhk filtri kopsikuni...ava jääb stange varju:)!


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.05.05 19:19 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus istuta otse õhukulu mõõtjale otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maert1
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 19:22 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus istuta otse õhukulu mõõtjale otsa.


kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.05.05 19:26 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: maert1

kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab???

ca 10HJ? turbomootorile, kui on koonusele tagatud hea õhu pealejooks, kas nüüd 10HJ, kuid neid ikka tuleb juurde . . .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 19:31 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Jõuvanker peab sellist lahendust silmas -
http://84.50.81.66/albums/album01/P2040254.sized.jpg

Ma igatahes plaanin asja natuke ringi teha, nimelt ninaga alla poole õhutoru ette.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.05.05 19:35 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus istuta otse õhukulu mõõtjale otsa.


Et õhuvõttu pleki lõikumisega ei avardaks vaid hoiaks lihtsalt mootori soojuse filtrist eemal?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 21.05.05 22:50 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



= mõttetu vaev.

Koonus õhulugeja otsa ja filter stange alla peitu= ideaalne tulemus õhu kättesaadavuse kohapealt.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maert1
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.05 05:26 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: maert1

kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab???

ca 10HJ? turbomootorile, kui on koonusele tagatud hea õhu pealejooks, kas nüüd 10HJ, kuid neid ikka tuleb juurde . . .


ma pakuks välja,et turbo mootorile natuke vähem hobuseid kui vabalt hingavale.ise pakuks välja nii pool või üks hobujõud vast ehk heal juhul.minu teada peaks sportsumpa(plekk kolle) ja koonus filter andma ningid 15 hobust,ei usu et õhu pealejooks annab 10 hobust.:cool::cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 22.05.05 05:49 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Turbo motole annab kerge õhu kätte saamine ikka rohkem, kui vabalt hingavale. Minu teada tehased mõõdavad mootorite võimsust ilma õhufiltrita ja ilma abiseadmeteta, vaba õhuvõtt peaks laskma kasutada pigem olemasolevaid hobujõude täiel rinnal. BMW foorumist jäi silma, et mingile motole düno stendis mõõdeti filtriga 21kw vähem, ilma filtrita tuli peaaegu mootori tehasevõimsus. Seega väikese takistusega õhuvõtt olulisem kui võiks arvata...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.05 07:13 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: maert1
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: maert1

kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab???

ca 10HJ? turbomootorile, kui on koonusele tagatud hea õhu pealejooks, kas nüüd 10HJ, kuid neid ikka tuleb juurde . . .


ma pakuks välja,et turbo mootorile natuke vähem hobuseid kui vabalt hingavale.ise pakuks välja nii pool või üks hobujõud vast ehk heal juhul.minu teada peaks sportsumpa(plekk kolle) ja koonus filter andma ningid 15 hobust,ei usu et õhu pealejooks annab 10 hobust.:cool::cool:

Sa vist mingi uus siin jah??? loe natuke siin vanemaid teemasid ja uuri maad... saad targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.05 07:56 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
= mõttetu vaev.

Koonus õhulugeja otsa ja filter stange alla peitu= ideaalne tulemus õhu kättesaadavuse kohapealt.


Äkki viitsiksid natuke täpsemalt seletada, mis moodi see maf -i otsa istutatud koonusfilter stange alla ulatub?
Kas kolmikust tulevat maf-i minevat lõdvikut tuleks siis kuidagi pikendada, et maf ja filter stange taha ulataksid?
Koonus on minu autol olemas kuid vaheseinast jääks nagu vist ainuüksi väheks?
Kas ei oleks mõtekam ehitada siiski CAI originaalkopsiku asemele ja sinna vedada a´100 mm venttoruga õhk peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.05.05 12:32 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.05 12:38 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga

Usun, et sa pead silmas MAFi ikkagi (mass air flow sensor).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 22.05.05 13:12 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Oeh...öösel lakkutäis peaga tuli segane jutt.


Selle vooliku nurka mille küljes on maf saab muuta täpselt niipalju,et filter jääb stange taha rippuma.

Kes mäletavad,siis valgel 200-l oli see nii.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.05.05 13:36 Tsiteeri
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt



Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga

Usun, et sa pead silmas MAFi ikkagi (mass air flow sensor).


tnx
minu viga
just, MAF ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]