Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.05 21:41
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
On ka selliseid filtreid mida ei õlitata ja siis ei juhtu ka selle MAF-iga midagist... |
Ainuke mõeldav variant,õliga määritavat filtrit pidasin silmas
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 15.01.05 08:43
|
|
|
SEE
aga räägiks selle teema nüüd ükskord siis korralikult lõpuni.
Üks parimad teemasid, mis välja kookida õnnestus oli:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2706
Kuna ei hakka hetkel teiste foorumi teemasid, siia linkima, siis kuidas tegelikult asi on?
Kuna hetkel ise olen kahe - vahel . . . st. kas panna koonus või mitte? Kui suurt hädaohtu vms. koonus õhulugejale tegelikult kujutab?
Lisaks, millist efekti omab koonusfilter audi 20v turbomootoriga talvel? Kas liigapalju külma õhku ei hakka peale tulema? Sellest omakorda äkki muutub
midagi? Läheb kauem soojaks, suurem kütusekulu, vms?
tänud ette, kes vastata viitsivad.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.01.05 13:49
|
|
|
SEE
Panen siia kirja ühe test-katsetuse:
Test korraldati Helsingin ammatikorkeakoulu autolaboris. Superflow mootoridünamomeetrisse tõsteti 1800cm3, 130HJ, Ford Zetec mootor. Tehti lugematu
arv mõõtmisi jne. et vead jääksid võimalikult väikesed.
Test tehti kahes osas:
Asendusfiltrid ( need, mis käivad originaal kopsikusse )
Vbavoolufiltrid nn koonusfiltrid
Tulemused:
Asendusfiltrite ja originaalfiltrite vahel ei suudetud mõõta peaaegu mittemingisuguseid erinevusi.
Koonusfiltritega olid tulemused sellised ( samadel tingimustel )
Originaalfilter: 122 - 148
Green Twister: 132 - 158
Pipercross: 130 - 154
K&N: 132 - 156
JR: 131 - 157
ITG: 129 - 152
H&M: 127 - 152
Green Filter: 128 - 153
Numbrid näitavad: max HJ - max NM
Niiet selline on siis tõde, kes usub, kes ei, kuid asi on nagu öeldud, praktiliselt katsetatud!
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 17.01.05 19:44
|
|
|
SEE
Originaal õhufiltri korpusse panti väikse takistusega filter element ja ei suudetud mõõta erinevusi.
Muidugi ei suuda oma katsetega kümmneid kordi tõdenud.
S audidel ei jõua õhk ,õhu filtri korpusse kitsas kohad on enne seda.
Poisikesed paigaldavad (asendavad) koonusfiltriga mis imeb otse kuuma õhku ja siis on veel kehvem tulemus.
Mina olen lõiganud orig. õhufiltri kasti eest all serva lahti. Siis jõuab korpusse lisa õhk kaitseraua alt ( võtab lisa õhku õliradika eest )
Ja hakkad kaifima kuidas mootor saab õhku lõpupööreteni mite ei kärva poolepeal. Ja pole vaja mingit koonust.
Lisan pildi (sest pilt .ee on kadunud)
http://album.ee/node/18335433/50026938
ja pildil oleva võrgu surub tinutuskolviga ava ette plasti sisse.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.05 16:32
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Küsimus siis eeskätt 3B konega 200 kohta.
Lammutasin täna natuke seda kremplit seal lahti, et ligi pääseda lekkivale pesuvee paagile ja avastasin, et külm õhk ei tulegi ju kusagilt otseselt
peale.
Esivõrest nagu ei pääse üldse õhk ligi IC ju ees, alt võrest jookseb kõlma õhu tunnel otse kliima radikale peale ja põhja all ka stangest kuni
logarini kõik kinni.
Kuna mul kondi pumpa nagunii peal ei ole siis mis te arvate kui lõhkuda küljest maha see kondi radika jahutustoru ja tuua a`100 mm vent toruga õhk alt
ribide tagant üles õhufiltri kopsikuni?
Siis veel selline küsimus, et mis materjalist teha CAI ?
Kas on sel asjal üldse mõtet ja kas tuleks hoopis suurem IC muretseda?
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.05.05 16:54
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Õhuvõtu üle olen ise ka palju mõelnud ja pead vaevanud. Ilmselt oleks parim lahendus (kahjuks) niimoodi, nagu kiireaudi 200-l - ava paremasse
esitiiba. Seejuures võib ju fantaasiat rakendada ja ava(d) kujundada oma maitse järgi. Võib ka scoop'i kapotile teha, aga see riivaks juba väga
silma...
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.05 17:13
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Nende nn küljeribaga võib juhtuda see asi, et sealt mitte ei tule õhk sisse vaid sealt liigub see hoopis välja.
Vähemalt minu Calibral kippus sealt õhk hoopis lahkuma mitte sisenema.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 21.05.05 17:20
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
http://mailis.apaatne.org/album30/aan
Tegelikult on see ilmselt optimaalseim lahendus.
Kas ka kõige esteetilisem...
Scoop 200-le ei istu kohe mitte.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.05.05 17:29
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Optimaalseim ilmselt tõesti. Isiklikult mind häirib see, et orig. galvaniseeritud kerele "kääridega kallale minnakse". Siit ka see esteetiline
küsimus... Aga kõike on võimalik korralikult (ja kallilt) teha. Mina paremat moodust ei tea, kui keegi välja mõtleb, andku teada!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 21.05.05 17:57
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Õhuvõtu üle olen ise ka palju mõelnud ja pead vaevanud. Ilmselt oleks parim lahendus (kahjuks) niimoodi, nagu kiireaudi 200-l - ava paremasse
esitiiba. Seejuures võib ju fantaasiat rakendada ja ava(d) kujundada oma maitse järgi. Võib ka scoop'i kapotile teha, aga see riivaks juba väga
silma... |
minu 80-l juba tehase poolt ava tiiva sees, kust oli toodud torudega õhk filtri kopsikuni...ava jääb stange varju!
tark ei torma
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.05.05 19:19
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus
istuta otse õhukulu mõõtjale otsa.
|
|
|
maert1
huviline
Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.05 19:22
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus
istuta otse õhukulu mõõtjale otsa. |
kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab???
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.05.05 19:26
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: maert1
kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab??? |
ca 10HJ? turbomootorile, kui on koonusele tagatud hea õhu pealejooks, kas nüüd 10HJ, kuid neid ikka tuleb juurde . . .
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.05 19:31
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Jõuvanker peab sellist lahendust silmas -
Ma igatahes plaanin asja natuke ringi teha, nimelt ninaga alla poole õhutoru ette.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.05.05 19:35
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Lihtsaim moodus: originaalkopsik lennuta kus kurat, raamilt too korralik vahesein kuni kapotini ja lansekast kuni turbo imivoolikuni ning koonus
istuta otse õhukulu mõõtjale otsa. |
Et õhuvõttu pleki lõikumisega ei avardaks vaid hoiaks lihtsalt mootori soojuse filtrist eemal?
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 21.05.05 22:50
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
= mõttetu vaev.
Koonus õhulugeja otsa ja filter stange alla peitu= ideaalne tulemus õhu kättesaadavuse kohapealt.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
maert1
huviline
Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.05 05:26
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: maert1
kas te olete mõelnud mitu hobust see siis juurde annab??? |
ca 10HJ? turbomootorile, kui on koonusele tagatud hea õhu pealejooks, kas nüüd 10HJ, kuid neid ikka tuleb juurde . . . |
ma pakuks välja,et turbo mootorile natuke vähem hobuseid kui vabalt hingavale.ise pakuks välja nii pool või üks hobujõud vast ehk heal juhul.minu
teada peaks sportsumpa(plekk kolle) ja koonus filter andma ningid 15 hobust,ei usu et õhu pealejooks annab 10 hobust.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 22.05.05 05:49
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Turbo motole annab kerge õhu kätte saamine ikka rohkem, kui vabalt hingavale. Minu teada tehased mõõdavad mootorite võimsust ilma õhufiltrita ja ilma
abiseadmeteta, vaba õhuvõtt peaks laskma kasutada pigem olemasolevaid hobujõude täiel rinnal. BMW foorumist jäi silma, et mingile motole düno stendis
mõõdeti filtriga 21kw vähem, ilma filtrita tuli peaaegu mootori tehasevõimsus. Seega väikese takistusega õhuvõtt olulisem kui võiks arvata...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.05 07:56
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
= mõttetu vaev.
Koonus õhulugeja otsa ja filter stange alla peitu= ideaalne tulemus õhu kättesaadavuse kohapealt. |
Äkki viitsiksid natuke täpsemalt seletada, mis moodi see maf -i otsa istutatud koonusfilter stange alla ulatub?
Kas kolmikust tulevat maf-i minevat lõdvikut tuleks siis kuidagi pikendada, et maf ja filter stange taha ulataksid?
Koonus on minu autol olemas kuid vaheseinast jääks nagu vist ainuüksi väheks?
Kas ei oleks mõtekam ehitada siiski CAI originaalkopsiku asemele ja sinna vedada a´100 mm venttoruga õhk peale?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.05.05 12:32
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis
vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.05 12:38
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis
vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga |
Usun, et sa pead silmas MAFi ikkagi (mass air flow sensor).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 22.05.05 13:12
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Oeh...öösel lakkutäis peaga tuli segane jutt.
Selle vooliku nurka mille küljes on maf saab muuta täpselt niipalju,et filter jääb stange taha rippuma.
Kes mäletavad,siis valgel 200-l oli see nii.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.05.05 13:36
|
|
|
Sport õhufiltrid ja õhuvõtt
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Filtri ja map´i vahele tuleb lihtsalt sobiva pikkusega ja läbimõõduga silikon voolik panna, siis pääsed vedama ta stange alla nurka ... meie klubis
vähemalt ühel kahesajal on see sedasi lahendatud ja imo on filter piisavalt kaugel "soojast" ja kindlustatud õhu juurdevooluga |
Usun, et sa pead silmas MAFi ikkagi (mass air flow sensor). |
tnx
minu viga
just, MAF
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |