Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Sport õhufiltrid (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4634)
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 09.09.03 10:02 Tsiteeri
Sport õhufiltrid



Siia teema alla on oodatud info paneel-, koonus-, silinder-, topeltkoonus- jne filtrite kohta.

Mõned tootjad:
http://www.knfilters.com/
http://www.greenfilters.com/
http://www.jrfilters.com/
http://www.pipercross.com/
http://www.kingdragon.it/
http://www.itgairfilters.com/
http://www.ompracing.it/
http://www.apexi-usa.com/intake.asp
http://jetex.co.uk/
http://www.sportairfilter.com/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 09.09.03 11:55 Tsiteeri


Kusjuures koonus võib mõjuda ka õhukulumõõtjale vägagi halvasti. Ning seda kindlasti audide puhul kus enmasti kasutusel "kuuma traadi" põhimõttel mõõtja....


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.09.03 16:05 Tsiteeri


Koonuse rumalaim omadus on selles, et sellele ei saa orgunnida normaalset külmaõhuvõttu. See jurakas on lihtsalt kapoti all & võtab sealt seda kuuma õhku, mida väljalase & eriti turbo õhkuvad suure mõnuga. Mõttetu eputamise jublakas ainult - ei muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.03 16:13 Tsiteeri


Ei tea, kas ta nüüd ikka aint eputamise vahend on.
Minu autol igatahes kaotas ta ära selle kuni 3.500 pöördeni olnud uimase osa, nüüd rebib nagu ühtlasemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.09.03 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tuumamees
Ei tea, kas ta nüüd ikka aint eputamise vahend on.
Minu autol igatahes kaotas ta ära selle kuni 3.500 pöördeni olnud uimase osa, nüüd rebib nagu ühtlasemalt.


No kui sisselase vabamaks saab, on ju hästi, aga selleks ei pea tingimata koonust kasutama - originaal-airboxi saab ka normaaalselt hingava "raamatu" panna & külma õhu juurdepääs on tagatud suht lihtsalt ( välja arvatud see "pisiviga", et see pole teistele kapoti alla piilujatele näha! ).

Tegelt ilma turbota pole see külma õhu teema mitte nii teravalt ehk päevakorral.

Enda omaga oli ilmselge, et kuumadest ilmadest see auto väga ei pidanud - kui suvel taas väljas +20°C juurde tagasi langes kuumus, tuli asjale jälle elu sisse tagasi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 09.09.03 17:24 Tsiteeri


na''gin huvitavat lahendust, kus koonus oli pandud 5 liitrise vms. o''llepurgi sisse ja teisest otsast ja''me toru ette pampri taha+ kogu kremplile vaheseinad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 09.09.03 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
Kusjuures koonus võib mõjuda ka õhukulumõõtjale vägagi halvasti. Ning seda kindlasti audide puhul kus enmasti kasutusel "kuuma traadi" põhimõttel mõõtja....


Raagi veidi pikemalt, miks see òhukulumòòturile halvasti mòjub. Pole nagu kuulnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.09.03 20:35 Tsiteeri


tegelikut on asi nii et kui vähegi ajusid liigutada on isegi 200 kapoti all ruumi nii et vähe pole
Ja mahub sinna koonus koos kõigi vaheseinte ja juttudega,kui asja korralikult modida ja järele mõelda,ise hakkan varsti sellega tegelema,kui saab asi heaks siis ka pildid ja jutt juurde


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 09.09.03 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M
Koonuse rumalaim omadus on selles, et sellele ei saa orgunnida normaalset külmaõhuvõttu. See jurakas on lihtsalt kapoti all & võtab sealt seda kuuma õhku, mida väljalase & eriti turbo õhkuvad suure mõnuga. Mõttetu eputamise jublakas ainult - ei muud.


Eriti tobe jutt pehmelt öeldes. Koonusega oli minu auto kolmanda käigu juures palju erksam, madalamatel käikudel ei saanud aru, kuna siis käib niigi kõik väga kiiresti :P
Ja üldiselt kui asjast midagi ei tea, siis ei tasu tembeldada teda mõttetuks. Külma õhku annab alati juhtida ning kuumaprobleemi saab alati lahendada nö. vaheseinga. Vahesein on minul tehtud, ennem oli filter normaalse sõidu juures tuline, nüüd vaevalt leige, temperatuuri ilmselt alandab ka see, et kollektori ümber sai mätsitud selleks spetsiaalselt mõeldud termo"teip". Muidugi mingit meeletut hobujõudude kasvu ei tasu sealt tõesti loota, küll aga saab auto kergesti hingama ja kui neid väikseid asju on palju, siis kõik nad koos annavad oma efekti vast küll.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 10.09.03 07:21 Tsiteeri


Reni jutt õige- saab teha vaheseinad ja möllud. Lisaks on võimalus, et benakulu langeb. BMW 325 langes 1,5L/100´le. Lisaks tekib parem gaasitunnetus. Pealegi on asi ELUAEGNE!


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.03 08:14 Tsiteeri


Mina ei ole koonusfiltriga küll mingit erilist vahet võrreldes tavalisega tunnetanud.

Pigem on asi viletsam, kui tavalise paneelfiltriga, kuna S4 on sissetuleva õhu temp. andur millelt ECU võtab infot. Kõik on ok maanteesõidul - siis töötab asi korralikult ja kasutegur on suur aga linnas valgusfooride taga seistes tõmbab ta ikkagi liiga palju kuuma õhku peale. Olenematta sellest, et on ehitatud vahesein turbo ja õhufiltri vahele.

Kui ECU avastab liiga kõrge sissetuleva õhu temperatuuri keerab ta süüte tagasi ja vähendab lubatavat turbo rõhku - mitte palju aga piisavalt, et kiirendust vähendada. Kuna tegemist on termotakistiga siis võtab tema reageerimine temeperatuuri muutustele ka rohkem aega.

Näide: mootor töötab koha peal, temperatuur kapoti all on ligi 70 kraadi, filter tõmbab õhku ju sealt samast. Temp. andur soojeneb 70 kraadini või enamgi ja kui hakata autoga liikuma ei luba enam aju korralikku rõhku peale ja detonatsiooni ohu vähendamiseka keerab süüdet mõned kraadid tagasi - auto liigub viletsalt. Kõik muutub siis, kui sõidu ajal tuleb juba piisavalt külam õhku peale, mis jahutab ka temp. andurit aga see võtab aega.

Seda asja parandaks vaid täiesti kinni ehitatud kast koonusfiltri ümber, kuhu on toodud korralik külma õhu pealevool aga siin tekib juba küsimus, miks mitte kasutada näiteks K&N (või mõne muu pädeva tegija poolt tehtud) paneelfiltrit originaalkastis, mis on korralikult kinni ehitatud ja millel on olemas külmaõhu pealevool...

Vabalthingaval autol ei ole seda temp. andurit ja sellega seoses ka seda jama...

Krt, kui pikk jutt sai aga nüüd saate kõik minuga vaidlema hakata... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 10.09.03 09:06 Tsiteeri


Ise olen kasutanud:

Paneelfiltrit KingDragon ilma kasti modimiseta
B3 2,0 85kw : ei mingit võimsuse vahet. Hääl sama.

Paneelfiltrit K&N kasti modimisega
B3 2,3 98kw: madalal pöördel gaasi vajutades minek ühtlasem, papiga jäi mootoril "hing kinni" 5000 rpm sportlikuga käis taho ühtlaselt lõpuni. NB! "Imemishääl" lähs rajuks.

Koonus JR vaheseinaga ja ilma
c4 2,8 v6 Peale esialgset installi ilma vaheseinata, oli kasu ainult külma mootoriga. Peale vaheseina installi ja õhuvõtu lisamist on filtrist kasu iga ilmaga. Tühikäigul läheb paremini pöördesse, igal pöördel tundub jõudu rohkem olevat.

*Bensiinikulu pole minu autodel filtri installist kunagi tõusnud, pigem langenud.
*kui autol on täis- või poolmehaaniline pritse või karpa, siis tuleks peale filri installi teha küttesegu regull. Elektrooniline pritsung reguleerib end ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.03 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M Mõttetu eputamise jublakas ainult - ei muud.


ma olen siis eriline eputis, kuna ma tunnen, et mul jääb ühest väheks ja vähemasti võistluse ajaks panen 2 koonust.
jutt, et vahesein ja välisõhu kerge ligipääs on olulised selle vastu ei saa vaielda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 10.09.03 09:53 Tsiteeri


Testi kokkuvõte GTI ajakirjast:

Katsetati Fordi Zetec 1800cc 130hp-sel mootoril, mis oli täiesti stock. Mootor autolt maas ja Superflow mootoridynamomeetrisse pandud.

Paneelikad
Eriline toode on Pipercrossil, kus kasutatakse puuvilla asemel porolooni.
............pindala/hind FIM
K&N.........1750/350
Green......1100/465
Apex........1150/433
Pipercross 600/290
JR..............950/392
Pappfilter 6900/88

Tulemus: võrreldes originaaliga (papp) oli keskmise võimsuse muut max 1%. Esile tõsteti KN filtrit, millel oli ka kõike suurem laotuspindala (st. kui filtril ääred ära võtta ja lõõts sirgeks tõmmata). Parimad õhku läbi laskvad olid KN ja JR.

Koonused
Siin on toodetel erinevusi:
*koonused: K&N, Green, Pipercross, JR
*silindrid: H&M, ITG
*???: Green Twister
*Pipercross ja ITG kasutavad puuvilla asemel porolooni.

max võimsus hp/vääne Nm/pindala/ hind FIM:

Originaal.........122/148/6900/88
Green Twister 132/158/1000/1150
Pipercross.......130/154/520/690
K&N.................132/156/1100/885
JR....................131/157/1500/480
ITG..................129/152/810/480
H&M................127/152/1900/380
Green koonus 128/153/1200/890

Äkki oli kellelegi abiks:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 10.09.03 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
Kusjuures koonus võib mõjuda ka õhukulumõõtjale vägagi halvasti. Ning seda kindlasti audide puhul kus enmasti kasutusel "kuuma traadi" põhimõttel mõõtja....


Raagi veidi pikemalt, miks see òhukulumòòturile halvasti mòjub. Pole nagu kuulnud...


Kuskil isegi uurimustöö peaks alles olema(kui leian siis panene siia kogu kraami)....proovin siis kohe ka midagi kirja panna... erinevatest allikatest lugesin väja et kuna nn sportfiltrid on parema läbilaskevõimega (ehk siis ka sodi-tolmu pääseb rohkem läbi) siis see traat mis toimib oma töötempeeratuuril võib läbi kõrbeda-põleda...tänu suuremale tolmu hulgale, mis traadi külge kinni põleb(tean et ei ole päris õige sõnastus) ....sellist asjalikumat infi jagab sulle kindlasti ka Hannes Speedsterist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 16.09.03 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Seda asja parandaks vaid täiesti kinni ehitatud kast koonusfiltri ümber, kuhu on toodud korralik külma õhu pealevool aga siin tekib juba küsimus, miks mitte kasutada näiteks K&N (või mõne muu pädeva tegija poolt tehtud) paneelfiltrit originaalkastis, mis on korralikult kinni ehitatud ja millel on olemas külmaõhu pealevool...

Vabalthingaval autol ei ole seda temp. andurit ja sellega seoses ka seda jama...

Krt, kui pikk jutt sai aga nüüd saate kõik minuga vaidlema hakata... :D


Seda just üritaski rahvale ise ka selgitada! Koonusele kasti ümberehitamine näib juba vägisi kilplasetööna. Paigalseisuga võib kapotialune kuumeneda rohkemgi kui 70°C-ni - suvel näituseks. 10V turbo puhul on väljalase & sisselase samal pool mootorit ja temperatuuriprobleem veelgi teravam.Enda kogemus kinnitab sedasama, et kuum õhk teeb mineku uimaseks sellestsamast sisselaskeõhu temperatuuri mõõtmisest tulenevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 27.10.04 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Ise olen kasutanud:
Paneelfiltrit K&N kasti modimisega
B3 2,3 98kw:

Mida sa täpsemalt seal kastil modisid kui küsida tohib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 27.10.04 21:04 Tsiteeri


seal 2 lähenemist: 1) puurid filtrikasti alumisele osale tiivapoolsesse serva ja põhja augud sisse 2) viskad selle sooja õhu klapi minema kopsiku küljest (auk suureneb) ja vead sealt külma õhu võtu stangesse.

Mul oli esimene varjant ja vennal teine. Soovitaksin teist, et vältida sooja õhku sisselaskes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]