pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 03.10.05 09:58
|
|
|
halliandur või muu viga?
Eile peale 100km vihmase ilmaga aga mitte lombist läbi sõitmist jäi auto mootor järsku seisma. Peale 5-15min käivitus, sai sõita 500m, siis suri jälle
välja. Ja nii läks edasi kuni koju jõudsin.
Täna hommikul panin käima, sain 2km sõita ja siis sama jama. Ainult et nii hästi enam käima ei lähe. 30min seisis, siis korra läks.
Kui läheb käima, siis kõik töötab perfektselt paar minutit. Kui ei käi, siis ei luba ka mitte üldse.
Viisin truumu juurde diagnosti, ehk päeva jooksul selgub midagi. Kas aju näitab hallianduri veakoodi väga konkreetselt? Kui keeruline seda on
vahetada, kui palju maksab?
Mis võib veel viga olla?
Tegu 99 aasta s4-ga.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.05 10:29
|
|
|
Ega sa enne targemaks saa, kui veakoodid loetud. Halli anduril on oma kindel veakood. Ma ise küll hästi ei usu, et antud juhul halli anduri viga on.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 03.10.05 12:50
|
|
|
Sul võib õigus olla. Praegune info on see, et ajuga ei saa ühendust, kui auto ei käi. Kui käima läheb, siis üritatakse sealt midagi kätte saada. Aju
mass vms.
Kas keegi on sellise asjaga varem kokku puutunud?
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 04.10.05 07:32
|
|
|
võibolla loll nõuanne aga sõbra audil oli täpselt samasugune probleem nin töökojast öeldi ka et tegu hallianduriga kuid tegelikult libises hoopis
geneka rihm. sellest sai aru et vahetas anduri ära kui ikka tegi auto samamoodi
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 04.10.05 08:06
|
|
|
nüüd arvatakse, et pearelee. et pensupump ja aju ei saa voolu. kui bensupumbale vool peale anti, siis ikka käima ei läinud. proovivad ühe a6
peareleega panna, ehk saab tööle.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.05 08:36
|
|
|
See 2,7 biturbo on kahtlane asi, veakoode ei saa ka mälust kätte Sa pole
esimene..
Edu auto parandamisel igatahes!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 04.10.05 10:13
|
|
|
nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo,
juhtmed vms
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 04.10.05 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo,
juhtmed vms |
See 3V võib ka mingit tagasihoidlikku lühist tähendada kuskil, näiteks vesi vales kohas.
Ulvar
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 05.10.05 07:04
|
|
|
Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.
C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja
lahenduse leidmine on väga raske.
Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on 
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 05.10.05 07:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.
C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja
lahenduse leidmine on väga raske.
Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on |
Nii tundubki olevat hetkel
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 05.10.05 09:39
|
|
|
sain auto tagasi ja nüüd peab revalisse lohistama.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 07.10.05 07:39
|
|
|
aju on tuksis. lahendused siis järgmised:
1) Arne oli nõus laenama rs4 aju, loodame et käima läheb Ning peale seda
loodame, et ma kogemata põhja ei vajuta 
2) A4TQ pakkus võimalust viia aju ühe elektrooniku juurde remonti.
Tänud Arnele ja A4TQ-le.
3) Kui remondist midagi välja ei tule, siis 9300 eest saaks Revalist vana vastu uue.
Kui kellelgi on veel mõtteid, et mujalt saaks iseprogetavaid ajusid samas suurusjärku hinnaga, siis andke teada. See mõte meeldiks mulle ka, et saaks
ise endale segud, rõhud jne määrata.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.10.05 08:37
|
|
|
Sa ei ole ainukene, kellel S4-ja ( 2.7 biturbo ) ajuga probleeme, vaata foorumis ringi, pakutakse hea hinnaga chippe ( klubiline |Maku| ), lase aju
üle kontrollida elektrikul, et milles täpselt viga, kui soft kummaliselmoel kustunud, saab vana aju kasutada, sinna uue softi installmise näol 
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 07.10.05 14:49
|
|
|
rs4 ajust asja ei saanud. viskas 14 errorit ette ja auto käima ei jäänud. kui errorid ära kustutada, siis 1 error jäi ikka alles, et ei tunnista
kellasid. ehk siis 2 aasta uuemal rs4-l on üht-teist muudetud ja ülejäänud 13 errorit s4-st erinavate andurite ja settingute tõttu.
nüüd aju A4TQ käes. ehk tal tuttav elektroonik suudab parandada.
kui ainult soft vaja uuesti peale lasta, siis Maku pakutud mõistliku hinnaga poleks raske otsustada, kas tasub teha 
Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.10.05 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
r
Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.
|
Kindlasti võib, kuid juhtum, mida mina tean, ei ole seotud nii palju ehk niiskusega, pigem just miski kummalise anomaaliaga - soft kustus ajust
iseenesest, kui sai aju lahti võetud ning vaadatud epromeid ligemalt. Müstika, millest ei saa siiani ilmselt keegi aru
Samas enda RS4-ja aju näppisin lahti ja uurisin ligemalt ning tean, et ühel S4-l ja RS4-l on võetud samuti ajud laiali - masinad töötavad siiani st
ajud on töökorras.
Superelektroonik:
Jaanis, tel: +3725092977
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 08.10.05 19:18
|
|
|
Ei ole see ajukamm mingi tüüpviga ega ka muu paranähtus.lihtsalt keegi on mingil põhjusel aju kallal käind suure jootekolviga.Kas on kivi vahetatud
või ümber programmeeritud ei tea.Võimalus on ka et on olnud mingi kangem soft ja vana kivi on tagasi pandud.Igal juhul on tehtud seda VÄGA lohakalt ja
ca 40 jalast 10 korralikult ühendust ei saa.Kui softiga probleeme pole peab saama selle auto sõitma 
|
|
|