Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Auto ei käivitu järjekordselt. (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 6434)
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


sad.gif postitati 28.09.04 19:08 Tsiteeri
Auto ei käivitu järjekordselt.



Autoks siis A100 2.8 V6 aut.kastiga.
Viimati käivitasin autot pühapäeval ja siis läks laksust tööle kuid kui täna õhtul proovisin käivitada siis isegi ei lubanud mitte.Eile sai näpitud kaitsmeid, kas äkki võtsin korraks välja mõne vale kaitsme ja sellepärast ei käivitu:((kõik kaitsmed panin loomulikult ka oma kohale tagasi).Immo pulk nagu reageerib normaalselt.Kui mootor seisab kas siis on normaalne see, et käigukangi(aut.) "P" pealt liigutada ei saa.

Sorry, kui selliseid lolle küsimusi esitan aga mul on tegemist esimese audiga ja selle omanik olen teist päeva.
Loodan siit foorumist leida mõistvat suhtumist ja saada abi.Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 28.09.04 19:12 Tsiteeri


Kui süüdet sees pole ja kui pidurit ei vajuta siis käigu kangi liigutada ei saa jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 28.09.04 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
Autoks siis A100 2.8 V6 aut.kastiga.
Viimati käivitasin autot pühapäeval ja siis läks laksust tööle kuid kui täna õhtul proovisin käivitada siis isegi ei lubanud mitte.Eile sai näpitud kaitsmeid, kas äkki võtsin korraks välja mõne vale kaitsme ja sellepärast ei käivitu:((kõik kaitsmed panin loomulikult ka oma kohale tagasi).Immo pulk nagu reageerib normaalselt.Kui mootor seisab kas siis on normaalne see, et käigukangi(aut.) "P" pealt liigutada ei saa.

Sorry, kui selliseid lolle küsimusi esitan aga mul on tegemist esimese audiga ja selle omanik olen teist päeva.
Loodan siit foorumist leida mõistvat suhtumist ja saada abi.Tänan.


mul oli ka 1kord ammu nii, et näppisin kaitsmeid ja järgmine hommik auto käima ei läind. olin kogemata bensupumba kaitsme tühja pessa tõstnud.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.04 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Sniper
Autoks siis A100 2.8 V6 aut.kastiga.
Viimati käivitasin autot pühapäeval ja siis läks laksust tööle kuid kui täna õhtul proovisin käivitada siis isegi ei lubanud mitte.Eile sai näpitud kaitsmeid, kas äkki võtsin korraks välja mõne vale kaitsme ja sellepärast ei käivitu:((kõik kaitsmed panin loomulikult ka oma kohale tagasi).Immo pulk nagu reageerib normaalselt.Kui mootor seisab kas siis on normaalne see, et käigukangi(aut.) "P" pealt liigutada ei saa.

Sorry, kui selliseid lolle küsimusi esitan aga mul on tegemist esimese audiga ja selle omanik olen teist päeva.
Loodan siit foorumist leida mõistvat suhtumist ja saada abi.Tänan.


mul oli ka 1kord ammu nii, et näppisin kaitsmeid ja järgmine hommik auto käima ei läind. olin kogemata bensupumba kaitsme tühja pessa tõstnud.


Kui süüde sisse keerata on kuulda kuidas bensupump korraks sirisema hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.04 14:36 Tsiteeri


Tõstan sama küsimuse jälle päevakorda.
Nimelt jälle sama lugu, et auto ei lähe käima.Tegin el.süsteemile restardi nagu ka eelmine kord ehk võtsin siis aku juhtme maha korraks.Nüüd aga käima ei lähe enam.Kontrollisin kõik kaitsmed üle aga ei midagi.Bensu pump lööb ilusasti.Lõpuks kui küünla maha võtsin siis selgus, et sädet ei ole.
Algul arvasin, et immo viga kuid immo töötab (kui immo peal siis süüdet keerates bena pump ei sirise ja kui maha võtta siis pump töötab.

Kus võib viga olla või kust seda otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.05 11:23 Tsiteeri


Nii, vahepeal autoga kulgetud probleemideta ja nüüd, täna hommikul üllatas auto mind jälle täiega.Käia palju tahad, tööle sunnik ei lähe.Kogu selle aja on auto mootor tõrgeteta töötanud (ehk siis peale hallianduri vahetamist eelmise aasta oktoobris)Samuti sai eilegi autoga liigeldud ja mootor käivitus probleemideta ja töötas samuti laitmatult.
Kuna hommikul eriti aega ei olnud (pidi leidma vahendi kuidas kiiresti tööle saada:( ) siis jõudsin ainult kontrollida, kas bensiin peale tuleb ja kas immo töötab (kuna bensiinipump töötab siis järelikult ka immo korras:) ).Krt, kas jälle halliandur.Kas tõesti audidel nõrk koht? Ei jõudnud küll sädet kontrollida, kuid õhtul saab selgust selle koha pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.05 18:18 Tsiteeri


Ja nüüd siis selguski järjekordne kurb tõsiasi, et puudub säde:(
Kui viga ongi jälle hallianduris, siis tekib küsimus, et mis põhjustab selle läbipõlemise?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.03.05 18:31 Tsiteeri


Kas eelmine kord panid uue Halli anduri või kasutatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.05 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Kas eelmine kord panid uue Halli anduri või kasutatud?


Ostsin kasutatuna welg oü-st. Krt, uus on ikka hirm kallis (2500.-).
Kas selle anduri sisu vahetada ei saa kuidagi
http://www.hot.ee/pikk00/hallandur.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.03.05 18:55 Tsiteeri


mina olen neid vahetanud - ostad jägaja jaoks mõeldud Halli anduri, puurid selle ettevaatlikult aluse küljest lahti, sama teed ka enda vanaga, paned uue tõmbneetidega korpuse külge. Pistiku pead kah ära vahetama - lõikad juhtmed pooleks ja joodad teise pistiku külge. Joodetud kohad on kõige parem isoleerida termokahaneva rüüga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.05 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
mina olen neid vahetanud - ostad jägaja jaoks mõeldud Halli anduri, puurid selle ettevaatlikult aluse küljest lahti, sama teed ka enda vanaga, paned uue tõmbneetidega korpuse külge. Pistiku pead kah ära vahetama - lõikad juhtmed pooleks ja joodad teise pistiku külge. Joodetud kohad on kõige parem isoleerida termokahaneva rüüga.


Kui osta jagajasse mõeldud halliandur, kas sellele mootorile sobivad kõik andurid või oskad mingi konkreetse mootori andurit soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.03.05 19:33 Tsiteeri


Halli andurid töötavad kõik samal põhimõttel aga mina olen kasutanud mingi 4-ja silindrilise Audi/VW andureid (Forsist), maksid mingi 550.- kuni 600.- krooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.05 19:41 Tsiteeri


Selge, teen kõigepealt selgeks, kas viga on hallianduris ja siis kukun vahetama.Tänud sulle samru heade nõuannete eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.05 08:36 Tsiteeri


Mul läks endalgi 2.8 V6 mootoril läbi halliandur.

Proovin sulle seda detailselt kirjeldada:

Suri sõites lihtsalt lambist välja.Jäin seisma ja käivitasin masina uuesti.Siis jälle kõik toimis, nagu kellavärkja niimoodi mitu korda.
Siis hakkas uuesti välja surema, kuid tõmbasin 3 käigu pealt 2 käigule ja andsin gaasi - auto hakkas paukuma ning suri ikkagi välja, kuid uuesti siis enam käima ei läinud.

Halliandurist oli alles ainult puru, kuna ta oli kuhugile vastu käima hakanud lambist.

Läksin romulasse ja sain põlenud auto pealt terve anduri 75 EEK-iga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.05 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy
Mul läks endalgi 2.8 V6 mootoril läbi halliandur.

Proovin sulle seda detailselt kirjeldada:

Suri sõites lihtsalt lambist välja.Jäin seisma ja käivitasin masina uuesti.Siis jälle kõik toimis, nagu kellavärkja niimoodi mitu korda.
Siis hakkas uuesti välja surema, kuid tõmbasin 3 käigu pealt 2 käigule ja andsin gaasi - auto hakkas paukuma ning suri ikkagi välja, kuid uuesti siis enam käima ei läinud.

Halliandurist oli alles ainult puru, kuna ta oli kuhugile vastu käima hakanud lambist.

Läksin romulasse ja sain põlenud auto pealt terve anduri 75 EEK-iga


Mul täpselt samad sümptomid olid enne anduri lõppemist:(
Ja juba teist korda.Ainult sul vedas, et nii soodsalt õnnestus kasutatud andur leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.05 11:39 Tsiteeri


Ma proovisin samuti melasist ostetud suvalise auto halliandurit audi hallianduri korpuse külge panna, kuid anduri ümber olev korpus oli üliõrn ja läks koheselt puruks.


Ole ettevaatlik vahetamisel.

Edu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.05 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heavy
Ma proovisin samuti melasist ostetud suvalise auto halliandurit audi hallianduri korpuse külge panna, kuid anduri ümber olev korpus oli üliõrn ja läks koheselt puruks.


Ole ettevaatlik vahetamisel.

Edu:)


Tänud hoiatuse eest.Millega sina kinnitasid selle anduri korpuse külge ja palju sul see jupp maksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.05 09:03 Tsiteeri


Sai siis eile ostetud Forsist uus andur (jagaja sisene ja maksis 567,-) puurisin needid lahti jootsin pistikud ümber ja neetisin uue anduri kopsiku külge.Kõik sai korralikult ühendatud ja isoleeritud ning täna hommikul sai siis külge kruvitud ja starterit antud, kuid auto tööle ei läinud.Hommikul oli väljas küll -13 kraadi, kuid see ei ole ennem käivitamist seganud.Aku oli samuti natukene väsinud (ringi vedas mootorit küll, kuid vaevaliselt).
Kas nüüd käima mitte minemise põhjuseks võis olla tühjapoolne aku, et ei vedanud mootorit piisava jõuga edasi? Samas, auto on käivitamatta seisnud nüüdseks 4 päeva.Kas ka see võib mitte käima minemise põhjuseks olla.
Sädet ei jõudnud veel kontrollida
:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 10.03.05 09:07 Tsiteeri


Pritsega autod ei taha jah käima minna, siis kui aku on lahja võitu, aga kõige lihtsam katse, pane täis aku ja ürita uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.05 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Pritsega autod ei taha jah käima minna, siis kui aku on lahja võitu, aga kõige lihtsam katse, pane täis aku ja ürita uuesti.


Aga kui aku on tühjavõitu, kas siis säde peaks ikkagi olema või ei saa poolid piisavalt voolu, et säde tekiks.Õhtul enne aku maha võtmist proovisin sädet, kuid seda ikka ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.05 07:50 Tsiteeri


Mis võib veel peale "hallianduri" ja kommutaatori põhjustada sädeme kadumise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.03.05 08:37 Tsiteeri


Süütepool või jagaja ise äkki katki läinud.
Krt ega ma tea küll täpselt kuis see süütepooli teema seal lahendatud on, ega ju ei uuri ka, kui just viga pole ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.03.05 08:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Süütepool või jagaja ise äkki katki läinud.
Krt ega ma tea küll täpselt kuis see süütepooli teema seal lahendatud on, ega ju ei uuri ka, kui just viga pole ;)


Jagajat sellel autol pole ja süütepoole on kolm tükki - kõik korraga ei saa läbi minna;) , kommutaator on üks kolme tsooniline e. siis üks kommukas kolme süütepooli jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.05 10:16 Tsiteeri


Kas on karta, et läbi on kommutaator? Kas kommutaatorit saab kuidagi kontrollida (testriga vms...). Kommutaator peaks sellel mootoril asuma tulemüüri küljes õhuvõtu lõdviku taga, on see nii?
On see kommutaator:
http://www.hot.ee/pikk00/KOMMUTAATOR.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.03.05 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sniper
Kas on karta, et läbi on kommutaator? Kas kommutaatorit saab kuidagi kontrollida (testriga vms...). Kommutaator peaks sellel mootoril asuma tulemüüri küljes õhuvõtu lõdviku taga, on see nii?


See on üks kahe pistikuga junn tulemüüri kuljes. Kindlasti saab testriga kontrollida, vähemalt seda kas sinna toide tuleb aga ülejäänud kolm juhet tulevad ajust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 15.1% - SQL: 84.9%]