Lehekülgi: 1 2 |
zack
|
postitati 25.03.21 17:55
|
|
|
Audi A7 3.0TFSI - 2011 - Zack
Tervist!
Sai umbes nädal tagasi ostetud üks Audi A7, kuna vana kolmene BMW hakkas ära väsitama. Alguses sai piilutud A5 poole, kuid kui vaatasin A7 kuulutusi
siis tekkis ikkagi kindel tahtmine osta suurem ja mugavam A7. Esialgu vaatasin 3.0 diislit aga siis jäi silma hoopis üks 3.0TFSI, millel oli
suhteliselt hea varustus ja kena väljanägemine.
Silmapaistvad lisad:
-LED tuled (automaatne täistulede lülitus)
-ACC
-Pimenurgaandurid
-Lane Assist
-Bang&Olufsen heli
-el. tagaluuk
-Webasto
-comfort istmed (soojendusega, ventileeritavad)
-kärukonks
-S-line stanged
-Keyless-Go
-Märgituvastus (ei tööta Eestis?)
-Park Assist
Autost lühidalt: Audi A7 Sportback 3.0TFSI 220kw, läbisõit 233 000, värvus kuldne, S-line. Eestis sõitnud alates 2014a ning siiamaani
hooldusraamat ilusti täidetud ja hooldused tehtud. Autot proovides avastasin, et ei tööta juhi istmesoojendus, ACC ja Keyless-Go, sain natuke hinda
alla ning diil tehtud. Panin Audi esindusse aja, kus tehti mootoriõli vahetus, ACC radari seadistamine+silla reguleerimine ja mõlema summutiklambri
vahetus ning kontrolliti auto üle ja ühtegi muud viga ei leitud.
Varustuse nimekiri:
E0A = No special edition
7MG = Emission standard EU5
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XF = Exterior mirrors: with memory function, electrically foldable/adjustable/heated
5SL = Left exterior mirror: aspherical
6TS = Right exterior mirror: aspherical, large viewing field
2EA = Disc brakes, rear
J0P = Battery 580A (105 Ah)
1LL = Disc brakes, front
1X1 = Four wheel drive
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1BK = 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
3FA = Without roof insert (standard roof)
5MG = Decorative inserts, burr-walnut
7X5 = Parallel parking assistant
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
9G3 = Alternator 120-180 A
0G7 = Tiptronic
0YP = Weight range 14 installation control only, no requirement forecast
0JL = Weight category front axle weight range 11
TC6 = 6-cylinder gasoline engine 3 L unit 06E.C
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
8EX = LED headlights
U1A = Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer and trip odometer
X0A = National sales program Germany
QZ7 = Power steering
2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system
8Q4 = Headlamp range adjustment with fixed bending light
9Q8 = Multi-function display/on-board computer
8Z5 = Not hot country
D13 = 6-cylinder SI engine 3.0 l/220 kW (24V) TFSI, homogeneous base engine is TC6/TD9/TF9/TM8/TE9
7T6 = Navigation system (MID)
F09 = Alloy wheels 8.5J x 19
7K6 = Flat tire indicator
4X3 = Side air bag front with curtain air bag
2K7 = Reinforced bumpers
3PN = Electric seat adjustment for both front seats with memory system
4KV = Side and rear windows in laminated glass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4F2 = Central locking system "Keyless Entry"
5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
1SA = Without additional front underbody guard
Q2J = Comfort front seats
4GL = Laminated windshield
Mõned pildid:
24.03.2021 Tartu Audi esindus
Hetkel autoga väga rahul, sõita on väga mugav ja vaikne.
Kas A7-l ongi nii, et kui üks ukselinkidest ei tööta siis ei tööta ka kogu Keyless? Mäletan, et D3-l töötas Keyless ikkagi kui mõni linkidest ei
töötanud. Mul ei ava ega sule uksi ühekski lingist, kuigi ainult tagumine parem link näitab errorit.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.03.21 18:09
|
|
|
Tere tulemast.
Märkuseks - mingisugusest Matrix Ledist pole seal haisugi mitte.
See lisa tuli faceliftist alates. Sul tavalised LED tuled.
|
|
|
zack
|
postitati 25.03.21 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tere tulemast.
Märkuseks - mingisugusest Matrix Ledist pole seal haisugi mitte.
See lisa tuli faceliftist alates. Sul tavalised LED tuled. |
Selge, parandan vea.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.21 18:59
|
|
|
No aga kui ketid on vahetatud ja mingeid muid probleeme pole siis väike uprgade ja saab sealt kenakesti juurde jõudu EsRacingus näiteks.
C6 3,0 tfsi muutus kardinaalselt peale väikest uuendust.
PS. Ma arvan, et sa tänad, et valisid tfsi. See tdi on nagu on.
|
|
|
zack
|
postitati 25.03.21 19:08
|
|
|
Seda olen kuulnud jah, et sellele mootorile on jõu lisamine lihtne, väiksem kompressoriratas jne...aga mu meelest on juba tehase poolt minekut
piisavalt.
Kuna mul lühikesed linna otsad enamasti siis on see TFSI tõesti õige valik.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.21 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Seda olen kuulnud jah, et sellele mootorile on jõu lisamine lihtne, väiksem kompressoriratas jne...aga mu meelest on juba tehase poolt minekut
piisavalt.
Kuna mul lühikesed linna otsad enamasti siis on see TFSI tõesti õige valik. |
See tunne läheb mööda . Vaata mootori olukord üle, tee vajalikud vahetused
(näiteks küünlad, süütepoolid, nipet-näpet) ja siis lase teha . Odav pole aga vahe on parajalt suur ja tasub ära.
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 25.03.21 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Seda olen kuulnud jah, et sellele mootorile on jõu lisamine lihtne, väiksem kompressoriratas jne...aga mu meelest on juba tehase poolt minekut
piisavalt.
Kuna mul lühikesed linna otsad enamasti siis on see TFSI tõesti õige valik. |
See tunne läheb mööda . Vaata mootori olukord üle, tee vajalikud vahetused
(näiteks küünlad, süütepoolid, nipet-näpet) ja siis lase teha . Odav pole aga vahe on parajalt suur ja tasub ära. |
remapp on küll tore aga see nüüd ei tähenda, et kõik seda tegema peaks
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.21 12:08
|
|
|
Kui esimese otsa tfsi mootorid olid tüüpveaga, mille remont võib lõpeda mootori vahetusega siis ma ise ei julgeks seal küll remappi teha..
Lugesin postitust - algul oli keylessiga jama, kuid esinduses seda korda siis ei tehtud ?
|
|
|
|
zack
|
postitati 26.03.21 12:28
|
|
|
Ma praegu ei lasknud esindusel lingi andurit vahetada, eks mingi aeg lasen selle siiski ära teha. Lihtsalt ma mõtlesin seda, et kas ühe lingi error
lükkab kogu süsteemi välja? A8-l töötas Keyless edasi, mis sest et kõikidest linkidest ei saanud uksi sulgeda/avada.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.03.21 13:41
|
|
|
Nii on, tavaliselt isegi veidi aega töötab, kui veamälu puhtaks teha, sõltub veast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Taavi.H
huviline
Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.21 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kui esimese otsa tfsi mootorid olid tüüpveaga, mille remont võib lõpeda mootori vahetusega siis ma ise ei julgeks seal küll remappi teha..
Lugesin postitust - algul oli keylessiga jama, kuid esinduses seda korda siis ei tehtud ? |
Kust see esimene ots siis lõppeb ?
Neid pandi juba FL C6 peale.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 26.03.21 18:47
|
|
|
Kui kõiki neid foorumi teemasi lugeda siis vist ei julgeks ühtegi Audit osta, kõigil mingi ikaldus mootori/kasti näol.
Aga loodame et teemaalune tfsi kestab ning käib Esracingust läbi tulevikus.
Kuida B&O rahul omanik?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.21 18:54
|
|
|
Kahju ju kui hobused on kapoti all olemas, aga hirmsad foorumijutud ei lase neid lahti jooksutada.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 26.03.21 19:00
|
|
|
See mootor astub edasi ka stockis piisavalt hästi. Algselt tahtsin ka tuunida, aga aja jooksul sain aru, et mulle piisab.
Pealegist läbisõit on ka mõttekoht.. muidugi igast "tjuuningu" pakkujad kiidavad takka...
|
|
|
Taavi.H
huviline
Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.21 19:01
|
|
|
Tsitaat: |
Arvestades, et tegu on 220kw masinaga, sinu varustuse listis on kirjas Tiptronic. Sama mootoriga tehti s-tronic ka, kui sul tõesti tiptronic on, siis
on kindlasti lollikindlam ja vedanud. Huvitav, kas kunagi nt Eestist ostes sai kasutaja valida kumba kasti tahab ? |
Puhtalt enda mälu järgi panen praegu , aga euroopasse c7 kerel tiprtonicut ei tehtud , ainult s-tronic.
Tiptronic peaks olema usa turule......
Parandage kui eksin !!!!
EDIT : sellele mootorile !!!
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 26.03.21 19:34
|
|
|
Keylessi kohta võin kinnitada, et sama aasta B8 kerel lükkab ühe lingi error kogu süsteemi välja. Minul on kahe aasta jooksul aidanud kolm
lingiandurit välja vahetada klubiline rocket. Oli ka veidi soodsam esinduse variandist. Ehk siis üks originaal on veel jäänud
Ilus masin, minagi rohkem tfsi usku kuna allroad sõidab peamiselt linnaotsi.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.03.21 21:03
|
|
|
Päris palju spetsialiste välja ilmunud, nagu seeni pärast vihma.
Kvaliteetne tuuning ei tee sellele mootorile kui sellisele mitte midagi.
Nende mootorite probleem ei ole tuuningus, vaid selles, et silindrites vaod sees. Ei teki need vaod kiiremini tuuninguga või ilma tuuninguta, vaid
pigem ikkagi mootori töötundide arvust johtuvalt.
Pole veel kordagi näinud, et nendel kolb pooleks oleks või mingisugune muu selline teema. Pigem suur kolvi loks (sellest tulenevalt piston slap) ning
siis ära näritud kolbide ääred ja rikutud silindrite seinad.
Tekib seda enamjaolt külmkäivitusel. Vahet pole, milline tuuning või mitte tuuning seal peal on.
Korda tehti see alles siis, kui hülsiti need mootorid. Nendel on ka topelt pihustid. 2015 tulid esimesed uuema tüübi omad.
Kõikidel vanematel on sama probleem ning minu tagasihoidlik arvamus on see, et mida rohkem lühikesi otsi, seda rohkem see esile tuleb.
Kattidele meeldib ka loksuma hakata ja siis läbi sumpsi lahkuda. Täiesti massiliselt. Stock või tuuning pole samuti vahet.
Ketiajam vajab ka hoolt, kui ikka valjult kõriseb pole mõtet võiduka lõpuni lasta, neid mootoreid väga raske leida nii, et kaameraga sisse vaadates
kriitikat kannataks.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 26.03.21 22:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
-el. kärukonks |
Ainuke elektriline detail on käru pistikupesa konksu küljes ja LED tuli konksu vabastil . Muus osas vabasti trossiga ja täiesti mehhaaniliselt pööratav konks.
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Arvestades, et tegu on 220kw masinaga, sinu varustuse listis on kirjas Tiptronic. Sama mootoriga tehti s-tronic ka, kui sul tõesti tiptronic on, siis
on kindlasti lollikindlam ja vedanud. Huvitav, kas kunagi nt Eestist ostes sai kasutaja valida kumba kasti tahab ? |
Auto varustuse listis on kõikidel C7 automaatkastidel „0G7 Tiptronic“. See ei näita kasti tüüpi, vaid ülekande muutmise võimalust käsitsi "+/-".
Kasti tüübi leiab auto andmelehe päisest "Gearbox code", või varustusnimekirja väljalt G1_:
G1D - 7-speed automatic transmission for four-wheel drive
G1G - 8-speed automatic transmission for four-wheel drive
Teemaalgatajale soovin paksu rahakotti. Kompressoriratta vahetuse võiks plaani võtta küll, elamust tuleb ikka omajagu juurde.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
zack
|
postitati 27.03.21 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kui pisut suurema mõõduga veljed ka alla saab oleks väga kena masin
Arvestades, et tegu on 220kw masinaga, sinu varustuse listis on kirjas Tiptronic. Sama mootoriga tehti s-tronic ka, kui sul tõesti tiptronic on, siis
on kindlasti lollikindlam ja vedanud. Huvitav, kas kunagi nt Eestist ostes sai kasutaja valida kumba kasti tahab ? |
Auto siiski S-Tronic kastiga jah, käigukasti kood on NPC.
Suveks võiks "edevam" velg olla küll, kuid hetkel tähtsam saada uued suverehvid alla, ei tahaks enam väga naaste kulutada. Auto24-s võtsin sõiduki
aruande, siis kunagises kuulutuses oli mu meelest päris kena velg all, kui saaks midagi sarnast siis oleks hea. Pilt:
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Kuida B&O rahul omanik?
|
B&O olen rahul. Üks mu tingimustest auto ostul oligi kas B&O või Bose, kuna Bosega olen kursis D3 peal siis saigi huvipärast B&O heliga A7
valitud. Ühtlasi B&O välimus tundus atraktiivsem ka. Kui võrrelda heli siis ma ütleks, et D3 Bose oli "mahlasem" (rohkem bassi), aga B&O on
kõrge heli väga kvaliteetne mu meelest ja üldiselt olen väga rahul.
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Kahju ju kui hobused on kapoti all olemas, aga hirmsad foorumijutud ei lase neid lahti jooksutada.
|
Eks kui olen autoga juba kauem sõitnud siis võib-olla kunagi lasen ka rohkem hobuseid kapoti all lahti.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kvaliteetne tuuning ei tee sellele mootorile kui sellisele mitte midagi.
Nende mootorite probleem ei ole tuuningus, vaid selles, et silindrites vaod sees. Ei teki need vaod kiiremini tuuninguga või ilma tuuninguta, vaid
pigem ikkagi mootori töötundide arvust johtuvalt.
Pole veel kordagi näinud, et nendel kolb pooleks oleks või mingisugune muu selline teema. Pigem suur kolvi loks (sellest tulenevalt piston slap) ning
siis ära näritud kolbide ääred ja rikutud silindrite seinad.
Tekib seda enamjaolt külmkäivitusel. Vahet pole, milline tuuning või mitte tuuning seal peal on.
|
3.0TFSI mootori probleemidest muidu üks video ka youtubes olemas, kui keegi veel pole näinud.
Link
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Ainuke elektriline detail on käru pistikupesa konksu küljes ja LED tuli konksu vabastil . Muus osas vabasti trossiga ja täiesti mehhaaniliselt pööratav konks.
|
Jep, sul on õigus.
EDIT:
Kas keegi on saanud ka märgituvastuse Eestis tööle, kui jah siis kuidas? Lihtsalt sportlikust huvist.
Ja mis vahe on tavalisel A7 ja A7 Sportbackil, ma pole siiani aru saanud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.03.21 16:52
|
|
|
Oleks sellel tfsi-l kaheksane zf kast, oleks tegu usa-kaga, mis kindlasti tähendaks üleslöödud autot. Minu omal TSR töötab kaamerapõhiselt hästi ja
hea lisa, kuid kohe kindlasti ei julge hetkel öelda, et tule ja panen tööle. Seal on asju, mis mõjutavad. Kui igav mingi aeg, tegelen veel sellega.
Kõik A7-d on "sportback"-id kui soovid, a5 oli vahe, kuna oli coupe ja sportback nelja uksega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
zack
|
postitati 02.04.21 10:39
|
|
|
Olen nüüd suverehvi otsingul, oskab keegi soovitada mõnda head rehvi? Mõõdu poolest siis 255/40/R19. Internetist uurides leidsin ise sellised rehvid:
MAXXIS VICTRA SPORT
5 (link). 2020 aasta rehvitestides (link)
on Maxxis üsna heal kohal ning soovitatud kui hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Kellegil konkreetse rehviga kogemusi?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.04.21 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Olen nüüd suverehvi otsingul, oskab keegi soovitada mõnda head rehvi? Mõõdu poolest siis 255/40/R19. Internetist uurides leidsin ise sellised rehvid:
MAXXIS VICTRA SPORT
5 (link). 2020 aasta rehvitestides (link)
on Maxxis üsna heal kohal ning soovitatud kui hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Kellegil konkreetse rehviga kogemusi? |
Sama raha eest on oluliselt kindlam/turvalisem Pirelli P Zero MO 100 XLY ( rehvid24.ee ).
Julgen soovitada ka Hankook Ventus S1 Evo3 K127 100Y XL.
Kui väga kokkuhoida, ajab Sailun ka asja ära
Kuluvad nad suureltjaolt ühtemoodi, Eestis sõites suurt vahet pole, peaasi, et müra väike ja vesilius hoiab/pidurdab, kõik muu on teisejärguline.
Olen sõitnud tppklassi rehviga, soodsa rehviga. Continentali suverehv kulus kui sulavõi, Point-S pidas 3x kauem vastu
Saksa kiirteel muidugi tuleks valida hoolega rehvi, kuna kiirused mitme kordsed, võrreldes Eestiga.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 02.04.21 13:31
|
|
|
Ilus masin (y)
Rehvide osas jah, eelmine Pirelli P Zero väga hea. Alternatiivina on näiteks Hankook V12 Evo (K110?)ka all olnud. Kuid need sai sõidetud siledaks -
siis minu hinnangul lõpp kulus kuidagi väga kiirelt ja veidralt hakkas kooruma rehvi tükikesi pinnalt. Võimalik et kokkusattumus (sild tahtis
tähelepanu), võibolla mitte. Pidamine väga hea. Vihmaga eriti hea sõita. Pirelli kui V12 olid väga head ka piirajas sõites ehk 250 kellal baanil,
viimati 2018 aastal.
S1 K127 ka väga hea (Hondal all). Mõnus, vaikne, mugav, peab hästi (juba 2 hooaega), aga Honda ei arenda ka kiirusi ja suht kitsekeeled seal all, 215
laius vaid.
Autod, millega eriti kiirusi ka ei arenda ja mootorit ka väga olla ei ole, neil on 2 hooaega all olnud Laufenn rehvid - ei saa ühtegi halba sõna
öelda. Aga ei imesta, kui suure-laia rehviga läheb ebamugavaks.
Näiteks Passatile sai eelmisel suvel näiteks ka uued Laufennid alla võetud. 235 laiusega. Sajus samuti väga head. Ei ühtegi halba sõna. Kahjuks
nendega ei oska sõna võtta kiirustel üle 150.
Sellel aastal võtsin riski ja kahele autole läksid eriti odavad, Sailun rehvid alla. Atrezzo ZSR. Hetkel 2 nädalat juba all olnud. Miinuskraadidega
imestanud, et väga hästi istub asfalti küljes. Vaadates hinda, siis hetkel 2 nädala baasil väga rahul. Eks näha, mis soojaga teeb ja kuidas kulumine
ning pidamine lausvihmasaju korral ning kui võimalik kuskil suuremaid kiiruseid arendada kui 110
Esiveolisel 225 laiusega (50€ tk) all ja nelikul 255 (80€ tk) laiusega. Ei kisu, ei midagi. Hetkel erinevatest kohtadest ostetud, aga tundub et
Sailunid meie turul päris värsked, 2020 oktoober-november toodetud.
Sailunit oleme kasutanud rallis ja rajal (seal kus lubatakse). Pole varem mõelnud, et kui rajal hea, et miks ei võiks ka igapäeva liikuril alla
sobida.
Muud odavotsa rehvid (maxxis, hifly, lanvigator, novex, petlas, federal, firestone, cooper ja isegi hankook - saavad liiga kiirelt otsa ja pidamine
neil seinast seina, kulumisest ei hakka parem rääkima).
Samas, üks asi ekstreemolud koos korraliku kuumaga asfaltrajal vs tavaliiklus.
|
|
|
zack
|
postitati 08.04.21 11:47
|
|
|
Tänan tagasiside eest, rehvide osas sai siiski valituks MAXXIS VICTRA SPORT 5, kuna Rehvidiil leheküljel olid nad suhteliselt hea
hinnaga - 411€. Võrreldes "brändi" rehvidega tuli ca 200€ säästu ning kulumise koha pealt on nii, et ilmselt lähevad rehvid enne
"vanaks" kui nad mul ära kuluvad, aastane läbisõit keskmiselt ~3000km.
Kui rehvid käes ja alla panen siis annan nende kohta tagasisidet ka.
Täna siis käis auto Tartu Audi esinduses 08.04.2021, läbisõit 233 250km
Lasin käigukasti õli ära vahetada ja keyless anduri, nüüd keyless töötab ilusti.
Järgmisena plaanis ette võtta salongi keemiline pesu, tahtsin samuti lasta esinduses teha, aga aeg ei sobinud, või oskab keegi soovitada hoopis mõnda
muud kohta, kus tehakse korralik salongipesu?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|