Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 bens (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5754)
FFF11
huviline



Registreerunud 10.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.20 05:53 Tsiteeri
Audi A6 C7 bens



Tere
Kaalun Audi A6 C7 ostu. Aastaarv võiks olla 2011-2014.
Kriteeriumid on suhteliselt tagasihoidlikud: bensiinimootor, automaat, vastupidavus. Nelikvedu ja muud lisad on teisejärgulised, kuid oleksid loomulikult suureks plussiks.

Hetkel tundub, et kõige optimaalsem variant oleks 2,8 mootoriga.
2,0 TFSI kohta on igal pool palju negatiivset tagasisidet. Või on alates 2013 aastast kõik mured lahendatud?
3,0 TFSI- Kuidas saaks seda mootorit iseloomustada, kui pidada silmas vastupidavust ning hooldust?

Kas keegi on jõudnud seda autod üle vaadata ja ajalugu kontrollida? A6 2,8
Kui võrrelda hinda analoogsetega, siis teeb ettevaatlikuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.20 06:29 Tsiteeri


2.0 TFSI suure õlikulu mure on alates 2012 lahendatud. Mootor üsna hea. Jõudluse poolest ilmselt suurt vahet 2.8-ga võrreldes ei tunneta, mõlemad mõeldud pigem rahuliku sõidustiiliga inimesele.

3.0 TFSI neist kindlasti kõige parema jõudlusega, aga tõenäoliselt ka kõige kallim pidada. Tüüpilised asjad erinevad lekked ja mootorikett. See ka saada ainult nelikveolisena.

Esiveolised variandid on Multitronic kastiga, millel küll kohati omad mured, aga siiski vastupidavam kui S-tronic, mis nelikveolistel on.

See konkreetne 2.8 Eestis juba pikemalt, pärit Itaaliast, et pigem soovitan tausta üle kontrollida. Müüjaks tundub ka mitte tavaline eraisik olevat vaid "ärikas".


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi10
huviline



Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI

postitati 27.05.20 06:55 Tsiteeri


2,8fsi on samuti väga OK mootor. Sõitnud sellisega juba enam kui aasta.
Sellest on enam kui küll Eesti tingimustes ja teedel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.20 07:45 Tsiteeri


3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 27.05.20 11:56 Tsiteeri


Mina omaga söitnud natuke üle 50 tuhande,pole mingeid probleeme,öli vahetanud ainult 10 tuh.tagant.Kütet vötab 8 sajale,sama mis naise a4 1,8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.20 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.


Huvipärast, mida silmas pead? Ketti?


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.05.20 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.


Huvipärast, mida silmas pead? Ketti?


Arvan, et lisaks ketile ka seda https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=188193&page=1&highlight=3,0%20tfsi#pid875033


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
FFF11
huviline



Registreerunud 10.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.20 18:51 Tsiteeri


Tänan, siis jääb 3,0 tfsi hetkel valikust välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 27.05.20 19:19 Tsiteeri


Minumeelest 2.8 on esiveo jaoks juba liiga võimas..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.05.20 20:35 Tsiteeri


2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.20 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest 2.8 on esiveo jaoks juba liiga võimas..


See 280nm väänet, mis 2.8-l on esiveoks täiesti paras. 2.0 TFSI juba 320nm, mis "kerib" rohkem.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.


Suures pildis nõus, eks oleneb, millise sõidustiiliga inimene on ja kas sõidab pigem pikki otsi jne. Linnas 2km tööle koju rahulikult tiksudes pole diislil mõtet, 4.0TT ka overkill, kui entusiast ei ole just.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
FFF11
huviline



Registreerunud 10.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.20 07:02 Tsiteeri


Dünaamikat ja meelelahutust hetkel taga ei aja, kuna auto oleks kasutuses tööautona, peamiselt linnas (aastas ca 10 000 km). Ehk on olulisem, et oleks suhteliselt töökindel ning lihtsalt remonditav, et ei jääks pikemaks ajaks seisma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 28.05.20 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.



Väike offtopic aga mida sa selle generatsiooni Audidest soovitaks, kas nt. D4 on sinu hinnangul etem?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.05.20 17:16 Tsiteeri


Ma ei ütleks, et C7 on laias laastus õnnetult välja kukkunud. Minu hinnangul on C6 koos 6HP-ga oluliselt õnnetum.
C7 mudeliseeriast leiab päris ägedaid mootoreid. Mina eelistaks kah iga kell 2.0TFSI.-d vabalt hingavale bensukale. Ilmselt kui kunagi tagasihoidlikku bensiinitoitega C7-t vaataks, siis esiveolise puhul 1.8TFSI Facelift, või 2.0TFSI quattro. Mõlemal vahetab automaatselt käike S-Tronic (DL382), mis tõenäoliselt tekitab paljudel vastakaid tundeid.

Tsitaat:
Algselt postitas: kassu
Väike offtopic aga mida sa selle generatsiooni Audidest soovitaks, kas nt. D4 on sinu hinnangul etem?

Põhimõtteliselt sama raud, ainult D4-l tegeleb ülekande muutmisega töö- ja lollikindel 8HP.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.05.20 03:35 Tsiteeri


Tagaamort ja padi on D4-l ühes tükis, mis teeb hinna ilusaks, nagu ees. Kahjuks ei pakutud ka kolmest bitdi mootorit sinna 8hp kasti otsa. Ise vaataks kindlalt 4,2 tdi poole, kui d4 peaks kunagi pähe tulema, loomulikult koos lipsu, juhi ja tagaistmel lösutamisega. Kerekuju pärast on see hekel välistatud 100%. Mul üks auto juba on, kuhu eriti midagi ei mahu, fiat500 :).


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.20 05:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.


Kui see 2.8 on nendest mootoritest kõige töökindlam, siis ta pole pointless. Vanade Audide peal oli küll mõttetuid mootoreid (näiteks 2.6 V6 12v vs 2.8 V6 12v või 2.4 V6 vs 2.8 V6) sest said väiksema mootori puhul täpselt samasuguse mootori sama küttekuluga ainult aeglasema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.06.20 09:42 Tsiteeri


2.8 bensukas tähistab sisuliselt vabalthingava mootoriajastu lõppu Euroopa tavaseeria Audide jaoks.
Eks nii heas kui halvas kõige täiuslikum variant:cool:

Alles jäi küll 2.5 FSI Hiina turul! Huvitav millal esimene impordina Eestisse jõuab :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]