Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp (Vastuseid: 55 | Vaatamisi: 8868)
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 09.02.20 15:24 Tsiteeri
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp



Tervist!

Kuna D4 teemasid saab ühe käe sõrmedel lugeda, mõtlesin teema teha - äkki mõni tulevane kaasmõtleja leiab edaspidi siit teemast lisainformatsiooni valikute tegemiseks.

Mõne aja olen foorumit sirvinud ja eelmise aastanumbri lõpust otsinud sobivat, vaikset, hea varustuse ja ajalooga liikurit. Esmavalik oli F01/02 kere 7. seeria, küll aga sattus pihtide vahele minu jaoks kindla ajalooga ja usaldusväärse müüja poolt pealkirjas toodud sõiduk. Pikalt uurisin, mis sellise sõiduki reaalkulud ülevalpidamisena on, kui palju maksavad kuluosad ja seejärel otsustatud, et auto kaliibri kohta näivad kulud võrdlemisi mõistlikud.

http://i.imgur.com/JBN52Ytl.jpg

Andmed/varustus:

  • Mootor: 3.0TDI 184kw/550nm
  • Läbisõit: 210000km

  • Night vision
  • Traffic sign recognition
  • Pre Sense Plus
  • DAB/DTV
  • Katuseluuk
  • Soft close uksed
  • Distantspüsikas
  • 360 kaamera
  • Blind spot assist
  • Webasto
  • El. rulood taga
  • 4x el/vent/massaažiste
  • Roolisoojendus
  • Balao Brown sisu
  • Labadega käiguvahetus
  • 2x 20" komplekti OEM velgesid
  • LED esituled
  • Topelt küljeklaasid (vist standardis)
  • 220v pistik taga
  • Bose heli
  • RSE - tagumine multimeedia


Enne aasta lõppu käis auto Forsis kontrollis:


  • vasak pikk põhjaplastik eest natuke katki,
  • mootori ja käigukasti vahelt õline (niiske, ei tilgu),
  • ketiliinist kostub kerget heli peale pikemat seismist kuid ei midagi kriitilist,
  • tagumine parem rattalaager läbi


Peale mõningast asjaajamist saime tehinguga lõpusirgele ja masin koduõuele toodud. Kohe teemat tegema ei hakanud, vähemalt esimene paagitäis oli vaja ära sõita ja autoga rohkem tutvuda; "5-minuti teemat", mis päevaga soiku jääb, pole ju mõtet kirjutada. Ääremärkusena ütlen, et 5 aastat sõidetud 04' Mazda6-est on edasiminek mägede kõrgune.

Esimese asjana sai muidugi autoga paar pikemat sõitu ette võetud, millest ilmnes, et rattalaager teeb juba päris kõva häält. Järgmiseks päevaks Forsis aeg - mõeldud, tehtud. Peale auto kättesaamist ja mõningast sõitmist sinna otsa tundub, et ka vasaku oleks pidanud kohe ära vahetama. Kuna hääl otseselt kõrva ei kriibi ja all tunduvad olevat hetkeseisuga 4-5a vanad lamellid, küll normaalse jäägiga, kuid siiski - häälitsevad. Lisaks sai lastud tulesid kontrollida, kuna näisid pisut madalale näitavad. Kõrgus on timmimise järel küll hea, kuid tundub, et vasak tuli jookseb ca 50m distantsile paremaga kokku mis jätab tee vasakpoolse ääre valgustatuse pisut kesiseks. Järgmisel külastusel lasen korra uuesti süveneda.

Nagu iga uue autoga, siis esimese asjana tuleb autole arvutiga kallale minna, nipet-näpet seadistusi muuta ja ka oma huviks veakoodide loetelu üle vaadata.

Muudetud sai:

  • Enable needle sweep
  • Memorize & invert Start&Stop
  • Disable engine stop when opening driver's door
  • Enable VIM on MMI
  • Enable default distance setting in MMI for ACC
  • Close electric boot lid from key


Muutmata jäi:

  • Enable DRL with tail lights
  • Switch-off speed of the parking system to 20kph
  • Gear switch P to EPB (et ilma auto holdita läheks P käigul seisupidur iseseisvalt peale)


Tulevikuplaanid:

  • Vasak tagumine rattalaager
  • Ketikomplekti vahetus koos väntvõlli otsasimmeriga
  • Käigukasti kontroll + kasti&difriõli vahetus
  • Esimeste amordikahvlite vahetus (kirjutan pikemalt allpool)
  • Liiklusmärkide tuvastus Eestis tööle panna
  • MMI firmware + map update
  • Kõvasti kilomeetreid maha uhada


Esimeste amordikahvlite teemal järgnevat, et kuskil 60-100kmh vahel on mingi päris tüütu heli läbi kumisemas, mida võib osalt vanade rehvide süüks ajada, kuid olen leidnud välismaa foorumitest selle kohta ka muud informatsiooni. Nimelt Pre-FL D4 esisillas tekib mingi helifoon läbi amortide ja aludetailide, mis on 20" rehviga eriti hästi kuulda. Facelift D4'l on uued amordikahvlid, millele on lisatud vibration damper nimeline vidin ning inimesed, kes facelift D4'ga on sõitnud, nendivad tõesti, et probleem saab sellega leevendatud.

Pre-facelift amordikahvel
https://www.upload.ee/thumb/11102895/pre_fl_amort.PNG

Facelift amordikahvel
https://www.upload.ee/thumb/11102931/fl_amort.png

Kuna kõik muud detailid esimese hooga tunduvad olevat FL ja pre-FL samade koodidega, võiks vahetus olla 1:1. Saatsin muidugi Audisse päringu, et kas see on võimalik. Vabalt võib ilmneda, et peale suverehvide allakeeramist on tunne hoopis parem ja "iseleiutamisega" väga tõsiselt tegelema ei pea hakkama.

Liiklusmärkide tuvastuse teemal on siin foorumis juttu olnud ja ka välismaa foorumites. Saan aru, et mõned "kohalikud" on suutnud ka TSRi koos originaalnaviga tööle saada, aga oma tarkusi ei jaga. Eks mingi hetk kui rohkem aega ja viitsimist süveneda on, tuleb konsulteerida targematega ja proovida asi ikkagi tööle panna. Nii palju kui autol asju küljes on, võiks neid ka töökorras olla. Praegu piirdub asi "outside operational area" märkega clusteris.

Veakoodidest:
Näha on, et 191kkm peal on stange maas käinud (eelmise omaniku sõnul kasko taastamine). ACC toimib ilusti ja näib olevat õigesti kalibreeritud, segast ei peksa.

Kaks viga torkasid silma ja jäid natuke hinge kriipima:

Kood:

Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: None
Part No SW: 4H0 907 468 AC HW: 4H0 907 468 AC
Component: J533--Gateway H12 0037
Revision: -------- Serial number: 00000000891071
Coding: 00CD077D00
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_GatewPkoUDS 001018
ROD: EV_GatewPKOUDS_VW51.rod
VCID: 72EBBCEDA57EB2D1C9-8026

Battery Monitoring Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 4H0 915 181 F HW: 4H0 915 181 F
Component: J367-BDM H08 0181
Serial number: 60083311451911168582

Voltage stabilizer:

1 Fault Found:
4224 - No Communication with Engine Control Module (SAE ECM/PCM)
U0100 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 195
Mileage: 209977 km
Date: 2020.01.30
Time: 13:27:21

Voltage terminal 30: 12.2 V
Voltage terminal 15: 0.0 V
Control Module temperature: 12 °C
System status: Awake_Timer_active
IN ESP_standstill flag: no standstill detected
Engine running: OFF
IN ZAS_Te_X: OFF
Terminal 15 status via CAN: OFF
Terminal 15 status: OFF
Datenfeld: 0


Kood:

Address 84: Night Vision (J853) Labels: 4H0-907-547.clb
Part No SW: 4H0 907 547 F HW: 4H0 907 547
Component: NV-ECU-Gen1 H09 0042
Serial number: 0K84AE40093843
Coding: 1100
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_NightVisioGen1 001002
ROD: EV_NightVisioGen1.rod
VCID: 326B7CED65FEF2D109-8066

Night vision system camera:
Subsystem 1 - Part No SW: 4H0 980 552 A HW: 4H0 980 552
Component: NV-CAM-Gen1 H09 0008
Serial number: 00000000001307800177

1 Fault Found:
4119 - Camera Heating
B11D4 01 [009] - Electrical Failure
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 254
Reset counter: 162
Mileage: 191473 km
Date: 2019.04.08
Time: 11:47:46

Voltage terminal 15: 11.3 V
Image processor: temperature: 23 °C
Camera for night-vision system: supply voltage: 10.9 V
Camera for night-vision system: temperature: 20 °C



Sisust teen pilte, kui satub parem kaamera kätte ja ilmastikust tulenevad valgustustingimused soodsamaks muutuvad.

Muidugi kui kellelgi on mingeid häid tips&tricks pakkuda D4 pidajale, siis andke aga tuld :)


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 09.02.20 17:42 Tsiteeri


Ilus sile liikur! Kadedus! Mis värv on: must või tumesinine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 09.02.20 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Ilus sile liikur! Kadedus! Mis värv on: must või tumesinine?


Tumehall (ma loen välja, et Oolonggrau) :cool:


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 12.02.20 10:39 Tsiteeri


Täna said tuled paika reguleeritud. Ilmselt eelmist omanikku ei häirinud ja põhjust võib otsida stange mahakäimises. 12m peale langes lähitule vihk ära, vasak tuli näitas 1.5-2m paremale ja parem tuli 50cm keskmest paremale. Keerasin täpselt 1% languse peale ja tuled sirgeks - õhtul pimedas näeb, kas on lisareguleerimist vaja või ei.

Kummaline on see, et rattalaagri vahetusel sai lastud tulesid reguleerida, plokist oli näha levelling välja lülitamist aga tuled näitasid täpselt sama mööda. Ometigi arvel oli tulede reguleerimine kajastatud ja raha korjati ka.

Tuled on LED mitte xenon, ligipääs reguleerimiskruvidele väga lihtne - otse korpuse peal.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4

postitati 12.02.20 11:10 Tsiteeri


Esimene viga viitab sellele, et mootori juhtploki softi kallal on käidud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 12.02.20 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Esimene viga viitab sellele, et mootori juhtploki softi kallal on käidud.


Tänud. Suhteliselt veider - 208k pealt tehti hindamisakt ja kuni 210k'ni ei käinud keegi arvutiga ligi. Eks näis kui nüüd uus full scan teha, et kas ilmub midagi veel välja.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4

postitati 12.02.20 15:53 Tsiteeri


Siis kontrolli, et sul mootori juhtplokk vees ei ulbiks.
kuigi D4-l on see sellises kohas, et seda probleemi ei tohiks olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 13.02.20 09:03 Tsiteeri


Väga äge, see amordikahvli lugu on küll huvitav. Kas tead veel mida faceliftil tehti teistmoodi pre-flil sarnases kontekstis ?

Auto osas võiksid pilte juurde panna, vihjeks - A8 D4 sisu on väga ilus ning väärt pildistamist :)


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 13.02.20 10:35 Tsiteeri


Tungival nõudmisel kaks rutakat pilti. Seda masinat võiks küll õppinud mehed heade riistadega pildistama lubada :)

Telefonialust ja laadijat palun ignoreerida, Android Auto boxi külgekeeramisel hakkab telefon tõenäoliselt kindalaekas pesitsema.

https://www.upload.ee/thumb/11122932/PSX_20200213_112503.jpg

https://www.upload.ee/thumb/11122945/PSX_20200213_113044.jpg


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aus
huviline

Avatar


Registreerunud 03.12.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B7 4Motion

postitati 13.02.20 11:05 Tsiteeri


Aeg oleks iOS osta. Auto sul juba on. :D


Originaal VCDS võimalus Tartus ja aeg-ajalt ka Viljandis. https://levwfreaks.eu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 13.02.20 11:21 Tsiteeri


Apple asjadega ma põhimõtteliselt ei tegele. :D

Teine "paagitäis" läbi kupatatud, üldine keskmine 8.79L/100km. Sama tulemus, mis 1.8 vabalthingava Mazdaga, aga see eest tõmmet on mitme ämbri jagu rohkem.

Arvutiga korra veel kallal käidud. ACC kalibreeringu vea on vahepeal sisse visanud veel, lasen lähinädalatel üle vaadata. Muu on täpselt sama, mis esimesel korral.

Muudetud sai:


  • Enable DRL with tail lights
  • Switch-off speed of the parking system to 20kph


Muutmata jäi

  • Gear switch P to EPB (et ilma auto holdita läheks P käigul seisupidur iseseisvalt peale)
  • DRL wink


Gear Switchiga on mingi kala, et plokis 10 kõik sellega seostuvad variandid said läbi proovitud ja automaatset pealeminekut ikka ei saanud. Küll aga D/R asendis tuleb ainult gaasiga seisupidur maha, eraldi pidur-nupp tegema ei pea.

DRL winki sai ka süvenetud, et ehk saab DRLi dimmituna põlema jätta, kui suund on sees. Miskipärast ei õnnestunud. Kuigi see on väline teema, siis ideaalis võiks funktsioon toimida.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 20.02.20 17:11 Tsiteeri


Kuna rehvimüra on jaheda asfaldiga ikkagi üüratu, siis hakkasin vaikselt menetlema suverehve. Vana Mazdaga, kuid 2017.a toodetud poolteist hooaega sõitnud lamellidega, on kohati vaiksem sõita, kui plastikuks kulutatud Dunlopi lamellidega Audi all.

Jõudnud olen enamvähem kahe valikuni review'de põhjal - mõõt saab olema tõenäoliselt 275/40/20. Audiworldis nii mõnedki kiidavad, et OEM 9" laiale veljele sobivad kui valatult ja valik on palju laiem.

Mõtetes olen jõudnud kahe mudelini:

  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 275/40/20, jooksuhind ca 740eur koos vahetusega. EU markeeringud C/A/69dB.
  • Landsail LS588 275/40/20, jooksuhind ca 400eur koos vahetusega. EU markeeringud C/B/70dB.


Tundub, et "kindla peale minek" võiks olla Goodyear, mis on saanud positiivset vastukaja nii välismaa review-saitidel kui ka youtubes. Küll aga tekkis mõte, et juhul kui ikkagi osutub rehv halvaks, siis peab nö. nui neljaks kaks hooaega ikkagi ära sõitma.

Landsail on samuti saanud positiivset vastukaja igal pool, kuid tegemist on ikkagi "hiinakaga" ja premium-puristid kirtsutavad nina, et mis mõttes, selline rehv?! Nende rehvide kasuks räägib eelkõige soodne hind, mis tähendab, et hooaja lõpus pole kahju neid ära visata, kui siiski tundub, et ei sobi pikemaks kasutamiseks.

Vaatasin muidugi ka 1000euroseid jooksusid. Selle raha eest saaks juba rehvi turvise siseküljel oleva "vahulahendusega" rehvid, mis tõenäoliselt oleks väga head juba meie kehvadel teedel navigeerimiseks. Siiski, olen kahtleval seisukohal, et sellise hinnaga rehvid ennast õigustavad. Kahtlase maiguga tagasisidet leidub kõige rohkem just kallima otsa premiumrehvide segmendis. Lisaks olen lugenud, et juhul kui on rehvis vaja torget parandada, siis tuleb torke kohalt vaht välja lõigata, parandus ära teha ja seejärel vaht tagasi liimida. See tekitab minus juba tugeva no-no emotsiooni.

https://d3nv2arudvw7ln.cloudfront.net/staticfolder/Tyre/resources/gfx/v2/var/PNCS_focus.jpg

Keeruliseks teeb rehvide tagasiside sirvimise fakt, et väga vähesed just seda mõõtu kasutavad inimesed on tagasisidet kirjutanud. Enamus kasutab ikkagi pitsalõikureid, mis on juba oma olemuselt meeletult vaiksemad nii kõrgema külgseina kui väiksema kontaktpinna tõttu.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 20.02.20 17:38 Tsiteeri


Mina olen see, kes kasutab hetkel GoodYear UltraGrip Performance koos SoundComfort tehnoloogiaga (see, mis vaiksemaks teeb), küll aga 17 tollistel ratastel. Sama seeria suveversioon ongi sinu pakutu Eagle F1, küll aga neid saab ka ilmselt ilma soundcomortita osta.

Isiklikult olen rahul. Mis juhtub siis kui katki läheb ja parandatakse, ei tea, ületab selle silla siis kui aeg käes. Küll aga julgen soovitada ning tulevased rehvid (nii suveks kui talveks) ostan kindlasti mingisuguse mürasummutava lisaga. Ehk soovitan :)


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IlmarP
huviline



Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.20 19:12 Tsiteeri


Oman samuti D4 kere audit ja minu omal all talvel 235/50r19 continental ja suvel siis 265/40r21 continental ja ei kurda müra üle. Muidugi tegemist siis uute rehvidega mitte 2mm tartu lennuväljalt lanatud üheks hooajaks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 20.02.20 20:43 Tsiteeri


Tõenäoliselt ongi jah probleem selles, et Dunlopi lamellil viimane 5mm ongi pmst plastik, mis tähendab et suured šansid on värske mis iganes rehv alla keerates auto vaikseks saada. Kuna endal varasem kogemus (küll väiksema mõõdu) hiinakatega on positiivne olnud, siis ehk lükkan see hooaeg mingid soodsamad alla. Uued talvekad peab niiehknaa normaalsed brändikad ostma, kahele tonnile näib rohkem füüsika mõjuma kui 1.3t kerg-autole.

jääb rohkem raha keti ja muude sisuliste asjade vahetamiseks:D

Kui enne suve lõppu auto peale pahaseks ei saa ja maha müüma ei hakka, siis idee on ka selline asi külge kruvida:

https://www.danhag.de/en/app-control/audi/audi-a8/36/audi-a8-d4/h4-from-2009-app-control-parking-heater?c=228

Töökoht on selline, et alati ei tea tööpäeva täpset lõppu ette ja maja ka siuke, et igast nurgast pult parklani ei ulatu. Päris hea oleks äpist masin sooja panna. Täna sõitsin teise autoga ja kirusin 15 minutit seest niiskeid aknaid.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IlmarP
huviline



Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.20 21:49 Tsiteeri


D4 audi on ikka väga hea auto ja selline auto juba ära ei tüüta :) aga mis rehvidesse puutub siis iga jooks maksab vähemalt 1000€ ja seda ei ole palju kuna hea auto tahab ka head rehvi :) Lamboga sõites ei pane ju ka vallai rehve ja ei lähe linnapeale ülbitsema kuna jõuad ju ainult esimese kurvini :D. Edu sellise auto omamises ja pean märkima, et nõrk koht on tal nagu ka D3 kedel diislil jahutusüsteemi plastikosad V osa keskel mis tuleb miski aeg vahetada. Jupp pole kallis aga tööd palju. Samal teel soovitaks vahetada ka kõik muud tihendid seal ligidal kuna jälle tihend ei maksa midagi aga kui juba lahti siis miks ka mitte. Lasin oma audil ka läbi pesta EGR kollektori kuna jälle üks töö ja asi tehtud. ehk siis natuke raha läheb aga sõidumõnu suur :) Kui hakkab lekkima ja korda ei tee siis vedelik tilgub lamellrihmale ja siis vahepeal ei tööta korralikult roolivõim ja 21" rattaid ilma juba niisama ei keera ;D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 21.02.20 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IlmarP
D4 audi on ikka väga hea auto ja selline auto juba ära ei tüüta :) aga mis rehvidesse puutub siis iga jooks maksab vähemalt 1000€ ja seda ei ole palju kuna hea auto tahab ka head rehvi :) Lamboga sõites ei pane ju ka vallai rehve ja ei lähe linnapeale ülbitsema kuna jõuad ju ainult esimese kurvini :D. Edu sellise auto omamises ja pean märkima, et nõrk koht on tal nagu ka D3 kedel diislil jahutusüsteemi plastikosad V osa keskel mis tuleb miski aeg vahetada. Jupp pole kallis aga tööd palju. Samal teel soovitaks vahetada ka kõik muud tihendid seal ligidal kuna jälle tihend ei maksa midagi aga kui juba lahti siis miks ka mitte. Lasin oma audil ka läbi pesta EGR kollektori kuna jälle üks töö ja asi tehtud. ehk siis natuke raha läheb aga sõidumõnu suur :) Kui hakkab lekkima ja korda ei tee siis vedelik tilgub lamellrihmale ja siis vahepeal ei tööta korralikult roolivõim ja 21" rattaid ilma juba niisama ei keera ;D


Sõidumõnu kohta on mul võrdlus ainult F02 740i samast ajast. Suvaline rehv all ja auto täiesti vaikne. Samuti grammike häirib see, et 7sel hakkab mootorit kuulma alles 2500-3000rpm pealt, Audi diisel kostub ka tühikäigul salongi. Lambo on jah veits teine maailm :)

Hea point plastikosade ja EGRi puhastuse kohta. Kui nüüd suvel ketivahetuseni jõuan, siis lasen ka võimalikult palju muid murekohti üle vaadata-vahetada. Kindlasti kuulub sinna juurde ka sisselaskekolle ja EGR puhastus.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 24.02.20 09:36 Tsiteeri


Suhteliselt fotogeeniline kere ;)

https://www.upload.ee/image/11177621/PSX_20200224_104516.jpg


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 V8

postitati 24.02.20 15:41 Tsiteeri


Velgedel on palju lisada või siis maha tõmmata. 20ed on päris hea!

18stega on talvel mõnus sõita aga 21stega näeks muidugi sportlikum välja..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 24.02.20 17:09 Tsiteeri


Kas 2013 on esmaregistreerimise aasta? Mis VIN kood näitab või mis mudeliaastaga tegemist?


DIAGNOSTIKA, uue aku KODEERIMINE, elektrilisade üle/ümber ÕPETAMINE A6 C6-C7 ja A4 B7-B8'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 24.02.20 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Velgedel on palju lisada või siis maha tõmmata. 20ed on päris hea!

18stega on talvel mõnus sõita aga 21stega näeks muidugi sportlikum välja..


20 ilmselt on kuldne kesktee sellel kerel. 18 visuaalselt näeb sürr välja ja tegelikult on 20 mõõdule ka normaalseid rehve saada. Suvekaid peab 275 laiu vaatama, talvekad võib isegi 255/45/20 vaadata. Eks näis, kui see koht jälle kätte jõuab.

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kas 2013 on esmaregistreerimise aasta? Mis VIN kood näitab või mis mudeliaastaga tegemist?


Audi esinduselt saadud varustuslehe järgi on mudeliaasta 2013 ja esmareg. samuti 2013.

Pilti vaadates panin tähele ja tuli meelde, et peaks OEM LED-numbrimärgivalgustid Forsist kaasa haarama kui tee peale jääb.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 24.02.20 20:50 Tsiteeri


Originaale võid ka minu käest saada. Kõikidel teistel mudelitel need konkreetsed ka ilma kodeerimiseta tööle läinud.


DIAGNOSTIKA, uue aku KODEERIMINE, elektrilisade üle/ümber ÕPETAMINE A6 C6-C7 ja A4 B7-B8'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 24.02.20 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Originaale võid ka minu käest saada. Kõikidel teistel mudelitel need konkreetsed ka ilma kodeerimiseta tööle läinud.


39 eurot paari eest on 10 euri kallim kui Forsis :)

A8 vend senti veeretamas


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 03.03.20 15:13 Tsiteeri


Rehvisaaga on sinnamaani jõudnud, et hiinakat alla ei kruvi. Hetkel tulevikku vaadates jäin mid-premiumite vahele. Valikusse jäi Nokian zLine SUV 275/40/20 ja Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 265/40/20.

Jooksude hinnavahe on 500 eurot vs 700 eurot Nokiani kasuks, samuti nii saadaolevad rehvitestid kui inimeste isiklikud kogemused panevad need rehvid ühele pulgale. Tahaks juba külge keerata, aga ähvardab ikkagi lähinädalal veel veits libedust.

LED-numbrituled said Forsist ära toodud ja külge kruvitud. Vasakpoolne sujus viperusteta, parempoolne pesa on mingil põhjusel seest veidi mõranenud.

https://i.imgur.com/NcGpjDJ.jpg

Puhastasin pesa lapi ja contact cleaneriga ära, väänasin lambi klemmid natuke sirgemaks ja tundub, et jäi toimima. Kunagi hiljem võib süveneda pesa parandusse/vahetusse, kui ikkagi probleemne on.



Praeguse seisuga mulle teadaolevalt on seega autos veel mõned tavapirnid - pagasivalgustid ja tagurdustuled.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Audi A8 D4

postitati 08.03.20 18:31 Tsiteeri


Läbisõit: 213653

Käigukastiõli vahetatud Heigo Hummeli juures

Sinna otsa kohe ~500km roadtrip. 3->4 käiguvahetust oli enne ehk gramm tunda, nüüd näiliselt on kast kogu ulatuses (7 ja 8 käiku tühjaks pole sõitnud) sujuvam.

https://i.imgur.com/EH56Gukl.jpg

Suverehvide saaga jätkuks; esialgu lasen ikkagi ketikomplekti ära vahetada. Las auto müriseb, rehvijääki veel piisavalt et mõned kuud kulgeda. Hinnavahed pakkumistes on müstilised - huvi pärast küsisin nii "kõvemate" kui ka "vähemtuntumate" tegijate käest pakkumist.


  • Annelinna Autoteenindus: 1100 €
  • Prohooldus OÜ: 1400 €
  • Differ OÜ: 1600 €
  • Flameko: 2100€
  • ESracing: 2100 €
  • Forss: 2800€
  • Klaasmaja: selgub täna


Metsikud käärid on hindades, sealjuures arvestades, et nii Prohoolduse kui Annelinna hinnas on ka sisselaske ja EGR puhastus sees. Kui arvestada jämedalt 15 töötunniga, siis Flameko pakkumine on mõistlik, kuigi küsivad käigukasti mahavõtmise ja ketivahetuse eest eraldi summasid. Forss polnud mulle pakkumist saatnudki, tegin eile uue päringu. Vastati et "pakkumine on juba tehtud", aga mida pole, seda pole. Samuti pole jõudnud PDF tööde läbilõikega minuni, ainult "hind on 2800" kirjutis.

Hetkel tüüringi põhimõtteliselt Differi ja Prohoolduse vahel. Väga appealing on lasta tõesti Tartukatel ära teha, aga kuna neil puuduvad koostööpartnerid pealinnas antud töö tegemiseks, siis olen kahtleval seisukohal järelhoolduse/garantii osas.

Klaasmajas leppisin täna aja kokku, uuendatakse softi dieselgate tagasikutsumise osas ja vaadatakse ka masin muus osas üle.


http://images.spritmonitor.de/1117200.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]