Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp (Vastuseid: 143 | Vaatamisi: 37596)
aus
huviline

Avatar


Registreerunud 03.12.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B7 4Motion

postitati 20.05.20 09:38 Tsiteeri


Predictive ACC ja ACC on erinevad ja esimene kasutab kaardiinfot. ACC ise suurendab/vähendab vaid eessõitjaga kiirust.


Originaal VCDS võimalus Tartus ja aeg-ajalt ka Viljandis. https://levwfreaks.eu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.20 18:46 Tsiteeri


ESRacingule reedel rohkem menetlemist. Täna elukaaslane läks autoga poodi - saadab video, et EPB tuli vilgub ja armatuuris ( P ) ka vilgub. Kuna kaardiuuendustele oli niiehknaa vaja arvutiga läheneda, sai jälle vanahead koodilugemist tehtud.

Kaardiuuenduse kohta nii palju juurde, et juhendi järgi saime MMI'l ilusti 03623 ja 03276 erroritest lahti. RSU (tagumine meedia) 03276 ei tulnudki ette ja 03623'est lahti ei saanud sama meetodiga mis ees. Kuna tööd ei sega, siis uurime ja vaatame kunagi hiljem edasi.

Piduritest niipalju, et hetkel hakkab vägisi jääma mulje, nagu tagumiste ketaste vahetusel oleks midagi mehaaniliselt kannatada saanud. Kõigepealt level sensor failure, nüüd see;

Kood:
Address 53: Parking Brake (----)

1 Fault Found:
71424 - Left Parking Brake Motor voltage supply
C100D 12 [008] - Short to Plus
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear



Tõenäoliselt tuleb reedel lihtsalt välja, et nagu kasutatud autodega ikka - sattusin mingi ikalduse otsa lõpuks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.05.20 19:06 Tsiteeri


Ei tasu entusiasmi kaotada, siiani oled tegelenud tegelt tiluliludega ja suuri muresid pole tegelikult ilmnenud. Mootori erinevate vedelike lekked, kõrgsurvepump + pihustid + läbipesu, ketiliin vist on plaanis, roolivõimendi, radarid ees ja taga jne. Need asjad maksavad juba päris raha.. Ja piisab ebapädevast mekanicust, kes ei märka süsteemi õhutada peale kütifiltri vahetust.

Seda kässari mootori viga on esinenud harva C7-D4 autodel, mõnda tean, kus korra on probleem esinenud ja rohkem mitte kordagi juba rohkem kui aasta jooksul. C6-tel on see igapäevane teema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.20 12:29 Tsiteeri


Läbisõit: 220604

Olen märkamatult suutnud veebruari algusest välba täis sõita. Õlivahetuse tegi ESRacing - vahetatud õli, õlifilter, õhufilter, kütusefilter ja salongiõhufilter. Eelmisest autost jäi harjumus külge kõik filtrid koos õliga vahetada ja kuidagi ei kipu uskuma mehaanikuid, kes väidavad, et kõik peale õlifiltri võib 60 kkm küljes olla. Kiideti (vähemalt raamatu järgi), et päris tihti käib auto õlivahetuses.

Ajakulu ~1.5h
Hind 229 €

Õhkvedrustusest - kuna viga hakkas nüüd tihemini pilduma, siis laenasin VCDSi, panin elukaaslase rooli ja ise menetlesin kõrvalistmel välismaa foorumite tarkuste järgi õhu näitusid. Kõik muu tundus okei, aga esimene parem andur joonistas sirget. Ka näitas esimene parem püsivalt 10-20mm madalamat näitu, kui teised. Sileda maa peal nurki mõõtes kõrgused kõik samad.

Vabandan ette, et screenshoti ei postita - oli sellel hetkel telefon just näpus, kui ilus sirge ette tuli.
http://i.imgur.com/4LZ55rsl.jpg

Järgmine nädal olen ise tööriistade lähedal, kuid vedrustuse adaptsiooni kohta pean targematelt üle küsima - kas Ross-Techi foorumi juhend on pädev. Kui on, siis põhimõtteliselt võiks selle tee ette võtta.

Kaardiuuendusest - eelmine kord vist jäi asi selle taha, et ma ei käinud mõlema tagumise ekraani green menu läbi. Täna tegin kõigi kolme ekraani pealt DTC 73 -> send test passed ja hetkel näis, et 03263 - Invalid security/release code teatest sain lahti. Ratastel arvuti :D


Õhtune edit

Käisin seiklemas pärastlõunal ja kodu juurde jõuan, siis veider - kurat ikka diislilõhn üleval. Jätan auto seisma, vaatan, lekib nagu kevadine mahlakask. Helistasin pool kuus ESRacingusse, et selline probleem. Kutsuti kohe sinna, vaatasime üle - tõstuki peal mootor käima ja kenasti jooksis. Üks klamber ei pidanud, asendati kruviklambriga ja jäi pidama.

The bad: see, et selline probleem üldse tekkis peale filtrivahetust.
The good: see, et võeti jutule ja tehti ka päris märkimisväärne alennus tehtud tööle - kogu põhi tuleb nüüd ilusti ära pesta jne. Repeat customer võidetud.

Terve parem põhjaalune oli märg;
http://i.imgur.com/UXiPgqPl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.20 19:54 Tsiteeri


Läbisõit: 220851

Täna sai vahetatud eelmises postituses mainitud esimene parem nivooandur. Kuna Jannil oli õigus, et see probleem hakkab elukvaliteeti väga ruttu segama - leidsin sobiva koha ja lahendasin probleemi ära. Forsist tõin lõunal anduri ja kogu vahetuse protsess läks suhteliselt valutult.

Ostukorv:

  • 4H0941286G 1tk 104.16€ nivooandur esimene parem
  • Nailonmutter M6 1tk 0€ leidsin riiulist


Vana andur oli ikka väga-väga kinni, mis seletab ka aeglast reaktsiooni. Väiksemad nivoo kõikumised tõenäoliselt painutasid plastikust varrast rohkem kui andurit ennast.

Kliki pildile video jaoks!
http://i.imgur.com/aAqg1Pol.mp4

Tööks läks vaja:

  • Rattavõti + vargamutter
  • Kapsli eemaldamise tööriist
  • Momentvõti 5-25nm
  • Momentvõti 60-200nm
  • 2 lapikut kruvikeerajat
  • Näpitsad


Töö iseenesest suht straight-forward. Auto üles, ratas alt, nivoo alt, uus asemele, ratas külge ja tuld. Betooni peal kalibreeritud ja peale mõningast sõitmist kõrgused õiged.

http://i.imgur.com/9GFMeHWl.jpg

Ajakulu ~1.5h
Hind 104.16 €

Pikemal testsõidul hetkel pole käinud, kuid küll lähipäevil selleni jõuab. Tõenäoliselt on korras ptüi-ptüi-ptüi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 31.05.20 04:16 Tsiteeri


Seal ongi konks selles, et munakad pannakse liikuma aga anduri hoova enda liikumist keegi ei kontrolli. Need jäävad täitsa kinni lõpuks. On ka teistmoodi rikkeid, kus kõik liigub, kuid siis on arvutiga täpselt näha, millises on probleem. Õige otsus oli orig. jupp osta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 31.05.20 13:59 Tsiteeri


Mul oli Alltrackil nii kinni, et lõi augus plastvarda pooleks lausa. Uus (OE) külge ja kõik timm, kuid jah, ei taha neid ka Forss määrida, kui just eraldi meelde ei tuleta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Street1
huviline



Registreerunud 28.02.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.20 18:50 Tsiteeri


Kas anduri hoova annab kuidagi puhastada ka lahti võttes või tulebki uus osta kui kinni jäänud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 31.05.20 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Street1
Kas anduri hoova annab kuidagi puhastada ka lahti võttes või tulebki uus osta kui kinni jäänud?


Üldiselt nad pole mõeldud lahti võtmiseks kuid kui osavalt selle liimi lahti saad siis ära puhastad ning korralikult - hermeetiliselt kokku saad siis peaks kõik olema hea. Endal olid ka Touaregil kuulid kinni sai uued paigaldada ja nüüd ok. Andurid ise olid ok. Olgugi et aastast 2005.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.20 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Street1
Kas anduri hoova annab kuidagi puhastada ka lahti võttes või tulebki uus osta kui kinni jäänud?


Ilmselt igasugu nikerdamist on võimalik teha. Kui sul on kanal/tõstuk ja palju vaba aega, võid ju nikerdada. Ma isiklikult lasin igasugused "pane WD40 vahele" jutud endast mööda. Kuna see andur on kinni valatud ja suletud konstruktsiooniga, tegin meelevaldselt lihtsa järelduse - kui sinna hoova vahele õnnestub ka mingisugust määret lasta, siis sama kiiresti puhub esimene vihmane ilm selle määrde vahelt jälle minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.20 14:39 Tsiteeri


Läbisõit: 221381

Katuseluugi tuulesuunaja mootor kõrises hoogu maha pidurdades. Juhendi järgi tehes ca 20 minutiga sai mootor küljest ära võetud, 0,8mm plastikseib vahele pandud mootorile ja "käigukastile", misjärel uuesti kokku. Tuulesuunaja kuskilt veel veidi hõõrub, aga hetkel ei jätkunud viitsimust.

Maksa-raha-tuli (pay money light) läks põlema. Näidikuplokis ühtegi piiratud funktsiooni ei kuvata, auto käib nii nagu varem.

Veakood
Kood:
Address 02: Auto Trans Labels: 0BK-927-156.CLB
Control Module Part Number: 4H1 927 158 BG HW: 0BK 927 156 AG
Component and/or Version: 0BK 30 TDIRdW H16 1011
Software Coding: 000001
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
ASAM Dataset: EV_TCMALX51011 002018 (AU64)
ROD: EV_TCMALX51011_002_AU64.rod
VCID: 76E353DFC9C7343628-8022
1 Fault Found:

12449 - Valve for Transmission Fluid Cooler
P2755 00 [172] - Short to Plus
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 221381 km
Date: 2020.06.07
Time: 00:05:41

Unlearning counter according OBD: 40
Voltage terminal 30: 12.840 V
Voltage supply of regulator valves: 12.783 V
Current N215 Pressure control valve 1: 850.0 mA
Current N218 pressure reg.valve 4: 50.0 mA
Current N216 pressure reg.valve 2: 355.3 mA
Current N233 pressure reg.valve 5: 50.0 mA
Current N217 pressure reg.valve 3: 850.0 mA
Current N371 pressure reg. valve 6 lock-up clutch: 50.0 mA
Current N443 pressure reg.valve 7 main pressure: 740.3 mA
Current solenoid: 0.0 mA
Engine speed: 847 /min
Transmission fluid temperature: 29 °C
Control Module temperature: 30 °C
selected gear: without traction
M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Shift Type / Mode: 0
M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Torque Converter Lockup Clutch: Open
M008_Torque Converter Lockup Clutch State-Traction/Coasting Flag: Traction
M015_Time Normal Mode: 8 s
M019_Time Since Reset: 7650 ms


Kurat, siin foorumis oleks spoiler tage vaja! Igaljuhul, nii palju kui kiire vaatamise põhjal interneedusest selle vea kohta infot leiab, on asi tõenäoliselt kastipistikus ja arutatud seda teemat ka siinse foorumi veergudel. Teadjamatega veel konsulteerinud pole, et kui kiiresti sellega tegelema peaks ja mida see endaga kaasa võib tuua.

Saan aru, et laias laastus on pistik vaja üle vaadata ja parandada-asendada uue pistikuga. Minu jaoks võõras teema (kastipistik konkreetselt, mitte pistikud üldiselt), seega harin ennast edasi.

Edit: ESRacingus reedel ei osatud väga täpselt selle jutu peale midagi öeldi, uuel nädalal pidi edasi vaatama. Mina oma aru ja elsawini vaatamisega jõudsin järelduseni, et asi on kas:

  • käigukasti õlijahuti solenoidis või selle pistikus;
  • käigukasti ajus või selle pistikus.


Käigukasti pistikule ma ise kindlasti kallale ei lähe, solenoidile võib otsa vaadata mingi hetk. Eile sai pikalt proovitud - külmalt käima pannes viskas vea ette. Jälgisin sõidu ajal käigukastiõli ja jahutusvedeliku temperatuure. Püsisid suhteliselt stabiilselt samad ±2°c. Sellest minu lihtne loogika suudab järeldada, et kui see klapp iganes ei tööta praegu, siis on ta konstantselt lahtises asendis ehk jahutus toimib. Kustutasin vea eest ära ja õhtu jooksul ta tagasi ei tulnud. Tõenäoliselt toimib siis asi nii, et külma mootoriga tahab auto solenoidklapi kinni panna, et käigukast kiiremini soojeneks ja sealt tuleb ka viga. Sõita kannatab, nii et tegeleb sellega edasi tulevikus.

Reedel sain auto kindlustusega seotud värvimisest kätte. Hetkel ettevõtte nime üles ei riputa, pikem tagasiside tuleb kui teema ära lõpetatud. Viisin neile pestud-vahatatud auto, tagasi sain ülisitase auto ja kehvasti tehtud värvitööd. Üleüldine toon sai õige, kuid reaalsuses taga vasak tiib ja taga vasak uks on nüüd ikkagi erinevat tooni. Samuti on lakk nii ees kui tagauksel täiesti tolmu täis ning arusaamatutes kohtades olid värvipritsmed laki all. Auto oli "pestud" nii, et ilmselt lihvimistolmune kalts tõmmati veeämbrist läbi ja sellega loputati terve masin. Samuti eesmise ukse ülepoleerimisega tõmmati eesmisele tiivale jõhkrad halod peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.20 08:51 Tsiteeri


Läbisõit: 224344

Ketivahetus tehtud Prohoolduses. Hind tuli umbestäpselt sama mis pakkumises, tarvikute eest tuli mõnikümmend eurot juurde. Sisselase käis puhastuses Tõukur OÜs. Kahjuks tekkis neil puhastusseadmega mingi probleem ja neljapäeval autot kätte ei saanud. Õnneks esmaspäevaks tehti asi valmis. Prohoolduses öeldi, et käigukast on varem korra maha käinud - miks, ma ei tea. Ketiliin oli originaal, külge sai SWAG. Nagu juba kombeks on, siis tekkis ka lisaprobleem pärast remonti. Nimelt lõpetas kliima külma puhumise. Võeti täna hommikul jutule, tehti kõik kontrollid ära ja täideti süsteem ära. Kahtlustati, et ilmselt mootoritööde käigus tõusis kuskil torustikus surve üle normi ja läks natukene ainet kaduma. Kompressor tööre˛iimil üle ~6bari ei lükanud, kuigi norm pidavat olema 20bar. Nüüd kliima töötab ja kui tekib mingi probleem veel, vaadatakse üle ja lahendatakse. Kuna teema on avalik, siis võib siia juurde kirjutada, et minu poolne tagasiside täiesti positiivne.

Käigukastiõli jahuti solenoidi probleemist nii palju, et vaadati üle. Pistikud olid oksüdeerunud, puhastati ja pandi kokku tagasi. Solenoidi takistus olevat 1.8ohm ja seega normide piires. Küll aga tekkis viga kohe tagasi. Unustasin küsida, kas nad ka kaablit ennast kontrollisid. Kahtlustan, et solenoid on ikkagi ikaldunud. Vahetan mingi hetk ära, kui viga jälle tagasi tekib peab ilmselt hakkama kastiaju kahtlustama?

Värvimise saaga veel käib, auto läheb esmaspäeval uuesti töösse ja lasen üle värvida ka tagumise vasaku tiiva täies ulatuses. Mõned aastad tagasi on auto kuskil kahtlases kohas värvimises käinud ja toon vale, lisaks mõned defektid sees. Pagasiluuk ja uksed klapivad muu kerega, sh. esitiivaga, aga tiib on nähtavalt teist tooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.20 08:22 Tsiteeri


Kliima lõpetas ikkagi külma puhumise nädalaga. Ise kahtlustan, et ketitööde käigus ikkagi mingi asi paindus läbi. Freoonipunkt pakkus lekke otsimist 28.07, Prohooldusest öeldi, et 31.07 kõige varem. Ilmselt lasen Prohoolduses ikkagi üles otsida ja korda teha - kui selgub, et viga on kuskil mootoripoolel ja mõni ühendus lahti-kehvasti ketivahetusest, saab äkki omavahel mingisugusele kokkuleppele kulude jagamise osas. Ilmad võiks nüüd pisut jahedamad olla poolteist nädalat.

Kuna see kliimaikaldus tekkis, siis lükkan ka igasuguse värvimise tiluliluga tegelemise edasi. Nädalavahetusel võtame ühel vanemal autol poleerimise ette, võib-olla jääb ka jaksu Audi uksed siledaks tõmmata. Hetkel on eelmisest värvitöökojas käimisest pilt järgnev; heledam triip on poleerimispasta jäänuk liistu all...

http://i.imgur.com/VnbNYvsl.jpg

http://i.imgur.com/Kcwhwftl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IlmarP
huviline



Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.20 13:00 Tsiteeri


Ketivahetus ja kliima on kaks erinevat asja kuna kliima ja mootor ei ole omavahel just väga ühenduses. Oma D4 käis ka just Pro hoolduses kliimat tegemas kuna tihendid olid väsinud ja töö lõpetas nagu asjad ikka, et hetkega. Raivo teeb head tööd ja pole veel pidanud kurtma kvaliteedi üle. Arvan, et lihtsalt juhustlik kokkusattumus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.20 14:07 Tsiteeri


Poleerimisest: pesin auto ära nii nagu tavaliselt ning motoneti kõige soodsama 650w masinaga ja Chemical Guys pastadega tõmbasin mõlemad uksed kaks korda üle (kerge lõige + läigestamine). Kohati tundus, et masin on gramm suur (5" backing pad), kuid üldpildi sai oluliselt paremaks kui ta oli värvitöökojast tulles.

Katuseraamid jõudsid kohale. Valituks osutus Yakima Whispbar Flush black (S26+K916). Kohale toimetas eshopwedrop.

Esimese paigalduse ajakulu ~1.5h, et midagi kuskilt ära ei lõhuks.
Hind koos transpordiga 224€

http://i.imgur.com/igUDkD5l.jpg

Muudetud sai pagasiluugi avamise traaversit VCDS abil, maksimumväärtuse default 1604 -> 1300. Ruumi pagassi all majandamiseks jäi küll pisut vähemaks, aga saab SUPlauad ilusti tasakaaluasendisse panna katusel.

http://i.imgur.com/0CsrUbdl.jpg

Lauad katusel ja saab rändama minna. Suur eelis võrreldes pagasnikus hoidmisega on, et iga kord ei pea 7+7 minutit täis ja tühjaks pumpama. Lisaks ~210 liitrit maast leitud pagasiruumi.

http://i.imgur.com/1mTiJ8Ul.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.20 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IlmarP
Ketivahetus ja kliima on kaks erinevat asja kuna kliima ja mootor ei ole omavahel just väga ühenduses. Oma D4 käis ka just Pro hoolduses kliimat tegemas kuna tihendid olid väsinud ja töö lõpetas nagu asjad ikka, et hetkega. Raivo teeb head tööd ja pole veel pidanud kurtma kvaliteedi üle. Arvan, et lihtsalt juhustlik kokkusattumus.


Reedel käis auto Prohoolduses. Raivo töökad käed vahetasid ära käigukasti õlijahuti solenoidi ja pistiku. Pärast klemmide puhastamist oli solenoidi klemm lihtsalt solenoidi sisse ära sulanud. Kliimaleke oli auto all keskel mingis torude jagunemise kohas, tihendid olid välja võttes täiesti kandilised - loodame, et jääb pidama. Kasti õlitase oli normis, mis tähendab, et lähiaastatel võib teemaks olla kasti taastamine ja/või turbiini vahetus.

Ilmar, su A8 sai ka tema poolt kiidusõnu - vahva black on black pill pidi olema. Kahju, et teemat pole :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.20 15:13 Tsiteeri


Käigukast teeb vahepeal mingit nalja, 1-2-3 vahetused on ikka nurgelised. Käisin reedel Hõbenooles kus vaadati turbiini käitumist ja solenoidide tööd sõidu ajal. Nendepoolne hinnang oli, et vahetada tuleks solenoidid kuna turbiin lukustub ideaalselt ja midagi ebanormaalset ei tee. Juhul kui solenoidide vahetusest täielikku sujuvust ei tule, soovitati panna uus mehhatroonikaplokk

Kliimalekkest sain ka paar pilti, mis näitavad oksüdeerumise kohta ja kandilisi tihendeid.

http://i.imgur.com/rqnV0b0l.jpg

http://i.imgur.com/w9oArR7l.jpg

Õhkvedrustusest niipalju, et vasak esimene nivoo joonistas ka vahepeal sirgeid ja viskas kogu õhkvedrustuse temaatika errorisse. Mõeldud-tehtud, haarasin Forsist OEM nivoo kaasa ja vahetasin ära. Seekord läks vahetamine oluliselt kiiremini, sest parempoolse esimese nivooga sai nii mõndagi õpitud.

Vasakpoolse nivoo video (kliki pildile)
http://i.imgur.com/wKJoLGpl.mp4

Ajasin auto garaa˛i, peegelsileda betoonpõranda peale (näiliselt), et kalibreerida. Peale kahte luhtaläinud katset, kus üldse ei saanud auto näite ja mõõdulindilt mõõdetut klappima, mõtlesin et [roppus] it ja võtsin riiulist nivelliiri. Märkisin teibiga rattakohad maha ja asusin mõõtma. Esimese vasaku ja tagumise parema nurga kõrgusvahe oli 24mm. Otsisin siis käepärast sobiva paksusega materjali, panin nurkadele alla ja kalibreerisin.

http://i.imgur.com/QluI5yql.jpg
http://i.imgur.com/KpumIyVl.jpg

Sain kalibreeringu korda ja auto näidud on ±2mm mõõdulindiga mõõdetust, mida võib täitsa adekvaatseks pidada. Kui ühel hetkel tagumiste nivoode vahetamiseni jõuan, peab ilmselt teisest töökojast paksusmasina kaasa haarama et 100% tulemust saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 08.08.20 15:44 Tsiteeri


Ausalt öeldes ei taba sellisel meetodil kalibreerimise pointi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.20 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ausalt öeldes ei taba sellisel meetodil kalibreerimise pointi.


Nurkade vahed olid -6 -6 ja -24mm("level ground"ist asi väga kaugel), tagumine parem ennast sirgeks ei ajanud selle tasapinna järgi. Rataste aluse pinna tasapinna paikaajamise järel sain näidud korda.

Ilmselt mingi oskamatus numbreid siia/tänna ümardada aga muidu ta paika ei läinud. Võibolla siis tagumised andurid ka nii soodad juba, et õige numbri ettesöötmisel jääb viga sisse. Igaljuhul praegu peale mõningast sõitmist on kõik näidud joonel.

Igaljuhul arvasin, et kui kalibreerimise eelselt numbrid referentsiks sisse sööta, siis peaks auto ennast igaljuhul sirgeks mõõtma aga ei saavutanud soovitud tulemust. Kui sul aega on, võid korra visata eelpool lingitud juhendile pilgu peale ja öelda mida ma valesti võisin teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 08.08.20 17:43 Tsiteeri


Ma saan õigesti aru, et võtsid tabelist numbrid ja panid need esmalt? Nii ei saa. Siis ei muutugi midagi tegelikult. Kuna laup. ja lisaks ka sünnipäev, siis arutab esm., kui vaja. Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.20 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma saan õigesti aru, et võtsid tabelist numbrid ja panid need esmalt? Nii ei saa. Siis ei muutugi midagi tegelikult. Kuna laup. ja lisaks ka sünnipäev, siis arutab esm., kui vaja. Edu.


Activate level control
Delete calibration data
Set up to reference
Mõõdulindiga kapsli keskelt koopa serva mõõdud adaptsioonide alla
Calibrate level control
Activate

Süüde välja, uks lahti, süüde sisse - absolute kõrgused esisillal olid õiged, taga 4 ja 7mm mööda mõõdulinti järgi. Peale "sirge tasapinna peal" sama actionit olid kõik millimeetri piires õiged.

Naudi nädalavahetust ;) praegu igaljuhul asi toimib ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.20 13:45 Tsiteeri


Läbisõit: 230802

Käigukasti kohta täpsemalt:

Murekohtadeks oli:

  • 1->2->3 vahetused kohati jõnksuga
  • 3 coastides ja uuesti turbiini haarates oli kohati "jalaga tagumikku" tunne
  • 8->7 allavahetus maanteel aeglustades suhteliselt tuntav


Hõbenool tegi Tallinnas diagnostikasõidu ja kontrollis õlitaset. 45€ diagnostika arvele kirjutati, et mehhatroonika kulumine ja esimene soovitus oleks vahetada mehhatroonika solenoidid. Tehti hinnapakkumised suurusjärk 1000€ solenoidide vahetuseks ning teine pakkumine uue mehhatroonika paigalduseks suurusjärgus 2500€. (kokku siis ca 3.5k)

Kasutaja raimo21 nägi siin teemas, et mul kastimured on ning soovitas sellist meest nagu Alari Karro. Võtsin ühendust ja rääkisin temaga pikalt laialt, et mis see mehhatroonika üldse on, kuidas toimetab ja mis seal kulunud on. Sain oluliselt targemaks ning tekkis usaldus mille põhjal viisingi auto talle tegemiseks. Jõgeval võeti plokk alt ja Alari oma töökojas kontrollis plokis olevad klapid ja solenoidid üle.

http://i.imgur.com/cfg3btvl.jpg

Solenoidid olid korras, ehk siis nende peale 1000 eurot kulutada oleks olnud sisuliselt täiesti mõttetu tegevus. Järgmiseks mõõtis vaakumiga üle plokis olevad klapid ning nagu arvata ka oli, siis nii mõnigi klapp oli kulunud.

http://i.imgur.com/yHYPilFl.jpg

Klapipesad läbi puuritud ja hoonitud, uued klapid sisse paigaldatud, tegi järelkontrolli vaakumiga ja ladus auto kokku tagasi.

http://i.imgur.com/Rrq04Ppl.jpg

Piltidele selgituseks, et suletud asendis klapi puhul mida rohkem miinuses, seda parem. Näpp vooliku ees pidi näit olema -25, ehk siis -23 pidavat klapi kohta superhea tulemus olema. -10 ringis on asi pekkis.

Mehaanikute enda hinnang peale adapteerimist ja sõitu oli, et auto käitub nagu öö ja päev. Ise sõitsin nüüd ~170km pealinna poole tagasi ning võib nõustuda. 8->7 vahetus õppis ennast üsna kiirelt väga heaks. 3. käigul coastides ja uuesti kiirendades jalaga tagumikku ei saanud. 1->2->3 käigud tahavad veel foori alt rahulikult sõites natukene õppida, aga sujuvus oli tegelikult juba olemas. Eks näis, mida ma asjast 500-1000km järel arvan. Õlis metallipuru ei olnud, õrn siduritahm olevat nähtaval olnud, mis pidavat täiesti normaalne olema. Kerge kahtlus on, et kunagi tulevikus (kas siis mul, või mõnel tulevasel omanikul) tuleb ette võtta mõne siduri vahetus kastis sees, kuid hetkel tundub asi olevat väga superluks.

Ajakulu ~ööpäev
Hind ~1200 € sis. uus õli, filter, mehhatroonika taastamine, adaptsioonid, testsõit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 31.08.20 07:02 Tsiteeri


Kas ma saan õigesti aru, et ZF pakub sinna plokki mingit rem. komplekti?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.20 07:05 Tsiteeri


Remontklappide tootja on Sonnax, pakuvad klappe, punne, vedrusid ja kogu tööriistatemaatikat mida tööde teostamiseks vaja läheb. Eestis keegi teine tegija pidavat ka punnima nende puurimisega aga kuskilt jäävat kogemusest vajaka, ehk siis ei saada klappide sulgemist ideaalseks. Üsna täpne töö.

Kui klapipesad on juba ovaalseks kulunud, siis ei saa tulemust ideaalseks, samas taastamiskõlbulikke ploki kestasid pidi täitsa saada olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.20 10:24 Tsiteeri


Väga põnev lugemine, tubli postitus!

Loodetavasti sai sul hea. Paneb täitsa mõtlema, et läheks endagi kastiga selle sama mehe juurde, kui muresid esineb :D

Mis puutub solenoididesse, mille järgi ta huvitav testis, et asi ok on?
Üks asi on solenoidi mähise takistus ja kas üldse töötab, kuid Recro stendis neid spets-masinaga, mis mõõtis ka muud infot, a la solenoidi reaktsioonikiirus välja/sisseliikumisel, solenoidi varda enda kulumine jms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4  5  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 62.5% - SQL: 37.5%]