Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A3 Sportback 1.4 TFSI 81 kW g-tron 2014 | CNG (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2378)
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 16.10.19 14:10 Tsiteeri
Audi A3 Sportback 1.4 TFSI 81 kW g-tron 2014 | CNG



Postituse tegin, et oleks endal elektrooniline hoolduspäevik kui ka propageerida maa- (CNG) ja rohegaasi (CBM) kasutamist Eestis.

Audi A3 mudeli juurde jõudsin tagasi 2019. talve lõpus kui sain tundmatult numbrilt kõne ja pakkumise osta ära 10+ aastat pere teise autona kasutuses olnud Audi A2 1.4 16v 55kW. Kuna autol oli juba vanust oma jagu ja kaugel see 20. juubelgi oleks olnud, sest tehasest veeres auto välja 2002. aastal, siis müügiotsus oli kerge tulema.

Eelnevalt olin Audi A3´ga sõitnud 2010. aastal kui mul oli võimalus mõne aasta vanust eelneva põlvkonna mudelit 8P kasutada. Ja nii tundus mõte proovida järgmisena põlvkonna kahel kütusel edasi vuravat 8V g-tron igati ahvatlev. Rääkimata praktilisest poolest, et vaja on linnasõitudeks väikest ja ökonoomset Audit.

Kodutööga sai alustanud tegelikult 2018 kevadel. G-tron mudel oli turul selleks ajaks olnud neli aastat nii et infot auto kohta oli rohkemgi kui vaja. Ole aga mees ja googelda. Mida aga ei olnud, või oleks siis õigem öelda, et väga piiratud valikuga teise ringi Audi A3 kohalikul turul. Isiklik kogemus nii toomises kui tellimises puudus, aga ega ka teist teed enam ei olnud. Nii saigi kokku u3 kuud kuulutusi ja müüjaid analüüsitud. Kuigi läänest g-trone pakutakse rohkelt, siis leida kas täielikult või väikeste agadega puhast verd s-line paketiga mudelit, oli veidi keerulisem. Rääkimata läbisõidu ja hinna suhtest.

Kõrval põikena kaks huvitavat fakt - Hübriid auto tähendab, et autol on rohkem kui üks mootor. G-tron mudel töötab aga ühel mootoril ja kasutab kahte erinevat kütust. Teisisõnu kuigi ise oleksin seda hübriidiks pidanud, siis sisimas ta seda ikkagi ei ole. Samuti oli Audi A2 ostjal plaan auto ümberehitada gaasiga liikuvaks.

Aprillis 2019 sain siis lõpuks kätte viis aastat Saksas sõitnud läbisõiduga 102 461 km Audi A3 Sportback 1.4 TFSI 81 kW g-tron mudeli. Varustus on Ambition, mida on täiendatud S line-sportpaketiga, nii et salong on must. Lisavarustuses on sees MMI touch, Xenon Plus-tuled koos tulede puhastajaga, parkimisassistent ees ja taga, Audi drive select-süsteem, püsikiirushoidja, 18-tollised valuveljed. Topeltsiduriga käigukast in S tronic, mis ühendab endas manuaalkäigukasti sportlikuse ja automaatkäigukasti eeliseid.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/498/01122493912f269.jpg



110 000 km - teise ringi lamellid Dunlop SP Winter Sport 3D ja 16" talve valuveljed (eelmise põlvkonna mudel 8P [8P0071496G] ). rattavahetus ja balanseerimine prorehvis. (10.19)
115 000 km - õli vahetus ja rattapoldi katted [321601173AZ37] (12.19)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.10.19 16:30 Tsiteeri


Küsime siis gaasikulu ja 100 km läbimise hinna kohe ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 16.10.19 17:45 Tsiteeri


Ei pea just eriline geenius olema, et seda välja arvutada.
4-5 euri kanti tuleb see kulu 100km läbimiseks olenevalt sõidustiilist.

Muidu lahe putukas, kuidas salongimüraga lood on?


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.10.19 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps

Muidu lahe putukas, kuidas salongimüraga lood on?


Seda ei suutnud välja googeldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 16.10.19 19:57 Tsiteeri


Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.

Kas see mootor on sama, mis CNG Passatitel? Mida hoolega Rootsist siia siia tuuakse, kui 150t km taksona juba läbi sõidetud on...
Ja mille võimaliku remondi eest on mehed valmis maksma mida iganes, et korda saada. Sest gaasiga on ikka väga odav liikuda.

Tagant alt, kus need paagid on, vaataks need neetud kraanid üle, mis meie soola sees roostetama kipuvad. Aga korralik korrosioonitõrje vast paneb selle seisma.
Seda vast küll saksas tehtud ei ole, seal pole ju vaja.

(ma ei tea, kas meie ÜV punktid on hakanud neid kraane kontrollima; vahepeal oli mingi teema, et nemad ei oska põhjakatet paakidelt eest ära võtta ja sellepärast ka ei kontrolli)

Muud polegi neil häda.
Mõnus putukas.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Focus CNG

postitati 16.10.19 21:37 Tsiteeri


Edu uue pilliga!
Mina suure CNG-fännina jälgin kindlasti teemat (mul Focusega tuli 25000km keskmine 4eur/100km).
Mootori poole pealt on see sama võimsusega, mis Octavia, Golf ja Leon. Passatitel oli 2009-2014a turbo + kompressoriga käredam 110kw, siis kahjuks lõpetati gaasi-passat ära ja tuli Golf.
Paakide korrosioon laheneb üldjuhul tehase kulul.
Hübriid ta jah pole, kuid vahvalt mitmekütuseline :) Gaasipaagid võiksid ainult suuremad olla ja bensiinipaak pisem.. On 50L + 14kg?


A4 allroad: http://images.spritmonitor.de/1045825.pngFocus: http://images.spritmonitor.de/904412.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 17.10.19 04:17 Tsiteeri


A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida kuna 2014-2019 mudelite kaks pagasiruumi põhja all oleva paagi väline kest on tehtud CFRP-st, mitte terasest.

2019 mudeliuuendusega ja uue mootori 1.5 TSI 96kW tulekuga tuli üks terasest gaasipaak juurde aga bensupaak vähenes kõvasti - kokku 9l + 17,3kg. Kogusõiduulatus sellega aga vähenes...

Ise sõidan selle "gaasipassatiga" ja keskmiselt 4€ sajale on vägagi reaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 & Audi A6 C6 3.0TDI Q 07 & VW

postitati 17.10.19 06:37 Tsiteeri


Kuna endalgi linnamasinaks võimalik A3 gaasikas silmapiiril, hoiaks ka teemal teravamalt silma peal. Muidugi A4 gaasikas on timm, aga veel liiga kallis.

Oleneb kuidas sõita ning mismoodi pedaaliga ringi käia, aga laias laastus (sh gaasi kallinemine vahepeal) on 100 km kulu 3-5 eur [3,7kg-...] vahel. Ehk samuti laias laastus keskmiselt 4 eur maksab 100 km. (VW Passat siis)

Vaatasin et paagid on A3-l sellised siis seal varuratta augus? Tavaliselt peal mingi kate ka lisaks.
https://www.upload.ee/thumb/10606901/A3.JPG

Ma mahtu ei näe, aga 3 erinevat paaki on kasutusel.
5Q0201095H (5Q0201095G parema poole paak) kuni 18.05.2015
5Q0201095S (5Q0201095R parema poole paak) 18.05.2015 - 07.03.2016
5Q0201095AA (5Q0201095T parema poole paak) alates 07.03.2016


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 17.10.19 07:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida


Kes paakide korrosioonist rääkis?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 17.10.19 07:50 Tsiteeri


Jah, Kütuse paagid on 50l ja 14kg. Ning gaasipaak peaks olema oluliselt suurem kui tahta kasutada autot täie raha eest. Linnas economy kasti kasutades vurab nädalaga gaasipaagi tühjaks. Kui aga S mode valida kõrgemate pööretega, siis pole mingi teema paak ka päevaga kuivaks imeda. Rusika reegel on, et kuna ka CNG tanklaid on vähe, siis pigem teha rohkem pit stope kui sõita aurude pealt.

Gaasipaak on jah carbon fiber reinforced polymer (CFRP) ja on paigaldatud varuratta auku. Kütuse luugi taga on siis kaks auku.

Mootor on CPWA (TGI CNG) mida siis on toodetud aastatel 02/2014-08/2018. Müra on olemas ja iseloomulik väike Audile omaselt. Sama oli Audi A2. Ehk siis mind, ei häiri


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 17.10.19 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida


Kes paakide korrosioonist rääkis?

.

Vastus su küsimusele:
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Paakide korrosioon laheneb üldjuhul tehase kulul.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 17.10.19 13:58 Tsiteeri
8P valuveljed



Esimese suurema sammuna võtsin eesmärgiks leida talveks sobivad 16" valukad. Peale mõningat kodutööd sai talveks ostetud teise ringi eelmise põlvkonna mudeli 8P valuveljed 8P0071496G (5x112 6J * 16" ET50) koos 205/55 R16 Dunlop SP Winter Sport 3D lamellidega. Tellisin ebayst ja tarne Saksast.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/499/0112249727b8399.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 18.10.19 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

(ma ei tea, kas meie ÜV punktid on hakanud neid kraane kontrollima; vahepeal oli mingi teema, et nemad ei oska põhjakatet paakidelt eest ära võtta ja sellepärast ka ei kontrolli)

.


Kevadel siis näeb mis ja kuidas, kui järgmine kohustuslik ülevaatus tuleb teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 18.10.19 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas


Kevadel siis näeb mis ja kuidas, kui järgmine kohustuslik ülevaatus tuleb teha.


Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.

Aga ma tean, et näiteks Mölleri paar meest, ilmselt ka Revali kambast keegid, käisid spetsiaalselt Saksamaal pikal tehasegaasikate (CNG) koolitusel ning on pädevad. (Neil on töökohal ka vastavad serifikaadid seinal, raamis)
Ehk siis, kui need on üle vaadanud, on süda rahul.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorgen
huviline



Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 1992 2.8, Lexus GS300

postitati 19.10.19 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Kas see mootor on sama, mis CNG Passatitel? Mida hoolega Rootsist siia siia tuuakse, kui 150t km taksona juba läbi sõidetud on...
Ja mille võimaliku remondi eest on mehed valmis maksma mida iganes, et korda saada. Sest gaasiga on ikka väga odav....

.


Puht uudishimust. Mis detailid või viga seal suuremat remonti peaks üldiselt vajama? Siiani aru saanud, et reduktor (~600€) on vist kõige kallim osa selles süsteemis, mis võib läbi minna.


CNG tundub ahvatlev küll. Kena Audi!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 26.10.19 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Küsime siis gaasikulu ja 100 km läbimise hinna kohe ära.


Tehase andmetel kulub saja kilomeetri läbimiseks autol 3,5 kilogrammi gaasi. CO2 pääst on vaid 95 grammi kilomeetri kohta.
Gaasiga suudab sõidab auto läbida kuni 400 kilomeetrit ja bensiin lisab sõiduulatusele veel 900 kilomeetrit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
oja87
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 13a S Line

postitati 29.10.19 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.

.

C7 universaalil on küll jube müra sees. Pigimatid puuduvad koobastes.
Minu 04a bmw e46 universaal on rehvimüra poolest vaiksem kui C7 13a :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.10.19 03:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oja87
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.

.

C7 universaalil on küll jube müra sees. Pigimatid puuduvad koobastes.
Minu 04a bmw e46 universaal on rehvimüra poolest vaiksem kui C7 13a :o


Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle.


OOOO, VW, Seat, Skoda Diagnostika, ostuabi, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). C6 2g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2019 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 30.10.19 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.


Seal videos peale ühe VW on ilmselt kõik järelpaigaldatud LPG, mitte CNG.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 30.10.19 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle.


Paari Passati ja Golfiga ma olen tõmmelnud, et sama rehvi osta, mis tehasest all oli.
(noh, kui 200 kuni 5000km sõitnud uue autoga äärekivisse pannakse)

Conti oli tehasest all, aga täpselt sellist ei olnudki võimalik osta, isegi originaalosana ja mitte mingi hinna eest mitte.
Ja alla läksid 2tk juba tavalised Contid, mis poes müüakse.
Kui vaatama hakkasid, oli erinevus olemas.

Ehk siis point on selles, et tehaseautodele tehakse mingid ERITI vaiksed rehvid alla, et autot oleks hea müüa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 30.10.19 11:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ki
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.


Seal videos peale ühe VW on ilmselt kõik järelpaigaldatud LPG, mitte CNG.

Järelpaigaldatud CNG.
LPG-d Indias peaaegu ei kasutata, ka ei plahvata LPG niimoodi, seal surve oluliselt madalam.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 30.10.19 13:17 Tsiteeri


Teine auto, valge samara oli lpg plahvatus venemaal, samuti valge pesoo kaubik türgis, kust juht suitsu põlema pani.

On mis ta on, õnneks cng järelpaigaldus on suht vähe levinud siin.


Enne kui VW balloonivahetus kampaania tegi, aeti sellist juttu, et see a la mingi 8mm eriteras ja rooste ainult pindmine, et ei juhtu taga midagi.
Lõpuks sai esindusega kokkuleppele, et pidi ainult tööraha maksma ja pandi uued balloonid.
Peale seda hakkasid järjest igalpool lõhki minema, ja vähem kui aasta peale endaalgatusliku balloonide vahetust, tehti tagasikutsumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oja87
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 13a S Line

postitati 31.10.19 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle.

Räägin rehvimüra st mitte laagri häälest.
Täpselt samad rehvid olid mul ka bmw E60 all ja polnud mingit rehvimüra :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GeorgJoo
huviline



Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.19 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: oja87
Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle.

Räägin rehvimüra st mitte laagri häälest.
Täpselt samad rehvid olid mul ka bmw E60 all ja polnud mingit rehvimüra :o


Vabandan originaalpostitaja ees ehk lisan ka antud diskussiooni enda kogemuse:

A6 C7 jättis mind oma müra tõttu suht-koht kohe külmaks kui temaga esimest korda sõitsin. 17" veljed tehaserehviga; sedaankere; 180kW diisel -- mürasummutus ning mugavus oli sama - kui mitte hullem - mis 2003.a W211 punnsilmal. Rehvimüra olen ma täheldanud ka ülejäänudel C7'tel millega liikunud. Kõige hullem kogemus oli 20" Rotorite ja S line vedrustusega. Ei suutnudki otsustada kumb hullem: jäikus või müra. Mõni aeg tagasi sai sõidetud rahvakeeli "Full Options" C8'ga, millel oli nii õhkvedru kui topeltklaasid. Mugavus ja isolatsioon võrreldav ehk isegi viimase kere S-klassiga -- tõeliselt muljetavaldav. Kahju ainult, et Tiptronic tal nii uimane on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Harku, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´08 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 08.11.19 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Postituse tegin, et ...


Audiga ei tulnud kaasa kõiki kellasid ja vilesid, ning nii tuleb mõne "elustiilist" tulenevad lisad juurde soetada. Võtan eesmärgiks juurde osta pagasnikusse pagasiruumi mati [8V4061180], tagastange kaitsekile [8v4061197] ja pagasi võrgu [8V0861869B]. Samuti kere säästmiseks täis ring poritiibasid [8v3075116 ja 8v4075106]. Sealt edasi siis veel rehvirõhukontrollliga ventiili kübarad [4l0071215a] ja tummisemad premium salongi matid [8v2061271emno].


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]