Lehekülgi: 1 2 3 4 |
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 16.10.19 14:10
|
|
|
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
Postituse tegin, et oleks endal elektrooniline hoolduspäevik kui ka propageerida maa- (CNG) ja rohegaasi (CBM) kasutamist Eestis. Audi A3 Sportback proovisõidu lugu auto24 veebilehel.
Audi A3 mudeli juurde jõudsin tagasi 2019. talve lõpus kui sain tundmatult numbrilt kõne ja pakkumise osta ära 10+ aastat pere teise autona kasutuses
olnud Audi A2 1.4 16v 55kW. Kuna autol oli juba vanust oma jagu
ja kaugel see 20. juubelgi oleks olnud, sest tehasest veeres auto välja 2002. aastal, siis müügiotsus oli kerge tulema.
Eelnevalt olin Audi A3´ga kokku puutunud 2010. aastal kui oli võimalus mõned aastad vana 8P 2007. aasta mudelit omada igapäeva sõitudeks. Ja nii
tundus mõte proovida uuema põlvkonna kahel kütusel edasi liikuvat 8V G-tron igati ahvatlev väljakutse. Rääkimata praktilisest poolest, et vaja on
linnasõitudeks väikest ja ökonoomset Audit.
Kodutööga sai alustanud tegelikult 2018 kevadel. G-tron mudel oli turul selleks ajaks olnud 4 aastat nii et infot auto kohta oli rohkemgi kui vaja. Ole aga
mees ja googelda. Mida aga ei olnud, või oleks siis õigem öelda, et väga piiratud valikuga teise ringi Audi A3 kohalikul turul. Isiklik kogemus auto
nii toomises kui tellimises Euroopast puudus, aga ega ka teist teed enam ei olnud. Nii saigi kokku 3 kuud kuulutusi ja müüjaid googeldatud ning
analüüsitud. Kuigi läänest G-trone pakutakse rohkelt, siis leida kas täielikult või väikeste agadega puhast verd S line paketiga mudelit, oli veidi
keerulisem. Rääkimata läbisõidu, hinna ja lisavarustuse suhtest.
Kõrval põikena üks huvitav märkus veel, mis kodutöö käigus sai selgemaks. Nimelt, hübriid automaailmas tähendab, et autol on rohkem kui üks mootor.
G-tron mudel töötab aga ühel kohandatud (bensiini)mootoril ja kasutab kahte erinevat kütust. Teisisõnu kuigi ise oleksin seda igati hübriidiks
pidanud, siis tegelikult ta seda mootori mõttes ikkagi ei ole. Teisalt müües eelnimetatud Audi A2, mainis ostja, et tal on soov ehitada 1.4 liitrine
bensiini jõul edasi minev auto gaasiga liikuvaks.
Aprilliks´19 olid asjad lood aga siis niikaugel, et sain siis lõpuks kätte 2014. aasta Audi: 5 aastat Saksas sõitnud läbisõiduga 102.461 km Audi A3
Sportback 1.4 TFSI 81 kW G-tron mudeli. Varustus on Ambition S line sportpakett. Alates salongi tumedast interjöörist ja lõpetades väliste
keredetailidega. Lisavarustuses on veel sees MMI touch, Xenon Plus-tuled koos tulede pesuri/ puhastajaga, parkimisassistent ees ja taga, Audi drive
select-süsteem, püsikiirushoidja, 18-tollised valuveljed. Topeltsiduriga käigukast S tronic, mis ühendab endas manuaalkäigukasti sportlikuse ja
automaatkäigukasti eeliseid.
Hooldusajalugu
|_2019_|
102 800 km - Audi A3 Sportback Ambition S-tronic 1.4 TFSI 81 kW g-tron (8V) ost ehk nullpunkt (04.19)
105 000 km - eesti keelne kasutusjuhend Audi A3 10/13 [1425618v039]
107 816 km - veermiku kontroll ja sügisene vahatamine forssis (09.19)
110 000 km - teise ringi lamellid Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55 R16 koos talve valukatega Saksast. valitud sai disaini järgi eelmise põlvkonna
mudeli 8P valuveljed [8P0071496G]). rattavahetus ja balansseerimine Prorehvis. (10.19)
110 500 km - auto on 5-aastane (10.19)
111 253 km - mootoriõli ja õlifiltri vahetus. tööd forssis. uued rattapoldi katted
[321601173AZ37] (12.19)
|_Aastane läbisõit u9.000km_|
|_2020_|
114 732 km - summuti esimese ühendusflantsi poltide ja tihendite [1K0253115M] vahetus. originaal S Line porisirmide paigaldus ette ja taha [8V3075116,
8V3075106]. veermiku kontroll. tööd forssis. (02.20)
115 000 km - lisavarustuse täiendamine: pagasiruumi kummimatt [8V4061180] ja - kaubavõrk [8V0861869] . ventiilikübarad (suve)velgedele [80A071215].
(02.20)
115 386 km - ülevaatus koos hooldusega: salongiõhu filter [5Q819669], käigukasti mehhaanika õli [G 055512A2] ja piduriõli vahetus. süüteküünlad
[04E905602A] (gaasiautole). teise ringi tankimisluugi avamismootor [8V0862153A] ja tankimisluugi siseosa [8V4809906E] koos vooliku [8V4809937A]
vahetusega. tööd tehtud revalis. (04.20)
116 278 km - lambdasondi [04E906262E] vahetus revalis (05.20)
117 000 km - kliimaradiaatori [5Q0816411BF] ja rõngastihendite [4D0260749B, 3D0260749C] vahetus. kliimasüsteemi täitmine. tööd forssis (06.20)
124 000 km - aasta tagasi ostetud järelturu 8P OEM velgedele uued lamellid Continental WinterContact TS860 205/55 R16 91H FR, 3PMSF. rehvivahetus ja
balansseerimine Mäealuse Autobox ´s. (11.20)
|_Aastane läbisõit u13.000km_|
|_2021_|
125 861 km - mootoriõli ja õlifiltri vahetus forssis (01.21)
129 000 km - uued suverehvid Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92W. Autoga Saksast kaasa tulnud suverehvid Continental ContiSportContact 5
rehvide läbisõit rohkem kui 20 000 ja 3 hooaega. rehvivahetus ja balansseerimine Mäealuse Autoboxis. (05.21)
137 200 km - mehhatroonika ploki [0AM325025M Z2E] ja - õli [G 004000M2] vahetus (oem eluiga 7a). Käigukasti mehhaanika õli [G 052512A2] vahetus.
tarkvara uuendamine. tööd tehtud Tallinna Hõbenooles (09.21)
|_Aastane läbisõit u15.000km_|
|_2022_|
141 000 km - ülevaatus koos hooldusega: mootoriõli, õli- ja õhuifiltri vahetus, sh salongiõhu filter ja piduriõli vahetus. mmi diagnostika. tööd
forssis (02.22)
142 500 km - mmi korrastamine (03.22)
146 244 km - aku vahetus. AGM Autoaku Varta 70Ah 760A (570901076) (07.22)
|_Aastane läbisõit u10.000km_|
|_2023_|
151 146 km - hooldus: mootoriõli, õli- ja õhufiltri vahetus. tööd forssis (03.23)
155 440 km - tagumise lambda [04E906262EC] vahetus. tööd forssis (08.23)
|_Aastane läbisõit u10.000km_|
|_2024_|
160 000 km - viis (5) aastat auto ostmisest. läbisõit kokku u60.000km. keskm. läbisõit 12th/ aastas. (04.24)
162 000 km - ülevaatus koos hooldusega: mootoriõli, õli- ja õhuifiltri vahetus, sh salongiõhu filter ja piduriõli vahetus flameko laagri (05.24)
170 000 km - auto on 10-aastane (10.24)
171 000 km - Headlight range control System failure (12.24)
|_Aastane läbisõit u10.000km_|
|_2025_|
175 000 km hooldus: mootoriõli, õli- ja õhufiltri vahetus. käigukasti - [G 055512A2] ja mehhatroonika ploki õli [G 004000M2] vahetus*. hammasrihma
kontroll.
*õli on diferentsiaalis vahetatud 5 aastat ja 60th tagasi ja mehhatroonikaplokis 3.5a ja 40th tagasi.
|_Ennustatav aastane läbisõit u10.000km_|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 16.10.19 16:30
|
|
|
Küsime siis gaasikulu ja 100 km läbimise hinna kohe ära.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 16.10.19 17:45
|
|
|
Ei pea just eriline geenius olema, et seda välja arvutada.
4-5 euri kanti tuleb see kulu 100km läbimiseks olenevalt sõidustiilist.
Muidu lahe putukas, kuidas salongimüraga lood on?
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 16.10.19 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Muidu lahe putukas, kuidas salongimüraga lood on? |
Seda ei suutnud välja googeldada?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.10.19 19:57
|
|
|
Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.
Kas see mootor on sama, mis CNG Passatitel? Mida hoolega Rootsist siia siia tuuakse, kui 150t km taksona juba läbi sõidetud on...
Ja mille võimaliku remondi eest on mehed valmis maksma mida iganes, et korda saada. Sest gaasiga on ikka väga odav liikuda.
Tagant alt, kus need paagid on, vaataks need neetud kraanid üle, mis meie soola sees roostetama kipuvad. Aga korralik korrosioonitõrje vast paneb
selle seisma.
Seda vast küll saksas tehtud ei ole, seal pole ju vaja.
(ma ei tea, kas meie ÜV punktid on hakanud neid kraane kontrollima; vahepeal oli mingi teema, et nemad ei oska põhjakatet paakidelt eest ära võtta ja
sellepärast ka ei kontrolli)
Muud polegi neil häda.
Mõnus putukas.
.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 16.10.19 21:37
|
|
|
Edu uue pilliga!
Mina suure CNG-fännina jälgin kindlasti teemat (mul Focusega tuli 25000km keskmine 4eur/100km).
Mootori poole pealt on see sama võimsusega, mis Octavia, Golf ja Leon. Passatitel oli 2009-2014a turbo + kompressoriga käredam 110kw, siis kahjuks
lõpetati gaasi-passat ära ja tuli Golf.
Paakide korrosioon laheneb üldjuhul tehase kulul.
Hübriid ta jah pole, kuid vahvalt mitmekütuseline Gaasipaagid võiksid
ainult suuremad olla ja bensiinipaak pisem.. On 50L + 14kg?
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 17.10.19 04:17
|
|
|
A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida kuna 2014-2019 mudelite kaks pagasiruumi põhja all oleva paagi väline kest on tehtud
CFRP-st, mitte terasest.
2019 mudeliuuendusega ja uue mootori 1.5 TSI 96kW tulekuga tuli üks terasest gaasipaak juurde aga bensupaak vähenes kõvasti - kokku 9l + 17,3kg.
Kogusõiduulatus sellega aga vähenes...
Ise sõidan selle "gaasipassatiga" ja keskmiselt 4€ sajale on vägagi reaalne.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 17.10.19 06:37
|
|
|
Kuna endalgi linnamasinaks võimalik A3 gaasikas silmapiiril, hoiaks ka teemal teravamalt silma peal. Muidugi A4 gaasikas on timm, aga veel liiga
kallis.
Oleneb kuidas sõita ning mismoodi pedaaliga ringi käia, aga laias laastus (sh gaasi kallinemine vahepeal) on 100 km kulu 3-5 eur [3,7kg-...] vahel.
Ehk samuti laias laastus keskmiselt 4 eur maksab 100 km. (VW Passat siis)
Vaatasin et paagid on A3-l sellised siis seal varuratta augus? Tavaliselt peal mingi kate ka lisaks.
Ma mahtu ei näe, aga 3 erinevat paaki on kasutusel.
5Q0201095H (5Q0201095G parema poole paak) kuni 18.05.2015
5Q0201095S (5Q0201095R parema poole paak) 18.05.2015 - 07.03.2016
5Q0201095AA (5Q0201095T parema poole paak) alates 07.03.2016
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.10.19 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida |
Kes paakide korrosioonist rääkis?
.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 17.10.19 07:50
|
|
|
Jah, Kütuse paagid on 50l ja 14kg. Ning gaasipaak peaks olema oluliselt suurem kui tahta kasutada autot täie raha eest. Linnas economy kasti kasutades
vurab nädalaga gaasipaagi tühjaks. Kui aga S mode valida kõrgemate pööretega, siis pole mingi teema paak ka päevaga kuivaks imeda. Rusika reegel on,
et kuna ka CNG tanklaid on vähe, siis pigem teha rohkem pit stope kui sõita aurude pealt.
Gaasipaak on jah carbon fiber reinforced polymer (CFRP) ja on paigaldatud varuratta auku. Kütuse luugi taga on siis kaks auku.
Mootor on CPWA (TGI CNG) mida siis on toodetud aastatel 02/2014-08/2018. Müra on olemas ja iseloomulik väike Audile omaselt. Sama oli Audi A2. Ehk
siis mind, ei häiri
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 17.10.19 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
A3 ja sõsarate puhul ei saa gaasipaakide korrosioonist rääkida |
Kes paakide korrosioonist rääkis?
. |
Vastus su küsimusele:
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Paakide korrosioon laheneb üldjuhul tehase kulul. |
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 17.10.19 13:58
|
|
|
8P valuveljed
Esimese suurema sammuna võtsin eesmärgiks leida talveks sobivad 16" valukad. Peale mõningat kodutööd sai talveks ostetud teise ringi eelmise
põlvkonna mudeli 8P valuveljed 8P0071496G (5x112 6J * 16" ET50) koos 205/55 R16 Dunlop SP Winter Sport 3D lamellidega. Tellisin ebayst ja tarne
Saksast.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 18.10.19 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
(ma ei tea, kas meie ÜV punktid on hakanud neid kraane kontrollima; vahepeal oli mingi teema, et nemad ei oska põhjakatet paakidelt eest ära võtta ja
sellepärast ka ei kontrolli)
. |
Kevadel siis näeb mis ja kuidas, kui järgmine kohustuslik ülevaatus tuleb teha.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.10.19 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Kevadel siis näeb mis ja kuidas, kui järgmine kohustuslik ülevaatus tuleb teha. |
Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.
Aga ma tean, et näiteks Mölleri paar meest, ilmselt ka Revali kambast keegid, käisid spetsiaalselt Saksamaal pikal tehasegaasikate (CNG) koolitusel
ning on pädevad. (Neil on töökohal ka vastavad serifikaadid seinal, raamis)
Ehk siis, kui need on üle vaadanud, on süda rahul.
.
|
|
|
jorgen
huviline
Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 1992 2.8
|
postitati 19.10.19 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kas see mootor on sama, mis CNG Passatitel? Mida hoolega Rootsist siia siia tuuakse, kui 150t km taksona juba läbi sõidetud on...
Ja mille võimaliku remondi eest on mehed valmis maksma mida iganes, et korda saada. Sest gaasiga on ikka väga odav....
. |
Puht uudishimust. Mis detailid või viga seal suuremat remonti peaks üldiselt vajama? Siiani aru saanud, et reduktor (~600€) on vist kõige kallim osa
selles süsteemis, mis võib läbi minna.
CNG tundub ahvatlev küll. Kena Audi!
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 26.10.19 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Küsime siis gaasikulu ja 100 km läbimise hinna kohe ära. |
Tehase andmetel kulub saja kilomeetri läbimiseks autol 3,5 kilogrammi gaasi. CO2 pääst on vaid 95 grammi kilomeetri kohta.
Gaasiga suudab sõidab auto läbida kuni 400 kilomeetrit ja bensiin lisab sõiduulatusele veel 900 kilomeetrit.
|
|
|
oja87
huviline
Registreerunud 11.12.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 13a S-line
|
postitati 29.10.19 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.
. |
C7 universaalil on küll jube müra sees. Pigimatid puuduvad koobastes.
Minu 04a bmw e46 universaal on rehvimüra poolest vaiksem kui C7 13a
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.10.19 03:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oja87
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tehaseandmed leiab muidugi, aga kas keegi on koobastele pigimatti pannud, seda ju ei tea.
Ja kui ongi mingi jama, siis saab lihtviisil panna.
Aga testid räägivad, et neil pole vaja, Audi ju, mitte VW.
. |
C7 universaalil on küll jube müra sees. Pigimatid puuduvad koobastes.
Minu 04a bmw e46 universaal on rehvimüra poolest vaiksem kui C7 13a
|
Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 30.10.19 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.
|
Seal videos peale ühe VW on ilmselt kõik järelpaigaldatud LPG, mitte CNG.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 30.10.19 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle. |
Paari Passati ja Golfiga ma olen tõmmelnud, et sama rehvi osta, mis tehasest all oli.
(noh, kui 200 kuni 5000km sõitnud uue autoga äärekivisse pannakse)
Conti oli tehasest all, aga täpselt sellist ei olnudki võimalik osta, isegi originaalosana ja mitte mingi hinna eest mitte.
Ja alla läksid 2tk juba tavalised Contid, mis poes müüakse.
Kui vaatama hakkasid, oli erinevus olemas.
Ehk siis point on selles, et tehaseautodele tehakse mingid ERITI vaiksed rehvid alla, et autot oleks hea müüa.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.10.19 11:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kohustuslik ÜV on poogen, see selleks. Seda tehakse ikka enda jaoks, sest põhimõtteliselt sõidad sa ju ringi, kerge POMM autos.
|
Seal videos peale ühe VW on ilmselt kõik järelpaigaldatud LPG, mitte CNG. |
Järelpaigaldatud CNG.
LPG-d Indias peaaegu ei kasutata, ka ei plahvata LPG niimoodi, seal surve oluliselt madalam.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 30.10.19 13:17
|
|
|
Teine auto, valge samara oli lpg plahvatus venemaal, samuti valge pesoo kaubik türgis, kust juht suitsu põlema pani.
On mis ta on, õnneks cng järelpaigaldus on suht vähe levinud siin.
Enne kui VW balloonivahetus kampaania tegi, aeti sellist juttu, et see a la mingi 8mm eriteras ja rooste ainult pindmine, et ei juhtu taga midagi.
Lõpuks sai esindusega kokkuleppele, et pidi ainult tööraha maksma ja pandi uued balloonid.
Peale seda hakkasid järjest igalpool lõhki minema, ja vähem kui aasta peale endaalgatusliku balloonide vahetust, tehti tagasikutsumine.
|
|
|
oja87
huviline
Registreerunud 11.12.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 13a S-line
|
postitati 31.10.19 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle. |
Räägin rehvimüra st mitte laagri häälest.
Täpselt samad rehvid olid mul ka bmw E60 all ja polnud mingit rehvimüra
|
|
|
GeorgJoo
huviline
Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.19 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: oja87
| Osta paremad rehvid ja kontrolli rattalaagrid üle. |
Räägin rehvimüra st mitte laagri häälest.
Täpselt samad rehvid olid mul ka bmw E60 all ja polnud mingit rehvimüra
|
Vabandan originaalpostitaja ees ehk lisan ka antud diskussiooni enda kogemuse:
A6 C7 jättis mind oma müra tõttu suht-koht kohe külmaks kui temaga esimest korda sõitsin. 17" veljed tehaserehviga; sedaankere; 180kW diisel --
mürasummutus ning mugavus oli sama - kui mitte hullem - mis 2003.a W211 punnsilmal. Rehvimüra olen ma täheldanud ka ülejäänudel C7'tel millega
liikunud. Kõige hullem kogemus oli 20" Rotorite ja S line vedrustusega. Ei suutnudki otsustada kumb hullem: jäikus või müra. Mõni aeg tagasi sai
sõidetud rahvakeeli "Full Options" C8'ga, millel oli nii õhkvedru kui topeltklaasid. Mugavus ja isolatsioon võrreldav ehk isegi viimase kere
S-klassiga -- tõeliselt muljetavaldav. Kahju ainult, et Tiptronic tal nii uimane on...
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 08.11.19 10:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Postituse tegin, et ... |
Audiga ei tulnud kaasa kõiki kellasid ja vilesid, ning nii tuleb mõned "elustiilist" tulenevad lisad juurde soetada. Võtan eesmärgiks juurde osta
pagasnikusse pagasiruumi mati [8V4061180] ja - võrgu [8V0861869B]. Samuti kere säästmiseks terve ring poritiibasid [8v3075116 ja 8v4075106]. Sealt edasi
siis veel rehvidele ventiili kübarad [4l0071215a] ja tummisemad premium salongi matid [8v2061271emno].
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |