Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A2 1.4 16v 55kW ´02 (Vastuseid: 76 | Vaatamisi: 28053)
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.01.13 16:31 Tsiteeri
Audi A2 1.4 16v 55kW ´02



See lugu sai alguse nüüd tegelikult mõnda aega tagasi. 2006. aasta lõpus kui eelmise Audi päevad olid läbi ja vajadus oli uue auto järgi aktuaalne. See oli see kord kui Audi usk oli õhuke ja valikus olid Accord ja A2.

Õnneks langes lõppotsus A2 kasuks ja BRC sai ostetud 4 aastat Saksas sõitnud A2 (8Z) [WAUZZZ8ZX2N023244].

Muud infot:
Liik: sõiduauto
Keretüüp: mahtuniversaal
Esmane reg: 2002 (Eestisse toodud november 2006)
Mootor: 1.4 R4 16v (55 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 58 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: must metallik (Ebony Black Pearl)

Turva- ja ohutusvarustus:
o Roolivõimendi
o Kesklukustus (puldiga)
o Immobilaiser (elektrooniline)
o ABS pidurid
o Veojõukontroll rataste blokeerumisvastase süsteemiga (ASR)
o Elektrooniline diferentsiaali lukustus (EDS)
o Elektrooniline stabiilsuskontroll (ESP)
o Turvavööde eelpingutid esi- ja tagaistmetel
o Turvapadi juhile ja kaassõitjale
o Külgturvapadjad

Mugavusvarustus
o Reguleeritav roolisammas
o Roolivõimendi
o Elektrilised välispeeglid
o Elektriaknad ees
o 2x peeglid päikesesirmides
o Välistemperatuuri näidik
o Roheliselt toonitud soojusisolatsiooniga esiklaas
o Tagaklaasi soojendus
o Laadimispõrand

Sisustus
o Dekoratiivsed elemendid alumiiniumist
o Istmekatted tekstiilist, värvus must (Stoff Sinus - Black (YA))
o Jalamatid tekstiilist (esimesed ja tagumised)
o Kokkuklapitavad tagaistmed
o Reguleeritava kõrgusega esiistmed

Audio:
o Audi originaal kasettraadio (Radio-Casette chorus).
o 2x Audi originaal kõlarid esiustes ja armatuuris
o 2x Audi originaal kõlarid tagaustes.

Rehvid ja veljed:
o Rehvid 215/40/R17
o Valuveljed 17"


<-HOOLDUSAJALUGU->

:-2006-:
58 000 km - uued lamellid 215/40R17 Nokian WR XL (11.2006)

:-2007-:
60 000 km - hooldus (välp 60th) revalis, õli (mobil synt s 5w-40) ja kõik filtrid, kütusefilter, aku varta f17 58022 blue paigaldus, süüteküünlad BKUR6ET-10 (5.01.2007)
62 011 km - amortisaatorite vahetus revalis koos sinna juurde kuuluvaga, stabilisaatori vahetus ja sildade reguleerimine (15.03.2007)
:-Aastane läbisõit 15.000km-:

:-2008-:
75 000 km - hooldus (välp 15th) revalis, lisaks lambda - ja esispoileri vahetus, pidurivedelik (9.01.2008)
:-Aastane läbisõit 15.000km-:

:-2009-:
89 000 km - hooldus (välp 30th) revalis, lisaks veel esimesed pidurikettad koos klotsidega, tagumiste trummelpidurite korrastamine, õhupuhasti korpuse vahetus (26.03.2009)
96 522 km - piduritule lüliti parandus (19.10.2009)
:-Aastane läbisõit 10.000km-:

:-2010-:
100 218 km - hooldus (välp 15th) revalis, lisaks mootoritarkvara uuendamine, v. stabil. varda vahetus, starteri hooldus (2.03.2010)
:-Aastane läbisõit 5.000km-:

:-2011-:
105 000 km - uued suverehvid 205/40R17 Pirelli P7000. eelmiste Dunlopi läbisõit u32,000 ja 4 hooaega (04.2011)
112 763 km - hooldus (välp 30th) revalis, lisaks veel tulede lüliti - koos juhiukse ja parema tagumise ukse tihendi vahetusega (26.04.2011)
113 031 km - õlimõõte varras, trummelpidurite vahetus koos kõigi teiste tarvikutega (2.06.2011)
:-Aastane läbisõit 13.000km-:

:-2012-:
117 870 km - hooldus (välp 120th) revalis, sh hammasrihm koos rullikute ja tihenditega, klapikambritihend, kütusefilter, süüteküünlad BKUR6ET-10, pidurivedelik, veepumba remont (24.04.2012)
118 000 km - auto on 10 aastat vana (2012)
:-Aastane läbisõit 5.000km-:

:-2013-:
120 000 km - 6 aastat ja 62 000 km läbisõit alates ostmisest (5.01.2013)
121 697 km - abs anduri juhtmete remont forss-is (18.01.2013)
123 194 km - remont forss-is. esimeste ketaste (1J0615301D CARBON FREMAX), klotside (FERODO) ja voolikute vahetus, pidurivedelik, rooliotsad, stabika vahe varras, esimesed vedrud koos laagrite ja taldrikutega, silla reguleerimine, amordipadi (23.04.2013)
125 625 km - hooldus (välp 15th) forss-is, lisaks veel õliseparaatori ja esimese lambda anduri vahetus (8.08.2013)
:-Aastane läbisõit 7.000km-:

:-2014-:
130 000 km - kliima täitmine mäealuse autoboxis (16.06.2014)
138 429 km - hooldus (välp 30th) forss-is, kütusefilter (4.09.2014)
139 500 km - uus varta e9 aku akueksperdist. eelmise aku eluiga 7,5 aastat. (4.10.2014)
139 599 km - käsipiduritrosside - ja siduri vahetus, ukselukustite remont, pidurivedeliku vahetus forss-is (14.10.2014)
:-Aastane läbisõit 10.000km-:

:-2015-:
139 940 km - keskluku ploki remont (26.01.2015)
140 000 km - uued lamellid 215/40 R17 (NP428266) Nokian WR A3. eelmiste Nokian läbisõit ca20,000 ja 8 hooaega (02.2015)
146 967 km - hooldus (välp 15th) ja pidurivedeliku vahetus forss-is, (13.07.2015)
150 000 km - uuemad tekstiilist porimatid (07.10.15)
:-Aastane läbisõit 12.000km-:

:-2016-:
152 500 km - 9 aastat ja 94 500 km läbisõit alates ostmisest (5.01.2016)
156 032 km - hooldus (välp 30th) forss-is (9.06.2016)
:-Aastane läbisõit 8.000km-:

:-2017-:
160 000 km - uued suverehvid Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 205/40 R17 84Y XL, FP. eelmiste Pirelli läbisõit u40,000 ja 6 hooaega. (03.2017)
163 764 km - esimeste ja tagumiste vedrude vahetus koos silla reguleerimisega (8.05.2017)
164 819 km - abs anduri juhtmete vahetus forss-is (12.06.2017)
167 284 km - hooldus (välp 15th) forss-is (12.09.2017)
:-Aastane läbisõit 10.000km-:

:-2018-:
170 001 km - juhiukse värvimine heimarus mäepealse (04.2018)
171 002 km - starteri remont carsmartis (3.05.2018)
172 003 km - summuti sukka ja esimese püti vahetus summutiabi, auto oü-s (16.05.2018)
174 913 km - hooldus (välp 60th) ja pidurivedeliku, rooliotsa ja stabika vahetus forss-is (13.07.2018)
176 546 km - süüteküünalde, juhtmete ja süütepooli vahetus forss-is (30.10.2018)
176 600 km - kliima rõhuanduri vahetus forss-is (07.11.2018)
176 859 km - esimeste piduri klotside vahetus ja tagumiste trummelpidurite hooldus (vahetatud vedrud) forss-is (21.11.2018)
:-Aastane läbisõit 10.000km-:

:-2019-:
178 000 km - auto on 12 aastat ja 120 000 km läbisõitnud alates selle ostmisest saksast (5.01.2019)
178 500 km - auto on 17 aastat vana (2019)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.01.13 20:39 Tsiteeri
2007 aasta



2007 aasta algas 60 tuhande hooldusega Audi esinduses Revalis.

Vahetusse läks aku. Esindus paigaldas Varta F17 58022 B. Minu jaoks oli toona aga kõige üllatav aku asukoht. Tõenäoliselt oma vähesest kogemusest avastasin suureks üllatuseks, et aku võib-olla ka auto pagasnikus, mitte mootorikõrval kapoti all.

60 tuh. hooldusega vahetati kõik suguseid filtreid ja ka süüteküünlad. Siit sealt tehti hooldust ja puhastust, ning soovitati vahetada esiamordid. Kõik kokku summas 400,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.01.13 20:52 Tsiteeri


Kaks kuud ja tuhat kilomeetrit peale hooldusest tulemis läks mootorituli põlema. Võib kujutada oma toonaseid tundeid. ;)

Väidetavalt oli tegemist juhusliku veaga, ning kui viga pidi korduma soovitati vahetad tagumine lambda sond peale katalüsaatorit. Varuosa hind 125,- tellimisel.


Kuna auto oli juba teeninduses lasin vahetada soovitatud esimesed amortisaatorid. Vahetusse läksid puhvrid, kummid, laagrid ja padjad - ühesõnaga kogu krempel.
Koos mootori el. kontrolliga oli amortide vahetus kokku summas 535,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.01.13 20:57 Tsiteeri


Amordi vahetus tööde käigus sai selgeks, et sellega remont ei lõppe. Stabikas vajas vahetust ning üks ring töid tuli kuu aega hiljem juurde teha. Stabilisaatori vahetus kokku summas 210,-.


2007. aasta tööd olid tehtud. Rahakott tundis ennast samuti hästi, sest see oli 1145,- euro võrra kergem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.13 21:42 Tsiteeri


Kas viiendasse postitusse oleks tulnud pildid?


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.13 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Kas viiendasse postitusse oleks tulnud pildid?


Pakun, et viiendasse veel mitte :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 21.01.13 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Kas viiendasse postitusse oleks tulnud pildid?


Mis ma ikka pilte lisan - Need ju guugeldades kenasti olemas ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 21.01.13 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Kas viiendasse postitusse oleks tulnud pildid?


Mis ma ikka pilte lisan - Need ju guugeldades kenasti olemas ;)


Sealt samast leiab ka lisavarustus lehe ja remondi hinnakirja.

Tegelikult seisab mul õues S5 ABT ka aga ma ei viitsi pilte panna :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 21.01.13 20:27 Tsiteeri
2008 aasta



Peale aastavahetust ootas mind korraline hooldus. Auto oli ümmarguselt aastaga 15 tuhat läbi sõitnud. Suuremaid üllatusi polnud eelmisest kevadest juurde tulnud, ning ainus viga mis oli tagasi oli mootorituli, mis tähendas lamda vahetust.

Koos 75 tuhande hooldusega läks siis lamda peale katalüsaatorit vahetusse. Kõik kokku summas 415,-.
Kuna aeg-ajal oli käivitusega olnud probleeme sai ka akut kontrollitud. Esinduse soovitus oli akut laadida. Ei enamat.


Sügiseks aga oli pilt selge, miks aku korralikult ei lae - Genekas vajas remonti. Esindus soovitas Melasist läbi minna ja tellida paranduse. Septembris tuli arveldada kokku summas 131,-.


Sellega olid ka 2008. aasta tööd tehtud, ning aasta peale tegi hooldus ja remonditööd arve summas 546,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RandoV
huviline

Avatar


Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B8

postitati 22.01.13 16:33 Tsiteeri


A2 on auto mis pole kõige fotogeenilisem, siit ka põhjus miks pilte pole :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 22.01.13 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RandoV
A2 on auto mis pole kõige fotogeenilisem, siit ka põhjus miks pilte pole :P


Pildistamine tuleb jätte omaala tegijatele. Kui õige nurga alt kaamera paika panna, siis tuleb kaader milline
http://3.bp.blogspot.com/-U-BH0QlhA3s/T8312thdyzI/AAAAAAAAAO4/PbzQyVbYqHM/s1600/Audi-A2-3.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.01.13 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: RandoV
A2 on auto mis pole kõige fotogeenilisem, siit ka põhjus miks pilte pole :P


Pildistamine tuleb jätte omaala tegijatele. Kui õige nurga alt kaamera paika panna, siis tuleb kaader milline
http://3.bp.blogspot.com/-U-BH0QlhA3s/T8312thdyzI/AAAAAAAAAO4/PbzQyVbYqHM/s1600/Audi-A2-3.jpg


Ma ei taipa, kas sa kiusu pärast ei pane pilte enda masinast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 22.01.13 20:18 Tsiteeri
2009 aasta



Jällegi tuli aastaseks läbisõiduks 15 tuhat.

90 tuhande hooldusega läksid vahetusse esipiduri kettad koos klotsidega. Tagumised pidurid said lihtsalt korrastatud. Filtrid mahlad peale kõige muu, ning esindusest tuli arve 395,-.


Viga, mis jätkuvalt ootas kõrvaldamist andis endast märku jällegi läbi mootoritule. Kui 2008. aastal 75 tuhande hoolduse kõrval läks vahetusse lamda, sai ka õhupuhasti korpust võimaluste piires korrastatud. Teadmata põhjusel oli ta katki, ning ühevõimaliku veapõhjustajana oli ka tema nimekirja lisatud.

Kevadiste töödega sai see siis ettevõetud, ning õhupuhasti korpus läks vahetusse. Arve summas 137,-.


Suvi läks rahulikult kuni sügisel lõpatasid korraga töötamise nii piduritulede lüliti ja veetemperatuuri andur. Pisikesed tööd ja ka väike arve summas 118,-.


Aasta tuli kokku 650,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
epidemic
huviline



Registreerunud 21.12.11
Asukoht: Österbymo (S) / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Mazdaspeed 3, Isuzu D-Max, Audi S6 C5, Lexus IS-F

postitati 22.01.13 20:50 Tsiteeri


Kui sedasi vaatama hakata, siis see on ikka päris suur summa, mis margiesindustes iga väikese tilu-lilu vahetamise või remondi/hoolduse eest välja tuleb käia:D
Igal juhul edu ja paksu rahakotti sulle!


- Eksjö Maskin & Truck AB -
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 22.01.13 21:02 Tsiteeri
2010 aasta



Kevadine hooldus läks kirja 105 tuhande nimetusega. Tegelikult tuli auto läbisõiduks veidi üle 10 tuhande ja nii veeres Audi esindusse odomeetri näiduga 100 218.

Alustades aga agusest, siis mootorituli põles jätkuvalt. See kord oli otsustatud alustada mootori tarkvara vahetusega. Eks ka eelmised tööd olid olnud vajalikud, aga üks mis ei väsinud endast märku andmast oli mootorituli armatuuris.

Auto käivitamine oli olnud talvel pikaldane. Nii läks puhastusse ja hooldusesse starter. Vahetusse läks lõtkuga vasak stabika varras. Koos hooldusega tuli kevadine remondiarve summas 265,-.


Sügiseks oli suverehvid sõidetud sõna otses mõttes ribadeks. Minu käes olid rehvid sõitnud hinnangulkiselt 25 tuhat ja ennem seda neelanud kilomeetreid Saka teedel.

Uued rehvid said valitud 205/40/R17 Pirelli P7000 84W.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 22.01.13 21:19 Tsiteeri


Kui minul oleks esimene audi olnud selline kapriisne nagu sinu A2, mis peaks just olema suht koht väikseim ja lihtsaim audi, siis ma oleks kõrge kaarega saatud need sinna sammusesse, kes soovitaksid audit osta:P Õnneks mul valdavalt teised kogemused.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar103
huviline



Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.13 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: RandoV
A2 on auto mis pole kõige fotogeenilisem, siit ka põhjus miks pilte pole :P


Pildistamine tuleb jätte omaala tegijatele. Kui õige nurga alt kaamera paika panna, siis tuleb kaader milline
http://3.bp.blogspot.com/-U-BH0QlhA3s/T8312thdyzI/AAAAAAAAAO4/PbzQyVbYqHM/s1600/Audi-A2-3.jpg


Ma ei taipa, kas sa kiusu pärast ei pane pilte enda masinast?


Mõni aeg tagasi oli volksu foorumis ka umbes samalaadne teema.
Auto nagu oli ja ei olnud ka. Muudkui seisis remondis. Ja mis peamine- mitte ühtki pilti polnud, aga jube populaarne teema oli :P

Sellist remondipäevikut saab ju oma arvutis ka pidada. Pole pilte, pole teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 25.01.13 18:47 Tsiteeri
Pildid



Pilte saab. Pesen auto puhtaks ja teen parimad kaadrid A2st.
Nii, et palun ainult veidi veel kannatust ja teema lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 27.01.13 17:01 Tsiteeri
2011 aasta



Aastane läbisõit tuli kokku 12,5 tuhat.

Kevadel koos õli- ja filtri vahetuse olin otsustanud uuendada ukse tihendeid ja tulede lülitit. Lüiti oli olnud algusest peale pool pidune välimuselt - Pealmine värvikiht oli lihtsalt maha kulunud lüliti pidevast kasutusest. Tihenditest vahetasin välja ühe tagumistest ja juhi ukse tihendi. Tagumisel oli tükk väljas ja esimesel oli alumine serv katki. Mõlemad varuosad leidsin vääna lammutusest. Tööd läksid kokku maksma 242,-.

Enne jaani läksid tagumised pidurid vahetusse. Trummelpidurite eluiga oli läbi ja kogu komplekt sai pandud uus. Kokku siis ümmargused 115 tuhat läbisõitu. Samuti oli väsinud summuti sukk. Siingi soovitas esindus leida soodsam lahendus, sest nende juurest oleks tulnud tellida terve komplekt. Tagapidurite ja suka vahetuse arve tuli kokku summas 570,-.

Aastane remondi summa tuli alla tuhande raha - 812,- € kokku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 27.01.13 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kui minul oleks esimene audi olnud selline kapriisne nagu sinu A2, mis peaks just olema suht koht väikseim ja lihtsaim audi, siis ma oleks kõrge kaarega saatud need sinna sammusesse, kes soovitaksid audit osta:P Õnneks mul valdavalt teised kogemused.


Ja ma siis mõtlesin, et mul on veel vähe muret A2ga.

Auto ei ole just oma esimeses nooruses ja kui ma nüüd jätan välja aastad kus oli 60 ja 120 tuhande hooldused, siis vahetusse läinud detailid tunduvad olevat normaalse kulumi tulem.


Minu käes on pikemalt olnud kolm Audit. A2 on neist olnud kõige töökindlam Audi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raineys
huviline



Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2.3t

postitati 27.01.13 20:29 Tsiteeri


Lausa wao. Jõle kallis värk see, mitte esimeses nooruses olev A2.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.04.13 09:14 Tsiteeri
2012 aasta



Aastane läbisõit tuli 5 000 km ringis. Kevadeks oli läbisõit aga nii kaugel, et 120 tuhande hooldus tuli ette võtta. Vahetusse läks hammasrihm, rullikud, tihendid, filtrid, küünlad ja ka veepump. Kogu materjali ja töö kulu kokku veidi alla 940,- raha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 14.04.14 18:56 Tsiteeri
Topelt põhjaga A2



Huvitav, kuidas suurematel Audidel on ka topelt põhi? Minu A2 sobib küll suurepäraselt salakauba veoks. ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/829/okvl.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/r1vz.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 14.04.14 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Pilte saab. Pesen auto puhtaks ja teen parimad kaadrid A2st.
Nii, et palun ainult veidi veel kannatust ja teema lahendatud.


Väliste kaadrite asemel on mul teile pakkuda pildi seeria ruumikast ja praktilisest autost.

Tagaluugi taga on topelt põhjaga pagasnik.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/853/qs27.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/845/df67.jpg


Tagumisi istmeid on kaks. Mõlemad saab siis eraldi välja võtta.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/t4bn.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 14.04.14 21:50 Tsiteeri


Järgmised amordid ei hakka läbi minema ?
oleks sulle pakkuda esimesed koni amordid hea hinnaga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 71.4% - SQL: 28.6%]