Lehekülgi: 1 2 3 4 |
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 18.05.05 18:57
|
|
|
Gaasiga sõitmine
Nimelt huvitab mind see, et palju on siin foorumis gaasiga sõitvate Audide omanikke? Plaanis on osta Audi, mis liigub gaasiga(sammuti benaga)! Kas
tuleb soodsam välja kui diisliga sõitmine?
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 19.05.05 07:58
|
|
|
Äkki oskab keegi öelda kas Eestis paigaldatakse gaasisüsteeme?
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 19.05.05 08:15
|
|
|
Paigaldatakse küll minu teada umbes 20-30 tuhande eest.
|
|
|
RoadDawg
huviline
Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Tallinn/Türi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 2.0i '87
|
|
endel
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100.2,3
|
postitati 19.05.05 08:58
|
|
|
mina sõidan gaasiga juba 2 aastat. kahjux või õnnex pole seda süsteemi ise paigaldanus vaid oli autol peal mis toodi väljast. aastaid tagasi oli see
nagu miinusex ,sest kes siis ei ole kuulnud lugusi gaasi kahjulikkusest mootorile. süsteem on ise suht vana ja tänu sellele ka lihtne. sõitsin 60
tuhat ja polnud ühtegi muret kuid siis väsisid membraanid ja eesti paigaldajad ei viitsinud minu autoga tegemist teha ,polnud neil juppe ja ültse olid
kuidagi ülbikud.ega siis muud üle ei jäänud kui ise reduktor lahti kiskuda ja käepärastest vahenditest uued membraanid meisterdada . asi töötab ja
kindlasti hoitsin hulga raha ka kokku , mehaanilise poolepealt pole seal midagi keerulist. kahjulikkusest nii palju ,et enda autol mootor heas
korras õli kulub 10 tuhandele 0,5 l kuigi kilomeetreid näidu järgi juba tublisti. mis ma siis rohkem ikka oskan lisad olen rahul ja minu auto puhul on
ta ennast kõvasti ära tasunud...
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 19.05.05 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
Paigaldatakse küll minu teada umbes 20-30 tuhande eest. |
See on utoopia, Pärnu on vähemalt üks 2,6l C4 kerel A6, millel gaas. Minuteada oli selle isendi paigaldustasu 11k juures.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 19.05.05 11:55
|
|
|
mulle tehti ka äsja pakkumine, mis oli pea 11000 krooni. Tegemist 2. põlvkonna seadmega. Pole iseenesest väga suur inveseering ja ära peaks tasuma
isegi juba aastaga kui palju sõitmist on.
|
|
|
Tawka
huviline
Registreerunud 16.11.04
Asukoht: paldiski
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4
|
postitati 19.05.05 17:22
|
|
|
Sõbra A4-jale pakuti 16000 krooniga 4 põlvkonna oma kuid ta ei tea veel kas see ka ära tasub???
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 19.05.05 17:29
|
|
|
Tehti kah pakkumine. Audi 100-le 1.8 mono II põlvkond 9900 eeki AS Gamos
Ecotrans 10075 eeki
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 19.05.05 19:20
|
|
|
tundub et hinnad on aja möödudes kõvasti langenud
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.05 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
tundub et hinnad on aja möödudes kõvasti langenud |
Siin antud aadress seda küll ei kinnita...
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.05 23:02
|
|
|
Gaasi ei saa panna turboga motole naiteks.
Samas Leedus vaga edukalt paigaldavad neid.
Kokkuhoiu vahe tuleb sisse ainult suuremate mootorite puhul. Vaiksemate motodega ei usu kyll, et aastaga tasa soidab. Lisaks veel ka seda, et ainult
gaasile yle minna ei saa. Auto kaivitub ikka besniiniga ja sealt edasi lylitab automaatselt gaasile yle.
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 20.05.05 06:11
|
|
|
tervist,
see küll (minu poolt) pigem teoreetiline mõttekäik kuid siiski - kuna tegu on suhteliselt laialt levinud tegevusega siis eeldan et webi vahendusel
peaks leiduma ka mõni how-to lehekülg mis kirjeldab kuidas mida ühendada. Tegu iseenesest ei ole ju teoorias millegi muuga kui ühe kütteseadme
asendamine/dubleerimine teisega.
parimat,
Timo
edit : googles esimene leht
http://www.gascarco.com/cms.php/intro
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Jürgen
klubiliige
Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 02.06.05 14:43
|
|
|
Ei hakka uut teemat alustama!
Sõber ostis Saksast Audi 80, millel oli gaasisüsteem peal. Sõitis rõõmsalt mõnda aega, kuid siis hakkas jõud kaduma
Nüüd ei saa gaasiga üldse sõita(pöörded ei lähe üle1500), aga bensuga sõidu alustamisel tekib jõnks. Vajutad gaasi siis mõne aja pärast hakkab
liikuma.
Äkki oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 04.06.05 02:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Auto kaivitub ikka besniiniga ja sealt edasi lylitab automaatselt gaasile yle. |
Seekord saan sulle vastu vaielda ...oman kogemust Audi 100 näol mis sõitis ringi mööda Tartut ja seda oli võimalik käivitada ka talvel gaasiga, ilma
probleemideta!
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 16:56
|
|
|
Ärataks teema!?
Viimasest postitusest juba palju aastaid möödas, aga kuidas on olukord täna??? Kui paljud Teist siis sõidavad gaasiga??? Sai omale kah just äsja
soetatud 2,8 142kw audi a4, kuu aega ringi kimanud ja suht rahul selle asjaga.
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 14.03.12 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Viimasest postitusest juba palju aastaid möödas, aga kuidas on olukord täna??? Kui paljud Teist siis sõidavad gaasiga??? Sai omale kah just äsja
soetatud 2,8 142kw audi a4, kuu aega ringi kimanud ja suht rahul selle asjaga. |
... ja palju rahakotile mõjub? Kütusekulu linnas/keskmine? Mis seade?
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 14.03.12 17:28
|
|
|
Mina sõidan
4 põlvkonna seade. S6 4.2 V8 manuaal. Koos käivitusele kuluva bensiini ja gaasi kuluga on 100 km hind keskmiselt 15 Eur. See on maksimaalne kulu
igapäevaselt tööl käies ja vabalt sõites. Kui pikka maanteed sõita tuleb 100km hinnaks 12Eur
1.9 diiselmootoriga on odavam sõita.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 17:38
|
|
|
Kolleegil mul A100 2.8 12V automaat, millele lasi panna mingi aeg tagasi gaasiseadme. Maksis vanas rahas miski 20k auku. Raha hoiab kokku küll, aga
kilomeetri hind selle masinaga on kallim kui näiteks minu ökodiisliga - seda siis, kui ma Statoilist tangin.
Külmade ilmadega esimesed 4 km sõidab masin bensiiniga, siis lülitab ringi gaasile. Teatavasti bensiinimootor, kulutab just siis märkimisväärse osa
bensiini. Olukorda võiks leevendada mootori eelsoojendus. Kütusekulu gaasi pealt on tuntavalt suurem, auto liikumisvõime tema tagumiku hinnangul
gaasilt kehvem pole. Pakiruumis suur metallist tünn.
Ma arvan, et kui sõita aastas ~15k siis peaks seadme maksumus ~1.5 aastaga ära tasuma.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nug8
Tsitaat: | Algselt postitas: huraa
Viimasest postitusest juba palju aastaid möödas, aga kuidas on olukord täna??? Kui paljud Teist siis sõidavad gaasiga??? Sai omale kah just äsja
soetatud 2,8 142kw audi a4, kuu aega ringi kimanud ja suht rahul selle asjaga. |
... ja palju rahakotile mõjub? Kütusekulu linnas/keskmine? Mis seade? |
Seade on mingi itaalaste neljanda põlvkonna EASYJET. Keskmine kütuse kulu on 12 ja linn puhtalt 15. Bensiini on hektel üle kuu kulunud natuke üle
poole paagi. Kui arvestada ainult gaasi kulu, siis arvestades minu vana B4 1,9 tdi-ga pole rahalisel kulul vahet. Eelmine võttis keskmiselt 6 sajale
diislit. Gaas oli eelnevalt peal ja paistab toimivat, kuigi ei tea seda, kuna viimati seadet on hooldatud. Hetkel olen küll rahul ja eks näis kas see
rahulolu ka kestma jääb.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 14.03.12 18:12
|
|
|
Seadme hooldus maksab keskmiselt 30 Eur pluss miinus sinna tänna. Vahetatakse filter ja kontrollitakse seade üle. Kui hooldus tehtud, siis on
hooldamata vs hooldatud gaasiseadmega sõitmise hinna vahe päris suur
Kui mina arvestan enda autol aind gaasi kulu, siis tuleb Ainult linnas sõites 15,6l/100km. See maksab 12.012 eur
Kui arvestada see ümber bensukuluks siis sõidaks linnas nagu 8.17l/100km, pole paha eksole. Arvestan bensiin 98 hinna järgi seda. Mida kallim
bensiin, seda meelsamini gaasiga sõidad. Aga jah, kuna käivitama peab ikka bensiini pealt, mida ntx see V8 tarbib külmalt koledalt, siis on mõtekas
enne lasta pikemalt soojeneda, või panna peale plokisoojendus, et saavutada gaasile kiiremini vajalik aurustumise temperatuur.
|
|
|
|
huraa
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.12 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Seadme hooldus maksab keskmiselt 30 Eur pluss miinus sinna tänna. Vahetatakse filter ja kontrollitakse seade üle. Kui hooldus tehtud, siis on
hooldamata vs hooldatud gaasiseadmega sõitmise hinna vahe päris suur
Kui mina arvestan enda autol aind gaasi kulu, siis tuleb Ainult linnas sõites 15,6l/100km. See maksab 12.012 eur
Kui arvestada see ümber bensukuluks siis sõidaks linnas nagu 8.17l/100km, pole paha eksole. Arvestan bensiin 98 hinna järgi seda. Mida kallim
bensiin, seda meelsamini gaasiga sõidad. Aga jah, kuna käivitama peab ikka bensiini pealt, mida ntx see V8 tarbib külmalt koledalt, siis on mõtekas
enne lasta pikemalt soojeneda, või panna peale plokisoojendus, et saavutada gaasile kiiremini vajalik aurustumise temperatuur. |
Kas on vahet millises firmas seda hooldust teha??? Kas keegi kes olemasolevat seadet ei paigalda, teeks sellele seadmele hoolduse???
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 15.03.12 18:23
|
|
|
Teevad ikka, kui on endale sellise võimaluse töökotta võtnud. Ja raha nad ka selle eest väga palju rohkem küsida ei saa. Sest seal ei ole midagi mis
nii hullult maksab. Aga muidugi lihtsam on kuskil firmas lasta teha, kes neid paigaldab või ongi spetsialiseerunud, sest neil kõik filtrid ja asjad
olemas kohapeal.
Ette on nähtud hooldus iga 15000 tagant. Mina lasin teha Tartus Aardla 27 kus see seada kunagi ka paigaldatud on. Lihtsalt möödaminnes saab ka ära
teha selle. Ei pea aega panema ega midagi. Võtab 20 min maksimaalselt.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.12 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Teevad ikka, kui on endale sellise võimaluse töökotta võtnud. Ja raha nad ka selle eest väga palju rohkem küsida ei saa. Sest seal ei ole midagi mis
nii hullult maksab. Aga muidugi lihtsam on kuskil firmas lasta teha, kes neid paigaldab või ongi spetsialiseerunud, sest neil kõik filtrid ja asjad
olemas kohapeal.
Ette on nähtud hooldus iga 15000 tagant. Mina lasin teha Tartus Aardla 27 kus see seada kunagi ka paigaldatud on. Lihtsalt möödaminnes saab ka ära
teha selle. Ei pea aega panema ega midagi. Võtab 20 min maksimaalselt. |
Ma arvan, et need filtrid ja muud pudinad on ühesugused olenemata tootjast, erinevus võib olla põlvkonnati, ehk siis III põlvkonna filtrid on teised,
kui IV.
Töökaaslasel oli Hollandist toodud Caprice, millel oli ka Hollandis paigaldatud gaasiseade, kurat teab, mis tootja oma. Hooldas ta seda Gaznetis,
korra käis ka Gaasiabi OÜ's.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |