Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.9TDi - 2000 - kolmelehmajook - MÜÜDUD OSADEKS (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4858)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 17.09.18 18:51 Tsiteeri
Audi A4 B5 1.9TDi - 2000 - kolmelehmajook - MÜÜDUD OSADEKS



Ostes oli 2.5TDi 110kw automaat quattro, edasine peaks loogiline olema miks nii juhtus. :)


2017-2018 talv:
https://i.imgur.com/wrWasik.jpg
https://i.imgur.com/QNIRCMR.jpg


2018 suvi:
https://i.imgur.com/N3kOHD2.jpg
https://i.imgur.com/caG85oe.jpg
https://i.imgur.com/EdBUV18.jpg
https://i.imgur.com/fXHtiKL.jpg


2018 sügis:
https://i.imgur.com/oO1dNUS.jpg
https://i.imgur.com/7f77cQS.jpg
https://i.imgur.com/xml0vfp.jpg


Mis tulekul? - bee˛ armatuurlaud ja pruun põhjamatt.
https://i.imgur.com/bbBl9V3.jpg
https://i.imgur.com/oQXmhWu.jpg


---------------------------------
01.2018 - uued tuled
01.2018 - uued kettad/klotsid
01.2018 - uus sisu
02.2018 - 4x rattalaagrid (FAG)
02.2018 - C5 FL sumpsiotsad
03.2018- uus kellaplokk
04.2018 - uus makk (RNS-E)
05.2018 - uus kast (01E FTL)
05.2018 - uus tagastange park. anduritega
06.2018 - uus mootor (1.9TDi AVG 81kw)
06.2018 - uus kardaan (S4 alt)
06.2018 - uued pidurid (S4 alt)
09.2018 - uus ABS pump (111A lõpuga)
---------------------------------

Siinkohal oleks kohe üks küsimus ka, link SIIN.

Muidu õnnest on veel puudu coilid, BBS CH-R veljed, korralik ülevärv ja chip.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.09.18 12:01 Tsiteeri


Mis selle teemaga saab nüüd?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=178688


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 02.10.18 07:01 Tsiteeri


Sai tehtud Leedu ots, peaaegu läks nagu õnneks. :D Ainult 2 anomaaliat tuli välja, ühest räägin siin.

Peale 900km läbimist järjest, Ikla piiripunktis tegin väikse peatuse. Hea, et ristmikul kraavi ei sõitnud, kuna täiesti tühja koha pealt viskas korraliku õlikärsaka tuppa ja roolivõim kadus ära. Gaasi andes tuli roolivõim tagasi. Kodus vahetasin õli välja ja toimib jälle nagu peab. Ilmselt õliradikas ei saanud ilusti õhku kätte ja seetõttu ka selline viperdus.

Muidu 1.9TDi ja quattro kohta kulu üllatavalt hea, korraliku tallamise peale jäi keskmiseks 5.6l/100km numbrite järgi arvutades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 11.10.18 16:04 Tsiteeri


Panin Maanteeametis palli veerema, järgmise nädala jooksul peaks mootori ja kastivahetuse ka legaalseks saama, peale seda veel ülevaatus ja peaks legaalse poolega aastakeseks jälle hea olema.
Ülevaatust takistab veel parempoolne käsipiduri tross. Kui keegi teab kust hea hinna ning norm. sobivusega trossi leiaks, andku märku.
Maki jaoks sai GPS antenn ära installitud, nüüd hakkas ka ilmakaari kellaplokis näitama. Navi enda tööst on veel laser ja plaat puudu.
Muidu ainult kalla-ja-talla. :)

https://i.imgur.com/oYrJSAP.jpg
https://i.imgur.com/lTxSBJH.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 15.10.18 05:27 Tsiteeri


+20kw ja +70nm. Sai muidugi kohe ka sidurikärsaka üles, ehk kestab kevadeni ära.
Soovitage head sidurit, tulevikus plaanis ka natuke rohkem jōudu mootorist välja vōtta.
Plaanis on BV43 turbo ja 0.280 pihustiotsad.
Samuti kas keegi teab, kas tohib panna kuuesele kastile ühemassilise hooratta vōi mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 15.10.18 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
+20kw ja +70nm. Sai muidugi kohe ka sidurikärsaka üles, ehk kestab kevadeni ära.
Soovitage head sidurit, tulevikus plaanis ka natuke rohkem jōudu mootorist välja vōtta.
Plaanis on BV43 turbo ja 0.280 pihustiotsad.
Samuti kas keegi teab, kas tohib panna kuuesele kastile ühemassilise hooratta vōi mitte?
Sõbra autol oli valeo 1 massiline komplekt 6-sel kastil, toimis hästi ja pidas jõu kinni. Sama ka mul 5-sel kastil oli valeo 1 massilise kit all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 27.10.18 22:25 Tsiteeri


Sidurikomplekt sai uus pandud, see ikka läks päris korraliku hooga läbi, 100km läbimisega hakkas kuuenda käiguga gaasi põhja pannes väristama ja pöördeid tõstma, 300km pärast neljanda käiguga ning 500km pärast juba ka kolmanda käiguga.

https://i.imgur.com/J4zPy0p.jpg

Miskipärast oli ka tutikas väntvõlli simmer lekkima hakanud kasti poolelt, see sai ka uus pandud. Tootjaks oli Victor Reinz ning läbisõit simmeril ~4000km. Paigaldatud sai pakendis oleva juhendi järgi ning kahjustada see ei saanud, ehk praak toode või siis lihtsalt kehv kvaliteet. Igatahes uus ja originaal läks asemele.

Põhjamatt koos armatuuri ning vöödega sai vahetatud, nüüd terve sisu pruuni värvi nagu tehasest mõeldud.

Kahjuks maanteeameti bürokraatia on ikka väga pikk ja aeglane, siis siiamaani pole saanud mootori ning kastivahetust legaalseks. Üle kahe nädala juba oodanud, pole isegi emailile vastust saanud. Jama lugu ka, kuna kohe-kohe on ülevaatuse aeg peal juba.

Miski jama on istmesoendustega, mis on jube aeglased ning ainult alumise padja küljed lähevad soojaks, sedagi ~1h sõidu peale alles.

Muus mõttes ikka veel ainult kalla ja talla, teepeale pole jätnud, kütusekulu hoiab stabiilne 5.6l/100km - 60/40 maantee ja linn. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.10.18 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Miski jama on istmesoendustega, mis on jube aeglased ning ainult alumise padja küljed lähevad soojaks, sedagi ~1h sõidu peale alles.


Istmesoendus koosneb kahest rööbiti osast.
1. osa koosneb istme põhja külgedest ja pikendatavast jalatoest, mis on omavahel jadamisi kõik.
2. osa koosneb istme põhjast ja seljatoest, mis on omavahel jadamisi.

89% tõenäosusega on viga kas istme põhja või seljatoe mati õmbluste alt läbi minevates traatides või 10% tõenäosusega on viga istme põhja ja seljatoe vahelistes juhtmetes (ja 1%, et viga on mujal). :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KOMA
huviline



Registreerunud 22.04.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.18 09:51 Tsiteeri


Tavaliselt põlvega korraks autosse küürutades vajutatakse puruks istmesoendus.


VCDS HEX CAN; KTS ; OpCom
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.10.18 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KOMA
Tavaliselt põlvega korraks autosse küürutades vajutatakse puruks istmesoendus.

Arvestades mitmeid kordi ma olen saanud neid istmesoendusi parandada B5 ja B6 kerega Audidel, siis julgen väita, et see põlvega toetudes lõhkumine on müüt. Kõigil kordadel on olnud elementide vigastused õmbluste alt läbi minevates juhtmetes (kus see juhe on B5-e puhul kahe metallist varda ja B6-e puhul plastikust raamide vahel ja need on puruks hõõrunud juhtmed). Ja ühte viga lappides olen enamikel kordadel leidnud veel 2-3 kohta, mis on samuti kohe-kohe purunemas olnud. Tõesti võib-olla nii, et kui see juhe on veel paari karvaga ühenduses ja põlvega istmele toetudes rebenevad need paar karva ka veel puruks ja istmesoendus justkui lõpetab toimimise pärast põlvega istmele toetumist, kuid vigastus oli juba varasemalt olemas sellisel juhul (täiesti terved juhtmed ei rebene nii naljalt ja neil on seal ikka "venimise" varu, sest jooksevad kergelt sinka-vonka).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 31.10.18 19:21 Tsiteeri


Istmesoojenduse kohta eks tuleb vaadata, kui juhiiste taastamisse läheb - tänud info eest.

Nüüd aga läheb asi huvitavamaks ... :P

Sain ühe ammuse teene tänuks avariilise B6 pealt 1.9TDi 96kw (AVF) koos kuuekäigulise manuaal quattro komplekti koos juhtmestiku jms vajalikuga.

Nüüd mõtlengi, kas tõsta siis juba tervikuna see 96kw sinna vahele või siis võtan meeldivad detailid, panen enda 81kw-le külge ja ülejäänu müün maha.
Kast ise juba kahjuks 02X tüüpi, seega sellega pole miskit peale hakata.

Kuna see auto juba niikuinii on nii erinevast masinast kokku laotud, siis ei häbeneks end uuesti proovile panna sellise ehitusega.

https://i.imgur.com/7ju9hlB.jpg

Oli ju jutt, et jääb daily-driveriks ... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 31.10.18 19:26 Tsiteeri


Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 05.11.18 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema.

Kuna tean lihtsalt seda autot juba nii läbi ja lõhki, siis jääb ikkagi selle kere peale. Roostega probleeme pole ning igasugused kallid puksid/kaikad on vahetatud, mida uuesti kohe osta ei raatsiks. :D

Miskipärast oli kasti ja mootori vahel juba 01E spacer olemas, kast ise reaalsuse ikka 02X.

Hooratas koos siduriga ja mootoripatjadega oleks mõistlik enne pealeistutamist ära vahetada.

Muidu kes kasti endale soovib, siis U2U - hind 300€, koodiks FYC.
AVG koodiga väga heas korras mootor ka pakkuda, hind 350€ (mootor + chipitud aju koos juhtmestikuga).

Üks küsimus tekkis kiiruse anduri kohta, lugeda/aidata saab siit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 07.11.18 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema.

Kuna tean lihtsalt seda autot juba nii läbi ja lõhki, siis jääb ikkagi selle kere peale. Roostega probleeme pole ning igasugused kallid puksid/kaikad on vahetatud, mida uuesti kohe osta ei raatsiks. :D

FB lugedes läheb siiski juppideks ja B6 kerele tehnika?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 07.11.18 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Pigem tõsta see tehnika mõne õnnetu V6 tdi B6 kere peale.
Kui rohkem huvi nikerdada, siis ka B6/B7 fwd kerel on phm Q valmidus olemas. Legaalseks saamine on teine teema.

Kuna tean lihtsalt seda autot juba nii läbi ja lõhki, siis jääb ikkagi selle kere peale. Roostega probleeme pole ning igasugused kallid puksid/kaikad on vahetatud, mida uuesti kohe osta ei raatsiks. :D

FB lugedes läheb siiski juppideks ja B6 kerele tehnika?


Kahjuks küll, sõideti kere kõveraks... :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 69.4% - SQL: 30.6%]