Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A8 D3 aku tühjeneb (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 12900)
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 20.11.17 08:35 Tsiteeri
A8 D3 aku tühjeneb



Tere,

Autoks A8 D3 3.0 ja aku tühjeneb suhteliselt suvaliselt paari päeva jooksul. Esineb just külmemate või niiskete ilmadega.
Olen proovinud uut akut ja aku eraldi täis laadimist, probleem laheneb max nädalaks. Sai lastud taastada genekas ja korraga ka starter kuna arvasin, et võibolla on viga auto enda laadimises. Olen täheldanud ka, et vahepeal resetib auto lihtsalt kellla/kuupäeva. Olen lülitanud automaatseid tulesid välja jms veel automaatseid asju ööseks aga abi ei tundu ka sellest olevat.

Internetikum väidab justkui et uus aku on vahepeal aidanud - aga minu autol see viga ei ravi.

On kellelgi sarnast probleemi olnud ja kuidas on probleem lahenenud?
Mälust vigade otsimine ka midagi väga ei anna, kuna kui aku täis on - ei ole seal midagi ja kui juba tühi on siis need vead tunduvad just sellest olevat et aku on tühjaks jooksnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 20.11.17 10:42 Tsiteeri


Ise maadlen samuti sama probleemiga, ilma akut laadimata peab mingi nädala vastu, kuigi mul seda kella/kuupäeva reseti ei tee.
Vaata näiteks signapasun üle, tüüpviga see, et pasuna akud oma eluea ära elanud ning võivad tekitada kerge lühise, mul oli ka pistik ära mädanenud, siiski see polnud põhjus miks mul aku tühjeneb.
Kui suur sul voolutarbimine on mõõtes? Multimeetriga näitas mul pea 2A ligi. Ning mis varustus sul autol peal on, Advanced Key...? Mida muidu MMI aku tase näitab ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 20.11.17 11:48 Tsiteeri


Pasuna olen üle vaadanud, unustasin selle mainida. Lõikasin vaiba noaga pooleks - seest nagu uus.
Voolutarbimise numbreid ma ei mäleta, kuid kunagi sai mõõdetud minutiliste vahedega kuni auto "unne" läks 15 min möödudes ja seal ei näidanud numbreid selliseid et hommikuks tühjaks peaks jooksma.

MMI aku näidiku kohta tean ka nii palju et see näitab täiesti aiateibaid. 15min peale seda kui auto auto olen tühja aku tõttu käima pusinud näitab juba ca 100%. See päris õige ei saa olla.

Mul oli varem AGM 90 Ah aku peal, oli samasugune anomaalia tühjenemisega. Panin 110 Ah Boschi peale ja täpselt 2 kuud oli kõik ok, kuni hakkas jälle pihta.

Probleem ongi selles, et pole nagu konkreetset näidet et koguaeg x juhul jookseb tühjaks. Võib olla täiesti vabalt nädalaid nii et midagi ei juhtu ja siis päevaga tühi.

Hetkel ainukese lahendusena on mul bagassis 1100 Ah booster aga see pole lahendus :) Eelmine talv oli juhus et aku jooksis nii tühjaks et ei saanud bagassigi lahti...

Loogiliselt mõttes kui 110 Ah aku tühjaks jookseb peaks tarbimine nii kõva olema taga, et akujuhe peaks suht soe olema - aga ei ole. Tunduks pigem, et auto lihtsalt ei lae akut täis korralikult, see muidugi ei seleta miks päevaga on võimeline tühjaks jooksma. Laadimise kahtlustamise pärast saigi genekas korda lastud teha.

Varustuse koha pealt c/p:

E0A = No special edition
1KE = Disc brakes, rear
3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
T41 = 6-cylinder diesel engine 3.0 L unit 059.D
1XX = Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic
7G2 = Preparation for VTS with driver card (vehicle tracking system)
3PN = Electric seat adjustment for both front seats with memory system
7GG = Emission standard EU4 DPF
J0Z = Battery 520 A (110 Ah)
CG2 = Cast alloy wheels 8J x 18
5Z0 = Without separate power seats rear
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
1LG = Disc brakes, front
8EN = Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right
8Q0 = Without headlight-range adjustment
7K0 = Without tire pressure warning light
VW8 = Side and rear windows, burglar-restrained
6XL = Exterior mirrors: with memory function, automatically dimming, electrically foldable/adjustable/heated
5TZ = Decorative inserts, gray birch vein
U2A = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
3Y5 = Electrically operated roll-up sun screenfor rear window and mechanically operated for side windows
Q1D = Sports front seats
5SL = Left exterior mirror: aspherical
7X2 = Park distance control, front and rear
0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
X0A = National sales program Germany
8Z5 = Not hot country
2K1 = Reinforced bumpers
4K5 = Central locking system "Keyless Entry" with fingerprint
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
1BK = 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
0JZ = Without determination of weight categoryfor front axle
D1D = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 L/171 kW 24VV6 TDI, common rail base engine is T41
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 20.11.17 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspa.k


Internetikum väidab justkui et uus aku on vahepeal aidanud - aga minu autol see viga ei ravi.



Ise ju järgmises postis kirjutad, et EI MÄLETA neid tuduvoolu väärtusi...???
Kui palju need siis olid, kas 0.025A või rohkem? Minu 100a vanusel on lubatud mingi 16mA, reaalses elus varastab koos raadio ja ajuga pisut rohkem, see teebki mingi 0.02A

Kui ei mäleta, mõõda uuesti. Kuhugi ta peab ju kaduma.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 20.11.17 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: kaspa.k


Internetikum väidab justkui et uus aku on vahepeal aidanud - aga minu autol see viga ei ravi.



Ise ju järgmises postis kirjutad, et EI MÄLETA neid tuduvoolu väärtusi...???
Kui palju need siis olid, kas 0.025A või rohkem? Minu 100a vanusel on lubatud mingi 16mA, reaalses elus varastab koos raadio ja ajuga pisut rohkem, see teebki mingi 0.02A

Kui ei mäleta, mõõda uuesti. Kuhugi ta peab ju kaduma.

.


vähem kui 0.025A

Nagu ma ütlesin, see mõõtmine ei anna midagi kuna aku jookseb tühjaks suhteliselt suvalisel ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IlmarP
huviline



Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.17 14:06 Tsiteeri


Maadlesin oma A8 D3 sama asjaga. Sai vahetatud genekas (kasutatud) ja peale pandud uus pingeregulaator, sai ka starter remonditud ja korra läks ka uus (varta) aku väljavahetamisele aga mis ei muutunud, oli aku ei vea autot käima ja aku tühi. Lambist tegi kelladele restardi ehk siis kõik nagu alguses tagasi. Sai ka lisa massijuhe pandud aga ei miskit. Lõpuks sai siis pandud uus (boss) starter kuna neid ei pidavat saama taastada ja juba kolm kuud (pöidlad pihku :D ) jamad kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 20.11.17 14:11 Tsiteeri


Millist osa starteril taastada ei saa või miks just starter seda tühjaks minemist põhjustab?
Kuna mul taastati ka starter ja see andis ka tunda kohe käivitamisel. Varem venitas suhteliselt pikalt kui vool madal oli - läks peale remonti kõvasti erksamaks aga lõpp tulemus on ikkagi, et kui aku tühi on siis pole ka midagi käivitada enam :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
IlmarP
huviline



Registreerunud 05.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.17 14:25 Tsiteeri


Kndlalt ei tea millist osa seal taastada ei anna aga minul tulemus paranes ja abi sellest sain. Enne oli nii et parkisin parklas kõige tagumisse otsa, piinlik ei oleks :D . Kuna starter ei ole väga kallis siis oleks teadnud, et just selle viga oleks kõik muu maadlus ära jäänud :) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.17 16:29 Tsiteeri


Mis aasta auto? Mis battery managemendi softi versioon on?

Zack, miks keyless varustuse kohta küsisid? Ja kindlasti ei saa su auto tarbida 2 apmrit.
Minu 2008 4.2 diislil oli parasiitne tarbimine 109.9 mA.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 20.11.17 23:24 Tsiteeri


Keyless'i küsisin seepärast, et olen lugenud välismaa foorumitest, et mõnel juhul on olnud viga ukselinkides, mis korralikult ei tööta ning põhjustanud voolukadu. Nii palju kui ma mõõtnud olen, siis paraku see tarbimine tol hetkel oli...ok ei ole vaatand, et mis ta mingi tunni aja pärast näitaks, aga tarbimine on päris suur. Kui praegusel ajal linnas sõidan siis üle 2 päeva 110Ah aku vastu ei pea kui akut ekstra laadijaga täis ei lae, ilmselt hakkab aku ka juba selle peale otsi andma, sest alguses pidas kauem vastu.
Huvitav minu puhul ongi see, et kui kasutan autot igapäev siis aku tase langeb trastiliselt, samas kui mul auto jääb kaheks nädalaks seisma siis aku tase on mingi 40-50%.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 21.11.17 07:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Mis aasta auto? Mis battery managemendi softi versioon on?

Zack, miks keyless varustuse kohta küsisid? Ja kindlasti ei saa su auto tarbida 2 apmrit.
Minu 2008 4.2 diislil oli parasiitne tarbimine 109.9 mA.


2004 a.
Kas seda versiooni nägi ainult VCDS'iga ? on see vcd logis ka või oli see kusagil mujal seal?

..
Address 61: Battery Regul. Labels: 4E0-910-181.lbl
Part No SW: 4E0 910 181 C HW: 4E0 915 181 C
Component: J0644 BEM H12 0510


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.17 08:35 Tsiteeri


0510 peaks okei olema - http://www.audi-resource.com/mmifalsewarn.php
Enda FL mudelil 0550.

Tänud info eest Zack, enda autol on 3me lingi lukustusnuppudega probleemid. Eks tuleb neid likvideerida..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 21.11.17 08:43 Tsiteeri


Kusjuures mul oli kõrvalistuja ukselingiga probleem, mis sai likvideeritud kui genekas ja starter remondis käis. Lootsin et selles oli viga aga tundub et ei olnud. Lingi pealt nupust ei saanud ust lukku panna (keylessiga) kuna juhtmed olid oma aja ära elanud ja katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.17 09:32 Tsiteeri


Kaspa, mul täpselt samad mured. Lukustusnupud linkide peal ei tööta. Räägi, mis lahendus oli? Nii palju kui netti uurinud olen, on probleem lülititega ja lüliti on lingiga üks tükk. Ehk link Revalis maksab 170 eurot (värvitud) + vahetus. Aga kui sa räägid, et sul oli juhtme teema seal, siis võimalik, et äkki saab neid putitada...

Enda autol ka akutühjenemisega aeg ajalt anomaaliad. Muidugi minu autol pole kunagi kordagi aku nii tühi olnud, et käima ei lähe. Pigem jääb ikkagi MMI järgi 10% peale nö. power savema (ehk lülitakse välja keyless, softclose süsteem jne).
Ma pean muidugi selgust saama oma Exide 100Ah'sest aku korrasolekust, mis kasutas ca 1 aasta eelmise omaniku poolt valet aku kodeeringut või tähendab eelmine omanik tegi aku vahetus, aga kodeeringut ei muutnud. Üldiselt, kui pool h - 1h autos VCDSiga istuda ja hommikul uuesti auto võtta, sisi võib kindel olla, et aku on battery level on 10%.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 21.11.17 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
.. Räägi, mis lahendus oli? ..


Mul kukkus tegelikult kõrvalistuja aknatõstuk ära ja kui remonti viisin siis lugesin kõik järjest ette mis pisiasjad veel "katki" olid. See hulgas ka siis nupu probleem mis väljendus selles, et ukse lingi peal olev nupp ei lukustanud uksi, samas ust lahti sai teha nii, et lingi alune andur töötas. Juhtmed olid ukse ja kere vahelt lihtsalt ära murdunud ja nende parandamise järel hakkas nupp ka tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 22.11.17 11:59 Tsiteeri


Mul samuti 4-st 3 linki ei lukusta nupust, kuid kahtlen et see minu aku tühjenemise probleem on. Olen proovinud isegi kõik kaitsmed läbi käia mõõtes pinge langu varianti kui ka mõõtes samal ajal voolutugevust ning ükshaaval kaitsmeid välja tõmmates aga ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 29.11.17 07:12 Tsiteeri


Uskumatu teema ikka selle tühjenemisega. Eile õhtul sõitsin ca tunnikese ja käivitus ilusti. Täna hommikul aku täiesti tühi, hea et uksed lahti sai autol. Tundub, et nii kui niiskem ilm väljas on - aku tühi.

Keegi Tartus autoelektrikut oskab soovitada kes suure tõenäosusega mu elektri mure oskaks lahendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 30.11.17 07:41 Tsiteeri


update: Aku täiesti tühi :mad: , ukse sain lahti võtmega mehhaaniliselt, kuna voolu pole ei saa ka bagassi lahti, et lisa voolu anda. Bagassi lukku ilmselt pole sellel autol salongist välja sõites saadik keeratud.

Kas ma eksin kui ma ütlen, et konkreetsel autol polegi kusagilt mujalt voolu peale anda kui bagassist? Alternatiiv on kohe treila järgi kutsuda ja kaalu peale viia..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 30.11.17 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspa.k

Kas ma eksin kui ma ütlen, et konkreetsel autol polegi kusagilt mujalt voolu peale anda kui bagassist?


Ei ole kindel kas D3 sarnaneb kuidagi C6'ga, kuid pagassis asuva aku puhul peaks olema võimalik kapoti alt voolu anda.

edit: Kiire google väidab, et D3 ei oma mootoriruumis + terminali.
https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform-discussion-60/urgent-help-please-dead-battery-cannot-access-trunk-2843381/ Ehk leiad siit midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 30.11.17 08:20 Tsiteeri


proovin boosteriga sigaretisüütajasse voolu peale lasta kui koju jõuan ja juhtme ülesse leian .. kuigi ma olen 99% kindel et mul on see juhe bagassis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.11.17 13:07 Tsiteeri


Kas geneka suurele plussotsale ei pääse ligi?
See jookseb kah otse akusse.

Starteri suur pluss on ka samas ahelas, aga seda vast kapotialt raskem ligi saada, tavaliselt mingite kollede jne all peidus.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 30.11.17 13:23 Tsiteeri


No starterile jah ligipääs raskendatud. See sigareti süütajast voolu andmine igatahes ei toimi :) nii et google valetab.
Sain läbi häda ja ohtrat õli kasutades tagumise luugi lahti. Auto käib ja armatuur on nagu juudi jõulupuu vilkuvadi tulukesi täis :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hains
huviline



Registreerunud 17.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.17 16:40 Tsiteeri


Tervist!
Enda sõidukil, audi c6 3.0TDI, sama probleem, et aku saab otsa vähem kui nädalaga. Auto laeb akut 13,8-14.10 voldiga ning mahalaadimisvool unne jõudes 0.01-0.00A. Uus aku kodeeritud, generaator ja starter käinud remondis. Foorumist leitud paar samasugust teemat, aga lahendusteni pole jõutud.
Ühe mõtte leidsin, et ehk tarvitab helisüsteem voolu suvalisel hetkel. Tegin eelmine nädal ka väikse katse võttes helisüsteemi kaitsme nädalaks välja ja terve selle perioodi käivitus auto muretult. Selle nädala alguses panin kaitsme tagasi ning eilseks oli aku taaskord tühi. Teen selle katse korra veel läbi, et veenduda võimalikus veas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 30.11.17 18:47 Tsiteeri


Ainuke seos mul tühjaks jooksmisega on niiskem ilm, ca 90% tõenäosus et tühi. Lisaks on veider see et auto teeb suht tihti ka resetti kuupäevale ja kellale. Lükkab selleks ajaks kuna tehasest välja sõitis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hains
huviline



Registreerunud 17.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.17 20:02 Tsiteeri


Pole küll kindel, kuid üks võimalikke põhjuseid A8-l on vigane instrument cluster. Googeldades leiab sellist teemat sinu auto kohta [url]http://http://forums.ross-tech.com/showthread.php?3704-Audi-A8-battery-drain[/url]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]