Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 15.11.17 20:15
|
|
|
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
Tervitus,
Suht veendunud ühe margi austajana olen siiamaani enamuse oma elust tallanud SAABide rooli. Neid on mul rohkem, kui ühe käe näppe. Korralikult
ületurbotatud esiveolise ni on päris huvitav, sellega saab väga põnevaid kogemusi.
Aeg aga jõudis kätte, kus elades ääremaal on vaja midagi, mis kehvadel teedel igas aastaajas hakkama saab, lisaks teen vaid pikki sõite ja bensukulu
hakkas tõsiselt tagumikust näpistama. Siis saigi hakatud otsima midagi ökonoomsemat.
Esimese hooga vaatasin peamiselt Volvosid. Mulle Skandinaavia autode interjöör ja eriti istmed ning sõiduasend väga meeldib. Aga ikkagi vaatasin
2.5tdi 103kw isendiga V70-eid, kuna külajutud räägivad, et tegemist on kõige parema mootoriga, mis Volvodel peal on. Sai isegi välja juba valitud hea
isend aga napsati nina eest ära ja jäin pikkade näppudega.
Lõpuks jõudsin selleni, et endale sobivas hinnaklassis (kuni 2000) oli üks a6 sama mootoriga müügis. Piltidelt nägi välja jube juust ja sisu pilt oli
nii eemaletõukav, et välistasin selle masina enda jaoks alguses. Lisadest polnud mitte midagi kirjas A24 kuulutuses. Ilma püsikiirushoidjata ja
kliimata autot aga ei taha, päris 80tes ka enam ei ela.
Ühel õhtul, kui enam aga sobivaid isendeid kuskilt ei paistnud ja oli vajadus juba midagi lähiajal ära ostma hakata, mõtlesin, et kontakteerun selle
a6 müüjaga. Ikkagi quattro, mis tegelt oleks minu kruusa ja metsateede sõitmise juures tõsiseks boonuseks. Helistasin siis müüjale ja ta ütles, et ei,
kõik lisad on olemas, lihtsalt pole viitsinud neid kuulutusse panna.
Käisin siis eelmisel neljapäeval Tallinnas vaatamas ja sain suht kohe aru, et masin on oma hinda igati väärt ja võtsin ta sealt kaasa. Kui müüja
samasugusega sõidab (tal teine punane hetkel a24 müügis), siis see räägib juba enda eest.
+
Tehniliselt väga tugev isend. Mootor poolest pöördest nii külmalt kui soojalt ja mineku poolest äärmiselt hea. Sõbra, kel neid olnud 3, sõnul parema
minekuga, kui tema omad on olnud.
Vahetatud viimase aastaga mootoririhm, esimesed amordid+tugilaagrid+õõts+puksid, roolilatt ja kütusepaak.
Kõik toimib ja auto äärmiselt tihke.
Kerel roostet ei tuvasta v.a. üks esimene tiivakaar
-
Punase värvi eripära, et lakk täiesti maas ja auto matt.
Palju väikeseid mölke autol
Roolilati vahetuse järgselt rool viltu ees
Sooja salongi väga palju ei tule, radikas umbes?
Tagaklaasile ei tule vett + juhi jalgealune märg (omavahel seotud?)
Maanteel kerge vibra sees, roolist ei tunne, pigem tagarataste värk.
Põhimõtteliselt võtan selle masina kokku, et väljast suht matt ja robustne. Aga tehnika väga heal tasemel ja olen oma pea 500 km maha sõitnud ja mitte
ühte asja pole laita. Suht ulme, et võtad kellegi vana masina ja lihtsalt keera võtit ja sõida.
Kaasas saksa hooldusraamat mingi maani. Selle järgselt toodi müüja sõbra poolt Eestisse, sõideti ja müüdi ühel hetkel Soome. Väidetavalt samalt
tüübilt ostis müüja selle auto tagasi asendusautoks, kuni enda oma värvib. Nüüd viimase aasta sõbra käes sõitnud ja jõudis minuni.
Läbisõit 430 000 ja võib ka vabalt õige olla.
Selle autoga on pikem plaan. Ehk siis ehitan endale ja korralikult. Ma välimuse suhtes pedant pole ja suudaks ka mati autoga sõita ringi aga
tehniliselt peab kui Antsu viiul olema.
Panen mõned pildid ja nädalavahetusel plaanis diffrite õlivahetuse + mootori õlivahetus. Katsun ka OEM salongiradika osta ja läheb selle vahetuseks.
Mina külmas kilukarbis sõita ei taha, liiga harjunud hea sooja bensumootoriga, mis paari minutiga juba salongi saunaks lõi.
Minu jaoks igaljuhul suht ideaal kombo. Hea diisel, odav sõita, väänab ehk jaksab käru vedada, saan sittasid teid tallata, ruumikas, ehituskvaliteet
väga hea, nelikuga saan sõita ka kohtades, kus siiamaani ei saanud... Tundub hea.
IMAG0421 by
IMAG0409[1] by
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 16.11.17 07:36
|
|
|
Tagaklaasile ei tule vett + juhi jalgealune märg (omavahel seotud?)
Juhi jalgealuse märguse põhjust otsi kapoti all selle plastikust kaitsmekarbi juurest. Seal võimalus et kapoti avamistrossi läbiviik või siis
kaitsmekarbi enda tihendusmassis mõra.
Tagaklaasile vett oled ikka lisanud ma eeldan pagassis paremal pool? Kui jah siis ilmselt paagis olev pump sealsamas parema seina sees olevas anumas
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 16.11.17 08:09
|
|
|
Kasuta siin olevat õpetust piltide lisamiseks: http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?t=45497
Kas auto pärit stroomi kandist?
Üks seal päris pikalt silma jäänud. Muidu tundus korralik, kuid jah, värv matimast matt. Aga poleerid ära, paned korraliku keraamilise püsivaha ning
ongi korras
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 16.11.17 10:18
|
|
|
Tänud info eest. Kaitsmekarbi ümbrus kõdu täis, seal peab kõvemini puhastama ja hakkama otsima, vaatasin pimedas põgusalt peale. Päeval tööl ja õhtud
meil pimedad.
Juhi jalgealuse märjaga loodan, et saab ühele poole, ehk ei ole nii hull lugu. Mul neid katuseluukidega autosid olnud, mil ei leiagi lõpuni üles kõiki
niiskuseallikaid ja kuigi katuseluuk on lahe, siis mul praegu pigem sobib, et üks viga vähem, kust otsida.
Stroomi kandist tõesti see auto tuli. Seal ta elas ja viimased 3 nädalat oli ka ilma sõitjata. Ju siis müüja sõber, kes seda kasutas, endale mingi oma
isikliku auto leidis ja see seisma jäi. Seda unustasin uuridagi.
Vahatamise/lakkimise osas ei teagi nüüd. Enamus lakki autolt maas aga laiguti ka kapotil näiteks peal. Ehk peaks siis ära poleerima selle. Ja võimalus
oleks tõesti ära poleerida auto ja siis täispauk lakk uuesti selga lüüa (kompressor + värvipritsid + poleermasin olemas). Kas see ka õnnestub, ei tea.
Kellelgi kogemusi?
Paar mittemidagiütlevat pilti veel, mille müüja mulle ennem saatis: Nüüd olen ikka tolmuimejaga puhtaks teinud + sõber on mulle ühe auto täis sisepesu
sees, kuna kunagi sai tal aidatud ühe 3.seeria bmw mootorit veidi aatomiteks tõmmata ja tagasi kokku suunata. Loodan selle lähiajal sisse kasseerida
(ennem võiks jalgealuse lekke saada kõrvaldatud)
unnamed
unnamed (1)
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 26.11.17 15:41
|
|
|
Olgu siis nii, võtsin eelmisel nädalavahetusel terve vaba päeva, et lähen ja teen selle salongiradiaatori vahetuse ära. Sain nimelt sõbra käest terve
auto jupid sümboolse summa eest. Ta naine sõitis selle kunagi küljega vastu puud nii, et B piilar oli sees. Sama mootoriga isend aga esivedu. Ütlesin
sõbrale, et äkki oleks quattro päästnud külglibisemist. Ta vastas selle peale, et kui naine on roolis ja on otsustanud autoga kraavi sõita, siis ta
sellega kraavi ka sõidab. Ei aita siin nelikvedu ega miskit...
See selleks. Mina sain kogu sillaosa, püstakud, sumbuti, veovõllid jne. ehk kõik, mida enne metalli viimist küljest suudeti kakkuda ja seal sees oli
ka salongiradika korpus. Kakkusin selle laiali ja seal sees oli ilus originaal salongiradikas, millest õhk käis läbi väga hästi. Pesin seest puhtaks
nii palju, kui sain ja sellest johtuvalt otsustasin ka oma radika küljest ära kakkuda, et asi selge oleks.
Kodust välja kell 9:00 töökoja poole. Netist leidsin õpetuse, kuidas see kammajaa 2,5 tunniga ära teha - ehk salongiradika korpus maha, laiali, kokku
tagasi ja kõik külge. See eeldas aga seda, et keskkonsooli ei pea ära tõmbama. Õpetus ju ilus. AGA...
Diislil on üks tohutu suur erinevus bensukaga ja selleks on salongiradika ees olev elektriline radikas, mis siis ennem, kui veesärk piisavalt soojaks
läheb, ka salongi õhku suutma kütta. Ja selle ehitusega suutsid itlerid ikka rämeda käki kokku keerata.
Sest ma olin juba mitu tundi vaikselt nokkinud ja tõepoolest, eemaldades mõlema eessõitja jalgealuse ja sealt masseerides saab kõik vajalikud pistikud
lahti ja ei pea keskkonsooli maha võtma. Aga sellesama elektrilise radika juhtmed lähevad keskkonsooli alla ja neid ei saa sealt ilma konsooli
lammutamata eemaldada. Oligi variant, et kas lõikan juhtmed läbi või võtan kadalipu ette. Valisin variant B sest pornuffi ma ei tee.
Sain salongiradika kenast kätte, korpus laiali ja oligi kohe selge, et minu radikas oli täiesti umbes. Sealt puhudes vaevu midagi läbi liikus aga
täiesti kutu, mis kutu. Ja nüüd mul kulus pea 4 tundi uuesti korpuse kokkupanemisega. Küll on tore kõiki neid labasid omavahel joonde ajada - aga see
polnudki väga hull. Lihtsalt miski takistas ja kui ka sain korpuse kokku, siis keskmine süsteem, mis siseõhu ja välisõhu vahel lülitab lihtsalt käis
nii raskelt, et kohe aru saada, et võllil lähevad nuudid kiiresti maha nii.
Lõpuks suutsin isegi korpuse katki pressida ja alles ühel hetkel sain aru, et minu korpusel oli ühe laba ots auku sisse ära murdunud ja ei olnudki
võimalik kokku panna korralikult. Aga selle peale läks tõesti üle 3 tunni, ennem kui sellest aru sain.
Peale seda läks kõik juba "kiiresti". Eriti meeldis mulle see, et kui auto kokku ära sain, siis vaatasin üle õla tahaistmele ja sealt vaatas mulle
vastu see äge kahe voolikuga plastikvorst, mis keskkonsooli alt võtab õhku ja suunab selle tagumiste reisijate jalgadeni. See, mis kässari konsooli
ümbert jookseb. No tore. Kell oli 8 õhtul ja oligi variant, et kas sõita koju ära ja kõigele käega lüüa või korralikult teha. Jälle variant B. Koju
jõudsin 22:40.
Ilus värk. Aga järgmine päev oli vihmane, võtsin 4 sõbrannat ja nende 2 koera peale, läksime Saudiga mere äärde matkama. Üks sõbranna suutis vette
kukkuda ja oli vaja soe panna maksimumi. Ütleme nii, et ma juhtides autot tundsin, kuidas sooja tuleb salongi nii palju, et vaid t-särgi väel suutsin
kuidagi olla ja siis ka tahtsid kõrvad peast ära sulada. Niiet see probleem on lahendatud.
--------------
Nüüd juba 1100 km sõidetud, siiamaani täispaagi meetodil 6.6L/100km, kõike segamini alates maanteest kuni maastikuni.
Ühtegi viga pole välja tulnud, väga heas tehnilises korras isend, mille pisivead mind ei häiri, kuid millega tahan jõudumööda nüüd tegeleda
A) Kas kellelgi 16" velgi on pakkuda? Välimus pole tähtis, tahan sirgeid. Kui kellelgi pakkuda, võib pakkuda.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 26.11.17 18:00
|
|
|
Hea see, et müüja väitel vahetatud salongiventikas hiljaaegu. Ja oligi, originaalosa ja kõik läikis, harjad väga vähe kulunud. Sõbra juppidest oli
juba väga sügavale kulunud rootorisse sisse harjad, hea võrrelda.
Ära sai veel vahetatud õli+filter. Mobil 1 5w30 läks sisse.
Ja kuna jahutusvedeliku probleemid on viinud radika ummistumiseni, siis sõidan kokku mingi 1000 km ja vahetan jahutusvedeliku uuesti ära.
Mida veel vaja:
A) 16" rõngad, millele rehvid peale panna. Ise eelistaks 15" ja kõrge profiiliga rehve aga kuna esivanemal on üle jäänud suht tutikad 16"
talverehvid, siis tuleb seda teed minna. Praeguste lamellidega võib lume korral suusatada, profiili esiratastel napib.
B) Tagakojamees pühib atmosfääri aga mitte klaasi. Liigub aga ei pühi mitte midagi. Ehk ei puutu klaasi pinnaga kokku, mootor kutu või mingi
mehhanism, mis seda vastu klaasi surub. Kui kellelgi üle, võib pakkuda.
C) Küljepeeglid küll ei soojene, mismoodi need peaks töötama? Kas automaatselt või koos tagaklaasi soojendusega?
Muus osas ei virise, hea masin ja viib ühest kohast teise virisemiseta.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 26.11.17 20:08
|
|
|
Peeglite soojendus töötab koos klaasisoojendusega, kuid peeglite regullimisnupp peab nn "0" asendis olema. Kui on L või R peal, siis peegliklaaside
soojendus ei toimi.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 26.11.17 20:36
|
|
|
Küljepeeglid lülituvad sisse tagaklaasi soendusega. C4 teemad alati meeldinud, jõudu!
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.17 20:43
|
|
|
Kui peeglitel on originaalklaasid siis töötab soojendus automaatselt, ülimugav süsteem. Termoregulaator peegliklaasi tagaküljel reguleerib voolu peale
andmist. Alvadi jms toodetel see andur puudub ja siis peaks küte koguaeg taga olema.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 26.11.17 21:11
|
|
|
Tänud info eest. Tundub küll, et on originaalpeegliklaasid ja kui ei ole, siis sõbra ladu (mis küll tema töökoja all edasi seisab) kindlasti varustab,
uksed olid seal alles.
Ma usun küll, et mul pole peegli regull 0 asendis vaid on ühte suunda sisse lülitatud, regullisin alles hiljuti. Katsun seda kohe lähiajal vaadata.
Praegu ongi nii, et hommikul käivitades on peeglid udused, tagaaknast ei näe midagi läbi ja kojamees seda ei pühi. Oma boksist välja tagurdamine on
paras tripper.
Küll aga puhastasin ja möksisin ka esikapoti avamise trossi ümbruse kummiluti koha kerehermeetikuga üle. Maalehe pakk on juhi jalgealuse mati all,
vahetan neid. Auto on kindlasti seest kuivem, nädal aega seisis Pärnus ja suht kiiresti oli sõidetav ja ilusasti puhas seest. Tundub, et aitas
kindlasti.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 26.11.17 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Aga ikkagi vaatasin 2.5tdi 103kw isendiga V70-eid, kuna külajutud räägivad, et tegemist on kõige parema mootoriga, mis Volvodel peal on. Sai isegi
välja juba valitud hea isend aga napsati nina eest ära ja jäin pikkade näppudega.
|
1997...2000a. V70 103kW mootor on modifitseeritud VAG-i mootor, ehk sama asi mis sellel A6-l kapoti all. Modifikatsioon seisnes teises
klapikambrikaanes, mootori kinnitustes ja Volvo tähisega mootorikattes
Naljakal kombel oli hunnik aega tagasi ka C4 minu lemmikauto. Tol ajal oli 2.5Tdi 103kW diislite maailmas mingi müstiline kompott.
Aga tore vaadata, kuidas väärikaid vanakesi elu ja tervise juures hoitakse. Edu.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 12.12.17 20:21
|
|
|
Autoga kaasa tulnud talverehvid olid nii sitad, et juba olen saanud paar head kogemust.
Ühel juhul kesk lumetormi, mis eelmisel nädalal juhtus, jooksid kaks kitse teele ette. Pidurid ei teinud mitte midagi sest lihtsalt libiseb otse edasi
ja juhitamatu. Sain kahe kitse vahelt läbi hooga aga üldiselt sellises paksus lumes, kus rehv end läbi ei suutnud pressida olematu mustri tõttu, pidin
rohkem nagu tagaveolisega sõitma - keerad rooli välja ja annad takka, siis vähemalt tagarehvid natukene vedasid.
Teine juhtum sel pühapäeval, kui käisin Keila kandis velgedel järgi. 80ga sõites järsku kurvi tagant hüppas peatee märk ette ja pidureid null - must
jää. Isegi natukene ei võtnud. Hooga lendasin peateele ja päästis vaid see, et peateel musta jääd polnd. Ja õnneks kedagi ka ei tulnud, muidu oleks
võinud vist kas tervise või autoga hüvasti jätta.
Igastahes sebisin siit foorumist 16" flat five veljed, neile lendasid peale esivanema käest saadud 205/50 Michelini lamellid, mis paartuhat km
sõitnud. Ega ideaalne variant pole kuna ise ostaks naelad alla. Aga võrreldes olemasolevate rehvidega on ikka hoopis teisest maailmast. Praegu käisin
sõitmas, külmunud kruusateede peal lumeläga ja vesi ja pidurdab ning on juhitav samal ajal. Hea küll - ega sõita tuleb ka osata ja praeguseks ikka
juba hea variant.
Sõber, kes rehvitöökojas töötab ja rehve nägi mul, ütles, et ka need tagumised, mis peal olid (Dayton), et need on kurikuulsad kuna ei kulu.
Järelikult ka ei haaku.
Velgede vahetusega sain ka maanteel vibrast jagu. Kaks head asja korraga.
Tagakojamehe sain ka tööle. Puhastasin ja määrisin ja nüüd töötab kenasti. Vett veel peale ei viska aga pole ka hullu nende märgade ilmadega. Soojemal
ajal vaatan edasi.
Kaugtulede sisse viskasin Ledid - suht võigas vahe ikka, nüüd näeb sõita nagu uue autoga. Lähitulede sisse need ledid ei mahu, H1 socketi peal ledidel
kõigil jahutusradikas või vent taga ja ei mahu korpusesse. Praegu Osram Nightbraker sees ja no kuidagi saab hakkama. Eks veel mõtlen, mis seal teha.
Aga noh, auto karjub täis sisepesu ja väljast poleeri/vaha järele. Praegu jääb suts ikka vana auto mekk man, kuigi sõita juba päris hea ja kõik
vajalik töötab.
IMAG0463[1] by Arvo Aljaste, on Flickr
IMAG0461[1] by Arvo Aljaste, on Flickr
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 18.12.17 08:30
|
|
|
[img]IMAG0471[1]
by Arvo Aljaste, on Flickr[/img]
Nädalavahetusel sai Paldiski poolsaart vallutatud. No päris ulme, kui räigelt see on tümaks sõidetud. Muidu poleks hullugi, põhi on kõva all aga ühel
hetkel ma ikkagi otsustasin, et järgnevaid lompe ma ei valluta. Küll aga lombid, mida kummikuga läbi ei saanud kahlata kuna üle ääre tahtis vesi
tulla, neist ma läksin läbi. Lükkad vett ja lähed.
Kui aga juba olemasoleva pildi juures hakkasin nägema autode bampritükke, siis otsustasin, et ega mul täna pole vaja, võin jala ka minna edasi.
2000 km läbitud selle autoga ja kõik on viks ja viisakas, peab end vägagi viisakalt üleval ja ei tunne, et peaks kartma ka pikemaid otsi Eestist
väljapoole.
Paar küsimust on:
1) Püsikiirusehoidja töötas väga kaootiliselt. Ca. 10x pidi vajutama nuppu, et ta ühel hetkel ära aktiveeriks. Tundub küll, et nupp ise jamps, ma
pedaalidelüliteid ei tahaks uskuda. Seda püsika kangi vist puhastada väga ei õnnestu, katkusin natukene laiali aga tundub küll, et peaks lihtsalt kogu
krempli ära vahetama?
2) Rool viltu ikkagi ees ja häirib. Kas ma võin selle lihtsalt nii, et tõmban ta nuudi otsast ära ja löön sirgelt otsa tagasi?
3) Rooli max. välja keerates käib vahepeal klõnk-klõnk-klõnk läbi kui manööverdad. Esimese veovõlli ots vist tüma ja peaks uue veovõlli toppima? On
selle vahetus raske antud autol? Veermiku osa tundub oluliselt keerulisem kui minu senistel autodel.
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 18.12.17 18:30
|
|
|
Rool viltu - kas latti vahetades pandi latt keskele ja siis rool tagasi? Kui tahta asja korrektselt teha, siis tuleks rool ära võtta, latt keskele ja
siis rool tagasi (ning seejärel sillastend). Kui ta sul nii vähe viltu on nagu ühel eelneval pildil, siis võid ka lihtsalt rooli lahti võtta ja otseks
lüüa. Lihtsalt nende kraadide võrra saad ühele poole rohkem keerata ja teisele poole jällegi selle võrra vähem (eeldusel, et hammaslatt võimaldab).
Kui latt ja rool on keskel/otse, siis tuleb sillastendis käia ja seal asi paika ajada.
Pole küll c4'l kunagi silla kallal käinud (skeemi vaadates ei paista seal midagi rasket olema eeldusel, et poldid lahti tulevad), aga vaevalt seal
midagi üle mõistuse rasket on. Kindlasti tuleb mõni c4 omanik ja jagab mõnda nippi, kui seda on. Kui ei ole, siis võta tööriistad kätte ja vaheta ots
ära.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 19.12.17 14:22
|
|
|
Minul tegi klõnk klõnk siis kui amordi tugilaager oli õhtul omadega. Samuti teisel masinal oli klõnksus kui vedru oli otsast tüki eraldanud. Veovõlli
otsi laiskusest olen vahetanud nii et tõstukil auto üles,ratas maha, pooltelje otsapolt lahti, kastipoolt lahti ning c4 mahub see ilusti sealt vahelt
välja kui rool õigele poole välja keerata. Siis lauapeal hea lihtne asjatada. Välimisel otsal äravõetavat stopperit pole, sisemisel on, kui peaksid
toda vahetama hakkama
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 20.12.17 07:30
|
|
|
Tänud info eest. Igaljuhul turvalisem tunne nüüd veovõllide vahetusele otsa vaadata. Kehv lugu see, et töökojas jooksis tõstuk laiali ja veel ei tea,
mil see korda saab. Lükkub natukene edasi see piilumine.
Eelmise omaniku poolt amordid, tugilaagrid, õõtshoob ühelt poolt ja kõikvõimalikud puksid esisillas viimase aasta jooksul vahetatud, kaasa sain ka
arve selles osas. Niiet praegu esimese hooga hakkan veovõlle kontrollima ikkagi selle heli osas.
Kui raske selle roolilati lahtilaskmine on?
Sest iseenesest sõites ja kohapeal manööverdades ma ei taju, et ühele poole saaks vähem keerata kui teisele poole. Ei kisu kuhugile, hoiab oma
sõidujoont ka käsi roolil mitte hoides. Kas seda saab ka ennem kontrollida, et ei peaks tühja tööd tegema lati lahtilaskmisele tegema kui hiljem
selgub, et põhjust polegi. Kuigi rool on veidi rohkem viltu, kui mu ühel pildil. Nii 15 kraadi viltu, ma ütleks vasakule poole.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 09.01.18 11:55
|
|
|
Tervitus,
Vahepeal autoga omajagu sõidetud, liikleb eeskujulikult. Veovõlli otsa vahetuseks pole ikka jõudnud, tahan ära oodata, mil tõstukile saab ajada. Päris
pukkide peal oleva auto alla ei soovi ronida.
IMAG0511[1] by Arvo Aljaste, on Flickr
Vahepeal otsustasin, et võtan kohustusliku lisana S6 rooli ligi, nagu sõber auto ostmise hetkel ütles. Mul püsikiirushoidja kang jebis niikunii,
töötas 1 kord 10st vajutades. Nokkisin seda oma kangi veidi ja pärast ei töötanud üldse. No lihtsam uus kang vaadata ja selleks peab rooli niikuinii
maha võtma, enda rooli oli mõne koha pealt koledasti kulunud kah. Sestap sai ühe kaasfoorumlase käest ostetud püsika kang, s6 rool ja esigrillile
kadumaläinud quattro märk. Lähiajal lendab külge kõik.
To do praeguse seisuga:
- installid püsikas ja rool
- veovõlli ots vahetada
- käigukastipadjad + käigukangi enda munakas üle kontrollida.
- Küljepeeglite soendus ei tööta
Käiguvahetamisel on jebi, vahel natuke trikitab. Siin ongi küsimus, et kas käigukasti padjad väsinud, uued tellitud. Või on kaigukangi all olev
munakas ja sealolev süsteem väsinud. Natuke häirib aga rahulikult sõites pole tegelt väga määrav. Kiirelt 1 ja 2 vahel lapates vahepeal jurab.
Tagakojamehega olen niikaugele jõudnud, et mootor töötab kenasti. Vedelikku ka viskab klaasile juba aga surve väikene. Tundub, et töökojas suruõhu ja
brake cleaneriga seda vaheldumisi puhastada vaja natukene, siis tuleb seda vett ehk paremini. Praegu surve muidu võigas, kui võtta voolik mootori
korpuse küljest maha, et viga ikkagi puhtalt läbilaskmisvõimes.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 09.01.18 12:57
|
|
|
Lisaks jäi mainimata üks murekoht, mis kerkinud:
Kui kõvasti talda anda, siis vahepeal jätab vahele, nagu ei saaks kütet kätte. Kellelgi teisel kogemusi, mis siin olla saaks? Kas peaks bensupumba
poole vaatama või on mõni tüüpviga? Rahulikult sõites kõik OK ja ka iga kord ei jäta vahele. Probleem just 2 ja 3 käis ja põhjagaas, ülemiste
käikudega pole probleemi olnud.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 09.01.18 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Lisaks jäi mainimata üks murekoht, mis kerkinud:
Kui kõvasti talda anda, siis vahepeal jätab vahele, nagu ei saaks kütet kätte. Kellelgi teisel kogemusi, mis siin olla saaks? Kas peaks bensupumba
poole vaatama või on mõni tüüpviga? Rahulikult sõites kõik OK ja ka iga kord ei jäta vahele. Probleem just 2 ja 3 käis ja põhjagaas, ülemiste
käikudega pole probleemi olnud. |
Sisemised klapivedrud puudu.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 09.01.18 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Lisaks jäi mainimata üks murekoht, mis kerkinud:
Kui kõvasti talda anda, siis vahepeal jätab vahele, nagu ei saaks kütet kätte. Kellelgi teisel kogemusi, mis siin olla saaks? Kas peaks bensupumba
poole vaatama või on mõni tüüpviga? Rahulikult sõites kõik OK ja ka iga kord ei jäta vahele. Probleem just 2 ja 3 käis ja põhjagaas, ülemiste
käikudega pole probleemi olnud. |
Sisemised klapivedrud puudu. |
Milliste klappide vedrudest me räägime? Sisselaske-/väljalaske omadest vaevalt...
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 09.01.18 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Lisaks jäi mainimata üks murekoht, mis kerkinud:
Kui kõvasti talda anda, siis vahepeal jätab vahele, nagu ei saaks kütet kätte. Kellelgi teisel kogemusi, mis siin olla saaks? Kas peaks bensupumba
poole vaatama või on mõni tüüpviga? Rahulikult sõites kõik OK ja ka iga kord ei jäta vahele. Probleem just 2 ja 3 käis ja põhjagaas, ülemiste
käikudega pole probleemi olnud. |
Sisemised klapivedrud puudu. |
Milliste klappide vedrudest me räägime? Sisselaske-/väljalaske omadest vaevalt... |
Nii sisse -ja väljalaskeklappide sisemistest vedrudest. Kui neid pole siis ei kannatagi järsku pööret. Eriti madalamate käikudega. Seda võimendab
veel, paksem õli, kui pole saavutanud töötemperaturi, chipp jne...
Sisuliselt klapid ei suuda sulguda õigeaegselt ja siis tekibki nn. puterdamine. Külma mootoriga 1 ja 2 käiguga järsku lõpuni vajutada, siis võib lausa
välja surra sest lööb hüdrotõukurid õli täis ja vedru ei suuda klappi sulgeda.
Kas nüüd enamus, aga paljudel a6 c4 diislitel neid pole, ja kui chippi pole siis ei saagi teada.
Nii palju kui ma olen lammutanud r5 diisleid, siis sadadel(2.4 ja 2.5 diislitel) need sünnist saati sees, aga a6-tel on enamustel puudu.
Minu eelmisel mootoril olid puudu ja präegusel, mis tuli v70 pealt polnud neid ka sees(v70 mootor varem lahti käinud ei olnud).
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 09.01.18 18:00
|
|
|
Väga huvitav teema. Sellisest ehitusest ma polegi kuulnud, et klappidel on sisemised vedrud. Muidu on vedrud klapisääre ümber ikka, mis siis klapi
sulgevad.
Kas kellelgi on pilti/tehnilist joonist kõnealustest imeviguritest? Ja kas mootorikoodi või VIN-i järgi ma saan kindlaks seda teha, et kas on need
vedrud puudu või mitte. Kui tõesti mingi selline kaalikas, siis tuleb asi ju tööde nimekirja panna ja juppe otsima hakata.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 09.01.18 18:48
|
|
|
Küljepeeglite soojenduse probleemile võid lahenduse leida nii, juhiuks pärani, siis paistab juhtmete kaitse kummilutt (mis läheb kerest ukse sisse),
võta too ükskõik kummast otsast lahti ja uuri kas katkisi juhtmeid leiad. Minu vanal c4 oli mure seal - tagaklaasi soe töötas aga peeglid ei
soojenenud, mõne aja pärast ei töötanud ka el aknad enam ja lõpuks oli avastus, et peaaegu kõik vanadusest rabedad juhtmed olid puruks murdunud! Palju
tinutamist ja lappimist kitsas kohas, aga lõpuks toimisid jälle kõik asjad. Edu vanakesega!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 11.01.18 07:27
|
|
|
Peeglite osas tänud. Tunduvad originaal peegliklaasid küll olevat, suht igivanad (mingi õrn sinakas toon on neil ja klaasi servadest oleks ajaga nagu
vesi vahele saanud, millimeeter paar on tuhmunud). Vaatan kindlasti üle selle uksejuhtmestiku sest ega uksi avades ei lähe ka salongivalgustus tööle.
Auto vanust vaadates ei imesta.
Kuna autol distantsjuhtimisega kesklukku polnud, siis paigaldasin selle. Käed taskus auto letti viies ja pärast ära tuues läks 95 raha. Töötab nagu
peab ehk kinni vajutades ja avades vilgutab suundi kenasti. Tegi ära Haapsalu üks autoelektrik, kes ise põhimõtteliselt pime aga tal on abiline, kes
siis tema eest musta tööd teeb ja tema juhendab. Väga lahe kogemus, ja vana väga pädev.
Igastahes on hoopis teine tera, kas võtmest uksi iga kord lukustada või puldist. Teatud asju enam käsitsi teha ei soovi. Pult on oluliselt viisakam,
kui kuu tagasi VW esindusest ostetud Transporteril, mis töökoht ostis ja maksis pea 40k. Selle pult oleks nagu Kadaka turult ostetud. Seega ei kire.
Tore muidugi see, et 8-st auto kõlarist töötasid ostes 3. Juhiukse kõrge ja kesksageduskõlar ja kõrvalistujapoolne kesksagedus. Tagumistes ustes on
samuti kõrg ja kesksageduskõlarid pandud, need ei tööta. Peale autoelektriku juures käimist töötab vaid kõrvalistujapoolne kesksageduskõlar. Heli on
lihtsalt fantastiline.
Ei tea, millal selleks aega leian, et heliga tegelema hakata. Eelmises autos oli väga korralik järelturu helisüsteem võimendite, vahefiltrite ja
eraldi subwoofrikastiga. Helikvaliteedi vahe on mahe ja kirgastav, kuid ka sellega harjub. Nii imelik, kui see ka pole. Kui väga palju ehitada ei
viitsi, siis tirin teisest autost helisüsteemi välja ja lendab Audi Saraabiale peale - v.a. woofrikast sest ausalt öeldes see kolossaalne pakiraam,
mis A6-l on, on nii mõnus, et ma ei soovi seda ruumikasutusvõimalust bassikastiga risustada. Jube hea on ikka olnud praegu maale minnes lihtsalt
tööriistu täis toppida ja muud nodi vedada.
IMAG0514 by Arvo Aljaste, on Flickr
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
|