Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1.8 ADR AVANT - 1997- SalmA (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 11284)
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 28.09.16 21:45 Tsiteeri
Audi A6 1.8 ADR AVANT - 1997- SalmA



Tõin endale järgmise peavalu:
https://www.upload.ee/thumb/6205310/IMG_20160929_000215.jpg
https://www.upload.ee/thumb/7497779/IMG_20170926_181927.jpg
Mis siis vaja teha:
Mootoripadjad Vahetatud
Parem poritiib(Lähevad ikkagi mõlemad vahetusse) Vahetatud
Salongiventilaator Vahetatud
Juhi elektriaken Vahetatud
Kõik filtrid Vahetatud
Õlivahetus Vahetatud
Kliima täita
Keemiline puhastus istmetele
Armatuuris pirnid vahetada. Vahetatud
Juhi ukse lukk üle vaadata(teeb vaid juhi ukse lahti, lukustab samas kõik uksed. Vast ukse lutis juhe puruks) Järelturu alarmi kala[varastatud kaabel murdunud]. Kogusüsteem välja visatud. Nüüd töötab ka lukk
Alumised ukseliistud vahetada Vahetatud
Taga stangest mölk välja Tehtud
Poleerida Tehtud



Varustuse nimekiri:
X1D = National sales program Sweden
B0H = Component parts set, complying with vehicle type for Sweden, various parts
C0V = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H6S = Tires 195/65 R15 V
J0J = Battery 300 A (63 Ah)
M51 = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/92 kW 20V with MVEG 2 base engine is T0V/T5Z
Q1A = Standard front seats
1BA = Standard suspension/shock absorption
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1Q2 = Mass damper for steering wheel, 31Hz
1MR = Leather steering wheel
1N1 = Power steering
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated
T5Z = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.B
3S2 = Black roof rails
4UC = Air bag for driver
0G1 = Gearshift lever
8AV = Radio
8GL = Alternator 120 A
8FA = Without second battery
8RM = 8 speakers (passive)
1KD = Disc brakes, rear
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
3YB = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption
(lisaks mainitule on veel ka tulepesurid, reguleeritav rool[sügavus ja kõrgus] ja kliima)


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.09.16 04:24 Tsiteeri


See mootor nii suure kere peal lahjaks ei jää? :) Palju kütusekulu ka on?


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 29.09.16 05:01 Tsiteeri


Veel ei oska kommenteerida. Paagi panin alles eile täis. Tehas räägib järgmist:
12,5(Linnas)/7,2(Maanteel)/9,1(Keskmine)


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 29.09.16 05:01 Tsiteeri


See auto on vast igapäevasemaks soolavees leotamiseks sigari asemel (või kuidas? :D). A6 C4 tiiva leiaksin sulle, kui soovid, Tallinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 29.09.16 05:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
See auto on vast igapäevasemaks soolavees leotamiseks sigari asemel (või kuidas? :D). A6 C4 tiiva leiaksin sulle, kui soovid, Tallinnas.


Idee oli jah midagit sellist. Sigaril vaja mõned asjad teha( Sidur, generaatori laagrid, pihustid ja leida kala ülesse, miks mõnikord suvalisel hetkel välja sureb[kahtlustan ise järelturu alarmi] ja muud mured)

Tiibade kohapealt räägib privaatselt.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 29.09.16 06:12 Tsiteeri


Nillisin ise ka seda A24´s. Tundub huvitav see 1.8 mootor c4ja peal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 29.09.16 06:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Veel ei oska kommenteerida. Paagi panin alles eile täis. Tehas räägib järgmist:
12,5(Linnas)/7,2(Maanteel)/9,1(Keskmine)


SalmA


Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 29.09.16 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: treilop
Nillisin ise ka seda A24´s. Tundub huvitav see 1.8 mootor c4ja peal!


Vaatasin ka, et ainuke eestis müügil. Varustust kah nagu oli ja rooste olematu antud ajastu auto kohta(VA. tiivad). Isegi luugil vaid paar hõõrdumisest tekkinud alget.

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Veel ei oska kommenteerida. Paagi panin alles eile täis. Tehas räägib järgmist:
12,5(Linnas)/7,2(Maanteel)/9,1(Keskmine)


SalmA


Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D



Ärme siiski unustame, et tegu tehase andmetega.
Reaalne kulu vast saab teada nädala jooksul.
Vaikselt mölgub ka meeles compu ja autochecki paigaldus, kuid ei tea, kas raatsib ratsida.
Püsikas vast oleks möistlikum lisa.
Auto ise seest ülipuhas.
Pagas samuti mustusest/plekitest puutumatta(peaks mainima, et puhtam kui istmed).
Kaks võimalust, kas kõvasti puhastatud või lihtsalt hästi hoitud( vaid istmed on plekilised[hele sisu]).

Keegi oskab nõu ka anda, kelle tootja salongi ventikat võib sisse toppida?
Saan aru, et kasutatud originaali mõttetu panna, kuna probleem ei ole harjades vaid kaagrites/puksides.
Ja netis kolades leidsin, et mootori padjad mölemal pool ühesugused???(vaid AHU mootoril erinevad)



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.09.16 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D


Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 29.09.16 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D


Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.

Imelik värk. Mul Quattro ADR ei võtnud üldse palju kütet. B5 kerel siis..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 29.09.16 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D


Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.

Imelik värk. Mul Quattro ADR ei võtnud üldse palju kütet. B5 kerel siis..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 30.09.16 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Nende andmete järgi on ikka jube janune. Mul on essil täispaagist täispaagini isegi samad või paremad näitajad :D


Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.

Imelik värk. Mul Quattro ADR ei võtnud üldse palju kütet. B5 kerel siis..


Eks reaalne jääb kindlasti alla tehase näitude. Ise olen väga pehme jalaga. Kui auto ei liigu, siis ju ei ole mõttet toda ka kräunutada:cool:



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 30.09.16 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.


Sul oli seal miskit hapu siis. Omal oli mingiaeg samuti b5, adr motoga, esiveoline. Maanteel sai 6l/100 ilusti hakkama(kompu näitas veel vähem), linnas 8.5-9l/100km vahemikus. C4 muidugi hulga raskema kerega, sealt ka suurem kulu.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 30.09.16 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Ega see ADR ongi janune mootor. Oli B5 sama mootoriga ja linna kulu alla 10ne ei saanud kuidagi. Ja ega mnt ka alla 8 väga ei saanud.


Sul oli seal miskit hapu siis. Omal oli mingiaeg samuti b5, adr motoga, esiveoline. Maanteel sai 6l/100 ilusti hakkama(kompu näitas veel vähem), linnas 8.5-9l/100km vahemikus. C4 muidugi hulga raskema kerega, sealt ka suurem kulu.


Tehase andmed olid linn 12,1 ja mnt 6,5 (aga see ilmselt mõeldud rahulik 80-90ga kulgemine, ise sõitsin pigem 100ga ja lisaks mõned möödasõidud). Vaevalt 5aastat auto rikkis oli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 30.09.16 12:59 Tsiteeri


Palju C4 peal pöörded 100km/h on? B5 peal kipub sinna 3000 kanti minema ja ega siis saagi väga öko olla.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 30.09.16 13:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Palju C4 peal pöörded 100km/h on? B5 peal kipub sinna 3000 kanti minema ja ega siis saagi väga öko olla.


Kui mälu ei peata oli seal midagi 2800RPM vms.


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 14:31 Tsiteeri


Suht surm on see 1.8 C4. Endal oli ka kunagi ja ega seal minekut ei ole rääkimata ökonoomsusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 30.09.16 14:51 Tsiteeri


Ega jah ei ole just rakett, kuid punktist a, punkti b viib.
Siiski peaks olema ökonoomseim bensiini mootor C4 kerel.


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pikkpoizz
huviline



Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.

postitati 30.09.16 14:52 Tsiteeri


1.8 t kone vahele ja mured lahendatud :)


Horsepower sells cars, torque wins races.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 30.09.16 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pikkpoizz
1.8 t kone vahele ja mured lahendatud :)


Mis see siis head teeb?



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.16 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Ega jah ei ole just rakett, kuid punktist a, punkti b viib.
Siiski peaks olema ökonoomseim bensiini mootor C4 kerel.


SalmA


Peaks olema ökonoomseim aga reealsuses kahjuks mitte. Käisin igapäev 100km tööl sama kooslusega ja sõber käis 3.7 A8-saga ning 3.7 tuli lõpuks ökom. 1.8-saga pead hirmasti vägistama kui rahvast ka täis on.
Turbo lisamine annab märgatavalt jõudu juurde ja vaat et on isegi ökonoomsemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 02.10.16 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Ega jah ei ole just rakett, kuid punktist a, punkti b viib.
Siiski peaks olema ökonoomseim bensiini mootor C4 kerel.


SalmA


Peaks olema ökonoomseim aga reealsuses kahjuks mitte. Käisin igapäev 100km tööl sama kooslusega ja sõber käis 3.7 A8-saga ning 3.7 tuli lõpuks ökom. !.8-saga pead hirmasti vägistama kui rahvast ka täis on.
Turbo lisamine annab märgatavalt jõudu juurde ja vaat et on isegi ökonoomsemaks.


Ah, mis selle kütusekulu üle ikka vaielda. Vast võttab kõik ära, mis paagis.


Kui kellegil peaks ka vedelema tagumisi porilappe, võib ka märku anda.


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 08.10.16 15:24 Tsiteeri


Eile võtsin salongi ventilaatori vahetuse ette.
Proovisin algul neti järgi vahetada (venitad salongi radiaatori karbi ülesse) , kuid ei raatsinud salongi radiaatori karpi lõhkuda ning võtsin hoopis kondensaatori eest ära. Niikuinii oli kliima tühi. Ja peaks ütlema, et ei kujuta ette, kuidas saaks teisiti teha. Ruumi oli piisavalt + sai kõik lehed, mis aastatega sinna kogunenud, eemaldatud.
Ajaliselt läks umbes 4-5H.

Samuti vahetasin salongi filtri, millel ilutsesid audi rõngad.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 06.11.16 16:24 Tsiteeri


Reedel eemaldasin siis ka roostes tiivad.

Lõptulemus oli selline:
https://www.upload.ee/thumb/6323551/IMG_20161105_111010_1_.jpg
https://www.upload.ee/thumb/6323552/IMG_20161105_111038_1_.jpg


Kui kellegil juhipoolset poritiiva kinnitust pakkuda, võib märku anda. Endal oli to päris roostes ja läks vanarauda:
http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+avant/a6/1997-189/8/821-821010/#7
Samuti läks sisse Becker traffic Pro 7949.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 07.01.17 00:26 Tsiteeri


Tiivad vahetatud ja nüüd sai ka vahetatud järgmised asjad:

Kõik pidiru klotsid.
Kõik piduri kettad.
Kõik piduri kelkude juht puksid(hülssid)
Käsipiduri trossid.
Tagumised amordid (nagu mul juhtub, siis tegu oli originaalidega ja ühel ka auk sisse roostetanud)

Pilt ka juurde:
https://www.upload.ee/thumb/6530218/IMG_20170107_013706.jpg

Homme proovib ka vahetada mootori padjad, kütusefiltri ja ühe tagumise supporti(läheb kasutatud support, mille teeb uueks remontkomplekti abil)

Ja siis võiks vast ülevaatluse ka lõpuks ära teha. Kaua ikka auto seisab.


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]