Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine (Vastuseid: 120 | Vaatamisi: 52868)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


smile.gif postitati 19.06.05 19:36 Tsiteeri
Audi 20v 2,5L strokeri ehitamine



Ok, mõtlesin et asi on siin igavaks läinud, et teeks ühe arutelu teemal 2,2 20v mootori kubatuuri tõstmine vändakäigu suurendamise teel. See ei ole küll nii odav tuunimine nagu wastegate vedru põhja keeramine aga samas annaks see juba algusest peale parema väände ja kiirema turbo pöördesse mineku. Tavaliselt tehakse "20v stroker" 2,5 TDI vända abil.

Probleemseks muutub kepsu ja võib olla ka kolvi valik...

* Kas leidub Audi enda valikus sellise pikkusega kepsu mis sobiks antud TDI vända ja originaal kolbidega st. originaalist lühem? (originaali pikkust kahjuks ei tea)

* Originaalis on surveaste 9.3:1, kui paneme TDI vända ja isegi leiame kepsu mis on 4,55mm lühem siis tuleb surveaste turbomootori jaoks tiba jõhker - 10.16:1. Samas kui soovime jätta surveastme samale tasemele nagu originaalis on siis tuleks leida keps mis on 5,45mm lühem originaalist, sel juhul jääb aga kolb oma eelmisest ÜSS-ist 1,1mm allapoole ja see ei ole just hea...

20vT
Vända käik: 86,4mm
Silindri läbimõõt: 81mm
Surveaste: 9.3:1

A100 2,5 TDI
Vända käik: 95,5mm
Silindri läbimõõt: 81mm
Surveaste: 21.0:1

Kas on seda projekti võimalik teha kasutades mingite teiste VW grupi mootorite lihtsalt saadaolevaid juppe või tuleb tõesti tellida custom kepsud ja kolvid?

Nüüd ootaks siia konstruktiivset arutelu... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.05 20:24 Tsiteeri


Forsin: 5,3 cm3 ei freesi sa sealt kolbidest kuidagi moodi maha...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.05 21:07 Tsiteeri


Aga nendelt lehtedelt leidsin, et kepsu pikkus on originaalis 20v turbol 144mm.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 20.06.05 08:58 Tsiteeri


ma väga asjatundmatu inimesena püüanka sõnavõtta.
kas lihtsam ei oleks plokk ülepuurida ja suurema läbimõõduga kolb panna, kui kolvi käigu pikkust muutma hakata.

krt... ma ei ole kindel kas masellest surveastmest õieti arusaan.
kui kolb on ÜSS'is siis see vahe mis jääb plokikaane ja kolvivahele jagada see kolvikäigupeale ära... siis saab teada surveastme?? oi kui segane lause tuli


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.05 09:15 Tsiteeri


Plokki ei saa väga palju puurida, kuna silindrite seinad on spetsiaalselt töödeldud ja kui sa hakkad puurima siis kaotad selle kõva pinna mis on seal hädasti vajalik, lisaks kannatab ka silindrite vahelise seina üldine tugevus.

***Surveaste
Siin on näiteks BMW kolbidest ja surveastme arvutamisest juttu: http://home.netpower.no/pberg/Mahle_m20.html


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.06.05 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Samas kui soovime jätta surveastme samale tasemele nagu originaalis on siis tuleks leida keps mis on 5,45mm lühem originaalist, sel juhul jääb aga kolb oma eelmisest ÜSS-ist 1,1mm allapoole ja see ei ole just hea...


Nüüd ootaks siia konstruktiivset arutelu... :)

Kuid nii saaks surveastme alla 9.3:1 mis tähendakse seda, et saame anda veel rohkem ülelaaderõhku, rohkem kütust=rohkem hobujõude/suurem vääne :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.05 10:10 Tsiteeri


Kodanik Kaaperdaja saatis mulle ka ühe stroker projekti lingi: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=6797&page=1&pp=15&highlight=stroker+project

Siin on kasutatud nii TDI vänta, kui ka plokki. TDI mootori plokk on kõrgem ja tänu sellele on siin otsitud pikemat kepsu.
Kepsud ja kolbid on jälle custom...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.05 21:24 Tsiteeri


Njuh, kas jaaniõlu on juba kehast lahtunud?

Prooviks seda teemat tiba edasi arendada... :)

Mis on 2,2t ja 2,5tdi kolbi sõrme läbimõõdud ja mis on vända läbimõõt kepsu kohalt?

Järsku õnnestub sinna millegi muu kepsu aretada...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.06.05 21:55 Tsiteeri


Küsiksin siia juurde veel 2.2t kolvi ja 2.5 dt kolvi kõrgust kepsusõrme tsentrist.
Ja palju peaks olema kolb madalam, et saavutada normaalne surveaste, kui kasutada 2.5 td plokki, vänta ja kepsu, ning 2.2t kaant?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.05 10:31 Tsiteeri


Kas kellegil on mingit Audi remondi käsiraamatut kus oleks näidatud antud detailide strateegiliselt tähtsad mõõdud?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.05 22:31 Tsiteeri


Maku poolt üks huvitav link: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=5319

Edit: Väga hea kirjandus ja ka kõik vajalikud mõõdud on olemas...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.07.05 20:36 Tsiteeri


http://www.eurospecsport.com/stroker.htm


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.05 06:42 Tsiteeri


Panen 5,5mm paksema tihendi!?!
Ja milleks kolbidele siis need klapi pesad?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 11.09.05 12:33 Tsiteeri


äkki selle ideega, et mõlemad kokku annaks ootuspärase surveastme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.11.05 20:15 Tsiteeri


Otsisin oma masinale rihmakatet ja romulast leidsin lõpuks sobiva, kuid see oli volkari 2,5B oma.
Järelikult peaks olemamingi aastakäigu vw transporteril 2,5'ne 5 pütane bensukas olemas?! Ehk annaks sellisest asjast miskit kasutada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.11.05 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Otsisin oma masinale rihmakatet ja romulast leidsin lõpuks sobiva, kuid see oli volkari 2,5B oma.
Järelikult peaks olemamingi aastakäigu vw transporteril 2,5'ne 5 pütane bensukas olemas?! Ehk annaks sellisest asjast miskit kasutada?


Et kolvi peal olevat survet taluda, olekski vaja jämetamat sõrme kasutada selleks ka disladel kolvi peal 18 bar ja kepsu sõrm 26 mm

5 pütased 2,2 turbo S-id on 81 mm kolb ja 20 mm sõrm ja
6 pütased 2,7 turbo S-id on 81 mm kolb ja juba 21 mm sõrm
tegelikult võiks olla veel tugevam.
22mm supra ja bmw
Volvo kasutab turbo kolvil 23mm sõrme ja seda kolbi saaks kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.11.05 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
( VW taoran 2,0 TDI 103kw ) mootorist AZV ,sama mootor on audi S-3


Kas keegi saab infole ligi mis mõõtudega need kepsud on ?

Niiehknaa jäävad need kepsud nõrgaks!


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 02.12.05 09:01 Tsiteeri


Tundub, et Audi 2,5 strokeri ehitamise probleem on norrakate käes saanud huvitava lahenduse (küll Volvo jaoks, aga idee on sama) -> http://www.leopardmotor.com/Her_skal_det_trimmes.htm

Kasutusel on Volvo 850 2,5 TDi diiselmootori (mis on originaalis Audi mootor) alumine ots, st. plokk, vänt, kolvid-kepsud, Audi 7A 20v plokikaas ja 3B sisselaskekollektor. Alumise otsa tugevust hinnati kuni 900 jõu peale, eks ta võib-olla ole natuke mull, aga vaevalt et keegi meite maal sinna piirini pushida tahakski...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.06 21:39 Tsiteeri


PILT1
PILT2
PILT3

Conversions taking the in-line five-cylinder unit up to 2.6 litres are well known these days, but for ultimate reliability, especially with turbo engine, it is better ta play safe and stick to the smaller-bore 2.5-litre engine. This is achieved by using the 95.5mm stroke crank from the five-cylinder TDI engine in conjuction with 81mm bore.

Tänud Elarile!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaddam
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t

postitati 11.07.09 14:25 Tsiteeri


Keegi pole ammu siin teemas midagi kirjutanud?
On keegi ehitanud eestis midagi valmis ka?
Vahepeal oli mingi audi auto24 müügis, mis oli s4 stroke vist?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 11.07.09 14:52 Tsiteeri


Rax võiks ju siia kirjutada, mis, kust ja kuidas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 11.07.09 19:48 Tsiteeri


Tegelikult on asi ilmselt nii, et eelpool viidatud lingid s2forumile, annavad üsna hea ettekujutuse, kuidas strokerit teha võiks. Need mõningad, kes Eestis ehitavad, kajastavad seda klubiliikmete autode all või siis mitte või siis ei suhtle üldse audiklubi foorumiga. Kuna strokeri ehitamises peale diisli 95.5mm vända midagi suurt erinevust(2.2mootoriga) pole, siis ilmselt antud teema väga jõudsalt aremema ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 11.07.09 20:17 Tsiteeri


Kasutajal Raits1 on valmis selline 2,6l stroker, peaks olema enamvähem/täpselt sama moodi tehtud nagu Raxi oma. Kui selleks tõesti vajadus on, siis äkki saab tema/mina panna ka väikse nimekirja üles, mis tükid kasutusel on. Niipalju, et väikeste pihustite (sissesõidu aeg, väga safe seadistus vemsil) ja suure kuuma kojaga (ei tea peast mõõtu) GT30R on 1500 rpm-i juures vaakumist väljas :D Väga madala väändega :cool:. Redline ilmselt enne 7k rpmi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 18.07.09 16:23 Tsiteeri


Martin, sooviks teada küll mis asjad on kasutusel. Endal plaan ehitada 2,6 stroker RS2 originaal tehnika jaoks. Milliseid juppe tuleb soetada/otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 04.09.09 21:04 Tsiteeri


Ehitame strokerit või mitte?
AAN plokk ja 2,5TDI vänt olemas.
Mis kepsud, kolvid j.n.e.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]