Lehekülgi: 1 2 |
Justice93
huviline
Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.17 11:16
|
|
|
Küsimus õhkvedrustuse kohta külma ilmaga
Tere!
Autoks 2009 a A6 õhkvedrustusega ja nüüd paar päeva on õues olnud -15 kraadi juurde ning esinina vajub hommikuks vastu maad.
Varem pole seda esinenud, oskab keegi öelda kas see on normaalne?
Ettetänades!
|
|
|
lkallas
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 05.01.17 11:32
|
|
|
Kas vajub ainult üks nurk või tõesti kogu nina võrdselt?
|
|
|
|
Justice93
huviline
Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.17 11:39
|
|
|
võrdselt vajub
|
|
|
Justice93
huviline
Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.17 11:41
|
|
|
ja peale seda kui hommikul üles pumpab, enam päeva jooksul ära vajunud pole.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.01.17 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Justice93
Tere!
Autoks 2009 a A6 õhkvedrustusega ja nüüd paar päeva on õues olnud -15 kraadi juurde ning esinina vajub hommikuks vastu maad.
Varem pole seda esinenud, oskab keegi öelda kas see on normaalne?
Ettetänades! |
Normaalne see pole, samas tean hetkel kolme sedaankerega FL C6-te, mis täpselt samuti käituvad. Suurema külmaga nina maas.
Samas tõuseb käivitades kohe üles ja mingeid vigu samuti veamälus pole. Arvutiga uurides kõik normis. Kuna materjalidel on komme külmaga suurust
muuta, arvan, et kuskil torustikus või padja mansetis (ees on ju padi mingi istuga amordi otsas) tekib leke. Lekkekohta on suht keeruline tuvastada
sel juhul, kuna kuskile tõstukile ajades ta raudselt ei leki. Kui üks pool lekib eest, vajub ka teine pool järgi, sama on tagumistega, aga kuna seal
padi ning amort eraldi, siis seda temp. sõltuvat probleemi pole kuulnud. Kui leke on padjas endas, siis ka soojema ilmaga vajub ära. Võib sõltuda ka
asendist.
Ühel juhul vahetati kompressor ning klappide plokk, kuid viga jäi. Omanik kommenteerib ise, kui tahab
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 05.01.17 18:01
|
|
|
Sama probleem, kuskil -7 vajub ööga maha. Patjades lekket ei leidnud. Kodentsiga olen tegelenud, ikka vajub maha.
Eelmine omanik on vahetanud ka klappid, ikka viga alles.
Ainukene varjant on nüüd padjad vahetada ehk siis lõpuks seisab talvel nina üleval. Imelik ongi, et suvel seisab nädala ära ei vaju kuhugi.
|
|
|
Torm
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.17 18:51
|
|
|
Ühinen ka selle murega. Panin auto seisma ca 5h tagasi, kuid praegu jälle esiots maas. Enne külmasid ei olnud kordagi muret, mitu nädalat jutti kõik
korras.
Kas keegi oskab öelda, kui keeruline on kompressori lahtivõtmine ja graanulite vahetus? Juttude järgi peaks sealt alustama.
Tänud ette.
|
|
|
jaanus110
huviline
Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0 masuut
|
postitati 05.01.17 23:08
|
|
|
Terv! mul oli kunagi A8 D3 sarnane tema aga soojade ilmadega. Et vajus tagumine ots maha. Ja viga oli õhupaaki minevas toru ühenduse. Muinuomal on
taga 2 paaki. Üks on paremal tagumise ratta taga ja teinu vasakul ratta taga. Mul lekkis vask. Ja pärast seda läks ka muidugi kompressor. Praegu
külmadegi toimib ilusti
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.01.17 05:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaanus110
Terv! mul oli kunagi A8 D3 sarnane tema aga soojade ilmadega. Et vajus tagumine ots maha. Ja viga oli õhupaaki minevas toru ühenduse. Muinuomal on
taga 2 paaki. Üks on paremal tagumise ratta taga ja teinu vasakul ratta taga. Mul lekkis vask. Ja pärast seda läks ka muidugi kompressor. Praegu
külmadegi toimib ilusti |
Tore, aga prooviks seda teemat mitte väga laiaks jälle tõmmata. Õhksüsteemidega on palju erinevaid probleeme. Siin on teemaks AINULT külmaga vajuv
esiots ja tore oleks teada, mis seal külmaga lekkima hakkab. Mul on ka olnud mitmeid õhuga FL C6 autosid, kuid sellist viga pole olnud ühelgi, et
lähemalt uurida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 06.01.17 06:11
|
|
|
Lisan veel ühe olukorra. Tagaosa maha vajumine ainult "dynamicu" peal ning külmaga. Teistes asendites maha ei vaju. Raske arusaada, kas üks tagumine
nurk vajub ning veab ka teise kaasa, või vajub taguots ühtlaselt.
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 06.01.17 08:54
|
|
|
Sama siin, 2009 FL sedaan ja alates -10 igal hommikul nina maas, süüde sisse, tõstab ülesse. Probleemi ei näe, niiskust pole, vigu pole, lekkeid pole,
kompressor uus ja kummitab enamus sedaane.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.01.17 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Lisan veel ühe olukorra. Tagaosa maha vajumine ainult "dynamicu" peal ning külmaga. Teistes asendites maha ei vaju. Raske arusaada, kas üks tagumine
nurk vajub ning veab ka teise kaasa, või vajub taguots ühtlaselt. |
Tegelt vajub üks nurk veits ees ja teine järgi. Padja leke tavaliselt aga ainult teatud asendis. Kui muidu ei saa jälgida, siis filmimine aitab.
Siis saad vaadata, kumb enne vajub, see ka lekib.
Täna on lisandunud veel kaks C6-te samamoodi allavajuva esiosaga. Tegelt peaks ka esiosa puhul üks pool veits enne vajuma.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Justice93
huviline
Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.17 10:11
|
|
|
Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 06.01.17 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Justice93
Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda. |
Vahetad esimesed amordid ära ja saadki oma probleemile lahenduse, nii lihtne see ongi, iseasi, kas sellel pointi on
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.01.17 10:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Justice93
Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda. |
Tahad, et ma öö su auto kõrval õues veedaks
Alati võib ju tonnid ritta laduda ja uued püstakud ette panna, aga kas sellel on mõtet, eks igaüks otsustab.
Mina väga ei muretseks, kuna hommikuti korra tõsta pole kompressorile mingi probleem. Loomulikult, kui padjad kogu aeg ei leki.
Kohe läheb soojaks ja mure kadunud
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Justice93
huviline
Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.17 15:28
|
|
|
Oskab öelda keegi palju padja hind koos amordiga on ?
Vahetama nii vaikse murega ei kavatse hakata.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 06.01.17 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Justice93
Oskab öelda keegi palju padja hind koos amordiga on ?
Vahetama nii vaikse murega ei kavatse hakata. |
Originaal vist 1300-1400,- tk.
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
postitati 06.01.17 18:50
|
|
|
Paar aastat tagasi oli sama jama, 2006-11 allroad c6.
Tagaosaga on lihtne-kui originaal padjad all siis uued alla, koos vahetusega max 400eur. Tähelepanu tasub pöörata plastiktoru ja padja ühendusmuhvile-
kui tegu siin laialt levinud b-kat. osaga siis see ei pruugi ventiil õhku pidada. Lahendus on osta uus ventiil Hydroscannist-vajadusel võin koodi
saata.
Esiosa juba maksab ja umbes amorte(koos padjaga,erald neid ju pole..) vahetada on lollus. Esiosaga, mis vajus ööga alla, jamasin ise miinuskraadideda
mitu kuud(esipadjad originaalid siiani). Lõpuks leidsin tüübi kes mul originaal kompressori pulkadeks võttis, ära puhastas, uued graanulid pani ja see
10a. vana kompressor töötab siiani probleemideta. Ehk viga oli ikkagi mingites ühendustes kompressori küljes, niiskus-(ehk külmunud vesi).
Ise sõidan aastaringselt allroad asendis, ehk süsteem toimetab pidevalt mis aitab mingil määral asja "soojas" hoida. Kui näit. ainult keskmises
asendis sõita ja padi lekkima hakkab siis võib aidata esialgu allroad asendis sõitmine(tõsi-sõidu ajal laseb alla ja siis lekib pisut), kui seisma
jätta siis vähemalt minul seisis õhk sees 100%, kuid keskmises asendis vajus ööga alla. Ehk mõni padja voldivahe kord avaneb siis jälle sulgub
olenevalt asendist.
Minuteada peaks esimene ja tagumine osa olema ahelas(läbi kompressori juures oleva ploki), ehk kui üks pool hakkab vajuma siis vaikselt tuleb teine
järele(võrdselt koos üldjuhul ei vaju)
Mingi absoluutne tõde see kindlasti pole aga ,minu kogemus on selline.
|
|
|
TarmoL
huviline
Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design
|
postitati 06.01.17 22:04
|
|
|
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga
käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita....
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 11.01.17 18:17
|
|
|
Kas klubis veel ruumi on, tahaks ka liituda , 2007a lõpupäevade allroad,
seisis järjest 7päeva, külmematel öödel vast oli ka -20 ja üle, nokk oli ilusti selle aja jooksul maha vajunud, käima pannes vilgutas tulukesi ja
ronis õigeks tagasi. Kordagi varem ja nüüd ka hiljem pole sellist tempu täheldanud...
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 11.01.17 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga
käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita.... |
Kontrolli selle padja korrasolekut. Ilmselt seal leke.
|
|
|
Vibez
huviline
Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7.5
|
postitati 30.11.19 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga
käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita.... |
Omal sama asi, ööseks comforti või dynamic asendisse jätta, on auto maas hommikuks. Allroadi peal pole mm ka vajunud, Seda siis suvel. Aga väike
miinus, nagu täna -3, oli tagumine üks pool alla vajunud/teine veidikene kaasa läinud sellega... Seda juhtub küll harva, aga ikkagi.
Eelmine talv vahetati üks tagumine kõrguse andur ära, kuna enam ei tõusnudki üles ja arvati selle viga olema. Probleem lahenes siis... Äkki on nüüd
teine ka läbi`? Kuna eelmine andur oli küll korralikult ära oksudeerunud ja liikus väga kergelt.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.11.19 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vibez
Tsitaat: | Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga
käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita.... |
Omal sama asi, ööseks comforti või dynamic asendisse jätta, on auto maas hommikuks. Allroadi peal pole mm ka vajunud, Seda siis suvel. Aga väike
miinus, nagu täna -3, oli tagumine üks pool alla vajunud/teine veidikene kaasa läinud sellega... Seda juhtub küll harva, aga ikkagi.
Eelmine talv vahetati üks tagumine kõrguse andur ära, kuna enam ei tõusnudki üles ja arvati selle viga olema. Probleem lahenes siis... Äkki on nüüd
teine ka läbi`? Kuna eelmine andur oli küll korralikult ära oksudeerunud ja liikus väga kergelt. |
Ennustaks siiski padja leket sellise info baasil.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 30.11.19 11:28
|
|
|
Enda C5 Allroadil kui patju vahetasin panin suurema läbimõõduga rõngastihendid, orginaalis oli vist diameter 3mm paigaldasin 3.5mm mõõduga. Masin
seisab nagu peab, madalaimas asendis, isegi külmaga ja mõni nädal jutti..
Paigaldades oli natuke raske patja amordile peale saada kuid peale silikoon määrdema määrimist läks ilusti peale.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|