Üll63
huviline
Registreerunud 20.04.15
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.16 21:39
|
|
|
Salongi soojendus mootor kriuksub niiskete ,sajuste ilmadega vahel.
Tere!Audi A4Avant B5 1996a.salongi mootor kriuksub vahel niiskete,sajuste ilmadega.Paar laksu käega sinna kindalaeka alla,siis jääb vait.Kui keeruline
on sellele mootorile ligi pääseda,ning kas mingi puks kuiv seal?On see mootor üldse lahtikäiv,ning võimalik õli lisada?Varem oli Passat,siis ei saanud
selle mootorit avada,seal sees vist oli mingi kapron puks,mis ka kuivana kriuksus.Lasin võlli vahelt õli sisse,aitas mingi nädalaks,siis jälle tuli
protseduuri korrata.Kas Audil sama ,oskab keegi kommenteerida,on kogemusi?Närvidele käib,kui raadio valjult mängib,siis on OK.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 25.12.16 07:44
|
|
|
Kui ei eksi siis A4 salongiventilaator on kindalaeka taga. Ligipääs suhteliselt lihtne, eemaldad kindalaeka ning siis osadel välja keeratav ja osadel
ka kinnituskruvi. Ise ei ole laiali mootorit kiskunud vaid asendanud teise kasutatud ning toiminud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.12.16 07:59
|
|
|
Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see
kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.
Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.12.16 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see
kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.
Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa. |
Harja vedrude pakendamisega ei muuda seal midagi, kuna kulunud harjade puhul jääb juba juhtmejupp tööd piirama, nimelt soon, kus grafiitpulk asetseb,
on soon, kus on ülekande juhe, lõpupoole aga on kinnine osa ja sealt enam juhe edasi ei liigu ning grafiitpulk on "löppasendis", pingutage/venitage
vedrut palju tahate.
Kui ventilaatori mootori rootor korras (ilma tugeva kulumissooneta), siis uued grafiitpulgad sisse, pisike jootmine ja tehtud. Mootori puksidele ka
kerget vedelat määret ja toimib taas.
Uus odavaim komplekt ilmselt nii 20-25 euri varuosa kauplustes.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Üll63
huviline
Registreerunud 20.04.15
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.16 14:17
|
|
|
Tänud!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.12.16 17:28
|
|
|
Mis LÄBIkulunud harjasid puudutab, siis Kuitsil täitsa õigus.
Paarsada tuhat km läbinud autodel kipub aga ventilaator seisma või lonkama jääma ennem kui harjad päris kulunud on. Sel juhul aitabki (võimalusel ka
rootori ebaühtlaselt kulunud kontaktrõnga) puhastamine ja harjade tugevamini vastu kontaktrõngast surumine.
Ventilaatorimootorid on peale seda veel pikki aastaid töötanud.
|
|
|
|
|