Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1,9TDI 81kw - 1997 - Audar (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 7539)
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 03.09.16 18:18 Tsiteeri
Audi A6 1,9TDI 81kw - 1997 - Audar



Audi A6
Mootor: 1,9TDI 81kw
Käigukast: Manuaal
Esmane registreerimine: 1997a
Eestis esmane registreerimine 13.12.2012
Vin kood: WAUZZZ4BZWN032594
Reg märk: 942BHM

https://c8.staticflickr.com/9/8336/28808265903_329e4c7b7a_z.jpg

https://c3.staticflickr.com/9/8248/29395572466_4717fb3c47_z.jpg

https://c3.staticflickr.com/9/8524/28805840874_d7001708df_z.jpg

https://c8.staticflickr.com/8/7773/29429811335_76f53126e3_z.jpg

Sisust ka mõned pildid:

https://c8.staticflickr.com/9/8064/29429806455_9f797a22fa_z.jpg

https://c3.staticflickr.com/9/8796/29395552826_c5ab621564_z.jpg

https://c1.staticflickr.com/9/8024/28805821184_5944af1923_z.jpg

https://c2.staticflickr.com/9/8378/29350189001_0828ed8dee_z.jpg

https://c1.staticflickr.com/9/8053/29395539536_41e1a27a19_z.jpg

https://c3.staticflickr.com/8/7526/29395531426_47f70a3986_z.jpg

https://c5.staticflickr.com/9/8477/29141555860_3d0db66ef4_z.jpg

Kapotialt on muidugi jube tolmune:

https://c3.staticflickr.com/9/8356/29321720602_7e524cfb62_z.jpg

Õnneks pump kuiv:

https://c2.staticflickr.com/9/8554/28808261833_d6ba245d40_z.jpg


Serviseraamat ilusti täidetud.

https://c7.staticflickr.com/9/8644/29395531526_c3412e9ed1_z.jpg

Ostetud 25.06.1997
Servised:
16.01.1998 - 6000km
17.07.1998 - 15210km
31.12.1998 - 22235km
27.05.1999 - 30066km
04.10.1999 - 37726km
24.01.2000 - 42780km
17.07.2000 - 52300km
08.01.2001 - 60131km
06.06.2001 - 68020km
26.10.2001 - 75520km
11.03.2002 - 83000km
12.08.2002 - 90000km + Hammasrihma vahetus
10.02.2003 - 98000km
29.07.2003 - 105430km
09.03.2004 - 113500km
09.08.2004 - 120000km
14.03.2005 - 128000km
22.09.2005 - 135000km
10.07.2006 - 142995km
12.03.2007 - 150160km
06.08.2007 - 157000km
01.04.2008 - 165097km
19.12.2008 - 173480km
02.09.2009 - 182070km + Hammasrihma vahetus
23.09.2010 - 193310km
21.11.2011 - 209055km

Eestis alates 219000km odonäiduga. Eestis üks omanik, kes tõi selle ise Belgiast. Belgias oli samuti olnud üks omanik. Avariivaba. Kaasa sain naelrehvid plekkvelgedel Nokian Hakkapeliita 5.

Viimane õlivahetus on tehtud 234000 odonäidul. Paar tuhat siis veel muretu.

https://c6.staticflickr.com/9/8444/28808263173_ddfb9c7693_z.jpg

https://c7.staticflickr.com/9/8267/29142209110_349160fd8c_z.jpg

https://c1.staticflickr.com/9/8328/29322348032_8dd87cc934_z.jpg

Kuulutuse pildid ka:

https://c1.staticflickr.com/9/8380/28806595224_5afeec2a39_z.jpg

https://c6.staticflickr.com/9/8591/29350931501_4b3a2fb68d_z.jpg

Kulutused:

Auto hind - 3200€
Omanikuvahetus - 48€
Kindlustus aastaks - 37€
Paak täis - 36€
Kokku: 3321€

Kindlasti hakkan kütusekulu päevikut pidama. Paagi tankisin silmini täis juba 13km pärast ostuhetke.

Odonäit ostupäeval 3 sept. 2016a 242614km


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mossejumal
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.14
Asukoht: Tallinnast väljas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 avant 1.9 tdi Quattro 81kw.Iz412ie.Iz2715ie

postitati 03.09.16 19:24 Tsiteeri


Hammasrihma komplekti soovitaks ära vahetada,juba 7 aastat .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 04.09.16 13:00 Tsiteeri


Nii, esimene kütusekulu mõõtmine tehtud - 394km - 21,26L = 5,40L/100km
Maanteed rohkem, Tartus ja Võrus sai ka sõidetud omajagu. 80-ga töllajatest ja muudest umerdajatest sai ka raske jalaga mööda sõidetud, maanteel kuskil kerge sada+ gepsu.


Selle kliimaga ma sõbraks veel saanud pole, terve sõidu ajal ainult timmisin, ei oska siiani õiget seadet panna. Küll oli palav ja umbne, küll läks esiklaas uduseks, küll läksid tagumised küljeklaasid uduseks jne. Tavalistel autodel lihtne - keeran puhumise ette klaasi peale või nats tagasi + ventikas esimeses asendis ja siis timmin vajadusel sooja. Tehaseraamatust leidsin isegi pildi, kus sellel C5 kerel on ka selline variant olemas, kuigi ise ma pole kordagi kohanud.

https://c5.staticflickr.com/9/8309/29159548660_6b93bd1a29_z.jpg

Keegi äkki annaks nõu, kuidas seda kliimaautomaatikut enda autol peaks sättima? Mis kraad peale panna, kas "econ" nupp sees või mitte, kas "auto" või mitte, kas klaasile, keskele või jalgadele puhumine sisse panna või mitte? Väga keeruline ja kasutajavaenulik värk mu jaoks.


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.16 11:38 Tsiteeri
..



Kliimaga autol tegelikult just asi oluliselt lihtsam kui neil vändaga pillidel. Minu tavapärane valik on alati AUTO ehk auto sisekliima automaatne reguleerimine süsteemi enda poolt ja kraade 23. Kui sul on nii palav siis pane 22. Ja üldiselt ei olegi vajadust rohkem nuppe näppida. Kui, siis talvel klaasi sulatamiseks panna eraldi esiklaasile puhuma.
Kui sul klaasid uduseks lähevad, siis võib seal muid probleeme ka olla. Vt salongiõhu filter üle nt. Diagnost tasuks ka võimalusel teha, vbla siseõhuringluse klapiga mingi teema, need kipuvad lolliks minema ja suletud asendis tõmbab aknad kiirelt uduseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 05.09.16 12:35 Tsiteeri


Soovitud temp. ette, AUTO sisse, (econit ei näpi üldse mitte kunagi) ja rohkem polegi vaja kliima peale mõelda.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 05.09.16 15:18 Tsiteeri


Oot see "econit ei näpi kunagi" tähendab seda, et kliima pump on alati järel? Kui nuppu vajutada, läheb tuluke põlema ja see lülitab ju pumba järelt ära.


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 05.09.16 15:52 Tsiteeri


Miks peaks kliimapumba välja lülitama? Automaatika ju selleks ongi, et ta ise endamisi toimetaks.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.09.16 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audar
Oot see "econit ei näpi kunagi" tähendab seda, et kliima pump on alati järel? Kui nuppu vajutada, läheb tuluke põlema ja see lülitab ju pumba järelt ära.

Kui sa econi sisse lülitad, siis ei lüliti kliima pump enam sisse ning praeguste niiskete ilmadega on udused klaasid garanteeritud. Kui econ on välja lülitatud, siis süsteem ise lülitab vajadusel kliima pumba järgi, mitte ei tohiks see olla 24/7 järel siis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 05.09.16 17:57 Tsiteeri


Kas sisu on hiljem lisatud ? Kummaline et 200 000 sõitnud C5 nahksisul on juhi istme nurk ära kulunud ja uus pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.09.16 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Kas sisu on hiljem lisatud ? Kummaline et 200 000 sõitnud C5 nahksisul on juhi istme nurk ära kulunud ja uus pandud.

Mitu korda juba lugenud aga ei saa aru mis Sa nüüd öelda tahad? Sisu ju oki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.09.16 19:31 Tsiteeri


Juhi istmel on seal nurk vahetatud, ehk siis enne kui istme seljatugi lõppeb on tehtud õmblus. Originaalis seda seal olla ei tohiks ? Arvan, et ta mõtleb seda selle nurga vahetuse all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.16 19:41 Tsiteeri


Kui silti uskuda siis õli on kaks aastat vahetamata (next oil change 2014 ja 234 000), soovitav minimaalselt kord aastas vahetada. Juhiistme küljetoel kortsud ja kulumine olematu, võrreldes ülejäänuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.09.16 19:42 Tsiteeri


Ehk hakkas nahal värv lihtsalt kasvõi õrnalt vananemismärke näitama ja see häiris omanikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.16 10:14 Tsiteeri
.



Selle koha pealt kulub ikka suht kiirelt värv maha, eriti kui on pisut hooletum või korpulentsema kehaga kasutaja. Ja eriti kiiresti juhtub see heleda nahaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mürr
huviline



Registreerunud 02.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.16 14:24 Tsiteeri


Kabe pill...aga eks vanust vaadates on hinda kaa.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 09.09.16 18:39 Tsiteeri


Maki luuk ei fikseerunud alumises asendis. Viga oli lihtne - fiksaatori tihvt oli oma pesas liiga sügavale läinud.

https://c1.staticflickr.com/9/8240/29533547856_d85cb19388_z.jpg

https://c3.staticflickr.com/9/8417/29533545626_973a72cc38_z.jpg

Raadiole on midagi kirjutatud. Keegi tõlgiks?

https://c1.staticflickr.com/8/7766/29533550216_8a0d03f505_z.jpg

Millalgi peab tegelema antennimajandusega. Eriti rohkem kui klassika, raadio 2 ja uno praegu see makk ei võta. Tegin veidike otsingut siin foorumis, päris metsikult oli teemasid Audide antenni ja selle võimendi mittetöötamise teemal.

Pagassis vaatasin originaal tööristakoti üle.

https://c6.staticflickr.com/9/8259/29567535725_b8fb2d7d9d_z.jpg

Mis selles aukudega ja krõpsuga kinnitatavas taskus võiks käia?

https://c8.staticflickr.com/9/8259/29567533695_5212a7fd57_z.jpg

Originaal Audi kirjadega koorma võrk ka olemas.

https://c2.staticflickr.com/9/8558/29487090321_1e0fe93097_z.jpg

Tellisin avaruosad.ee-st õli + filtrid ära ning vahetasin täna ära. Õlifilter oli metsikult kõvasti kinni. Spetsvõtmega keerasin lömmid sisse.

https://c3.staticflickr.com/9/8421/29533531706_5b3e369a1b_z.jpg

Kahjuks salongiõhu filter ei sobinud. Vana sai ajutiselt kompressoriga puhataks puhutud ja tagasi pandud.

https://c8.staticflickr.com/9/8246/29487085911_5d98d585c8_z.jpg

Veel tellisin tagaluugi amordid, kuna üks oli täiesti läbi, mitu inimest said luugiga vastu pead juba. Nüüd luuk tõuseb aeglaselt ise, kinni vajutada päris raske. Veel võtsin maha seestpoolt pagassiluugi katte, et vaadata miks üks tagumine udukas ei põle - kõrvalistuja pool polegi pirnipesa, vaid koht on. Timmisin luugiavamis lingi tundlikumaks, noh et ei võtaks link liiga põhjast, vaid kohe algusest.

https://c3.staticflickr.com/9/8143/29457868642_f59d58904a_z.jpg

Hinnad:
Õlifilter - 4,32€
Õhufilter - 5,16€
Kütusefilter - 6,86€
Õli Mobil Super 3000 X1 5w-40 5L - 29€
Tagaluugivedru 2tk - 12,84€
Saloniõhufilter - 3,45€ EI SOBINUD

Kokku: 61,63€

Õli + filtrite vahetus sai tehtud 9.09.2016 odonäidul 243155km


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 09.09.16 18:48 Tsiteeri


Selles krõpsuga kotikeses käib vargapoldi võti/padrun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 10.09.16 15:04 Tsiteeri


Värvisin mati veljevärviga kärukonksu ära.

https://c8.staticflickr.com/9/8068/28961068703_6e62f1d125_z.jpg

Kuna originaalrool mulle üldse ei meeldinud, sest oli emase pundunud välimusega, siis sai natuke kabedam rool ostetud täna. Maksin rooli eest 50€.

https://c3.staticflickr.com/9/8798/29294517370_a57a0b47d8_z.jpg


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 14.09.16 10:33 Tsiteeri


Paistab, et polegi antenni viga, sest proovisin praegust Blaupunkt makki A4-s, seal siis samuti raadio levi väga kehva. A4-s jälle mingi volkari kirjadega makk, millega ei tööta tagumised kõlarid, aga raadio võtab väga hästi. Proovisin viimast ka A6-s, seal ei hakanud see üldse tööle.
Nüüd oleks põhimõtteliselt vaja mõlemis makid välja vahetada (või teab keegi kuidas A4-s tagumised kõlarid tööle saada?)
Soovitage, mida asemele panna. Kas laiemat makki kannatab üldse ilma suurema ümberehituseta panna? Kas mingil vanakooli Gamma kassetikal see suur vol nupp võib luugile ette jääda? Tegelt piisaks, et vaid raadio oleks hea. Kellelgi äkki vedeleb midagi odavalt või aitähh eest?

https://c7.staticflickr.com/9/8423/29637698006_c5f27a1cac_z.jpg


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndresL
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003

postitati 14.09.16 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audar
Nii, esimene kütusekulu mõõtmine tehtud - 394km - 21,26L = 5,40L/100km
Maanteed rohkem, Tartus ja Võrus sai ka sõidetud omajagu. 80-ga töllajatest ja muudest umerdajatest sai ka raske jalaga mööda sõidetud, maanteel kuskil kerge sada+ gepsu.


Selle kliimaga ma sõbraks veel saanud pole, terve sõidu ajal ainult timmisin, ei oska siiani õiget seadet panna. Küll oli palav ja umbne, küll läks esiklaas uduseks, küll läksid tagumised küljeklaasid uduseks jne. Tavalistel autodel lihtne - keeran puhumise ette klaasi peale või nats tagasi + ventikas esimeses asendis ja siis timmin vajadusel sooja. Tehaseraamatust leidsin isegi pildi, kus sellel C5 kerel on ka selline variant olemas, kuigi ise ma pole kordagi kohanud.

https://c5.staticflickr.com/9/8309/29159548660_6b93bd1a29_z.jpg

Keegi äkki annaks nõu, kuidas seda kliimaautomaatikut enda autol peaks sättima? Mis kraad peale panna, kas "econ" nupp sees või mitte, kas "auto" või mitte, kas klaasile, keskele või jalgadele puhumine sisse panna või mitte? Väga keeruline ja kasutajavaenulik värk mu jaoks.



See kliimaautomaatik ongi tegelikult mingi hälvik süsteem. Ma samuti vihkan seda, hommikul lööd kraadid sisse ja siis kukub puhuma lampi nii, et ei kuule raadiotki. Eelmine auto saigi ostetud puhtalt tavalise kondiga, et saaks ise nuppe keerata ja ei toimetaks omaette. Nüüd taas kliimaautomaatik ja ikka vigane süsteem see. B5 pre FL õnneks vaid üks koht kus saab sättida. FL variandil ja C5 peab kahte kohta sättima, et saada asi vaikseks Sama asi oli ka mul E38-as. Ise eelistan samuti pliidinuppe igakell rohkem. Hea lihtne asutada ja ei pane villast kui hommikul kukub kohe jubedalt puhuma kuskile suunas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.16 18:38 Tsiteeri


Puhub tugevasti, sest kliima üritab võimalikult kiiresti saavutada sätitud temperatuuri. Vajutad AUTO, paned puhuri 2-3 pulka ja ongi hästi, temperatuuri hoidmise ja kliima rakendab automaatselt aga puhuri pööretega enam edaspidi ei mängi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 15.09.16 05:02 Tsiteeri


Kui ma Auto peal hakkan ventikat timmima, kustub ju esimese vajutuse peale Auto tuli ära. Päris nii lihtne ikka pole, et panen auto ja 22 või 23 kraadi peale ja asi korras. Kui päike ikka sisse paistab, on alguses palav ja tuleb temperatuuri külmemaks timmida või on tagumistel umbne jne.

Oot kas keegi üldse on kunagi näinud või on omanud seda "pliidinuppudega" c5 Audit? See vist sama haruldane, umbes nagu on manuaalkastiga w140 mersu.
Seda kaasas olevat raamatut sirvides tundus imelik, et ühtegi pilti pole universaali teemal. Nüüd sain teada, et universaali ei olnudki veel 1997 aastal, tuli alles 1998.

Ostsin odavalt siitsamast foorumist ühe vana gamma maki, eks katsetab ära, kas mu auto antenn ikka korras. Peaks homme kätte saama.


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.16 08:27 Tsiteeri


Sealt kustub jah auto ära aga puhumise avad, temp ja kliima rakendumine jääb ikkagi automaatseks. Kui tempi ja puhumise suunda muudad siis läheb kõik manuaalseks. Täis automaatne (22 c ja vajutad auto), pool automaatne (valid puhumise tugevuse, midagi muud ei näpi, seda teeb automaatika) ja manuaalne (tugevus, avad, helbeke). 35c kuuma kabiini jahutades puhub kliima sama külma olgu seal näidikul 22 või 25, 22c puhub kauem, et saavutada seda temp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 29.04.17 04:45 Tsiteeri


Teemaks olev auto seisis mul terve talve, soolaga ei sõitnud kordagi. Sai vaid käivitatud mõne nädala tagant. Ükskord pikema vahe korral oli akul käivituseks jaks otsa saanud. Veel tõmbas peale seismist geneka, sisselaske jm alumiiniumdetailid pealt oksiidiseks, muid tagasilööke polnud.
Nüüd jälle auto kasutuses.

Sain tuttavalt Audi originaal 16" ümarate aukudega 4B0601025P koodiga veljed, 3tk praktiliselt tutikad! Nüüd oleks ühte veel vaja, siis vahetaks need all olevad 15" originaalid välja. Ega kellelgi ei vedele sellist üksikut? Varurattana näiteks. Peaks olema ikka päris uus või vähemalt täiesti kriimu ja oksiidivaba originaalvärviga. Siis saaksin jooksu kokku ja ostaks tutikad rehvid alla.

https://c1.staticflickr.com/5/4188/33522102003_123fa44dd4_z.jpg

Kapslid ka mul puudu, aga need tellisin eile eBayst 9,31€ eest.

edit. Kõik neli velge olemas (tegelikult isegi 5).


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 04.05.17 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audar
Teemaks olev auto seisis mul terve talve, soolaga ei sõitnud kordagi. Sai vaid käivitatud mõne nädala tagant.


Lihtsalt uudishimust uurin, et miks see seisva auto käivitamine vajalik on? Mul naine ka talvel ei sõida - novembris jäi auto seisma ja nüüd paar päeva tagasi panin peale poolt aastat seismist käima. Läks poolest pöördest nagu oleks eile seisma jäänud. Tegu samuti 1.9 tdi-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]