fuego
huviline
Registreerunud 25.07.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.16 07:20
|
|
|
Q5 ostusoov
On tekkinud soov ja tahtmine soetada Q5 kuid pole kindel kas bensiini või diislit.Läbisõit jääb c.a 30000 peale aastas millest 50% linn ja 50%
maante.Käru kasutan, kuid vähe.Bensiini puhul läheks masinale peale CNG -gaasiseade.
Samas oleks tervitatud kõik head ja vead antud sõiduki kohta, mida ostes kontrollida, enamlevinud vead, varustus jne.
Tänud ette!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.07.16 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fuego
On tekkinud soov ja tahtmine soetada Q5 kuid pole kindel kas bensiini või diislit.Läbisõit jääb c.a 30000 peale aastas millest 50% linn ja 50%
maante.Käru kasutan, kuid vähe.Bensiini puhul läheks masinale peale CNG -gaasiseade.
Samas oleks tervitatud kõik head ja vead antud sõiduki kohta, mida ostes kontrollida, enamlevinud vead, varustus jne.
Tänud ette! |
2.0 TFSI peal sa seda gaasi kindlasti normaalselt tööle ei saa, ka on sellel probleem õlikulu ja ketiajamiga.
Seega jääb diisel.
Kuna kõige tähtsam tundub olevat see, et auto võtaks võimalikult vähe kütust, siis vaata 2.0 TDI poole.
Mis puutub tüüpvigu - neid on hulgi. Käigukastist võib eepose kirjutada, rääkimata näiteks roolivõimu koolemisest.
Kindlasti peab keegi auto üle vaatama, kes S-tronic kastidega väga hästi kursis on.
Kasuta ka otsingut.
|
|
|
|
Caesar
huviline
Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 4.0 TFSI
|
postitati 25.07.16 15:07
|
|
|
Igaks juhuks mainin, et uued Q5-ed hetkel - 25% ostuhinnast. Sellega kaotad ära igasuguse probleemi remontimise osas ning saad oma eelarvet paremini
planeerida.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.07.16 15:21
|
|
|
Kas kooleb ka tavaline "vanakooli" või just uuemate masinate elektriline roolivõim?!?
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.16 15:42
|
|
|
Pole küll mainitud, milliste bensiini sööjatega tegu aga õlikulu nüüd kergelt lahendatav:
"Bensukad, hakkavad õli sööma – teete mootori remondi, maksate sitaks ning lahendasite tagajärje. Meie aga vahetame mingisuguse väikse detaili ja
paigaldame uue tarkvara ja õlikulu enam pole.
Ehk siis on ülitähtis omada viimast tehnilist informatsiooni, tarkvara ning võimalust seda kasutada."
Viimane postitus siit:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=166046
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 26.07.16 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: fuego
On tekkinud soov ja tahtmine soetada Q5 kuid pole kindel kas bensiini või diislit.Läbisõit jääb c.a 30000 peale aastas millest 50% linn ja 50%
maante.Käru kasutan, kuid vähe.Bensiini puhul läheks masinale peale CNG -gaasiseade.
Samas oleks tervitatud kõik head ja vead antud sõiduki kohta, mida ostes kontrollida, enamlevinud vead, varustus jne.
Tänud ette! |
2.0 TFSI peal sa seda gaasi kindlasti normaalselt tööle ei saa, ka on sellel probleem õlikulu ja ketiajamiga.
Seega jääb diisel.
Kuna kõige tähtsam tundub olevat see, et auto võtaks võimalikult vähe kütust, siis vaata 2.0 TDI poole.
Mis puutub tüüpvigu - neid on hulgi. Käigukastist võib eepose kirjutada, rääkimata näiteks roolivõimu koolemisest.
Kindlasti peab keegi auto üle vaatama, kes S-tronic kastidega väga hästi kursis on.
Kasuta ka otsingut. |
Mis selle S tronic kasti all silmas pead? On nagu kõrvu jäänud, et võrreldes tiptronicuga pigem kiidetase.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.07.16 03:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Mis selle S tronic kasti all silmas pead? On nagu kõrvu jäänud, et võrreldes tiptronicuga pigem kiidetase. |
Tõesti on hea, niikaua kuni kõik laitmatult toimib. Viljandist üks läheb kohe esindusse VIIENDAT korda seda remontima, eile just oli juttu.
Ilmselgelt tema ei kiida seda kasti. Seepärast ongi vaja kogemustega testijat. Mul oli C7-l aasta jooksul 0 probleemi, pigem kiidan.
Palju sõltub ka sõidustiilist, ma arvan. Korralikust hooldamisest ei saa kah mööda vaadata.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 06:42
|
|
|
Kas 3.0 ka S-tronic kastiga? Või 176kW tiptronic ja 180kW S-tronic? Just Q5-l, teistel enamvähem selge pilt.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.07.16 07:43
|
|
|
Q5-le meiemaal minu teada tiptronicut ei paigaldatud.
176kw on kindlalt kõik S-Tronic.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.07.16 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Pole küll mainitud, milliste bensiini sööjatega tegu aga õlikulu nüüd kergelt lahendatav:
"Bensukad, hakkavad õli sööma – teete mootori remondi, maksate sitaks ning lahendasite tagajärje. Meie aga vahetame mingisuguse väikse detaili ja
paigaldame uue tarkvara ja õlikulu enam pole.
Ehk siis on ülitähtis omada viimast tehnilist informatsiooni, tarkvara ning võimalust seda kasutada."
Viimane postitus siit:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=166046
|
Päriselt ka usud seda jura? Info mingisugune 10a vana.
Alguses (ca. 8a tagasi) vahetati karterituulutuses üks jupp ning tehti tarkvarauuendus. Nähes, et sellest pole mingit tolku hakkas tehas massiliselt
kolbe/kepse/rõngaid vahetama.
See on samamoodi, nagu mõnes töökojas tehakse õlivahetus täiesti arvutiga ära. Üks klient oli lausa üllatunud, miks õlivahetusega ca. pool tundi
läheb. Ütles, et eelmises teeninduses tal vahetati 5 minutiga arvutiga õli ära - täiesti tõesti sündinud lugu. Ning antud väited lähevad paraku sinna
samma rubriiki.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Päriselt ka usud seda jura? Info mingisugune 10a vana.
Alguses (ca. 8a tagasi) vahetati karterituulutuses üks jupp ning tehti tarkvarauuendus. Nähes, et sellest pole mingit tolku hakkas tehas massiliselt
kolbe/kepse/rõngaid vahetama.
See on samamoodi, nagu mõnes töökojas tehakse õlivahetus täiesti arvutiga ära. Üks klient oli lausa üllatunud, miks õlivahetusega ca. pool tundi
läheb. Ütles, et eelmises teeninduses tal vahetati 5 minutiga arvutiga õli ära - täiesti tõesti sündinud lugu. Ning antud väited lähevad paraku sinna
samma rubriiki. |
Tänud täpsustamast! Ei usu, lihtsalt peale nii kõlavaid kuid põhjendusteta "reklaamlauseid" pandi teema lukku, pidi ju kuskil jätkama, ehk selguks
midagigi, mis kellegile foorumis ehk kasuks tuleks.
Kui teema-algatajal idanaabri keelega probleemi pole, siis Q5 kohta hulgi igasugust infot saab lugeda siit lõpmatuseni:
http://www.audi-club.ru/index.php?forums/q5.203/
http://www.audi-club.ru/index.php?threads/priobretenie-audi-q5-voprosy-sovety-obsuzhdenie.323385/
Kopeerige terve link uude aknasse nö!
|
|
|
|
|