zack
|
postitati 29.06.16 19:08
|
|
|
Audi A8 aku pluss juhe läheb kuumaks
Mure selline, et peale sõitu läheb aku pluss klemm ja juhe kuumaks, klemm täitsa tuline, et ei saa katsudagi. Alguses arvasin, et kui aku oli väga
tühi, laadis nii kõvasti, et läks kuumaks. Laadisin aku laadijaga pmst täis, kuid ikkagi sama jama.
Tegelikult on teine probleem ka aku tühjenemisega, kui auto seisab. Täna avastasin ühe tüüpvea, ehk alarmi pasuna akud olid lekkinud ning tekitas
ilmselt lühise (pistik oli peaaegu üleni ära oksüdeerunud). Lootsin, et kuumenemises oligi süüdi see pasun, kuid ei. Aku tühjenemise kohta nüüd ei
oska öelda.
VCDSiga vaatasin veakoodid üle, kuid seal ei paistnud midagi sellist, mis võiks seda põhjustada. Sai proovitud ka teist akut ja kodeeritud, ei mõjund
ka see. Laadimine ka korras - 14,1V. Ei oska nagu enam midagi proovida/teha...äkki keegi teab hüva nõu anda?
Audi A8 2003a 4.2l
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 29.06.16 19:11
|
|
|
Kehvad ühendused kuumenevad. Kas klemmid puhtad ja juhe klemmi sees korralikult kinni?
|
|
|
zack
|
postitati 29.06.16 19:15
|
|
|
Ühendused puhtad ning klemmid korralikult kinni.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.16 19:46
|
|
|
Rain küsis kas juhe klemmi sees korralikult kinni. Omal oli sarnane juhtum kus akuklemmi sisse minev kaabel oli klemmi seest katki.
|
|
|
zack
|
postitati 29.06.16 20:16
|
|
|
Hm, okei, vaatan igaksjuhuks veel juhtmed ka üle. Aga kas see tõesti võib juhtme nii tuliseks ajada?
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.16 20:21
|
|
|
Nagu rain ennist mainis siis kehvad ühendused lähevadki kuumaks, tulenevalt füüsikast.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 29.06.16 20:43
|
|
|
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti
ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin
murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.
|
|
|
zack
|
postitati 29.06.16 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti
ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin
murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.
|
Jaa, endal ka hirm, et miskit nii põlema ei läheks.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 29.06.16 20:59
|
|
|
Ühel C6-el oli sama asi. Kapotialt + ühendus, puhastas ja pressis uuesti kinni ning mure oli kadunud. Samamoodi jooksis vool maha ja kuumutas
ühendust.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.16 21:05
|
|
|
Vool maha jookseb üldjuhul ikka tarbija tõttu.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.06.16 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti
ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin
murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.
|
Niimoodi olevat mõni ka näiteks sõrmust oma sõrme ümber "keevitanud", näiteks sõrmus puutub vastu +klemmi ja tööriist vastu keret. Sõrmuse
materjaliks on harilikult kuld või hõbe, mis on parimad elektrijuhid... ja niimoodi mõõguv metall ümber sõrme hakkabi grillliha tegema. Põhimõtteliselt võib midagi sarnast juhtuda ka kaelaketti kandes.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.06.16 07:37
|
|
|
Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.06.16 08:12
|
|
|
Sobib kasutamiseks ka auto juures
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 30.06.16 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm! |
Mõtlesin ka seda, aga mainitud juhtumi vastu ei aita kui võti käest kukub ja satub plussklemmi ja kere vahele, juhul kui pole veel miinust eemaldada
jõudnud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.06.16 09:00
|
|
|
Kuna aku juhtmed ei lähe täispikalt ühest otsast teise, siis ka liitmikkohad võivad samasugust olukorda tekitada. Enamjaolt on need kohtades kuhu
jookseb ka kapotialune kiirkäivituse klemm.
Midagi sellelaadset siis kuskil peidus, vanematel keredel on need üldjuhul musta värvi kopsikus.
NB! See kui kapoti all kiirkäivitus klemmi pole ei tähenda, et sel kerel seda liitmikkohta akust tuleval kaablil üldse polekski - see on seal ikka
samas kohas olemas ja idaneb täpselt samamoodi! Mälu järgi peast paugust ei mäleta, kus see D2 ja D3 kerel oligi, targemad ehk täiendavad. Mõnedel
keredel oli see üldse koopakaitsete/logarite alt kättesaadav jne.
|
|
|
zack
|
postitati 30.06.16 09:59
|
|
|
Jaa, tahaks ka teada kas/kus see D3 asub. Kapoti alt ma seda leidnud pole...
|
|
|
Heiki21
huviline
Registreerunud 03.01.15
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 TDI 103kw
|
postitati 22.10.21 05:05
|
|
|
Pluss
Tere.
Eile oli ka sama olukord kus pluss juhe läks kuumaks.
Esmalt muidugi sellest, et kuna aku oli vahepeal tühjaks saanud ja sai maha võetud ning täis laetud.
Sellest oli möödas 17 päeva, millest viimased 2 päeva auto lihtsalt seisis ja hommikul käima pannes oli aku tühjaks saanud.
Õhtul tuldi täkku andma ja siis käimise aeg jõudsime avastuseni et juhe kuumeneb.
Kas asi juhtus nüüd antud juhul sellest et aku läbi või siis ikka kuskil mujal probleem?
|
|
|