Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 aku pluss juhe läheb kuumaks (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4206)
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 29.06.16 20:08 Tsiteeri
Audi A8 aku pluss juhe läheb kuumaks



Mure selline, et peale sõitu läheb aku pluss klemm ja juhe kuumaks, klemm täitsa tuline, et ei saa katsudagi. Alguses arvasin, et kui aku oli väga tühi, laadis nii kõvasti, et läks kuumaks. Laadisin aku laadijaga pmst täis, kuid ikkagi sama jama.
Tegelikult on teine probleem ka aku tühjenemisega, kui auto seisab. Täna avastasin ühe tüüpvea, ehk alarmi pasuna akud olid lekkinud ning tekitas ilmselt lühise (pistik oli peaaegu üleni ära oksüdeerunud). Lootsin, et kuumenemises oligi süüdi see pasun, kuid ei. Aku tühjenemise kohta nüüd ei oska öelda.
VCDSiga vaatasin veakoodid üle, kuid seal ei paistnud midagi sellist, mis võiks seda põhjustada. Sai proovitud ka teist akut ja kodeeritud, ei mõjund ka see. Laadimine ka korras - 14,1V. Ei oska nagu enam midagi proovida/teha...äkki keegi teab hüva nõu anda? :)

Audi A8 2003a 4.2l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 29.06.16 20:11 Tsiteeri


Kehvad ühendused kuumenevad. Kas klemmid puhtad ja juhe klemmi sees korralikult kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 29.06.16 20:15 Tsiteeri


Ühendused puhtad ning klemmid korralikult kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.16 20:46 Tsiteeri


Rain küsis kas juhe klemmi sees korralikult kinni. Omal oli sarnane juhtum kus akuklemmi sisse minev kaabel oli klemmi seest katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 29.06.16 21:16 Tsiteeri


Hm, okei, vaatan igaksjuhuks veel juhtmed ka üle. Aga kas see tõesti võib juhtme nii tuliseks ajada? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.16 21:21 Tsiteeri


Nagu rain ennist mainis siis kehvad ühendused lähevadki kuumaks, tulenevalt füüsikast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 29.06.16 21:43 Tsiteeri


Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 29.06.16 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.

:o
Jaa, endal ka hirm, et miskit nii põlema ei läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 29.06.16 21:59 Tsiteeri


Ühel C6-el oli sama asi. Kapotialt + ühendus, puhastas ja pressis uuesti kinni ning mure oli kadunud. Samamoodi jooksis vool maha ja kuumutas ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.16 22:05 Tsiteeri


Vool maha jookseb üldjuhul ikka tarbija tõttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 29.06.16 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aku ja juhtmetega seonduvat ei tasuks alahinnata tõesti. Kunagi ammu sai omatud bmw e39 ja sel teadagi aku pagassis paremas ratta koopas ja akut lahti ühendades libises 10/8 võti näppude vahelt ja ühe otsaga + klemmile ja teise otsaga kere vastu....hetkega oli konkreetselt tuli üleval, kangestusin murdsekundiks ja enne ei toibunud, kui leek kustus, kuna mutrivõti lihtsalt sulas keskelt pooleks ja lühis katkes. Hea, et võti järele andis.


Niimoodi olevat mõni ka näiteks sõrmust oma sõrme ümber "keevitanud", näiteks sõrmus puutub vastu +klemmi ja tööriist vastu keret. Sõrmuse materjaliks on harilikult kuld või hõbe, mis on parimad elektrijuhid... ja niimoodi mõõguv metall ümber sõrme hakkabi grillliha tegema.:) Põhimõtteliselt võib midagi sarnast juhtuda ka kaelaketti kandes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.06.16 08:37 Tsiteeri


Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.06.16 09:12 Tsiteeri


Sobib kasutamiseks ka auto juures :)

http://www.snaponindustrialbrands.com/DSN/wwwsnaponindustrialbrandscom/Commerce/ProductImages/mn1_006194.jpg


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.06.16 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Sellepärast ongi ALATI vaja esimesena eemaldada aku miinus ja paigaldada samuti viimasena miinusklemm!


Mõtlesin ka seda, aga mainitud juhtumi vastu ei aita kui võti käest kukub ja satub plussklemmi ja kere vahele, juhul kui pole veel miinust eemaldada jõudnud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.06.16 10:00 Tsiteeri


Kuna aku juhtmed ei lähe täispikalt ühest otsast teise, siis ka liitmikkohad võivad samasugust olukorda tekitada. Enamjaolt on need kohtades kuhu jookseb ka kapotialune kiirkäivituse klemm.

Midagi sellelaadset siis kuskil peidus, vanematel keredel on need üldjuhul musta värvi kopsikus.
https://static.cargurus.com/images/site/2013/04/22/09/27/pic-8592801842899183328-1600x1200.jpeg

NB! See kui kapoti all kiirkäivitus klemmi pole ei tähenda, et sel kerel seda liitmikkohta akust tuleval kaablil üldse polekski - see on seal ikka samas kohas olemas ja idaneb täpselt samamoodi! Mälu järgi peast paugust ei mäleta, kus see D2 ja D3 kerel oligi, targemad ehk täiendavad. Mõnedel keredel oli see üldse koopakaitsete/logarite alt kättesaadav jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 30.06.16 10:59 Tsiteeri


Jaa, tahaks ka teada kas/kus see D3 asub. Kapoti alt ma seda leidnud pole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heiki21
huviline



Registreerunud 03.01.15
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 TDI 103kw

postitati 22.10.21 06:05 Tsiteeri
Pluss



Tere.

Eile oli ka sama olukord kus pluss juhe läks kuumaks.
Esmalt muidugi sellest, et kuna aku oli vahepeal tühjaks saanud ja sai maha võetud ning täis laetud.
Sellest oli möödas 17 päeva, millest viimased 2 päeva auto lihtsalt seisis ja hommikul käima pannes oli aku tühjaks saanud.

Õhtul tuldi täkku andma ja siis käimise aeg jõudsime avastuseni et juhe kuumeneb.

Kas asi juhtus nüüd antud juhul sellest et aku läbi või siis ikka kuskil mujal probleem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]