Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1 (Vastuseid: 81 | Vaatamisi: 16082)
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 23.11.15 12:04 Tsiteeri
Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1



Tervitused Audifoorumlastele, nagu mõned Teist märganud on siis otsisin Augusti lõpupoole omale konkreetselt Audi V8t d11 kerel. Tänaseks olen selle leidnud ja ka juba esimesed proovisõidud teinud, vigu ikka leidub kuid ei midagi hullu kõik on tehtav.
Autol on muidugi üks suur pluss see, et kõik ajalugu on teada al. 2004a, mil see kuulus mu isale, tol ajal oli värvuseks tumesinine, isa ajal vahetati sellel ka käigukast ära. Lisaks olid ka tagumised amordid täiesti läbi (tänaseks on keegi need ära vahetanud). 2006 müüdi see auto kusagile Sinti, kus püsis see päris pikalt (2006-2013). Selle aja sees on siis autole teostatud täis keretööd + ülevärv (must, vastav muudatus ka teh. passis). Siis jõudis auto järgmise omaniku kätte, kellel juhtus sellega väike õnnetus nimelt tuli sõiduajal ratas alt ära.
Kuid nagu ka varem mainitud, siis kõik taastatav. Juhipoolne tiib sassis, velg kõver, vajab ka rattarummu vahetust, ja sellisena see auto siis ringiga perre tagasi jõudis :)
Autoga on ka teatud plaanid, kuna otsisin teadlikult d11 kerel projekti, sest väikse poisina juba konkreetne auto meeldinud. Ja konkreetsel autol ka teatud sentimentaalne väärtus.

Plaanid on siis sellised:
Autom. kast vahelt minema, manuaal asemele, praegune aut. kast on õudus kuubis seal
Tiib, velg jms pool korda.
Kõik pidurid üle käia, panna a8 või a6 piduriklotsid/kettad, praegu kohati pedaal raske ja pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.
Õlid/filtrid. Sh. ka autom. kasti õli.
Mootorile täishooldus, mootori võtame ka kindlasti pulkadeks, et näha mis olukord karul kõhus on.
El. süsteem üle vaadata, kuna aku on kellegi poolt pagassi veetud.
Muud nipet - näpet asjad mis tegemist vajavad.
Üldine tehniline pool täiesti korda teha.
Välistatud pole ka 4.2 mootor, samas on soov säilitada originaalsus.
Uut akut ka vaja.

Manuaalitamise asjus pöördun kindlasti oma hea sõbra Hr. R. Krimmi poole, kuid olen juba kursis, et hooratast väga keeruline leida....

Minujaoks oli muidugi selle auto puhul suur üllatus see, et sellel pole kütusetuld seega olen ka juba teeääres istunud. Seier näitas, et paagis veel kütust on aga täitsa otsas oli seier oli muidugi ka esimese punase kriipsu peal, Rauno veel hoiatas, et ma nii nulli ei laseks :D igatahes saime 1h sõita enne kui küte otsa lõppes, osalt ka kast süüdi, kuna see vahetab väga kehvasti käike ja rikub kogu lõbu ära.
Üldjoontes olen ma harjunud suure küttekuluga, siis ei ole v8 tarbimises mingit üllatust.

Autol on ka tehasest mõni lisa külge poogitud:
4x el. aknad
el. katuseluuk, toimiv
el. peeglid, toimivad
tagumine aknakardin
kliima
Püsikiirusehoidja
Kindlasti midagi veel, mis hetkel ei meenu.
Istmed on manuaalsed.

Olenemata auto seisukorrast, on sellega väga mõnus sõita, siiamaani vist kõige paremini kulutatud rahanumbrid, siinkohal tahakski tänada auto eelmist omanikku, kes oli nõus mulle auto järelmaksuga müüma (V8 soov on olnud juba aastaid, kuid võimalus selle soovi teostamiseks avanes üleöö). Lisaks hääled on nii nagu ühel õigel v8l olema peab :)

Lisan ka mõned eelmise omaniku pildid, hetkeseisukorrast tulevad pildid lähiajal.

http://www.upload.ee/image/5350474/Audi_V8.jpg
Ootas koju toomist :)
http://www.upload.ee/image/5350486/Audi_V8-2.jpg
http://www.upload.ee/image/5350497/Audi_V8-3.jpg

E: 01.01.16, leidsin veel väikse infokillu mis räägib, et kunagi on vahetatud ka esimesed amordid, esiklaas, kütusepump, rooliotsad, õlid filtrid jne..
http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=770249&cache_missing=1
Keegi äkki teab seda omanikku ?


Seniks mõnusat talve algust!


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 A8 3.2FSI/'06 STI

postitati 23.11.15 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Muidugi vahvad plaanid, aga kas lihtsam ei oleks kohe osta 4,2 mootoriga masinat? Kui õigesti mäletan, siis neid oli isegi manuaalina leida (muidugi - edu otsimisel).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 23.11.15 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Arvestades, mis aretus sinna tehtud on, siis hea, et üldse miskit toimib seal :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 23.11.15 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Muidugi vahvad plaanid, aga kas lihtsam ei oleks kohe osta 4,2 mootoriga masinat? Kui õigesti mäletan, siis neid oli isegi manuaalina leida (muidugi - edu otsimisel).



Eesmärk, kuhu soov selle autoga jõuda on püstitatud. Muidugi oleks olnud ju hea lihtne variant tuua kohe omale manuaal kastiotsas d11, samas mängib siin kohal finantsiline pool ka siiski rolli. Ja seetõttu tuleb endale meelepärane auto ise valmis ehitada.

Piduritest niipalju veel, et kui töötavad siis hästi kui pedaal raske on, siis on need väga kehvad. Seepärast terve süsteem ka vahetusse läheb.
4.2 moto pole välistatud, kuid samas mulle sobib ka 3.6 ideaalselt. Ja ideaalis sooviksin säilitada 3.6 v8na :)

Aga tänud, edu läheb selle autoga kindlasti tarvis :)

E: Arvatavasti viga pidurivõimendis.


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Kirkonummi/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q,

postitati 25.11.15 16:03 Tsiteeri


Kena pill, tundub, et jääb ikka suvepealinna nagu profiilist näha. See oli päris kurb vaatepilt, kui ratas alt ära tuli, aga õnneks kõik on taastatav. :P Ise ka selle masina sangas olla saanud, suunurgad oli kogu aeg kõrvuni :D Aga edu ja paksu rahakotti sulle :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 26.11.15 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dUBZ
Kena pill, tundub, et jääb ikka suvepealinna nagu profiilist näha. See oli päris kurb vaatepilt, kui ratas alt ära tuli, aga õnneks kõik on taastatav. :P Ise ka selle masina sangas olla saanud, suunurgad oli kogu aeg kõrvuni :D Aga edu ja paksu rahakotti sulle :cool:



Tänud heade sõnade eest. Pärnusse see tõesti jääb, sõita on sellega tõesti mõnus :)

Võid veel postkasti infot jagada selle auto kohta :D

Mis puutub rahakotti, siis suvel on see tõesti paremas seisus, kui talvel.


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 26.11.15 13:59 Tsiteeri


Noh - jah :)
Plaanid on head ....proovi esialgu lihtsalt korras hoida :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 26.11.15 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Noh - jah :)
Plaanid on head ....proovi esialgu lihtsalt korras hoida :)


Kõik mis plaani võetud, tuleb ka teostada, korras hoidmisest veel samuti vara rääkida, korda tuleb see teha :)

Igatahes väisas autot täna ka R. Krimm isiklikult, eks Ta hiljem lisab mõned pildid ja räägib natuke muredest lähemalt. Mis Talle silma jäid.


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 26.11.15 18:36 Tsiteeri


Sellest autost on mingi hetk päris kuldsete kätega inimene üle käinud.
Huvitavamad leiud siis piltidena:

Jahutusvedeliku lõdvik on päris huvitav, nagu ka paisupaak.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499805c4019.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/010949980784aba.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499811737ad.jpg

Ei hakanud teipi näppima, tundus kuidagi jube imelik :D
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/01094998170dec3.jpg

Aku on huvitavasse kohta viidud mingil seniteadmata põhjusel.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/010949981985f34.jpg

Ja siis lõpuks see nutune esitiib.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499825a8b67.jpg

Ei teagi siis kas sõites käis ratas sinna vastu või on poolteljeots minemas, kuna raksakas oli ikka päris tugev :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 26.11.15 18:43 Tsiteeri


Lõdvik on hea :)
Samas on ka arusaadav sellise aretise põhjus . Lõdvik ja paak maksavad rohkem kui sõitev , ülevaatusega mondeo .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 26.11.15 18:44 Tsiteeri


Mingisugune kolks käis maja eest välja keerates küll, ei oska öelda veel mis see olla võis..
Rehv ei olnud ka enam täiesti täis, vajab ülevaatamist.
Jahutusteema peab ka ümber tegema, sest jahutusvedeliku paaki ei saa üle teatud normi panna, jookseb kohe välja. Aga ainult siis kui mootor käib, keema pole läinud, temp kõik normis.

Mootor saab endale lähiajal uued originaal küünlad, vaatame mis siis teeb :) Praegu seal mingisugused "noname" küünlad.

Tööd jagub :)


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 26.11.15 18:45 Tsiteeri


Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 26.11.15 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D


Minuarvates see nüüd küll palju pole. Samas peab ka selle mootori üle vaatama, surved ära mõõtma, et näha kas üldse tasub seda taastama hakata jne, ma loodan, et see mootor omadega kohviveski pole, samas ei oska ju midagi arvata, ja kui endale teen siis tahan, et auto oleks KORRAS :)


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 27.11.15 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.11.15 07:44 Tsiteeri


Automega või Vemo. Mõlemad alla 20 juuro.


Julgen soovitada Differ VAGREM Forss. There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 27.11.15 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!

Sattusin kunagi unise peaga vaatama vanu pilte ning sattusin oma C3 diisli mootoriruumi vaatama ning paisupaaki vaadates olid kinnituskohad jube sarnased. Kasutan võõrast pilti antud hetkel.
http://www.motorstown.com/images/audi-100-2.0-td-01.jpg
Kuna sel hetkel oli mul aretatud mingisugune c4 paak enda v8 peale siis mõtlesin, et ah mis seal ikka, palju raha ei nõua siis võiks proovida.
Koodiks on tal 8A0121403A ning Forssis on hinnaks sellel 16,80€ letis ning laos olemas ka pealekauba (ning mitte vaid 1 tk, ikka rohkem :) )
Kinnitused istuvad üks ühele, tagasivoolu voolik on vaja vaid pikemaks teha :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.11.15 08:13 Tsiteeri


8A0121403A läheb mitmetele Audidele. C3-st D11-ni ja C4 sinna otsa. Mul oli üks V8, millele oli keegi miskise B4 paagi peale aretanud. Ühest kõrvast vaid kinni või kahest, aga ilmselt on olulisem paagi sees olev taseme andur, selle takistused jne. Muud ei oska nagu erilist selles tootes leida. Tagasivoolu eest hoolitseb ju pump, seega kui pikk vms see voolik on, ei tohiks midagi määrata.


Julgen soovitada Differ VAGREM Forss. There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 27.11.15 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!



Küsiks, ega kellegil Teil ei leidu mõnda pilti, kui see veel sinine oli?

Tänud, edu on vaja.


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, V8 PT

postitati 27.11.15 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Lõdvik on hea :)


If it works, it ain't stupid! Või kuidas see nüüd oligi. Tahab vaid spreiga ülevärvi saada:D
Mu V8'l oli ka see lõdvik katki, uue leidsin üsna juhuslikult 500EEK eest ühelt teiselt juppideks-müügis olevalt V8'lt. Kuna see lõdvik on üsna defitsiitne kaup, et kipuvad paljudel lekkima/mõranema teatud kohtadest, siis kellegi kuldsed käed on selle auto puhul hea töötava lahenduse välja mõelnud.

Keegi võiks seletada mis värk nende rataste alttulemisega on. Mul tuli ka vasak esimine ratas alt ära keset sõitu.. algul midagi logises veits, mõtlesin et poh küll jõuab koduni ära sõita 2km veel. Hetk hiljem juba tõsine kolks. Lähen autost välja ja esiratas vaid ühe poldiga kinni ja sedagi pooleldi. Tungiga üles -> ratas tagasi tsentrisse ja pagassist paar polti lisaks (V8'ga sõites peab ladu kaasas olema), et jõuaks koduni sõita.
Too hetk jäigi see müsteeriumiks miks nii juhtus, ise kahtlustasin veljevargust ja keegi sattus peale, et nn töö jäi pooleli, kuid siin selle V8'ga ju täpselt sama juhus, et ratas alt ära keset sõitu. Kusjuures mul juhtus see peale 20km sõitu ja 2km enne kodu, ilma mingite vibreerivate tunnusteta. Enne seda poldud polte näpitud kevadesest rehvivahetusest saati ehk siis lihtsalt poldid kukkusid välja?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 27.11.15 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Lõdvik on hea :)


If it works, it ain't stupid! Või kuidas see nüüd oligi. Tahab vaid spreiga ülevärvi saada:D
Mu V8'l oli ka see lõdvik katki, uue leidsin üsna juhuslikult 500EEK eest ühelt teiselt juppideks-müügis olevalt V8'lt. Kuna see lõdvik on üsna defitsiitne kaup, et kipuvad paljudel lekkima/mõranema teatud kohtadest, siis kellegi kuldsed käed on selle auto puhul hea töötava lahenduse välja mõelnud.

Keegi võiks seletada mis värk nende rataste alttulemisega on. Mul tuli ka vasak esimine ratas alt ära keset sõitu.. algul midagi logises veits, mõtlesin et poh küll jõuab koduni ära sõita 2km veel. Hetk hiljem juba tõsine kolks. Lähen autost välja ja esiratas vaid ühe poldiga kinni ja sedagi pooleldi. Tungiga üles -> ratas tagasi tsentrisse ja pagassist paar polti lisaks (V8'ga sõites peab ladu kaasas olema), et jõuaks koduni sõita.
Too hetk jäigi see müsteeriumiks miks nii juhtus, ise kahtlustasin veljevargust ja keegi sattus peale, et nn töö jäi pooleli, kuid siin selle V8'ga ju täpselt sama juhus, et ratas alt ära keset sõitu. Kusjuures mul juhtus see peale 20km sõitu ja 2km enne kodu, ilma mingite vibreerivate tunnusteta. Enne seda poldud polte näpitud kevadesest rehvivahetusest saati ehk siis lihtsalt poldid kukkusid välja?


See voolikumajandus töötab seal tõepoolest eduliselt. Konkreetse auto puhul oli see ratta alt ära tulemise teema, seotud lahtiste ja lühikeste veljepoltidega...
Kuid hea teada, et ma sellise murega ainus pole.
Olen mõelnud ka spetsiaalsete vargapoltide peale, nii nagu mu teisel autol :)

Vaikselt peab ka talverattaid v8-le otsima hakkama...


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 28.11.15 05:32 Tsiteeri


Palju asju annab aretada . Ma olen natuke seda meelt , kui sul pole piisavalt ressursse , et V8 külge keerat juppe mis sinna peaks minema ....osta omale siis 80 ja vura sellega .
Aga see on ainult minu arvamus ja ei pretendeeri adsoluutsele tõele .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
klubiliige



Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.15 08:55 Tsiteeri


Ehisdetailid on tõesti kallid ja uuena väga ei saa aga tehnika ei pea olema kõik tehaselahendus (mitte porr).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarmoT
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 Quattro 3.6l 1989

postitati 28.11.15 10:14 Tsiteeri


Minu meel on sama. Võimalusel ikka originaalid kasutusele võtta. Kuid isiklikult teeksin ka mõne erandi. Just näiteks selle sama mootori ülemise jahutus lõdviku osas, nagu piltidel näidatud.
Heas korras lõdvik maksab ikka roppu raha. Samal ajal kui ise kokku pannes ei ole võib-olla visuaalselt kõige kenam kuid töötab samamoodi.
Mina omast kogemusest ütlen vaid, et V8 kestab täitsa kenasti. 2a jooksul õlid ja filtrid uued ning genekas taastatud. Olen rahul. ;)


Crawl.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
moderaator



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.11.15 12:52 Tsiteeri


Palju see lõdvik siis maksab, et enamusel jala pehmeks tõmbab?
Kunagise luksusauto pidamine ei peagi odav olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 28.11.15 13:14 Tsiteeri


Selle lõdviku vahetan ka kindlasti ära.

Ja kindlasti pole vana luksusauto ülalpidamine odav, aga saab hakkama :)


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]