Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S8 4.2q 2000 plussid ja miinused (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2242)
qyellow
huviline



Registreerunud 24.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.15 12:01 Tsiteeri
Audi S8 4.2q 2000 plussid ja miinused



Tere foorumlased!

Sooviks teada sellise auto http://www.auto24.ee/used/2003202 miinuseid pigem kui plusse (plussid teada) ja mille pöörata tähelepanu enne ostu..

See et küttekulu suur ja vedrustus laguneb rohkem kui vanematel mudelitel seda ma ei arvesta kuna on loomulik kuluosa.

Pigem mootori, kasti ja jõuülekande vastupidavuse kohta tahaks infot!

Ettetänades)))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 26.05.15 22:03 Tsiteeri


Kui uskuda müüja juttu, siis peaks olema oki. Igal masinal, mis on kasutatud ja sellises eas, võib esineda muresid, mis kohe ei ilmne. Just nagu ise mainisid - mootor, kast, sillad. Oleks vist kõige targem pöörduda masina kontrolliks sellisesse asutusse, mida täielikult usaldad ja kus teatakse/tuntakse ka S8-t, nt Kostiveres hr. R. Aava värkstuba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.05.15 23:49 Tsiteeri


Endale ei istunud kohe mitte igasugu pisemad elektriliste vidinate mured, kuna nendeni korrektselt kaevumine oli tavaliselt suhteliselt tülikas ja aeganõudev nii iseendal kui ka teenindustes. Lisaks oli lõpuni väsinud detailide asendamine enamjaolt originaali tellimus ning ooteajaks nädalaid, mil masin lahti võetult lihtsalt seisis, kuna lammutustest samasuguse poolkõva asjaga asendamine oli samuti probleem, sest kohati osati vidinate eest küsida rohkem kui uus OEM toode.

Kast pole kindlasti murekoht, kuna see vaheta või tervikuna välja finantsi olemasolul. Mootoriga on tiba raskem, kui muresid peaks füüsilisest väsimisest ilmnema.

Kõik muu oli küll kalla+talla ja naudi teema.

Ma ütleks, et see "mine tundja juurde kontrolli enne ostmist" on tegelikult praktiliselt kasutu soovitus, sest selle masina kontroll saabki olla ainult nendele osadele, mis on kuluosad, mitte reaalsed peidus kükitavad hädad. Kaablite ja muu juraga ajudes sobramine ei anna samuti mingit erilist aimdust võimalikest hädadest jne. Lihtsam ja kindlam on ikkagi leppida sellega, et loteriiga kindlalt võitma minnes võib siiski kaotada ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.05.15 04:18 Tsiteeri


Väga õige jutt kps - i poolt. Tihe tankimine ja üllatusremont neljakohalise summaga ei tohiks omanikku vapustada. Omalt poolt soovitaks arvutiga uurida nukaajastust, et kohe tonnist arvet ei tuleks pingutite vahetuse näol. Lambdad , katid jms. ka muidugi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.05.15 05:48 Tsiteeri


5HP24A kast võib olla ühtpidi mugav ja sujuv, kuid kindlasti ei ole ta igavene 281tkm@265kw.
Ühe kulumise sümptomina tuleb esimesena meelde tagurpidikäigu kadumine.

"R129" meie klubist oskab siin ehk täpsemalt sõna võtta.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 27.05.15 05:49 Tsiteeri


+1. Need pädevad kontrollijad ei ole mingi ilmailme. Selle auto ostu otsus on igal juhul emotsionaalne, kui meeldib, siis mõtled kõik probleemid niikuinii ilusaks :) Igal juhul peab olema valmisolek leida tuhat kuni kolm tuhat rutsi, et ilmnenud viga vajadusel kõrvaldada. Uuri mida omanik räägib või teab, täitsa reaalselt võivad tüüpilisemad asjad olla juba üle käidud - kast, pingutid, katid jms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qyellow
huviline



Registreerunud 24.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 06:30 Tsiteeri


Aga mis need el. probleemid? Mis on õige nuka ajastus, mingid nubrid äkki öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 06:50 Tsiteeri


Nukaajastuse teema http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107082 OEM koopia on soodsam. Põhiline ongi et müüja ei hakkaks hämama ajaloo kohta kui reaalselt kohale ilmud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 27.05.15 07:06 Tsiteeri


Kui soovitasin pöörduda kellegi poole, kes teab ja tunneb antud marki tehnikat, siis ei mõelnud ma seda, et torgatakse juhe taha ja vaadatakse aju läbi. See mees v naine peab ikka teadma ja oskama tunduvalt rohkem kui ainult vigade lugemist ekraanilt. Loomulikult ei pruugi ka kõige põhjalikuma kontrolli käigus välja tulla kõiksugu pisiasju, mis sõitmist ei sega, aga mingisuguse ülevaate see siiski annab. Hilisema ekspluatatsiooni käigus, kui kõrv kuuleb ja tagumik tunnetab, eristab võõraid tekkinud helisid ja sümptome kõige paremini ikka see, kes pidevalt sellega sõidab.
Ja ühinen täielikult eelpool mainitud jutuga, et alati peab olema valmis üllatusteks. Tehnika on tehnika ja kõik, mis liigub, see ka kulub ja vananeb ning võib järgneva 5 minuti jooksul lepingu üles ütelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qyellow
huviline



Registreerunud 24.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 07:28 Tsiteeri


Saan aru et tehnika on tehnika... Aga päris pärast ostu ei taha saada remontida autot 3000 euri eest veel lisaks... Muid plaan auto pühapäeva sõitudeks võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qyellow
huviline



Registreerunud 24.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Kui uskuda müüja juttu, siis peaks olema oki. Igal masinal, mis on kasutatud ja sellises eas, võib esineda muresid, mis kohe ei ilmne. Just nagu ise mainisid - mootor, kast, sillad. Oleks vist kõige targem pöörduda masina kontrolliks sellisesse asutusse, mida täielikult usaldad ja kus teatakse/tuntakse ka S8-t, nt Kostiveres hr. R. Aava värkstuba.


Kas selle härra mingeid kontakte saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 27.05.15 09:14 Tsiteeri


http://www.arupo.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 27.05.15 09:32 Tsiteeri


Töökoja tel. oli vanasti 608 1547, isiklik mobla 50 44 040 - Rain Aava. Töökoda oli Peterburi mnt-lt Kostiveresse, asulasse sisse, vist peale poodi vasakule ja edasi vanade rem. töökodade poole. Enne asulat põldude vahel sõites on hooned vasakul ka täiesti näha.
Ta ei ole just rumal mees ja kui satute ühisele lainele, annab kindlasti head nõu. Mis küll paraku ei pruugi auto omanikule alati meeldida.
Kui sa auto müüjat isiklikult ja usaldusväärselt ei tunne, jääb alati võimalus, et midagi jäi tehnika kohta ütlemata. Ei soovi kõiki autode müüjaid ühe vitsaga lüüa, kuid elu on seda näidanud. Kindlasti on ka selliseid, kes kõik teadaolevad vead-puudused ausalt ära räägivad. Ostu korral on loomulikult plussiks, kui ajalugu on vähemalt Eesti pinnal oleku osas kontrollitav.
Edu ostuks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qyellow
huviline



Registreerunud 24.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.15 10:19 Tsiteeri


Tänud... info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]