Lehekülgi: 1 2 3 |
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.05 15:50
|
|
|
Naisele täpselt sobiv auto
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
Sill
huviline
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Pann
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 21.07.05 23:10
|
|
|
Tsitaat: | ...loomulikult õige Quattro (mitte Haldex) nelivedu |
ee... kuidas see õnnestub põikimootoriga autol (või plaanivad nad äkki Golfi põhja peale tehtud autol mootori pikuti panna )
P.S. "kahekettaline sidur" ehk tegelikkuses DSG-süsteem on ka just Golfilt tuttav...
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.05 06:21
|
|
|
Njaa, 260kw stockis pole paha, usun et 3,2-sel FSI-l on piisavalt potensiaali ka peale saksa tuntud tuuningfirmasi läbi käies tunduvalt suuremaid jõu-
ja ilunumbreid näidata. Võrdluseks RS4 B5 stock 280kw ning peale SKN-i koolitust läbides 334kw. Loodame, et näiteks 4 aasta pärast on hinnad
piisavalt kukkunud ning meil entusiaste juurde tekkinud ning saab mõnel klubiüritusel juba ka RS mudelite väljapaneku teha. Way to go Audi : )
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 22.07.05 12:43
|
|
|
Kusjuures see on esimene "sobiva" kerega RS mudel.
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 22.07.05 14:21
|
|
|
päkapikuga täiesti nõus
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.06 11:21
|
|
|
See kõik kõlab päris paljulubavalt - on vähemalt normaalse kubatuuriga mootor võetud...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 19.02.06 20:16
|
|
|
On jah, aga kubatuuri kohta on seni välja reklaamitud võimsus üsna lahja. 354 hp 3,2 V6 FSI biturbo mootorist sobiks hädapärast ehk S3'ks, aga RS
silti kandvale autole on seda ilmselgelt vähe. Eks MTM ja ABT kindlasti lasevad juba paari kuu pärast 450+hp kitid välja, aga miks ei võiks RS3 juba
tehasest sellisena tulla?
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.06 21:39
|
|
|
Tsitaat: |
ee... kuidas see õnnestub põikimootoriga autol (või plaanivad nad äkki Golfi põhja peale tehtud autol mootori pikuti panna )
P.S. "kahekettaline sidur" ehk tegelikkuses DSG-süsteem on ka just Golfilt tuttav... |
Tegelikult on võimalik praegu osta A3 3,2 FSI mootoriga, millel 250 hp ja 6 -ne DSG kast.
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.06 22:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
On jah, aga kubatuuri kohta on seni välja reklaamitud võimsus üsna lahja. 354 hp 3,2 V6 FSI biturbo mootorist sobiks hädapärast ehk S3'ks, aga RS
silti kandvale autole on seda ilmselgelt vähe. Eks MTM ja ABT kindlasti lasevad juba paari kuu pärast 450+hp kitid välja, aga miks ei võiks RS3 juba
tehasest sellisena tulla? |
No kui võtta et RS4 on 420hj siis vast Audis vaadatigi et RS3 oleks moekas kinni pitsitada 350hj peal muidu oleks RS3 kiirem ka veel RS4-st...
250hj A3 sõidab 0-100km/h 6,3 sekundit. Seega võib minu arvates 354 hobujõulisena olla see auto juba päris ok...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.02.06 23:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
...loomulikult õige Quattro (mitte Haldex) nelivedu. |
termin quattro ise ei näita seda, mis tehtikas on nelivedu teostatud.
Eelpool mainitud DSG on aga selline leiutis, et seda pakutakse just põigitimootoriga autodesse - sinna sobib lai ja lühike käigukast, mis
pikutiasetusega mootoriga autodele alla ära ei taha mahtuda.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 20.02.06 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
termin quattro ise ei näita seda, mis tehtikas on nelivedu teostatud.
|
Ma tean seda väga hästi, sellepärast ongi öeldud "õige Quattro", mis minu jaoks vähemalt sümboliseerib püsivat nelikvedu. Haldex 4WD on ka Quattro
Golfi-põhjalistel Audidel, aga see ei ole ikkagi "õige Quattro". Täitsa huvitav oleks teada küll, kas RS3 4WD lahendus sarnaneb Mitsu Evo omaga või
jääb lõpuks turule jõudvale autole ikkagi mingi part-time süsteem. Mingist Cupra foorumist lugesin, et ikkagi Haldexi teema tuleb, aga võib-olla need
Seati'i mehed ei ole päris erapooletud...
|
|
|
|
A1
huviline
Registreerunud 28.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.06 23:19
|
|
|
Mis sellest saanud on ?
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.06 20:00
|
|
|
3,2 konet A3 kapotialla piki ära ei mahuta - seega mingit quattrot ei tule!
Special RS3 tarbeks uut keret ja põhja Audi ehitama ei haka.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.09 17:19
|
|
|
Mis krt nad sellest 5-ukselisest nüüd ette võtsid... Sportback'ile promo?
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 01.04.09 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mis krt nad sellest 5-ukselisest nüüd ette võtsid... Sportback'ile promo? |
http://www.vwvortex.com/artman/publish/article_2587.shtml
Usun et siit leiab viiteid rs idele golfi platvormil. Ja vaevalt, et audi seal platformil seoses rsiga midagi lähi aastail ette võtab aga kes pole
haldexiga sõitnud need ei saa öelda, et ta nö valem/kehvem 4 vedu. Ja kindlasti programmiga mängides töötab kohati pareminigi kui legendaarne torsen.
a3 ja tt ei tule ilmselt niipea pikki mootoriga.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.09 20:47
|
|
|
Ma pidasin silmas, et RS-pere pesamuna kohta on 2 ust ülearu.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.04.09 21:18
|
|
|
TT-RS tehnika A3 keresse tõstmist oli ka oodata. Julm raiskamine olnuks ainult TT ja tulevase rotsteri tarbeks seda 2,5T R5 mootorit välja arendada.
Sportback ei ole kindlasti ainus RS3 kereversioon.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.09 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ma pidasin silmas, et RS-pere pesamuna kohta on 2 ust ülearu. | Sellega mina päris nõus ei ole. Kui on valida, kas TTRS või RS3, kuid
sooviks ka lapsi vedada, siis neljaukseline RS3 võib olla hea kompromiss. Ilmselt ei jää ta ka rinkal väga palju maha.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 02.04.09 18:56
|
|
|
Eks see RS3 (Sportback või lihtsalt) uues kuues RS2 ole
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |