Lehekülgi: 1 2 3 |
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.15 20:48
|
|
|
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - keeRISTOrm
Hei,
Mõtlesin, et teen ka enda talvisest liikurist lõpuks teema ära. Ammu tahtsin endale talveks tagumise diffrilukuga nelikveolist, sest see käitub
libedal ikka hoopis toredamalt, kui uuemad mudelid. See talv sai siis lõpuks ennast kokku võetud ja sobivat pilli otsima hakatud. Vaatamas sai käidud
mitut erinevat, nii C4 kui B4 kerel, nii 2.3 kui 2.8 mootoritega isendeid. Lõpuks sai ära toodud mitte just kõige õnnelikumas korras B4 kerel 2.3
liitrise mootoriga masin. Kerel on palju iluvigu, vahetust tahavad esitiivad ja tegemist ka tagumised tiivakaared, aga üldiselt mujal on roostet vähe
ja põhi on autol korralik. Lisavarustusest on tal elektriline katuseluuk, soojendusega peeglid, veokonks ja ega väga rohkem midagi vist polegi. Autol
olid all kõik uued pidurikettad ja klotsid, mõned esisilla osad ja Sachsi sidurikomplekt.
Proovisõidud elas masin üle, kuigi radikas oli katki ja tahtis kuumaks minna. Asi tundus juba kohapeal natuke kahtlane, aga pigistasin silma kinni ja
sai masin ära võetud. Natukene sai sellega Tallinna poole sõidetud kuni selgus, et see ei õnnestu kuidagi, koguaeg läks kuumaks ja pidi pause tegema
ja vett peale kallama.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150111_180528.jpg
Sai siis nööriga teise auto taha võetud ja umbes 60km Tallinna pukseeritud. See oli üks väga tormine ja külm õhtu. Terve aeg olid esimesed aknad
lahti, et klaas ära ei jäätuks. Poole peal ei tundnud enam käsi ega jalgu ja käisin vahepeal mitu korda teises autos soojas, üsna inetu tulek oli.
Tallinnas läks siis auto tegemisse. Auto sai uue radika, ventika anduri, termostaadi, jahutusvedeliku, uue vasaku logari, uue kapotiamordi, uue
roolivõimu vedeliku vooliku, mis läks maksma lausa 50€ ja siit ja sealt sai kohendatud. Sai ka avastatud, et tagumise diffri esimene tala on täiesti
kõver. Siis oli juba ilmselge, et autoga on sõidetud korraliku kivi vms otsa, kuna radikas oli katki, logar pilbasteks, radika poolne õõtshoob
vahetatud ja tagumine tala siis täiesti kõver.
Seejärel sõitis auto umbes 20km, ilgelt suitses, samas esialgu ei tundunud, et jahutusvedeliku auru ja lootsime, et kuumutab vee ehk summutist välja
ja saab paremaks. Aga järsku läks asi palju hullemaks. Sai siis juba Speedsteri Hannesele helistatud ja aeg kokku lepitud. Rääksime veel, et lasen
eelnev õhtu summutit keevitada, et ta gaase mõõta saaks. Tuttava juurde keevitama minnes, selgus aga tõsiasi, et mootoriplokk on omadega õhtal. Sai
kohapeal üks küünal maha keeratud ja seal all oli ikka väga palju vett. Selge pilt. Siis tuli tuttavalt väga kiire pakkumine uuele mootorile - mõeldud
tehtud. Mootor oli pea aasta seisnud, aga paar kuud enne seisma jäämist sai uued tihendid, küünlad, jagajakaane, hammasrihma ja rullikud jpm. Pool
nädalat hiljem oli siis autolt vana mootor maas.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/moto_maas.jpg
Mõni päev hiljem oli uus mootor peal, uued õlid, filtrid ja vedelikud (läbisõit 295 817) ja masin sai lõpuks sõidukorda. Siis tekkis anomaalia
jahutusega, vahepeal jahutas, vahepeal mitte. Igaks petteks sai ära vahetatud ventika relee ja siiani tundub, et toimib.
Auto kallal oli ka tugev tuuningueksperdi käsi käinud. Eemaldatud sai aknapesudüüside kroomkatted, pedaalide katted, ära sai vahetatud rõve ise
ehitatud juhiukse polster, tuuning-ledid spidomeetris jne. Lisaks olid ka väga paljud tulukesed pimedad, sai pirne vahetatud ja joodetud.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/tuuning.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/kellad.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150118_145516.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diff.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_121536.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_125752_HDR.jpg
Kuna auto oli täielik prügimägi, siis sai ka korralik suurpuhastus tehtud. Puhastatud sai isegi tagavararatta panipaik ja tagaistme alune. Peale seda
julgesin autost juba telefoniga paar pilti ka teha.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171507_HDR.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171537.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_170320_HDR.jpg
Autos puudus ka laepolster, sai see ka Raplast koos juurde kuuluvate pudinatega toodud. Sisse pole veel pannud, aga ära sai need puhastatud.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_101916.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_114038.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150210_182620.jpg
Siis lõpuks peale paari nädalast meeleheitel otsimist leidsin ka uue (kasutatud) tagadiffri tala.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diffri_esimene_tala.jpg
Eile sain kätte vähe sportlikuma ja kenama rooli.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150211_193059.jpg
Ja kuna masin keeldus üks päev käivitumast, sai avastatud, et aku plussklemm oli ära murdunud. Kaablid olid ka kuidagi lohakalt ühe klambri alla
surutud. Sai korralikult kingad otsa joodetud ja uue klemmiga uuesti aku külge.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_173929.jpg
Varsti vahetab ära mõned sillaosad, tagadiffri tala jms. Tegemist jagub. Masendav kogu asja juures on see, et tegemist ja ajakulu on selle autoga nii
palju, aga ostetud sai see just nimelt talve jaoks - mida meil ei ole. Loodan, et ei saanud liialt palju mõttetuid pilte ja infot
Terv,
Risto
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.15 21:06
|
|
|
See ots on jah korralik, samas pole veel häirima hakanud
Hetkel veel jõu puuduse üle ei kurdaks, mootor on ergas ja mulle täitsa sobib. Kuigi tuttavad räägivad juba, et väike puhur mahub sinna väga kenasti
ja lihtsalt ära Kuna esimene talv nelikuga, siis tahab veel kõvasti
harjumist see asi. Siiani olen pigem tagaveolistega sõitnud.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 13.02.15 06:41
|
|
|
LÕPUKS MA LEIDSIN TA!!! Olen seda autot otsinud vähemalt 4a.
Auto oli kunagi mu isa oma, sai pärast ostu juppideks kakutud ja üle värvitud. Auto oli meie peres umbes 2-3a. Olime üldse esimesed omanikud vist
eestis, aga vb mäletan valesti. See oli ju kõik üle 10a tagasi. Kuskil albumis veel pilt ka olemas sellest (siis oli ju ajastu kus digikaamerad polnud
veel levinud, kui neid üldse oli). Auto oli meil koguaeg hooldatud, isa kandis selle eest hoolt. Just see Audi on süüdi minu nn "audi pisikus". Kui
poleks olnud teemas olevat Audit, poleks minu esimene auto olnud Audi 80 Quattro 2.3 mootoriga.
Eelmise auto kaotust leevendab nüüd teadmine, et ta sai aidata selle auto teede peal hoidmisele.
Tubli oled, et kohe alguses kõigele vastu pidasid. Hoolitse auto eest ka edaspidi. Jõudu ja paksu rahakotti selleks.
Kunagi võiks kokku saada, tahaks seda autot lähemalt ka vaadata.
EDIT:// Just rääkisin isaga ja sain kinnitust, et olime ikkagi esimesed omanikud Eestis.
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.15 20:41
|
|
|
Täna sai vähe normaalsemad rattad ligi võetud. Sai pingist ka enne läbi lastud ja veljed täiesti sirged. Mõtlen veel natukene, ehk lasen natukene
nende olemust muuta, enne kui alla lähevad.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150308_150317.jpg
Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur käigukasti küljes? Kui jah,
siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on?
|
|
|
egert57
huviline
Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420
|
postitati 08.03.15 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: keeRISTOrm
Täna sai vähe normaalsemad rattad ligi võetud. Sai pingist ka enne läbi lastud ja veljed täiesti sirged. Mõtlen veel natukene, ehk lasen natukene
nende olemust muuta, enne kui alla lähevad.
Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur käigukasti küljes? Kui jah,
siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on? |
Võid vaadata ka luugi juhtmestiku üle.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.15 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur
käigukasti küljes? Kui jah, siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on? | Küllap on mõeldud tagurpidi käigu tulede andurit.
Asukohaga kahjuks ei oska aidata. Viga võib veel olla kaitsmes (eeldan, et on ikka kaitse ka kuskil), juhtmestikus või pirnides ja nende ühendustes.
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.03.15 01:23
|
|
|
Äär poleer ja keskelt gunmetal hall.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.15 21:30
|
|
|
Tänud! Lähipäevil üritan sedapidi siis selle üles leida (vaatasin küll pilti, aga ei leia sealt seda lülitit ).
Gunmetal hall mõttes ongi, aga ranti kindlasti poleerima ei hakka. Pole päris selline auto ja velg jääks ka talveveljeks
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 12.04.15 18:07
|
|
|
Käisin eelmine nädal vanemate juures ja tuhlasin pooled albumid läbi, aga üles ma ta leidsin.
Kahjuks muudab albumist pildistamine pildi kvaliteeti kõvasti kehvemaks. Antud pilt on tehtud mõned kuud pärast värvimist.
Tee siis auto ilusti korda, mingi hetk tahaks ikkagi vaatama tulla
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.15 19:06
|
|
|
Kui sa tahad, siis mul peaks neid väikseid esistange võresid olema.
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.15 20:20
|
|
|
Ei ole hetkel huvi, kuid tänud pakkumast
Täna sai siis lõpuks külge uued rooliotsad koos vahevarrastega, uued esimeste amortide tugilaagrid/padjad ja tagumine vasak
ekstsentrikpolt/seib/mutter. Peale seda sai ka sillad lõpuks paika.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150427_11553001.jpg
Võtsin ka aku maha ja üritasin tagurdustulede andurit leida, aga endiselt see ei õnnestunud. Aku alus on kere külge keevitatud/liimitud ja ära seda
võtta ei saa. Selle keskel on a.la CD plaadi karbi suurune auk. Otsisin läbi selle augu ja no mitte ei leia isegi taolist pistikut ega midagi... Ma ei
tea kas ma olen ise pime või seda pole siiski seal.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150423_184309.jpg
Soovitage asjalikku inimest, kes selliseid audisid remondib, mõistlikute summade eest. Tahaks lasta kellelgi vända tagumise simmeri ära vahetada ja
ilmselt võiks mingi hetk ka rihma/rullikute/veepumba vahetuse ette võtta.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 27.04.15 20:33
|
|
|
Teemo.
|
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.15 20:53
|
|
|
Omalgi hea vaadata. Eelmine suvi sai see isend isegi ära ostetud läänemaalt 200 euroga ja suht nigelas seisukorras . Müüsin minagi ta siis edasi ja
juba mõne kuu pärast sain ta tagasi veel hullemas seisus, et nimelt ei läinud ta pöördesse jne. Siis müüsin ma ka ta edasi kellegile, kes siis teda veits kõpitses ja samuti müüki paiskas. Aga igatahes edu
autoga!
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.15 21:07
|
|
|
Tundub, et pill on elu näinud Aga minu käes on masinaga juba väga palju
tehtud ja lõpuks on tunne, et hakkab juba päris hea saama. Hetke seisuga ongi jäänud veel pisilekked ja tagurdustuled. Siis saab pilgu nendele peksa
saanud keredetailidele ka pöörata. Idee ei ole masina välimust uueks teha, aga nipet-näpet. Näiteks roostes esitiivad häirivad mu silma väga.
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 28.04.15 04:50
|
|
|
Kas katuseluugi osas tegid sama laepolstri materjaliga? Enda oma tegin tundub, et sama materjaliga, kuid katuseluugi jaoks oli riie liiga paks ja
luugi mootoriga avamine ja sulgemine on suht aeglane.
|
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.15 20:49
|
|
|
Katuseluugil oli õnneks enne juba riie küljes. Tundub, et tehasest. Sama tooni on, aga materjal ikka päris sama pole, luugil on riie õhem ja pehme
polstrita.
|
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
keeRISTOrm
huviline
Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 20:05
|
|
|
Täna sai siis masin tööle pandud ja natukene tuulutatud. Mootor käib ilusti ühtlaselt, ju see valesse kohta pugenud vesi siis ikkagi ära kuivas.
Küll aga tekkis uus probleem. Kui masin soojaks tiksus, siis panin tähele, et salongivent ei puhu 1. astmel nagu... või puhub imevähe... keerasin siis
kohe juurde ja oligi vaikus. Jõudsin ca 5 sekundit astemete ja sooja-külma nupuga mängida kuni paremal armatuuris käis valju "kolks!". Paremal
armatuuri all on peidus siis see ventikas ise. Ehk oskab mõni teadjam vend rääkida, mis seal nüüd juhtus? Ilmselt tuleb kogu vendi vahetus ette võtta?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |