Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - keeRISTOrm (Vastuseid: 65 | Vaatamisi: 20481)
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.15 21:48 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - keeRISTOrm



Hei,

Mõtlesin, et teen ka enda talvisest liikurist lõpuks teema ära. Ammu tahtsin endale talveks tagumise diffrilukuga nelikveolist, sest see käitub libedal ikka hoopis toredamalt, kui uuemad mudelid. See talv sai siis lõpuks ennast kokku võetud ja sobivat pilli otsima hakatud. Vaatamas sai käidud mitut erinevat, nii C4 kui B4 kerel, nii 2.3 kui 2.8 mootoritega isendeid. Lõpuks sai ära toodud mitte just kõige õnnelikumas korras B4 kerel 2.3 liitrise mootoriga masin. Kerel on palju iluvigu, vahetust tahavad esitiivad ja tegemist ka tagumised tiivakaared, aga üldiselt mujal on roostet vähe ja põhi on autol korralik. Lisavarustusest on tal elektriline katuseluuk, soojendusega peeglid, veokonks ja ega väga rohkem midagi vist polegi. Autol olid all kõik uued pidurikettad ja klotsid, mõned esisilla osad ja Sachsi sidurikomplekt.

Proovisõidud elas masin üle, kuigi radikas oli katki ja tahtis kuumaks minna. Asi tundus juba kohapeal natuke kahtlane, aga pigistasin silma kinni ja sai masin ära võetud. Natukene sai sellega Tallinna poole sõidetud kuni selgus, et see ei õnnestu kuidagi, koguaeg läks kuumaks ja pidi pause tegema ja vett peale kallama.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150111_180528.jpg

Sai siis nööriga teise auto taha võetud ja umbes 60km Tallinna pukseeritud. See oli üks väga tormine ja külm õhtu. Terve aeg olid esimesed aknad lahti, et klaas ära ei jäätuks. Poole peal ei tundnud enam käsi ega jalgu ja käisin vahepeal mitu korda teises autos soojas, üsna inetu tulek oli.

Tallinnas läks siis auto tegemisse. Auto sai uue radika, ventika anduri, termostaadi, jahutusvedeliku, uue vasaku logari, uue kapotiamordi, uue roolivõimu vedeliku vooliku, mis läks maksma lausa 50€ ja siit ja sealt sai kohendatud. Sai ka avastatud, et tagumise diffri esimene tala on täiesti kõver. Siis oli juba ilmselge, et autoga on sõidetud korraliku kivi vms otsa, kuna radikas oli katki, logar pilbasteks, radika poolne õõtshoob vahetatud ja tagumine tala siis täiesti kõver.

Seejärel sõitis auto umbes 20km, ilgelt suitses, samas esialgu ei tundunud, et jahutusvedeliku auru ja lootsime, et kuumutab vee ehk summutist välja ja saab paremaks. Aga järsku läks asi palju hullemaks. Sai siis juba Speedsteri Hannesele helistatud ja aeg kokku lepitud. Rääksime veel, et lasen eelnev õhtu summutit keevitada, et ta gaase mõõta saaks. Tuttava juurde keevitama minnes, selgus aga tõsiasi, et mootoriplokk on omadega õhtal. Sai kohapeal üks küünal maha keeratud ja seal all oli ikka väga palju vett. Selge pilt. Siis tuli tuttavalt väga kiire pakkumine uuele mootorile - mõeldud tehtud. Mootor oli pea aasta seisnud, aga paar kuud enne seisma jäämist sai uued tihendid, küünlad, jagajakaane, hammasrihma ja rullikud jpm. Pool nädalat hiljem oli siis autolt vana mootor maas.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/moto_maas.jpg

Mõni päev hiljem oli uus mootor peal, uued õlid, filtrid ja vedelikud (läbisõit 295 817) ja masin sai lõpuks sõidukorda. Siis tekkis anomaalia jahutusega, vahepeal jahutas, vahepeal mitte. Igaks petteks sai ära vahetatud ventika relee ja siiani tundub, et toimib.

Auto kallal oli ka tugev tuuningueksperdi käsi käinud. Eemaldatud sai aknapesudüüside kroomkatted, pedaalide katted, ära sai vahetatud rõve ise ehitatud juhiukse polster, tuuning-ledid spidomeetris jne. Lisaks olid ka väga paljud tulukesed pimedad, sai pirne vahetatud ja joodetud.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/tuuning.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/kellad.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150118_145516.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diff.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_121536.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_125752_HDR.jpg

Kuna auto oli täielik prügimägi, siis sai ka korralik suurpuhastus tehtud. Puhastatud sai isegi tagavararatta panipaik ja tagaistme alune. Peale seda julgesin autost juba telefoniga paar pilti ka teha.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171507_HDR.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_171537.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150131_170320_HDR.jpg

Autos puudus ka laepolster, sai see ka Raplast koos juurde kuuluvate pudinatega toodud. Sisse pole veel pannud, aga ära sai need puhastatud.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_101916.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_114038.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150210_182620.jpg

Siis lõpuks peale paari nädalast meeleheitel otsimist leidsin ka uue (kasutatud) tagadiffri tala.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/diffri_esimene_tala.jpg

Eile sain kätte vähe sportlikuma ja kenama rooli.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150211_193059.jpg

Ja kuna masin keeldus üks päev käivitumast, sai avastatud, et aku plussklemm oli ära murdunud. Kaablid olid ka kuidagi lohakalt ühe klambri alla surutud. Sai korralikult kingad otsa joodetud ja uue klemmiga uuesti aku külge.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150207_173929.jpg

Varsti vahetab ära mõned sillaosad, tagadiffri tala jms. Tegemist jagub. Masendav kogu asja juures on see, et tegemist ja ajakulu on selle autoga nii palju, aga ostetud sai see just nimelt talve jaoks - mida meil ei ole. Loodan, et ei saanud liialt palju mõttetuid pilte ja infot :)

Terv,
Risto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.02.15 22:00 Tsiteeri


Sumpsi ots on päris tummine tükk :D Ei tegelt meeldib ja tahaks endalegi sellist praeguse jap-style püti asemele.

Huvitav et see diffri tala kõver oli, sest reeglina ta murdub lihtsalt ära. Ise pidin ka mõningaid quattrole spetsiifilisi detaile otsima enda autot ümber tehes, kuna pauk oli doonoril kõik kasti käpad pooleks löönud ning tagant oli tagumine diffri tala mõraga ning esimene padi oli diffri küljest ära murdunud.

Tegelt ilmal väga häda pole, just paar päeva tagasigi oli veel mingi kirme maas ning sai lasta küll kõrvalisematel teedel. Võib-olla jääb sel 2,3 jõudu väheks ja midagi kangemat vaja vahele pista :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.15 22:06 Tsiteeri


See ots on jah korralik, samas pole veel häirima hakanud ;)
Hetkel veel jõu puuduse üle ei kurdaks, mootor on ergas ja mulle täitsa sobib. Kuigi tuttavad räägivad juba, et väike puhur mahub sinna väga kenasti ja lihtsalt ära ;) Kuna esimene talv nelikuga, siis tahab veel kõvasti harjumist see asi. Siiani olen pigem tagaveolistega sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 12.02.15 23:29 Tsiteeri


Tere taas foorumisse :).



Tundub täiesti aus pill olevat ju. Sõidab, pidurdab ja Q :D
Igatahes edu putitamisel ja loodan mingi aeg ka oma silmaga ära näha.




Ning pilte koos jutuga pole kunagi liiast.


TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 13.02.15 07:41 Tsiteeri


LÕPUKS MA LEIDSIN TA!!! Olen seda autot otsinud vähemalt 4a.

Auto oli kunagi mu isa oma, sai pärast ostu juppideks kakutud ja üle värvitud. Auto oli meie peres umbes 2-3a. Olime üldse esimesed omanikud vist eestis, aga vb mäletan valesti. See oli ju kõik üle 10a tagasi. Kuskil albumis veel pilt ka olemas sellest (siis oli ju ajastu kus digikaamerad polnud veel levinud, kui neid üldse oli). Auto oli meil koguaeg hooldatud, isa kandis selle eest hoolt. Just see Audi on süüdi minu nn "audi pisikus". Kui poleks olnud teemas olevat Audit, poleks minu esimene auto olnud Audi 80 Quattro 2.3 mootoriga.
Eelmise auto kaotust leevendab nüüd teadmine, et ta sai aidata selle auto teede peal hoidmisele.

Tubli oled, et kohe alguses kõigele vastu pidasid. Hoolitse auto eest ka edaspidi. Jõudu ja paksu rahakotti selleks.

Kunagi võiks kokku saada, tahaks seda autot lähemalt ka vaadata.

EDIT:// Just rääkisin isaga ja sain kinnitust, et olime ikkagi esimesed omanikud Eestis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 17:29 Tsiteeri


Edu on tarvis palju :)

Väga huvitav kokkusattumus :) Kunagi võib kokku saada küll, kuigi umbes 10 aastat hiljem ja lohakate omanike käes pole see masin enam kindlasti sama nägu.

Vahepeal on üht-teist tehtud jälle. Sportrool sai nahapesu ja piima.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150214_115207.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150214_160133_HDR.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150214_163553_HDR.jpg

Üks jahutusvedeliku vooliku kinnituse poldi pea oli maha keeratud ja seega lekkis vahelt kergelt jahutusvedelikku. Sai see eemaldatud ja asendatud mõlemad uutega.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150224_151003.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150224_151231.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150224_153008.jpg

Ja tagadiffri esimene tala sai ära vahetatud lõpuks. Vana oli siiski pooleks, mitte kõver. Puks oli õnneks korralik ja jäi sama. Uut puksi leidsin mina vaid A-osa ja hind jäi 160€ juurde.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150225_090107.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150225_113800.jpg

Ja esisilda sai uus parempoolne õõtshoob, sarniir ja mõlemad stabika kondid (Swag ja Ruville osad). Tänud varuosade eest HL autoosadele!

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150225_113419.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150225_101439.jpg

Ja ka ebaõnnestunud sillaregull. Sisemised ja välimised rooliotsad on nii kinni roostetanud, et tuleb ära vahetada. Samuti ei liigu vasak tagumine kokkujooksu regullpolt/mutter.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150225_120451.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.15 16:05 Tsiteeri


Laupäev - remondipäev ;)

Sain kasutajalt weiks juhipoolse luugipealse tagatule. Sai see ära vahetatud, sest eelmine oli päris inetu.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150307_144549.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150307_144610.jpg

Lisaks sai otsitud põhjendust, miks autol ostes laepolstrit sees polnud. Kontrollisin üle kõik 4 katuseluugi vee äravoolu. Tundub, et toimivad ja vahepealt ei leki. Siis lobistasin seal natuke julgemalt veega ja sain lõpuks lae märjaks ka. Nimelt on juhi peakohal väike auk, millel peaks teip peal olema. Jälg teibist on ja teistel aukudel on teip peal. Ilmselt siis sealt tuli vett sisse ja rikkus laepolstri ära. Peab need augud kõik korraliku uue teibiga kinni panema, siis julgeb ehk uue polstri lõpuks sisse panna.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150307_152245.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.15 21:41 Tsiteeri


Täna sai vähe normaalsemad rattad ligi võetud. Sai pingist ka enne läbi lastud ja veljed täiesti sirged. Mõtlen veel natukene, ehk lasen natukene nende olemust muuta, enne kui alla lähevad.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150308_150317.jpg

Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur käigukasti küljes? Kui jah, siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
egert57
huviline



Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420

postitati 08.03.15 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keeRISTOrm
Täna sai vähe normaalsemad rattad ligi võetud. Sai pingist ka enne läbi lastud ja veljed täiesti sirged. Mõtlen veel natukene, ehk lasen natukene nende olemust muuta, enne kui alla lähevad.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150308_150317.jpg

Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur käigukasti küljes? Kui jah, siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on?


Võid vaadata ka luugi juhtmestiku üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.15 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Avastasin ühe probleemi ka, nimelt tagurdustuled ei põle. Kusagilt on kõrvu jäänud, et Audidel põhjustab seda mingi andur käigukasti küljes? Kui jah, siis kus see täpsemalt asub? Mis variandid veel on?
Küllap on mõeldud tagurpidi käigu tulede andurit. Asukohaga kahjuks ei oska aidata. Viga võib veel olla kaitsmes (eeldan, et on ikka kaitse ka kuskil), juhtmestikus või pirnides ja nende ühendustes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 01:05 Tsiteeri


Uuendan natukene teemat. Mõned päevad tagasi võtsin eest ja puhastasin ära armatuuris olevad õhutuse võred ja augud.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150321_120951.jpg

Täna vahetasin ära esimese ja tagumise stabikavarda puksid ja tagumised stabikavarda kondid. Üritasin leida ka tagurpidi käigu tulede anduri asukohta, aga ei leidnud ja panin uue anduri kapi otsa tagasi. Oskab keegi juhendada? (Edit: Leidsin netist sellise joonise http://www.boost-instruments.com/reverse-switch.gif , üritan ehk siis järgmine kord uuesti vaadata, kuigi otsisin taskulambiga kõik kastiümbruse nagu läbi...) Kui aega saab, siis tuleb ära vahetada veel roolivardad, esimesed amortide padjad koos tugilaagritega ja tagasillas vasakpoolne kokkujooksu regullpolt.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150326_160904.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150328_161821.jpg

Lisaks ei suuda ma ära otsustada mis värvi velgi lasta värvida. Algul oli idee, et läikiv valge oleks üsna "ressing". Natuke fototöötlusega mängides jäi aga kohe mulje, et need ei sobiks kohe üldse. Siis sai mõeldud ka risti-vastupidi musta - aga see jääb jälle liiga nähtamatu ja kindlasti tumedam kui auto isegi. Hetkel kaalun siis tumehalli metallikut, aga pole ka selles kindel :P

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150321_155354.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 29.03.15 02:23 Tsiteeri


Äär poleer ja keskelt gunmetal hall. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 29.03.15 11:34 Tsiteeri


Tagurdustule lüliti on eest vaates vasakul pool käigukasti peal. vahetuseks on vaja eemaldada aku ja akukasti alune kate - ma vähemalt arvan, et originaal konditsioonis on nii kõige kergem.. Tegin ka väikese pildi, kuna mul on jube hea ligipääs sinnakanti , kuna aku on viidud pagasnikusse.
Pilt siis:
https://drive.google.com/file/d/0Byiag4tX4ZhrdDBMNFo4QXY5Wm02R0ExMEllZjZuZ2NjaGdR/view?usp=sharing


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 22:30 Tsiteeri


Tänud! Lähipäevil üritan sedapidi siis selle üles leida (vaatasin küll pilti, aga ei leia sealt seda lülitit :P ).

Gunmetal hall mõttes ongi, aga ranti kindlasti poleerima ei hakka. Pole päris selline auto ja velg jääks ka talveveljeks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 12.04.15 19:07 Tsiteeri


Käisin eelmine nädal vanemate juures ja tuhlasin pooled albumid läbi, aga üles ma ta leidsin.

Kahjuks muudab albumist pildistamine pildi kvaliteeti kõvasti kehvemaks. Antud pilt on tehtud mõned kuud pärast värvimist.

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/IMG_20150406_0711331111_zpsug9nzhvo.jpg

Tee siis auto ilusti korda, mingi hetk tahaks ikkagi vaatama tulla :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.15 21:09 Tsiteeri


Hops, no sel pildil on see ikka väga sile pill, ilus vaadata kohe :)

Vahepeal on natuke nokitsetud, väga palju pole vaba aega selleks olnud. Lõpuks sai laepolstri sisse.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/DSC_0592.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150404_154423.jpg

Samal ajal kui ma igasugu jubinaid tagasi keerasin, kiletas sõber esivõre raami ära.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/DSC_0588.jpg

Kuna esimene vasak kõlar ragises, sai need ka natukene paremad.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150411_120749.jpg

Tagumine aknalaud sai teine - ilma kardina sahtlita. Vana riie maha, tühjad augud kinni ja uus riie peale.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150411_202950_HDR.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150412_203148.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150412_203227.jpg

Vahepeal peab sööma ka.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150411_160120.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/DSC_0653.jpg

Ja siis kui sõpradel igav hakkab :P #snoweater

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150411_202633.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.15 20:06 Tsiteeri


Kui sa tahad, siis mul peaks neid väikseid esistange võresid olema. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.15 21:20 Tsiteeri


Ei ole hetkel huvi, kuid tänud pakkumast :)

Täna sai siis lõpuks külge uued rooliotsad koos vahevarrastega, uued esimeste amortide tugilaagrid/padjad ja tagumine vasak ekstsentrikpolt/seib/mutter. Peale seda sai ka sillad lõpuks paika.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150427_11553001.jpg

Võtsin ka aku maha ja üritasin tagurdustulede andurit leida, aga endiselt see ei õnnestunud. Aku alus on kere külge keevitatud/liimitud ja ära seda võtta ei saa. Selle keskel on a.la CD plaadi karbi suurune auk. Otsisin läbi selle augu ja no mitte ei leia isegi taolist pistikut ega midagi... Ma ei tea kas ma olen ise pime või seda pole siiski seal.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150423_184309.jpg

Soovitage asjalikku inimest, kes selliseid audisid remondib, mõistlikute summade eest. Tahaks lasta kellelgi vända tagumise simmeri ära vahetada ja ilmselt võiks mingi hetk ka rihma/rullikute/veepumba vahetuse ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 27.04.15 21:33 Tsiteeri


Teemo.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.15 21:53 Tsiteeri


Omalgi hea vaadata. Eelmine suvi sai see isend isegi ära ostetud läänemaalt 200 euroga ja suht nigelas seisukorras . Müüsin minagi ta siis edasi ja juba mõne kuu pärast sain ta tagasi veel hullemas seisus, et nimelt ei läinud ta pöördesse jne. :) Siis müüsin ma ka ta edasi kellegile, kes siis teda veits kõpitses ja samuti müüki paiskas. Aga igatahes edu autoga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.15 22:07 Tsiteeri


Tundub, et pill on elu näinud ;) Aga minu käes on masinaga juba väga palju tehtud ja lõpuks on tunne, et hakkab juba päris hea saama. Hetke seisuga ongi jäänud veel pisilekked ja tagurdustuled. Siis saab pilgu nendele peksa saanud keredetailidele ka pöörata. Idee ei ole masina välimust uueks teha, aga nipet-näpet. Näiteks roostes esitiivad häirivad mu silma väga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 28.04.15 05:50 Tsiteeri


Kas katuseluugi osas tegid sama laepolstri materjaliga? Enda oma tegin tundub, et sama materjaliga, kuid katuseluugi jaoks oli riie liiga paks ja luugi mootoriga avamine ja sulgemine on suht aeglane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.15 21:49 Tsiteeri


Katuseluugil oli õnneks enne juba riie küljes. Tundub, et tehasest. Sama tooni on, aga materjal ikka päris sama pole, luugil on riie õhem ja pehme polstrita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.15 20:09 Tsiteeri


Tükk aega viimasest tegemisest möödas jälle. Vahepeal polegi suurt midagi teinud, auto enamjaolt seisab. Natuke olen sõitnud ja tuulutanud. Olin sunnitud sellele masinale enda numbri peale panema (plaanis ei olnud), kuna ARK hakkas vaikselt jonnima, et nad mu numbrit juba 3 aastat hoiustanud on. Lisaks tehti vahepeal mootoripesu ja järgmisel päeval peale 5 min tiksumist langesid pöörded järsku väga madalale, a.la 100-200 pöörde peale stabiilselt (varem oli koguaeg külma mootoriga 1000 stabiilselt ja soojaga tibakene vähem), aga välja ka ei surnud. Gaasi andes tõusis üles tagasi ja nagu ei puterdanud ka, aga kohe kui maha lasin, oli jälle sama teema. Ilmselt sai vesi kuhugi vahele. Nüüd pole tükk aega proovinud, oma kuu on möödas - ei tea kas kuivas ära ja sai korda või tuleb ikka ise midagi nüüd lahti võtta seal.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150610_191951.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150610_183242.jpg

Kaks musta pätti, Audi 80 vs MB SLS AMG :P
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%2080%20B4/20150610_184622.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.15 21:05 Tsiteeri


Täna sai siis masin tööle pandud ja natukene tuulutatud. Mootor käib ilusti ühtlaselt, ju see valesse kohta pugenud vesi siis ikkagi ära kuivas.

Küll aga tekkis uus probleem. Kui masin soojaks tiksus, siis panin tähele, et salongivent ei puhu 1. astmel nagu... või puhub imevähe... keerasin siis kohe juurde ja oligi vaikus. Jõudsin ca 5 sekundit astemete ja sooja-külma nupuga mängida kuni paremal armatuuris käis valju "kolks!". Paremal armatuuri all on peidus siis see ventikas ise. Ehk oskab mõni teadjam vend rääkida, mis seal nüüd juhtus? Ilmselt tuleb kogu vendi vahetus ette võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 76.7% - SQL: 23.3%]