Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox (Vastuseid: 135 | Vaatamisi: 36720)
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 17.01.15 18:33 Tsiteeri
Audi 80 B4 Avant 2.0 85kw -> 2.0 66kw -> 1.8 92kw - 1993 - weiks & FunFox



Here we go again :P

Niisiis, sai täna toodud perre teine auto. Kindel oli, et vaja Avant kerega, kuna ka parima tahtmise korral jääb vahest mustas ruumist puudu. Vaatasin siis koos naisega mitu nädalat erinevaid portaale ja foorumit, aga noo ei näinud kumbki meist seda autot, mis seda vau effekti tekitaks. Selle aga leidsin eelmise pühapäeva õhtul kui isa saatis lingi ning koju minnes arvutist vaadates tundus see just täpselt too, mida oleme otsinud - Avant, liikuv, odav.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150117_154313_zps8e19f99d.jpg

Masina toomise loost niipalju, et sai see toodud foorumlase Undercover käest. Võtsin oma kankuga 5 liitrit kaasa ning pärast välist vaatlust tahtsin pilli käima panna. Kuid see nõudis pikka ketramist ning kui proovisin korra nii, et külmkäivituse pistik oli lahti läks mootor pika ketramise peale käima. Tiksus siis veidi ning siis hakkas pööretega jebima, millest olin ka teadlik, kuid suurema üllatuse tegi auto hoopis ses osas, et suri maha ja enam käima ei läinud. Proovisime kõike mis pähe tuli, kuid ei midagi. Säde oli, kütust tuli, kuid kas ka pihustid mootorisse lasid tundus olevat kahtlane ning kuna testrit käepärast polnud, siis ei saanud ka seda kontrollida. Kuna auto siiski meeldis, siis otsustasime ära osta ning kodus juba uurida, et mis häda seda mootorit vaevab, kuna puusalt tulistades enam rohkemat ei osanud kohapeal proovida ning sellist imelooma nagu 85kw pole ka mul varem olnud. See mis selle auto juures ära võlus oli värv, mis pole tavaline tumesinine, vaid omab hoopis lillakat varjundit ning ilmselt päikse käes tuleb see veel paremini välja.
Sõit koju oli enamjaolt okei, aga paar seika siiski oli. Nimelt esimeses kurvis käis auto taga köie otsas nagu kelk ning ma mõtlesin juba, et sinna kuhugi kellegi hekki see ka nüüd läheb :D Kui jääväljadelt maantee peale saime, oli raskem osa möödas, või vähemalt minu kui vedaja jaoks. Vend aga istus uues autos kui vang - külmas, ilma muusikata ning ei näinud midagi. Seda siis seetõttu, et aku suri umbes 7km pärast tripi algust juba ära ning seepärast kojamehed ei töötanud ning sooja ei saanud ammugi puhuma panna. Vahepeal tegi ta ka mingeid kaelkirjaku liigutusi ning ma mõtlesin et miskit juba viga, et vaja autost pea ees väljuda, kuid see oli ikka nägemise eesmärgil. Kui 1/3 teest oli peaaegu läbi, siis otsustas köis katki minna ja seda just kõige nõmedama koha peal - keset ristmikku. Õnneks andis uuesti sõlm konksu otsa teha ning sõit jätkus, kuid umbes 5km hiljem see kordus. Tegin siis kaks sõlme ning siis pidas peaaegu sihtkohani vastu ning 50m ennem lõppu tuli köis teisest otsast lahti. Kiirelt uued sõlmed peale ning läksime võiduka lõpuni.

Kuna ilm keeras ära ning hakkas pimedaks ka minema, siis täna ei hakanud lähemalt enam uurima. Selle asemel sõime hoopis kooki ja muljetasime. Autoga hakkab sõitma mu teine pool, kuid kuna hetkel tal veel lube pole, siis saan ise kärutada ning musta vajadusel pikemalt timmida. Kuna tal tahtmine auto puhtaks pesta, siis ehk ta lisab teine päev ise pilte puhtast autost :)

Tegemist selle autoga jagub, aga kuna näpud sügelevad ning ükskord saab see nõme talv ka läbi, siis hea jälle nokitseda ja ehitada.

Mis vaja teha esmalt:
*Iluvead, eks vajab siit-sealt värvitööd. Taha kõrvalistuja poolsesse nurka saanud kõksu ja luugitulest ka tükk väljas, stange ka vigane. - Stange läheb rohelise oma, konksu auguga ja tagatuled asenduvad originaal tumedatega.
*Pagassi matt puudu. - Olemas, vaja sisse visata
*Summuti tuleb otsast ära, klamber vajab vahetust (polt üle keeratud ja ei hoia kinni) - Kui mootori käima saab ja estakaadi otsa saan, siis saan vast ära parandada uue klambri näol
*Käsipidur võtab kehvasti. Seisnud ja ei liigu eriti hästi nüüd. - Vasakule läheb uus tross ja saab korda
*Tagumised luugiamordid kutud. Hetkel üks painutatud ja tänu sellele seisab luuk vajadusel üleval. - Olemas, vaja vahetada
*Küünlajuhtmed taovad niiske ilmaga läbi, seega vajaksid vahetust - 2,3 juhtmed peal ja toimib
*Klapikambrikaane tihend lekib suht mehiselt. - Tuleb lihtsalt poest tuua ja ära vahetada
*Veovõllid tuleb ära vahetada - Tehtud
*Mõlemad mootoripadjad vajavad vahetust - Üks vahetatud, teine mitte
*Jahutusradika temp andur vaja vahetada, kuna muidu uhub pidevalt - Tehtud
*Pidurid üle vaadata, nii igaks juhuks.
*Rehvid vahetada
*Pesta puhtaks - Tehtud

Et parem, mugavam ja lahedam oleks liikuda:
*Kõlareid lisada, kuna need kaks seal armatuuris on ilmselt Avandis kui karje tühja ämbrisse :D
*Tagumisele istmele peatoed - Olemas ühed mustad, mis vaja vaid külge panna
*Tahomeetriga spidomeeter - Tuli kompuga b5 oma
*Ilusad ilukilbid osta
*Stange võred osta
*Makk paigaldada
*Uuema tüübi uksepolstrid
*Ägedam rool
*Normaalsemad esiistmed - B4/C4 sport, eelistatavalt nahast
*Ette udukad paigaldada
*Iluvõre ümber tuunida RS stiili
*Taha kahe otsaga pütt - Läheb käiku see, mille kunagi musta jaoks ostsin
*Mega kõrge antenn vahetada lühema vastu
*Püsikas
*Kärukonks

Lõpuks ka veel mõningad pildid tänasest:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154246_zps799ab85a.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154337_zps430df356.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154407_zps7d1a478c.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154433_zps3ee0c732.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154505_zpsbc2d32ab.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154548_zps430e7978.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154617_zps914337dd.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154624_zpsecc9dd2c.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_154643_zpsa2477993.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150117_155049_zps32ad2df7.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.15 19:06 Tsiteeri


Ilus audi. Mul seisab punane audi 80 avant varuosadeks, seega saaksid minu käes tagaluugi amordid ja muud nipet näpet. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 17.01.15 20:44 Tsiteeri


See tegelt üks hea murevaba mootor, kepsu saaled võiks üle vaadata.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.01.15 18:15 Tsiteeri


Tänaõhtul kimas vist seesama auto seljametsa poolt sindipoole ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.01.15 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Tänaõhtul kimas vist seesama auto seljametsa poolt sindipoole ? :D

Eip, veel mitte. Endiselt üritan autot käima saada. Bensu tuleb (toru prooviks lahti ühendatud), säde olemas, gaasiklapp ning karteri tuulutus ka puhastatud kui ei midagi. Proovisin ka sinise temp. anduri ja külmkäivituse lahti ühendada, kuid ei mingit vahet. Küünlad vahetasin ka boschi omade vastu ning küünla ja pooli juhtmed ka, kuna viimased olid osati teibiga paigatud. Relee nr. 30 uurisin ka läbi ning külmjooteid polnud. Kütusepumba relee vahetasin ka teise vastu, kuna esialgse sees midagi loksus. Pärast kõiki neid tegevusi aga tulemus endine - pika käiamise peale lööb korra tagasi ehk teeb ühe turtsu ja sellega asi piirdub. Ehk keegi oskab öelda, et mida veel proovida? Immot peal sel pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TaSa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5

postitati 18.01.15 18:33 Tsiteeri


Rihmal märgid paigas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.01.15 18:39 Tsiteeri


Kütuse rõhk mõõda ära


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 18.01.15 18:43 Tsiteeri


Järgmine quattro projekt? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.01.15 19:07 Tsiteeri


Arvutit pole taha visanud, see ka räägib natuke. Viga võib vabalt olla jah kütusepumbas, mis reaalselt ei anna enam õiget rõhku, aga tavaliselt pigem just surevad ära nad, sest see on mdala rõhuga pump. Õhulugeja võib vabalt surnud ka olla. Kontrollida võid kas vool peale tuleb ja mis väljundid ka teevad.
Käivitumist see vaevalt sul sellel määral segab, aga külmkäivituspihusti juhted võivad ka puru olla, tavaliselt seal kummi alt.

Kas säde muidu tugev ja korralik? Sada tüüpi süütepoolid on kehvakesed.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.01.15 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Rihmal märgid paigas?

Seda saan teine päev uurida kui esiosa laiali võtan. Eile läks viimati enne ostu tööle pika käiamise peale ning kui temp oli veidi üle 70 suri maha ning pärast seda pole enam käima saanud.

Tsitaat:
Kütuse rõhk mõõda ära

Kuna mul kolmikut ja mõõteriista pole, siis saan prooviks võtta musta pealt pumba, millest peaks sellele kindlasti jaguma.

Tsitaat:
Järgmine quattro projekt? :)

Võimalik, kui kuskilt väga hea hinnaga paagi ja tagasilla saab.

Tsitaat:
Arvutit pole taha visanud, see ka räägib natuke

Ei ole proovinud, kuna endal mul isiklikku pole. Kellegi käest saan ehk laenuks vast ikka, kui ennem miskit ei avasta.

Tsitaat:
Kas säde muidu tugev ja korralik? Sada tüüpi süütepoolid on kehvakesed.

Säde just nii võimas pole kui 1.8T, kuid mu meelest siiski piisav. 66kw pool peaks vist ka sobima ning seda saaks rohelise pealt prooviks võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.01.15 20:13 Tsiteeri


Millised otsad sellel masinal arvuti jaoks on? Mul arvuti olemas VCDS 11.11 programmiga ja vajadusel saaks vaadata mõni õhtu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.01.15 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Millised otsad sellel masinal arvuti jaoks on? Mul arvuti olemas VCDS 11.11 programmiga ja vajadusel saaks vaadata mõni õhtu. :)

Sel need 2x2 pistikud ehk siis seda vahejuppi ka vaja, mis juba selle 16pin kaabli pistikuga ühendub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 18.01.15 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Millised otsad sellel masinal arvuti jaoks on? Mul arvuti olemas VCDS 11.11 programmiga ja vajadusel saaks vaadata mõni õhtu. :)

Sel need 2x2 pistikud ehk siis seda vahejuppi ka vaja, mis juba selle 16pin kaabli pistikuga ühendub.
No sellisel juhul võib mõni õhtu juhtme järgi lükata ja vaadata kas näitab midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 18.01.15 20:41 Tsiteeri


Sobib, ma kirjutan sulle U2U :)

Lisaks avastasin täna roolialust sahtlit ära võttes sellise üllatuse:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2015-01-18171559_zps571c0d62.jpg
Keegi on söönud salaja kommi ja asitõendid ära peitnud :D
Ilmselt siiski vast mingi hiire pesa alge, kuna igast villa ja muud pehmet sodi oli sinna kokku veetud.

Pärast sahtli eemaldust vaatas mulle vastu airbagi relee ja selle juhtmestik, kuid bagiga rooli sel küll pole. Ilmselt pärast pauku tavaline sang peale visatud. Kuna asi on väliselt korralikult tehtud, siis mul vahet pole. Ainult see tegija on unustanud pasuna kontakrõnga ära ning seetõttu ka pasun ei tööta. Varudes peaks vast üks ikka alles olema ning saab selle ka tööle nagu vaja.

Viimane avastus oli aga huvitav, nimelt lansekate vahel olev tala on täiesti mäda ning kuuest poldist on alles vaid kaks, millest üks on sisuliselt lahti. Võimalik et see tala kunagi sirgeks tambitud või on midagi muud sellega tehtud, kuna teistel autodel on need korralikud ja roostest pole täppigi. Õnneks on mul üks korralik hõbedane olemas ning panen selle asemele. Samuti saan siis ka radika jalgade alla kummipuksid panna, kuna praegu seisab see jäigalt pikkade poltidega omal kohal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 18.01.15 21:30 Tsiteeri


Korralik ront ikka, said vist tasuta kätte :D

Aga tahtsin isegi öelda, et alusta rihmamärkide vaatamisest, sellel autol see imelihtne. Samuti rihma olukord üle vaadata, kindlasti ära vahetada ka.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 19.01.15 23:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Korralik ront ikka, said vist tasuta kätte :D

Aga tahtsin isegi öelda, et alusta rihmamärkide vaatamisest, sellel autol see imelihtne. Samuti rihma olukord üle vaadata, kindlasti ära vahetada ka.

Keven, eks see müügihind oli jh üks õhtu korralikku pidu paari sõbraga ;) , nägin isegi seda kuulutust. Aga tubli, et elupeale aitab uuesti.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 20.01.15 06:26 Tsiteeri


Eks weiks ikka viitsib elu sisse puhuda. Läheb veel hulluks kätte ka. :P


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 20.01.15 12:42 Tsiteeri


Kermo pole jah lihtne poiss, võtab kohati imestama kuidas ta viitsib, võiks omalgi niipalju seda tahtejõudu olla laipu elustada :). Igaljuhul edu ja jaksu kuudiga, eks hakkab jälgima, mis seekord kokku ehitatakse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 20.01.15 20:39 Tsiteeri


Tänud heade sõnade eest :)

Igatahes täna leidsin selle, et miks ta käivitades vahest paukus ja lubas, kuid siiski käima ei läinud. Nimelt 4. ja 3. silindri küünlajuhtmed olid vahetuses. Ise ma neid segi ei ajanud juhtmeid vahetades, kuna just selle vältimiseks vahetasin ma neid ükshaaval - vana ära ja kohe uus asemele. Õige järjekorra koos väga hea joonisega leidsin siit samast foorumist.
Järgmisena kontrollisin uuesti sädet ja selle käigus vahetasin küünlad ümber ngk omade vastu.
Viimaks panin enda musta pealt täku juhtmed ja lasin veidi laadida. 15 minutit hiljem natuke ketramist ja gaasiga pumpamist aitas masina elule. Seepeale sõitsin sellega kohe estakaadi otsa ära. Sidur tundus hea, seega vähemalt toda ei pea vahetama.
Edasi töötas auto tund aega jutti ning mingit pööretega jebimist polnud. Ise kartsin, et sureb äkki jälle 70 kraadi peal ära ja laseb pöörded alla, kuid midagi sellist polnud. Üllatas aga hoopis see, et üks hetk suri maha nii nagu oleks ise võtmest seisma jätnud. Uuesti käivitades esimene kord lubas ja edasi käis tühja. Kui proovisin tunnike hiljem läks kohe naksti käima - täpselt nii nagu peaks. Lasin siis taas mootoril tiksuda ning nii kui temperatuur oli natuke aega 90 peal istunud suri masin taas maha, kuid seekord tõmbas enne seda pöörded väga alla. Proovides uuesti käima panna lubas samuti esimene kord ja edasi käis tühja.
Õhtul tuli ka freeser läbi ja pani kaabli külge. 5 viga oli, aga need kustusid pärast seda kui sai koodid kustutatud. Ilmselt tulid nad siis kui erinevaid pistikuid lahti tõmbasin. Igatahes tagasi ei tulnud midagi ning auto töötas arvuti järgi sinna maale, kus mootori temperatuur oli 98 kraadi, sest siis suri ta jälle maha. Proovides uuesti käivitada taas esimene kord lubas ja edasi tühja. Kogu see tegevus ei jätnud aga ühtegi veakoodi. Kas halliandur võib seda jama korraldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.15 20:47 Tsiteeri


Kas halliandur või süütepool. :) Sellel vist mootori tööd jälgida ei saa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 20.01.15 20:53 Tsiteeri


Mina kontrolliks esimesena hallianduri. Need sümptoomid ongi halli anduri vea sümpootimid, et selle eluiga lõpp ei ole enam kaugel, kuid probleem võiks olla vabalt purunenud juhtmetes võib pistikus. Või siis benapump jaab kinni, selle relee ei lähe kuumaks ? või lihtsalt ära kulunud/ kaua seisnud kuiva paagiga ja selle pärast kilub kinni.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 21.01.15 08:08 Tsiteeri


Variant võib veel olla ka mittetöötav lambda, mootor läheb soojaks, aga lambda annab info, et mootor külm ja uputab kütusega üle. R5 bensukatel on seda minul paar korda juhtunud. Peale lambda vahetust oli kõik ok.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 21.01.15 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Sellel vist mootori tööd jälgida ei saa?

Kaabliga mootori pöördeid ja lambda volte ning süüdet ta isegi kuvas. Pöörded olid 830-860 vahemikus ja lambda liikus 0.6-0.7V vahel.
Tsitaat:
Või siis benapump jaab kinni, selle relee ei lähe kuumaks ? või lihtsalt ära kulunud/ kaua seisnud kuiva paagiga ja selle pärast kilub kinni.

Katsusin releed ja see ei lähe soojaks.
Tsitaat:
Variant võib veel olla ka mittetöötav lambda, mootor läheb soojaks, aga lambda annab info, et mootor külm ja uputab kütusega üle.

Proovisin täna lambda lahti ühendada, kuna nii peaks ta seda lihtsalt eirama ja ajus mingite default näitajate järgi töötama kuid siiski suri maha. Või äkki see 85kw aju on nii vana, et et ei oska ilma lambdata hakkama saada? Mul üks lambda muidugi veel olemas, mida saan proovida.

Vähemalt läks täna auto kohe käima, kuid pöörded olid jube madalal ning vajas natuke gaasiga ergutamist. Imelik oli aga see, et algul gaasi pedaali vajutamine ei andnud mingit tulemust. Umbes 10 sekundit hiljem hakkas asi toimima ning pärast gaasi vajutamist tõusid pöörded ka üles tagasi. Umbes 10 minutit hiljem kui temperatuur oli 70 juures suri mootor taas nii maha nagu oleks ise võtmest seisma jätnud. Proovisin korra 10 minutit hiljem veel ning läks käima ja töötas seni kuni tuli 90 kraadi ära.
Mainimist tasub ka see, et kui eile töötas mootor tund aega järjest siis oli see väga vaikne. Täna töötas nagu traktor, pöördeid ei hüppa üles-alla vms, aga ilmselt süüde on vale ning seetõttu auto väriseb ka rõvedalt.
Järgmiseks tuleb teine jagaja koos töötava hallianduriga ära proovida.

Eile sai veel mõned roostes plekid vahetatud ilma roosteta detailide vastu. Stange kinnitused tahaks ka veel vahetamist, kuna need on ka mädad, kuid neid mul endal varudes polnud ja need jäid hetkel vanad.
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163451_zps64cd656e.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163515_zps0e4a4adb.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163526_zps37e793c8.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163545_zps9d15dc36.jpg http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_20150120_163601_zps2c06cbd1.jpg

Edasi tegelen asjaga juba järgmine nädal ning siis ootab oma järge pooltelje ots:
http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20150120_162052_zps25d8fcd5.jpg

Sillatala puksidest parem tagumine oli juba silmaga peale vaadates täiesti läbi, teised ilmselt samuti pehmed ja siis ongi üks vahetamine. Õõtsade omad peab ka üle vaatama, kuna tavaliselt lagunevad need ennem kui tala omad.

Käigukasti padjad olid ka suht kahtlase välimusega, parem oli väga praguline ning lisaks sellele oli kasti käpas mõra sees. Käpa küljest oli ka summuti vibra leevenduse klamber jalutama läinud. Neid tavalisi käppasid koos selle klambriga peaks olema lademetes, seega peaks uue leidmine koos klambriga suht lihtne olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.15 19:27 Tsiteeri


Kui tahad tagasilla suuri pukse, siis mul on tutikad täitsa olemas. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 21.01.15 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMets
Kui tahad tagasilla suuri pukse, siis mul on tutikad täitsa olemas. :)

Tagasillani ma veel jõudnud pole. Ehk järgmine nädal saan üle vaadata/väänata. Kui siis peaks ilmnema vajadus uute järgi saan sulle kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 78.3% - SQL: 21.7%]