sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 17:53
|
|
|
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita.
|
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 17.06.14 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita. |
mis see mingi aeg on?
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sr50
Tsitaat: | Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita. |
mis see mingi aeg on? |
Mingit numbrit ma küll öelda ei oska. Aga kõik tuttavad kel see 85kw mootor on, on pihustite kadalipu läbinud. Renoveeritud või kasutatu lammarist
maksab 125 euri tükk. Sellises hinnaklassis auto puhul ei tohiks see väike hoolduskulu põlvi nõrgaks võtta. Alla soti on ainult õli vahetus ja
klaasipesu vedelik.
Mina neid autosi pidada ei jõua aga tuttavatel on selle mootoriga autosi küll ja mu sõbral on autoremondifirma, seega näind neid hädalisi ja hädasi
hulgi. Aga sa ära vaeva selle pärast pead, auto ongi kulu! Mida uuem seda kulukam. Tutika puhul pole erilist kulu, seal on autohinna kukkumisest
tulenev häving. Seega vali enda rahakotile sobiva kulukusega masin, ja sõida! 
|
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 17.06.14 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S.Lumi
Tsitaat: | Algselt postitas: sr50
Tsitaat: | Algselt postitas: S.Lumi
Pihustid "surevad" mingiaeg ära. Muus osas on nagu iga teine auto. Automaatkasti ka ei soovita. |
mis see mingi aeg on? |
Mingit numbrit ma küll öelda ei oska. Aga kõik tuttavad kel see 85kw mootor on, on pihustite kadalipu läbinud. Renoveeritud või kasutatu lammarist
maksab 125 euri tükk. Sellises hinnaklassis auto puhul ei tohiks see väike hoolduskulu põlvi nõrgaks võtta. Alla soti on ainult õli vahetus ja
klaasipesu vedelik.
Mina neid autosi pidada ei jõua aga tuttavatel on selle mootoriga autosi küll ja mu sõbral on autoremondifirma, seega näind neid hädalisi ja hädasi
hulgi. Aga sa ära vaeva selle pärast pead, auto ongi kulu! Mida uuem seda kulukam. Tutika puhul pole erilist kulu, seal on autohinna kukkumisest
tulenev häving. Seega vali enda rahakotile sobiva kulukusega masin, ja sõida! |
kui otsida üks kõik mis suguse auto kohta infot siis kõik on perses.tunne juba et osta siguli.
ega sellel 2005 aasta audil jupid kallimad pole kui 2000 autol.
ja need pihusti probleemid 1,9.96kw ka ju. kui seda kütuse lisandit sisse väänata vahest see aitab ka pihusteid säilitada.vähemalt mina arvan nii!!
aga tänud vastamast.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 17.06.14 18:57
|
|
|
Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse
õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm
lennukist.
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 19:00
|
|
|
Kõik pumpihustid saavad ükspäev otsa. Selle kuluga peab arvestama. Mersul peab seibe vahetama (mida muidugi ei tehta) võimalik et ka audil. Lisandid
on head aga kui 200k pole midagi tehtud-lisatud, siis mingi hetk, näiteks peale 50k läbimist tuleb see töö sul ikka teha. Kui oled usin lisandite
lisaja, siis ehk saad äkki ka 100k ära kulgeda enne kui pihusteid pead näppima. Aga kui kuskilt solki saad, siis ei päästa ka lisand. Tegelikult ära
vaeva pead sellega. Proovi tuvastada parem auto tegelik läbisõit, sel on suurem tähtsus. Päris mitmed sugulased-tuttavad on ostnud keritud spidoga
auto omale. Mitte et see oleks neile suure häda kaasa toonud, aga kui ostad auto 76000km näiduga, ja kunagi hiljem mingit kanalit pidi saad teada et
tegelik oli 135000 siis see võib sind moraalselt morjendada.
Ma ise ostaksin päris uue auto (kui lotoga võidaksin).
|
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 17.06.14 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse
õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm
lennukist. |
ei saanud pihta mis moodi kaugel? seleta??
|
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 17.06.14 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S.Lumi
Kõik pumpihustid saavad ükspäev otsa. Selle kuluga peab arvestama. Mersul peab seibe vahetama (mida muidugi ei tehta) võimalik et ka audil. Lisandid
on head aga kui 200k pole midagi tehtud-lisatud, siis mingi hetk, näiteks peale 50k läbimist tuleb see töö sul ikka teha. Kui oled usin lisandite
lisaja, siis ehk saad äkki ka 100k ära kulgeda enne kui pihusteid pead näppima. Aga kui kuskilt solki saad, siis ei päästa ka lisand. Tegelikult ära
vaeva pead sellega. Proovi tuvastada parem auto tegelik läbisõit, sel on suurem tähtsus. Päris mitmed sugulased-tuttavad on ostnud keritud spidoga
auto omale. Mitte et see oleks neile suure häda kaasa toonud, aga kui ostad auto 76000km näiduga, ja kunagi hiljem mingit kanalit pidi saad teada et
tegelik oli 135000 siis see võib sind moraalselt morjendada.
Ma ise ostaksin päris uue auto (kui lotoga võidaksin). |
Tsitaat: | Algselt postitas: sr50
seda kindlasti kõike mida kasutad kõik kulub.kus seda spido näidu süsteemi tuvastada annab?
ostaks ka uue auto aga kui raha nii palju ei jätku siis pole teha midagi
isegi loodan loto võidule
aga muidu need 85kw pidid paremini pidama vastu kui 96kw? |
Seda kindlasti. Kõike, mida kasutad, kõik kulub. kus seda spido näidu süsteemi tuvastada annab?
Ostaks ka uue auto, aga kui raha nii palju ei jätku, siis pole teha midagi. Isegi loodan loto võidule. 
Aga muidu need 85kw pidid paremini pidama vastu kui 96kw?
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
S.Lumi
huviline
Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 19:06
|
|
|
81kw on veel odavam pidada.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 17.06.14 19:13
|
|
|
S-Linest on sellel autol taga uste peal S-Line märgid ja muud tunnused puuduvad.Kui huvitab rohkem S-Linest siis kasuta otsingut foorumis ja peaksid
leidma lugemist küll.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 17.06.14 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sr50
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kütuselisand annab pihustitele kabelimatsu. See ongi peamine põhjus, miks nad kipuvad surema- igasugust pska topitakse paaki, lisaks ka lastakse
õlivahetused üle või kasutatakse kehvasid õlisid, mis pole ette nähtud sellele mootorile. Aga see teine auto on küll S-Linest sama kaugel, kui lehm
lennukist. |
ei saanud pihta mis moodi kaugel? seleta?? |
Esiteks, õpi ära see, et lause ALGAB SUURE ALGUSTÄHEGA. Teiseks, see auto ei ole S-Line. Mis on või mis ei ole S-Line, otsi foorumist, ei viitsi seda
enam järjest mämmutada. Long story short- ustele on kleebitud S-Line kleepsud (maksavad poes ca 5€/tk), aga tegelikult on tegemist täiesti plangu A4
Avantiga.
Kuskohast on võetud jutt, et 85kw kestab paremini, kui 96kw? Minu andmetel on see 85kw ikka tõsiselt s*tt mootor, 74kw ja 96kw on väga head nende
kõrval. Siit samast foorumist on see silma jäänud. Vana 81kw oli pommikindel, aga seda enam nii uutele Audidele ei pandud. Odavam oleks ehk üldse 2.0
96kw bensukat vaadata? Hea lollikindel mootor. Või siis teine äärmus- 3.0 V6 bensukas (4.2 V8 S-i peal on natuke liig juba ilmselt). 1.6 75kw on ka
variant.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 18.06.14 08:15
|
|
|
Tuttav romula vend teadis rääkida, et 2.0 96kw mootoreid küsitakse romulast rohkem kui 2.5 tdi le varuosi (mis pidavat mingi hitleri kättemaks olema.)
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 19.06.14 08:15
|
|
|
Saaks mõne asjaliku postituse ka? 
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.06.14 08:21
|
|
|
Mölema isendi puhul omad plussid ja miinused, kuid isiklikult valiksin b7, ainuüksi juba välimuse poolelt.
Eraisiklult soetamine on mõnes mõttes positiivsem, kuna tema oskab konkreetsemalt hetkeseisu väljendada, nii remondilt, kui muus osas.
Auto ei koosne remondilt üksnes mootorist, on ka teisi kuluallikaid, seega mootorit ennast ainuüksi meeletult karta pole põhjendatud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.06.14 08:22
|
|
|
Oma silm on kuningas.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
sr50
huviline
Registreerunud 21.11.11
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
postitati 19.06.14 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Oma silm on kuningas. |
läheks ja vaataks kui ei elaks ni ropu koha peal 
sellest ka see postitus.äkki keegi klubilistest vaatamas käinud,või teab oskab õlelda.
aga kas b7 jupid silla osad samad mis b5? või on kallimad kui b5 osad?
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 19.06.14 10:51
|
|
|
Originaal jupid on jah umbes samas hinnaklassis, b-gruppi on B5-le nii erineva hinnaga, et raske on võrdlust tuua.
Sellist kondihunnikut b7-l enam all pole nagu B5-l oli, niiet sild kestab kauem.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 19.06.14 14:25
|
|
|
Lõpetage see sillajama ära ükskord. Paned korraliku asja, siis kestab ka. Taaskasutatud metallist kokku sulatatud odavama otsa õõtsad võidki uuena
juba metallikokku ostu viia lihtsalt.
Sama kehtib ka enamus muude autovaruosade puhul. Kui on küljes korralikud ja originaal või tema väärilised jupid, siis ei juhtu mitte midagi pikka
aega.
Nii lihtne see ongi kasutatud autode puhul. Kui on juba saasta külge kruvitud, siis hoiaks kohe eemale ja kõik. See näitab nii mõndagi eelmiste
omaniku käekirja suhtes.
Enamus hästi hoitud masinad maksavad samuti keskmisest ikkagi rohkem (kindlasti on palju erandeid) ja kes siis ikka rohkem maksab "sama" asja eest,
eks!? 
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 19.06.14 17:38
|
|
|
Nõrga esisilla jutul on siiski tõetera sees, autot omanud 9a ja tean omast käest kuidas 225 rehv + Tallinna tänavad sillale haiget teevad. PS!
kasutanud ainult parimate tootjate juppe, praegu Lemförder all.
|
|
|
sven.u
huviline
Registreerunud 22.04.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T 97a
|
postitati 19.06.14 18:08
|
|
|
Mul endal on b5, ma kasutan ainult lemförderi varuosasid ja ei kurda. Kui kasutada topranit siis üld juhul need ei kesta jah.
Selle silla teemal on nii kaua ja palju jauratud , et pole nagu mõtet sellel teemal rohkem rääkida.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.06.14 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sven.u
Mul endal on b5, ma kasutan ainult lemförderi varuosasid ja ei kurda. Kui kasutada topranit siis üld juhul need ei kesta jah.
Selle silla teemal on nii kaua ja palju jauratud , et pole nagu mõtet sellel teemal rohkem rääkida. |
Just ja seda enam, et korralik esisillakomplekt maksab sama palju kui jooks korralikke (16-17") talverehve, mitmed ilmselt kulutavad kuu-kahe jooksul
kütusele sama palju, kui selle esisilla remont korralike detailidega. Asi oli probleemne kunagi ammu, kui jupid olid kallid ja elatustase madal.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.06.14 18:22
|
|
|
Multilink vedrustusega esisillad (B5, B6, B7, C5, C6 jne.) koosnevadki paljudest ja suhteliselt kallitest juppidest, sõltumata mis mudeli ja mis aasta
auto küljes nad parajasti on.
|
|
|
|