-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 04.05.14 22:44
|
|
|
Sellisele masinale on minuarust see 2.4 bensiinikas nati lahja. Vaata pigem 2.7 või 3.0 TDI (viimane on väga hea)
Kindlasti võiks olla quatro, see isend seda ei ole.
Kast on tal manu või auto?
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 03:55
|
|
|
Tegelikult mul suurt vahet olegi kas automaat kadt voi manuaal. Manuaal on vähe mugavam. Vaatsn sellist mis parasjagu myygis on 
Täitsa usu, et sinu 176 kw juures jäeb see isend lahjaks
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.05.14 05:07
|
|
|
Olen ainult proovinud kunagi ühte 2,4 C6-te, mulle meeldis see mootor, liigub küll ja oli vaikne ning sujuva käiguga, ikkagi v6! Sinu valitud isend
muidugi on c6 kohta lahja varustusega.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 10:21
|
|
|
Selge, eks ma vaatan veel seal lehel ringi, ehk leiab mone parema varustusega. Aga jah huvitab kas selle mootoriga masin on vastupidav ja kas ikka
tasub osta voi millelegi muule moelda.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.05.14 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Selge, eks ma vaatan veel seal lehel ringi, ehk leiab mone parema varustusega. Aga jah huvitab kas selle mootoriga masin on vastupidav ja kas ikka
tasub osta voi millelegi muule moelda. |
Ei, ei pea vaatama, vaatad sellise, mis sulle meeldib, kui sulle on varustust piisavalt, siis lase käia, ega sa teistele autot ei osta.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.05.14 12:39
|
|
|
Loe SEE TEEMA
läbi, et pärast üllatuseks poleks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.05.14 17:01
|
|
|
Ei liigu see V6 2,4 midagi nii kehvasti kui mõned arvavad. S peal ikka liigub väga kenasti ja hääl on ka super. Multi kast petab tavaliselt ära, et
minekut pole, sest ühtegi käiguvahetust ei tunne. Küttekulu on ka mõistlik vähemalt meie pere isendil.
See build up carbon on ka rohkem ameerika kütusega sõitvate probleem ja kui oktaanarv alla 93 kipub olema.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 18:13
|
|
|
Hästi Seda on hea kuulda. Leidsin yhe lehe, kus kirjutas, et need mootorid
söövad õli. Ølivahetusest kuni järgmose ølivahetuseni on valatud paar kuni kolm liitrit õli juurde!? Ja mootor on kett ylekandega, mis pidavat välja
venima ja kindlasti vahetust tahtma. On see nii?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 05.05.14 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
See build up carbon on ka rohkem ameerika kütusega sõitvate probleem ja kui oktaanarv alla 93 kipub olema. |
2.4 V6 BDW on tavalise sissepritsega (mitte FSI) mootor, sellel ilmselt seda probleemi pole.
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 19:31
|
|
|
Ei saanud täpselt nyyd aru, millist probleemi ei ole? Keti probleemi voi õli probleemi
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.05.14 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Ei saanud täpselt nyyd aru, millist probleemi ei ole? Keti probleemi voi õli probleemi |
Vaata, millele viidatakse! Carbon buildupist räägitakse, see otsesissepritse mootorite probleem. Keti venimine vms on vist probleemiks küll, sellest
foorumis juttu olnud, kasuta esmalt otsingut.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 19:42
|
|
|
Selge. Kasutasin otsingut aga midagi konkreetset nagu selle kohta teada ei saanud. Iga teema juures jutt muutub mone teise mootoriga autole üle..
Ma sooviks jätkuvalt teada selle 2.4 mootori kohta mis siia ülesse riputasin. 
Kuidas selle keti ja õliga lood on?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.05.14 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Selge. Kasutasin otsingut aga midagi konkreetset nagu selle kohta teada ei saanud. Iga teema juures jutt muutub mone teise mootoriga autole üle..
Ma sooviks jätkuvalt teada selle 2.4 mootori kohta mis siia ülesse riputasin. 
Kuidas selle keti ja õliga lood on? |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736 No 10
sekundiga leidsin sellise teema, kas see on läbi loetud?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.14 20:08
|
|
|
No kui nii kiiresti leidsid siis usun, et ta minulgi silmist libisenud. See mul läbi loetud. Kysida void ju alati, äkki oskab ja teab keegi rohkem
sellest.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|