Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  26
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011) (Vastuseid: 647 | Vaatamisi: 208294)
Wattz777
huviline



Registreerunud 05.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.12 17:14 Tsiteeri
Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011)



Plaan soetada A6 C6 3,0 171 kw diiselmootoriga

Kuna kusagilt foorumitest ja autolehtedest pole ma põhjalikku C6 ostuabi leidnud paluks teadjamatelt veits abi

Hetkel on erinavatest foorumistes ja autolehtedest on jäänud arusaam , et kõige töökindlam on diislitest 171KW mootor

Paluks veits abi mida peaks järgima enne sedasorti masina ostmist.
Kuna kõiki müügilolevaid isendeid pole plaanis esindusse ostueelsesse kontrolli vedada, sooviks teada mis on nö tüüpvead mida saaks kohapeal ise tuvastada. Visuaal- ja veermiku kontrollimisega saan iseseisavalt hakkama.

Ootaksin erinevaid argumenteeritud vastuseid

1.Erinavatest foorumites ei ole suutnud suurt miskit välja lugeda selle mootori plusside ja miinuste kohta ( on neil mootoritel lahendatud mootoriketi pingutussüsteem )
2. Kuidas on automaat käigukasti vastupidavusega( reeglina on läbisõidud 200000km + ümber )
3. Veermiku vastupidavus ( esi ja tagasild )
4 .Elektroonika vastupidavus
5. Anomaaliad
6. Muud vead


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.02.12 05:27 Tsiteeri


1. See ei olegi mingi probleem ja 165kw samuti pole. Kuluosa.
2.Nii ja naa, mingi hetk tahavad remonti. Samuti nagu vanad 5hp24 kastid. Vähese läbisõiduga kaasneb ka vastav hind autol. 15K euriga uut A6-te ei saa paraku.
3.Hea
4.Ilma tuttava diagnostikuta on väga raske.
5.ja 6. Tulede pistikud, igasugu tuled ja viled külmadega.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 17.04.12 16:51 Tsiteeri


Olen piilunud siin neid A6 C6 ja päris suur huvi tekkis nende vastu.
Nimelt huvitab mind bensiinimootor ja manuaal käigukast.
Ja küsimus olekski selline: Mis endast kujutab se 2.4 130kw mootor?
Mis on selle auto head ja vead.
Kõiksugu info on teretulnud
Silmis on hetkel se sõiduk: http://www.auto24.ee/used/891680

Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 17.04.12 19:35 Tsiteeri


Natuke infi siit http://www.whatcar.ee/auto-testid/kasutatud/audi/a6-sedaan-05-10/millist-versiooni-osta/1360/ ja http://www.whatcar.ee/auto-testid/kasutatud/audi/a6-avant-05-10/kokkuvote/1359/ ning siit foormist leiad ka piisavalt kui otsida.

Tüüpvigadest eelpoolnimetatud viled ja kellad hakkavad segast panema talvel külmaga, kuid teele ei jäta tavaliselt. 2,4 V6 ja 3,2FSI, 3,0TDI nõrk koht on olnud juba tootmise algusest alates ketipingutid mis kipuvad tavaliselt häält tegema enne vahetuse vajamist mis on maksumuses ca 2000€. Samas see probleem pidi rohkem olema rohkem Saksast tulnud Longlife õlidega sõitnud masinatel, millel hooldusvälbaks sealmaal 30000Km.
2007 alates pidid olema juba need esinduse sõnul juba tugevdatud sulamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 17.04.12 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Olen piilunud siin neid A6 C6 ja päris suur huvi tekkis nende vastu.

Ja küsimus olekski selline: Mis endast kujutab se 2.4 130kw mootor?


2,4 V6 bensiin -on meeldiva mootori häälega ;). Negatiivne on linnas janune mootor mida, aga ei saa öelda maanteesõidul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 17.04.12 21:26 Tsiteeri


Kui vähegi kannatab rahakott, siis osta Q


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 18.04.12 15:32 Tsiteeri


Kokkuvõttes siis kõige kehvem auto pole?
Kui mootor käib vaikselt ja kõik toimib ja roostet pole (avariivaba) siis põhimõtteliselt võib ligi võtta? 2.4 130kw (6-käigukast).
Mida kindlasti ostmisel vaadata? Endal kogemused C6-ga puuduvad.Pole isegi sisse istunud veel. :D
Quattrole kahjuks rahakott vist peale ei hakka.(A6 C5 võtaks quattro)


Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 18.04.12 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Kokkuvõttes siis kõige kehvem auto pole?
Kui mootor käib vaikselt ja kõik toimib ja roostet pole (avariivaba) siis põhimõtteliselt võib ligi võtta? 2.4 130kw (6-käigukast).
Mida kindlasti ostmisel vaadata? Endal kogemused C6-ga puuduvad.Pole isegi sisse istunud veel. :D
Quattrole kahjuks rahakott vist peale ei hakka.(A6 C5 võtaks quattro)


Maikl


Mine proovi see isend kindlasti ära mida piilud auto24-s. Sellel on varustus päris tasemel selle hinna eest. Ls vähe suur, aga kõik oleneb alati omaniku hooldamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 19.04.12 15:45 Tsiteeri


Huvitav!
Natuke googeldasin ja vaatasin mootori ehitust ja märkasin seda. Kas sellel 2.4 130kw mootoril ei olegi hammasrihma?
Huvitav kas se kettiga lahendatud mootor on siis ka parem? Remont on küll kulukas ja aeganõudev?
Ootan ikka kõiksugu infot autost ja mootorist. (Huvi pakkub just 2.4 130kw mootor)
Millised on küttekulud?

Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Huvitav!
Natuke googeldasin ja vaatasin mootori ehitust ja märkasin seda. Kas sellel 2.4 130kw mootoril ei olegi hammasrihma?
Huvitav kas se kettiga lahendatud mootor on siis ka parem? Remont on küll kulukas ja aeganõudev?
Ootan ikka kõiksugu infot autost ja mootorist. (Huvi pakkub just 2.4 130kw mootor)
Millised on küttekulud?

Maikl


Mootor on üldiselt töökindel. Ketipingutite vahetus maksab varanduse, aga kui masinat õigesti hooldada ei tohiks sellest probleemi küll tekkida.
Vii isend Revalisse kontrolli enne ostu, siis ei ei tule pärast ka kulukaid üllatusi.
Mul naisel sama mootoriga isend ja ei ole küll kurta midagi peale kütusekulu linnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 19.04.12 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
(Huvi pakkub just 2.4 130kw mootor)

Miks selline mootorivalik? Kui esivedu on prioriteet, siis soovitan kaaluda ka 2.0T mootorit. Viimane on kiirem, säästlikum, parema väände ja dünaamikaga. Ja kui aeglaseks jääb, siis kvaliteetsofti abil saad hoogu kõvasti juurde ja jätad kõik vabalthingavad V6-d kuiva ilmaga seljataha :). Tõsi, 2.4V6 saund on kõrvale meeldivam, iseküsimus kas selle linnulaulu eest on mõistlik paagitäiega vähem sõita.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
(Huvi pakkub just 2.4 130kw mootor)

Miks selline mootorivalik? Kui esivedu on prioriteet, siis soovitan kaaluda ka 2.0T mootorit. Viimane on kiirem, säästlikum, parema väände ja dünaamikaga. Ja kui aeglaseks jääb, siis kvaliteetsofti abil saad hoogu kõvasti juurde ja jätad kõik vabalthingavad V6-d kuiva ilmaga seljataha :). Tõsi, 2.4V6 saund on kõrvale meeldivam, iseküsimus kas selle linnulaulu eest on mõistlik paagitäiega vähem sõita.


Täitsa õigus. 2,0T on kõvasti ökonoomsem (ca2L/100km kohta linnas) ja minek jõulisem kui 2,4V6. Muide see 2,0T hääl kiirendades hakkab vaikselt pinda käima küll, eriti kiirendades. Tean, sest olen neid saanud võrrelda pikemat aega vaheldumisi. 2,0T plussiks peaksin ka muidugi rihmaga mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 19.04.12 17:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Täitsa õigus. 2,0T on kõvasti ökonoomsem (ca2L/100km kohta linnas) ja minek jõulisem kui 2,4V6. Muide see 2,0T hääl kiirendades hakkab vaikselt pinda käima küll, eriti kiirendades. Tean, sest olen neid saanud võrrelda pikemat aega vaheldumisi. 2,0T plussiks peaksin ka muidugi rihmaga mootorit.

Palju ka muidu maanteekulu erinevus on, sest minu silmis 2l linnas ei ole midagi erilist:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wingwong
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2007 quattro 2.0t 147kw

postitati 19.04.12 18:01 Tsiteeri


Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Mul sööb 2,0T rohkem õli mis pidi normaalne olema selle mootori puhul. 2,4 ei võta küll tilkagi vahetusest vahetuseni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Täitsa õigus. 2,0T on kõvasti ökonoomsem (ca2L/100km kohta linnas) ja minek jõulisem kui 2,4V6. Muide see 2,0T hääl kiirendades hakkab vaikselt pinda käima küll, eriti kiirendades. Tean, sest olen neid saanud võrrelda pikemat aega vaheldumisi. 2,0T plussiks peaksin ka muidugi rihmaga mootorit.

Palju ka muidu maanteekulu erinevus on, sest minu silmis 2l linnas ei ole midagi erilist:P

Kasutada oleval 2,4 ei ole peal hetkelist kütusekulu näitu, aga ei märka vahet küll mnt-l 2,0T-ga vähemalt tühjasid autosid võrreldes. Ma arvan aga, et täislastiga võtab 2,0T rohkem maanteel kui 2,4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wingwong
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2007 quattro 2.0t 147kw

postitati 19.04.12 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Mul sööb 2,0T rohkem õli mis pidi normaalne olema selle mootori puhul. 2,4 ei võta küll tilkagi vahetusest vahetuseni.


Okei, Mul ka 2.0 TFSI ja samuti sööb kenasti. Üldiselt ml annab märku et tal õlikõtu tühi umbes 2-3 kuu tagant või nii, vahel varem vahel hiljem. Panen ca liitri siis jälle mõnda aega vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Mul sööb 2,0T rohkem õli mis pidi normaalne olema selle mootori puhul. 2,4 ei võta küll tilkagi vahetusest vahetuseni.


Okei, Mul ka 2.0 TFSI ja samuti sööb kenasti. Üldiselt ml annab märku et tal õlikõtu tühi umbes 2-3 kuu tagant või nii, vahel varem vahel hiljem. Panen ca liitri siis jälle mõnda aega vait.


Mul kuskil 1000km kohta 0,3-5l õli tahab. Ma vaatan su profiili ja kuidas sul 2,0T 147kw on. Mul 125kw.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fireplay
huviline

Avatar


Registreerunud 03.02.09
Asukoht: Jõgeva,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Q

postitati 19.04.12 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Mul sööb 2,0T rohkem õli mis pidi normaalne olema selle mootori puhul. 2,4 ei võta küll tilkagi vahetusest vahetuseni.


Okei, Mul ka 2.0 TFSI ja samuti sööb kenasti. Üldiselt ml annab märku et tal õlikõtu tühi umbes 2-3 kuu tagant või nii, vahel varem vahel hiljem. Panen ca liitri siis jälle mõnda aega vait.


Mul kuskil 1000km kohta 0,3-5l õli tahab. Ma vaatan su profiili ja kuidas sul 2,0T 147kw on. Mul 125kw.:)




:o:o:o:o:o:o:o 0,3-5l ???

Natuke paljuks ei pea seda?


Ostan mobiiltelefone ja erinevat rikkis elektroonikat k.a rikkis/vanad mobiilid!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.04.12 18:44 Tsiteeri


Pigem peeti silmas siiski 0.3-0.5 liitrit, mitte kuni 5 liitrit.
5+ liitrit ainult vahetusel :), kuid 1000 km läbimiseks on eneselegi üllatuseks uskumatu kulu.
Huvitav, et miks, kas töesti ainult turbo olemasolu pärast?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on foorumis

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.04.12 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Pigem peeti silmas siiski 0.3-0.5 liitrit, mitte kuni 5 liitrit.
5+ liitrit ainult vahetusel :), kuid 1000 km läbimiseks on eneselegi üllatuseks uskumatu kulu.
Huvitav, et miks, kas töesti ainult turbo olemasolu pärast?


Pole põhjust paanikaks jah 0,3-0,5L ikka:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wingwong
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2007 quattro 2.0t 147kw

postitati 19.04.12 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Olen kuulnud, et 2.4 kipub rohkem õli ka sööma.. Keegi veel kuulnd seda juttu?


Mul sööb 2,0T rohkem õli mis pidi normaalne olema selle mootori puhul. 2,4 ei võta küll tilkagi vahetusest vahetuseni.


Okei, Mul ka 2.0 TFSI ja samuti sööb kenasti. Üldiselt ml annab märku et tal õlikõtu tühi umbes 2-3 kuu tagant või nii, vahel varem vahel hiljem. Panen ca liitri siis jälle mõnda aega vait.


Mul kuskil 1000km kohta 0,3-5l õli tahab. Ma vaatan su profiili ja kuidas sul 2,0T 147kw on. Mul 125kw.:)


A4 mudelil on 2.0TFSI mootorid parasjagu ka 147kw ja 162 KW variantides saadaval tehasest :) Momendil põhijutt siis A6 mudelitest ja nende varustuses olevatest mootoritest.

Mul on paaril tuttavalt A6 2,4-ga, siiani on kurtnud siiski rohke õli söömise ja suure küttekulu pärast,

Mul oli viimase 8-9 kuuga läbisõit ca 28-500 või 29 000 km vms. Ja siis oligi et umbes keskmiselt liiter kahe kuu jooksul läks õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.04.12 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wingwong
Mul oli viimase 8-9 kuuga läbisõit ca 28-500 või 29 000 km vms. Ja siis oligi et umbes keskmiselt liiter kahe kuu jooksul läks õli.


Sellisel juhul on vana ja leemendav isend isegi ökonoomsem ölikulu poolelt ;)
Kuna alguse sai diisel isendist kogu teema, siis kuidas on nende puhul ölikulu?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 20.04.12 05:28 Tsiteeri


Eelmine A4 B7 3.0 Tdi Q ei küsinud grammigi juurde õlivahetusest õlivahetuseni ( vahetasin iga 10-12 tuh km tagant)
Praegune A6 C6 3.0 Tdi Q sama lugu, ei küsi midagi juurde ja uued mahlad saab siis kui õlivahetuse aeg on kätte jõudnud. Intervall on sama mis eelmisel autol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 20.04.12 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
(Huvi pakkub just 2.4 130kw mootor)

Miks selline mootorivalik? Kui esivedu on prioriteet, siis soovitan kaaluda ka 2.0T mootorit. Viimane on kiirem, säästlikum, parema väände ja dünaamikaga. Ja kui aeglaseks jääb, siis kvaliteetsofti abil saad hoogu kõvasti juurde ja jätad kõik vabalthingavad V6-d kuiva ilmaga seljataha :). Tõsi, 2.4V6 saund on kõrvale meeldivam, iseküsimus kas selle linnulaulu eest on mõistlik paagitäiega vähem sõita.


Ma täitsa usun,et se 2.0T on parem.
Aga kuna neid C6 2.0T manuaale hetkel müügis pole ja automaate ei poolda siis tuleb võtta siiski se 2.4 130kw mootor.
Kui päris aus olla siis egas ma ei otsigi mingit erilist raketti. Ise sõidan suhteliselt vähe ja põhiline on mnt nii,et se küttekulu mis linnas se masin tarbib puudutab mind suhteliselt vähe.Kui ta võtab keskeltläbi 10l/100km siis se täiesti rahuldab mind.
Ma loodan muidugi,et se 2.4 130kw nüüd päris pikka mõtlemisega ei ole. Peaks 1.8T 110kw mootori kõrval päris ergas olema.
Huvitab mind selle 2.4 130kw mootori juures veel ka se,et millist häält hakkab kett kegema kui tuleks hakkata vahetusele mõtlema? Kas on seda heli kõrvaga väga hästi tuntav ja milline oleks selle remondi hinnaklass?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  26
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]